Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2010-τ.365                              

ΡΕΠΟΡΤΑΖ



ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ ΤΑ 200 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ


Τα περισσότερα από τα καταστήματα που θα δημιουργήσει για να πετύχει το στόχο της θα είναι στην ηπειρωτική Ελλάδα, οπότε ίσως κάποια από τα καταστήματα της Aldi θα μπορούσαν να κινήσουν το ενδιαφέρον της.



από τον Γιώργο Καλούμενο


Ενδιαφέρον για την απόκτηση κάποιων εκ των καταστημάτων που «αφήνει» με την αποχώρησή της η Aldi έχει εκδηλώσει η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας τα καταστήματα της γερμανικής αλυσίδας είναι καλά σε ό,τι αφορά το σκέλος της κατασκευής και είναι αντικείμενο μελέτης αν κάποια από αυτά βρίσκονται σε σημεία που θα ενδιέφεραν την ΑΒ. Σε ό,τι αφορά τα καταστήματα Ατλάντικ προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον και δεν αναμένεται να υπάρξει όσο θα συνεχίζονται οι διενέξεις μεταξύ των μετόχων της. Μόνο όταν λυθούν όλα τα νομικά ζητήματα μεταξύ των συνεταίρων της Ατλάντικ, η Βασιλόπουλος θα μπει στη διαδικασία να εξετάσει το ενδεχόμενο κάποιας αγοράς καταστήματος.
Πάντως, στην περίπτωση της Aldi τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα και η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει και το πλεονέκτημα ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία από την εξαγορά της Plus, στη μετατροπή ενός σημείου πώλησης από hard discount σε «παραδοσιακό» σούπερ μάρκετ. Εξ άλλου είναι γνωστό ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει θέσει ως στόχο να φτάσει πολύ σύντομα στα 200 καταστήματα ώστε να έχει ολοκληρωμένη κάλυψη σε όλη την ελληνική επικράτεια. Τα περισσότερα από τα καταστήματα που θα δημιουργήσει για να πετύχει το στόχο της θα είναι στην ηπειρωτική και όχι στη νησιώτική Ελλάδα οπότε ίσως κάποια από τα υφιστάμενα καταστήματα της Aldi θα μπορούσαν να κινήσουν το ενδιαφέρον της.


ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΔΑΝΕΙΟ
Εξ άλλου, η εταιρεία σε πρόσφατη Γενική Συνέλευση ενέκρινε την έκδοση ομολογιακού δανείου ύψους 80 εκατ. ευρώ το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προορίζεται για την αναδιάρθρωση των δανειακών της υποχρεώσεων αλλά και για επενδύσεις. Στην ίδια ΓΣ επικυρώθηκε και η από μηνών γνωστή απόφαση της μητρικής εταιρείας “Delhaize The Lion Nederland B.V.” περί απόσυρσης των μετοχών της ΑΒ Βασιλόπουλος (το 100% των οποίων βρίσκεται ήδη στην κατοχή της Delhaize) από το Χρηματιστήριο Αθηνών.
Πάντως, οποιαδήποτε κίνηση κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος είτε σχετίζεται με συνεργασία με κάποια άλλη αλυσίδα είτε με την εξαγορά κάποιων καταστημάτων θα γίνει με κριτήριο τον αν αυτή η κίνηση θα έχει πραγματικό οικονομικό όφελος  και δεν θα γίνει μόνο για να «μεγαλώσει» η εταιρεία. Κι αυτό γιατί όπως τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Κ. Μαχαίρας η Βασιλόπουλος «δεν εξαρτάται από τις παροχές που προσφέρουν οι προμηθευτές». «Η οργανική ανάπτυξη έχει νόημα όταν εξυπηρετείται κάποιος συγκεκριμένος πληθυσμός και όταν πραγματοποιείται ικανοποιητικός τζίρος» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Μαχαίρας.
Στο πλαίσιο της εξοικονόμησης δαπανών η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει προχωρήσει και σε σημαντική επαναδιαπραγμάτευση ενοικίων με αποτέλεσμα να καταφέρει να μειώσει τα μισθώματα που πληρώνει περίπου κατά 17%.


ΕΠΑΝΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΕΡΔΩΝ
Για το θέμα της αλλαγής έδρας που εξετάζουν κάποιες ελληνικές εταιρείες για να έχουν χαμηλότερα έξοδα και μειωμένους φορολογικούς συντελεστές ο κ. Μαχαίρας ανέφερε ότι στο λιανεμπόριο δεν είναι εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο αλλά εκτός από αυτό πρόσθεσε ότι υπάρχουν και ηθικές αξίες που πρέπει να διαφυλάσσονται από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μάλιστα ανέφερε ότι όσα χρήματα  βγαίνουν από την ΑΒ στην Ελλάδα επανεπενδύονται όλα στη χώρα μας. Για την προσπάθεια των καταστημάτων Red Market ο κ. Μαχαίρας είπε ότι υπάρχουν σκέψεις να επεκταθούν ώστε κάποια στιγμή να φτάσουν τα 60 με 70 σε Ελλάδα και εξωτερικό. 
Για τη συζήτηση που έχει προκύψει λόγω της πρόθεσης της κυβέρνησης να μετατάξει πολλά προϊόντα από τη χαμηλή κατηγορία του ΦΠΑ στο 23%, ο κ. Μαχαίρας είπε χαρακτηριστικά ότι θα είναι «ένα κουτό μέτρο. Εμείς έχουμε προτείνει στα προϊόντα υγείας και παιδείας ο ΦΠΑ να είναι μηδενικός, στα τρόφιμα να είναι 4% και σε όλα τα άλλα προϊόντα να είναι στο 25%».

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ:ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΠΤΩΤΙΚΗ Η ΤΑΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ 75η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΠΑΠ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ DELTA BLACKFIRE
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΡΤΟΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΣΠΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΘΡΟ ΗΛΙΑ ΦΟΥΤΣΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΝΑΛΥΣΗ JPMORGAN
ΦΑΚΕΛΟΙ: MIG, S&B, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
MASTER CARD BAROMETER
5ο ΕΤΗΣΙΟ ROADSHOW
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site