Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2010-τ.365                              

MASTER CARD BAROMETER
ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΟΙ
ΜΕ ΤΟ «ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ»
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία δηλώνουν σημαντικά πιο ενημερωμένοι σε σχέση με τις νεότερες ηλικιακές ομάδες, οι οποίες εμφανίζονται να έχουν μεγαλύτερες ανάγκες ενημέρωσης προφανώς διότι αποτελούνται από λιγότερο έμπειρους και πιο πρόσφατους χρήστες.


 


Σύμφωνα με την 4η έρευνα MasterCard Barometer που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων τρεις στους πέντε (61%) κατόχους κάρτας, εμφανίζονται ικανοποιημένοι όσον αφορά στον βαθμό ενημέρωσης σχετικά με τη χρήση τους στις συναλλαγές που πραγματοποιούν.
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία δηλώνουν σημαντικά πιο ενημερωμένοι σε σχέση με τις νεότερες ηλικιακές ομάδες, οι οποίες εμφανίζονται να έχουν μεγαλύτερες ανάγκες ενημέρωσης, προφανώς διότι αποτελούνται από λιγότερο έμπειρους και πιο πρόσφατους χρήστες. Τα βασικά θέματα, για τα οποία οι συμμετέχοντες στην έρευνα δηλώνουν ότι  θα ήθελαν μεγαλύτερη ενημέρωση, είναι η «μέγιστη ασφάλεια στις πληρωμές», η «καλύτερη παρακολούθηση των εξόδων» και οι ενδεδειγμένες ενέργειες σε περίπτωση απώλειας της κάρτας. Επίσης, 14% των κατόχων θα επιθυμούσαν  περισσότερη ενημέρωση κυρίως σε θέματα συναλλαγών στο διαδίκτυο και στις διαφορές μεταξύ πιστωτικών και χρεωστικών καρτών όσον αφορά στην ορθότερη χρήση τους.  Άλλα θέματα που θεωρούνται σημαντικά αφορούν στα σημεία αποδοχής της κάρτας , στην χρήση της κάρτας σε ΑΤΜ καθώς και σε συναλλαγές στο εξωτερικό, θέματα που ωστόσο, παρουσιάζονται σε σημαντικά χαμηλότερα ποσοστά έναντι των πρωταρχικών αναγκών.


ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ
Από το σύνολο των ερωτηθέντων, 63% δηλώνουν επαρκή ενημέρωση για τα χαρακτηριστικά των καρτών. Ως κυριότερο άξονα ενδιαφέροντος αναφέρουν «θέματα επιτοκίων,  πιστωτικών ορίων και χρεώσεων».
Δεν προκύπτουν σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των δύο φύλων, πέραν του γεγονότος ότι οι άνδρες επιδεικνύουν μεγαλύτερη διάθεση ενημέρωσης  τόσο για τις extra παροχές  & παρεχόμενες υπηρεσίες όσο και για τις διαφορές μεταξύ χρεωστικών και πιστωτικών καρτών.  Οι νεαρότεροι χρήστες ζητούν σε υψηλότερο βαθμό ενημέρωση για χαρακτηριστικά που αφορούν χρεώσεις αλλά και extra παροχές, ενώ οι χρήστες 45+ ετών φαίνονται  πιο ενημερωμένοι σχετικά με τα  χαρακτηριστικά των καρτών, με εξαίρεση ίσως τα προγράμματα επιβραβεύσεων για τα οποία κυρίως οι συμμετέχοντες 55+ θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα.


ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Ένας στους τρεις συμμετέχοντες με κάρτα (36%)  δηλώνει ότι δεν έχει χρεωστική κάρτα αλλά χρησιμοποιεί μόνο πιστωτική κάρτα. Κάτοχοι χρεωστικής κάρτας είναι σε υψηλότερο βαθμό άνδρες ενώ και για τα δύο φύλα, η ανάληψη μετρητών και οι αγορές από καταστήματα αποτελούν τους δύο βασικότερους τρόπους χρήσης . Η χρήση χρεωστικής κάρτας φαίνεται να διαφοροποιείται σημαντικά μεταξύ ηλικιών με τους νεαρότερους να την χρησιμοποιούν σε υψηλότερο βαθμό έναντι των υπολοίπων για αναλήψεις σε ΑΤΜ αλλά και αγορές από το διαδίκτυο. Οι χρήστες 35-44 την συνδέουν κυρίως με λογαριασμό μισθοδοσίας, ενώ οι 45-54 χρησιμοποιούν χρεωστική κάρτα για αγορές σε καταστήματα και στο εξωτερικό. Στην μεγαλύτερή ηλικιακή ομάδα 55+, η χρήση χρεωστικής είναι γενικότερα πιο περιορισμένη.


ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
Oι κάτοχοι πιστωτικής κάρτας χρησιμοποιούν την κάρτα τους κυρίως για αγορές από καταστήματα, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά έναντι των λοιπών χρήσεων. Η χρήση πιστωτικής διαφοροποιείται ανάλογα με το φύλο, την ηλικία τον τρόπο ζωής και τα ενδιαφέροντα ανά ηλικιακή ομάδα. Οι αγορές από καταστήματα κατέχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης ειδικότερα σε μεγαλύτερες ηλικίες (45-54+ ετών). Άντρες και γυναίκες χρησιμοποιούν την πιστωτική τους κάρτα κυρίως για αγορές από καταστήματα, με την τάση αυτή να είναι πιο δυναμική μεταξύ των γυναικών. Οι άνδρες, πέραν των αγορών λιανικής, χρησιμοποιούν σε υψηλότερο ποσοστό την πιστωτική τους κάρτα για αγορές στο εξωτερικό, στο διαδίκτυο αλλά και για πληρωμές λογαριασμών   Τέλος οι νεαρότεροι χρήστες εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά για αγορές στο διαδίκτυο ενώ η μεσαία ηλικία για πληρωμές λογαριασμών.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ:ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΠΤΩΤΙΚΗ Η ΤΑΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ 75η ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΠΑΠ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ DELTA BLACKFIRE
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΡΤΟΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΣΠΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΡΘΡΟ ΗΛΙΑ ΦΟΥΤΣΗ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΑΝΑΛΥΣΗ JPMORGAN
ΦΑΚΕΛΟΙ: MIG, S&B, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
MASTER CARD BAROMETER
5ο ΕΤΗΣΙΟ ROADSHOW
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site