Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2010-τ.365                              

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΡΤΟΣ


ΚΡΗΤΩΝ ΑΡΤΟΣ
Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ
ΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
Το στοίχημα της εταιρείας για την επόμενη τριετία είναι η επιλογή παραγωγή και διάθεση ποιοτικών προϊόντων κάτω από την ονομασία «Κρητών Γεύσεις». Η υλοποίηση δημιουργεί τις προϋποθέσεις η Κρητών Άρτος να διεκδικήσει και να πάρει μερίδιο από μια πολύ μεγαλύτερη αγορά, από ότι αυτή των παξιμαδιών.


H «Κρητών Άρτος» ιδρύθηκε το Μάιο του 2003 εξαγοράζοντας μία μικρή βιοτεχνία παραγωγής κρητικών παραδοσιακών αρτοσκευασμάτων.
Το Νοέμβριο του ίδιο έτους ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων προϊόντων με την επωνυμία της.
Σήμερα παράγει και διακινεί στην αγορά όλη την γκάμα των Κρητικών Αρτοσκευασμάτων τυποποιημένα ή σε χύμα μορφή (παξιμάδια, λαδοκούλουρα - βουτήματα και κριτσίνια).
Ο επιχειρηματικός σχεδιασμός, ο σύγχρονος τρόπος διοίκησης και οργάνωσης, η εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και το όραμα του Προέδρου & Διευθύνοντα συμβούλου της είχε ως αποτέλεσμα σήμερα η Κρητών Άρτος να:
• είναι πιστοποιημένη από το 2007 με το διεθνές σύστημα διασφάλισης τροφίμων International Food Standard (IFS) και τα τελευταία δύο χρόνια κατέχει το IFS Higher Level.
• εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από οκτώ χώρες (ΗΠΑ & Ε.Ε.)
• συνδυάζει την παράδοση με το σύγχρονο τρόπο ζωής και να λανσάρει στην Αγορά καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα (με Ω3 & Ω6, με ελιά κ.λπ.)
• κατέχει μερίδιο άνω του 85% στην αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private Label) των αλυσίδων super market.
• έχει ρυθμό ανάπτυξης που ξεπερνά το 25% για το πρώτο εξάμηνο του 2010
• παράγει με τον πλέον σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και με την μεγαλύτερη δυνατότητα παραγωγής στο κλάδο
• προμηθεύει όλες τις μεγάλες αλυσίδες s/m.της χώρας, με τα προϊόντα της
• είναι εισηγμένη στην εναλλακτική Αγορά του Χ.Α. από το 2009
• βρίσκεται στη δεύτερη θέση σε πωλήσεις του κλάδου της
• λειτουργεί σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις με στεγασμένο χώρο άνω των 4.500 τμ σε οικόπεδο 20.000 τμ στην Βιοτεχνική Ζώνη Ηρακλείου
• συνεργάζεται με την μεγαλύτερη εταιρεία διανομών στα Βαλκάνια, την ΕΛΓΕΚΑ Α.Ε., η οποία διακινεί τα προϊόντα της σε όλη την Ελλάδα.
Με σταθερό και υγιή ρυθμό ανάπτυξης, παρά την κακή οικονομική συγκυρία, η Κρητών Άρτος Α.Ε.Β.Ε. καταφέρνει να εφαρμόσει το επιχειρηματικό πλάνο της, που σχετίζεται με την ανάπτυξη προϊόντων που θα καλύπτουν όλη την γκάμα της κρητικής διατροφής.


ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ «ΚΡΗΤΩΝ ΑΡΤΟΣ»
ΠΡΟΣΔΟΚΑΜΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕΓΕΘΩΝ

Η περίοδος που διανύουμε είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την δημιουργία ισχυρότερων σχημάτων μέσα από ενοποιήσεις συγχωνεύσεις και εξαγορές. Τι είναι καλύτερο; Να είσαι ο μέτοχος κατά 100% μιας ζημιογόνου επιχείρησης ή ο μέτοχος του 20% μιας κερδοφόρου;


 


ΧΡΗΜΑ_Το 2010 δείχνει να είναι το χειρότερο οικονομικό έτος της τελευταίας δεκαετίας , με μια σοβαρή οικονομική κρίση, μάλιστα, να πλήττει την χώρα. Ποια είναι η πορεία της Κρητών Άρτος Α.Ε.Β.Ε. και ποιοι είναι οι λόγοι της ανάπτυξης που παρουσιάζει;
ΕΜΜ. ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ_Τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης στην κατανάλωση άρχισαν να φαίνονται έντονα στο 2009 και οφειλόταν κυρίως σε ψυχολογικούς λόγους και στη δημιουργία κακού κλίματος. Το 2010 όπως πολύ σωστά παρατηρήσατε είναι η πρώτη χρονιά και κυρίως το β’ εξάμηνο που υπάρχει πραγματική μείωση εισοδήματος στην πλειοψηφία των καταναλωτών. Μοιραία κάποιο κλάδοι, κυρίως στις υπηρεσίες και στην κατασκευή, έχουν χτυπηθεί πιο έντονα και λιγότερο τα βασικά είδη διατροφής.
Και εκεί όμως ο ανταγωνισμός γίνεται σκληρότερος, ο καταναλωτής επιλέγει το best value γι’ αυτόν (παρατηρήστε την αύξηση των προϊόντων Private Label). Στο πλαίσιο αυτό η «Κρητών Άρτος» διατήρησε και επέκτεινε την παραγωγή προϊόντων P.L.
Παράλληλα αλλάζει την εταιρική της εικόνα ώστε οι συσκευασίες της να είναι πιο ελκυστικές στον καταναλωτή και να του μεταφέρουν τα πλεονέκτημα της κρητικής – μεσογειακής διατροφής. Σε δεύτερο στάδιο πέτυχε τη μείωση του κόστους λειτουργίας της έπειτα από την ολοκλήρωση μιας σημαντικής για τα μεγέθη της επένδυση ,στα τομέα της συσκευασίας, αναβαθμίζοντας τα τελικά προϊόντα της.
Πιστεύουμε ότι με τις κινήσεις αυτές όχι μόνο θα διατηρήσουμε τα μεγέθη του κύκλου εργασιών μας και της κερδοφορίας μας , αλλά με την μέχρι τώρα πορεία τους θα έχουν σημαντική βελτίωση. Επίσης, επισημαίνουμε ότι το παξιμάδι εντάσσεται στην καθημερινή διατροφή αντικαθιστώντας το ψωμί, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι οι προοπτικές κατανάλωσης είναι ευοίωνες και εκτιμάμε ότι η πτώση στο κλάδο μας δεν θα ξεπεράσει το 5%-7% (σε αξίες).


Χ_Μεσούσης της κρίσης μας μιλήσατε για ανάπτυξη. Ποια είναι τα σχέδια της «Κρητών Άρτος Α.Ε.Β.Ε.» για την επόμενη τριετία; Η κρητική – μεσογειακή διατροφή που επικαλεσθήκατε είναι ικανή να δώσει τους επιθυμητούς ρυθμούς ανάπτυξης;
Ε.Δ._Το Κρητικό παξιμάδι κυρίως και τα κριτσίνια - βουτήματα δευτερευόντως εμφανίζουν τα τελευταία χρόνια μια συνολική αύξηση της κατανάλωσης.
Ο τομέας των εξαγωγών, στον οποίο έχουμε επενδύσει τα τελευταία χρόνια, είναι ένας μοχλός ανάπτυξης. Και πάνω απ’ όλα είναι το όραμά μας, κάτω από την ομπρέλα της κρητικής διατροφής, η συμπλήρωση της γκάμας των προϊόντων μας.
Έτσι αν ο Κρητών άρτος εκπροσωπείται ικανοποιητικά από το παξιμάδι, ο Κρητών οίνος, τα Κρητών έλαια και άλλα παραδοσιακά προϊόντα πιστεύουμε ότι μπορούν να εκπροσωπηθούν εξ ίσου ικανοποιητικά κάτω από την branded ομπρέλα «Κρητών Γεύσεις» που αποτελεί την υλοποίηση του οράματος των μετόχων της Κρητών Άρτος.
Το στοίχημα της εταιρείας για την επόμενη τριετία είναι η επιλογή παραγωγή και διάθεση ποιοτικών προϊόντων κάτω από την ονομασία «Κρητών Γεύσεις». Η υλοποίηση δημιουργεί τις προϋποθέσεις η Κρητών Άρτος να διεκδικήσει και να πάρει μερίδιο από μια πολύ μεγαλύτερη αγορά, από ότι αυτή των παξιμαδιών.
Πιστεύουμε έτσι ότι τα περιθώρια ανάπτυξης της εταιρείας είναι πολύ μεγάλα.


Χ_Πως βλέπετε γενικά τον κλάδο των εγχώριων βιομηχανιών τροφίμων και του λιανικού εμπορίου;
Ε.Δ._Ο κάθε κλάδος και η κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, αντοχές και ευαίσθητα σημεία.
Γενικά ο κλάδος του λιανεμπορίου που ασχολείται με το τρόφιμο, όπως και η βιομηχανία τροφίμων, θεωρητικά είναι οι πιο αμυντικές και γι αυτό εκτιμούμε ότι θα έχει μια πτώση της τάξεως του 10% σε αντίθεση με άλλους κλάδους όπως του ρουχισμού και της υπόδησης όπου η πτώση θα ξεπεράσει το 30%.
Η οικονομία είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη λογική του δεν ξοδεύω για να έχω ή ακόμα χειρότερα δεν έχω να ξοδέψω που οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης αφού δεν υπάρχει κυκλοφορία χρήματος.


Χ_Ποιος κατά την γνώμη σας είναι ο τρόπος με τον οποίο εταιρείες , του μεγέθους της Κρητών Άρτος, θα συνεχίσουν να υπάρχουν και μετά την κρίση;
Ε.Δ._Σας ανέφερα προηγουμένως τις ενέργειες που κάναμε και τις προοπτικές της εταιρείας.
Σας υπενθυμίζω επίσης ότι ή εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χ.Α.Α., που σημαίνει ότι έχει ξεφύγει από την λογική του μέσου Έλληνα επιχειρηματία «τα κάνω όλα μόνος μου και καλύτερα».
Η περίοδος που διανύουμε είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την δημιουργία ισχυρότερων σχημάτων μέσα από ενοποιήσεις συγχωνεύσεις και εξαγορές. Τι είναι καλύτερο; Να είσαι ο μέτοχος κατά 100% μιας ζημιογόνου επιχείρησης ή ο μέτοχος του 20% μιας κερδοφόρου;
Όσο η πίεση εξ αιτίας της οικονομικής κρίσης μεγαλώνει οι μικροεγωισμοί θα παραμερίζονται και πιστεύω ότι εταιρείες του δικού μας μεγέθους θα αποτελέσουν τη βάση μεγαλυτέρων σχημάτων.
Κλείνοντας, για μας η οικονομική κρίση πιστεύουμε ότι είναι μεγάλη μας ευκαιρία. Μας δίνεται η δυνατότητα να αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού (σύγχρονη δομή και οργάνωση, έμπειρα στελέχη, εξωστρεφείς προσανατολισμός, σύγχρονο marketing - καινοτόμες συσκευασίες κ.ά.) και να αυξήσουμε τα μερίδιά μας στην αγορά των παξιμαδιών και ταυτόχρονα να αναπτυχθούμε στις νέες αγορές που θα δραστηριοποιηθούμε.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ:ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΠΤΩΤΙΚΗ Η ΤΑΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ 75η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΠΑΠ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ DELTA BLACKFIRE
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΡΤΟΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΣΠΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΘΡΟ ΗΛΙΑ ΦΟΥΤΣΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΝΑΛΥΣΗ JPMORGAN
ΦΑΚΕΛΟΙ: MIG, S&B, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
MASTER CARD BAROMETER
5ο ΕΤΗΣΙΟ ROADSHOW
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site