Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2010-τεύχος 367                              

DUR: «ΠΑΤΗΣΕ» ΤΑ 50 ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΦΤΕΡΑ


Η εταιρεία ανακαινίζει τα καταστήματα της στην Ελλάδα και σχεδιάζει νέα σε τρεις χώρες στις οποίες δεν έχει μέχρι στιγμής παρουσία


Με νέα καταστήματα στο εξωτερικό έχει στόχο να απαντήσει στην εγχώρια κρίση η Dur μία από τις πιο παραδοσιακές ελληνικές εταιρίες του κλάδου ένδυσης στη χώρα μας η οποία φέτος γιορτάζει τα πενήντα χρόνια λειτουργίας της. Η εταιρία σχεδιάζει να αποκτήσει καταστήματα στην Πράγα τα Τίρανα και τη Νότιο Αφρική και με αυτό τον τρόπο να ενισχύσει την εκτός συνόρων παρουσία της πέραν της Κύπρου και της Αρμενίας  στις οποίες ήδη διατηρεί σημεία πώλησης. Η ελληνική βιομηχανία έχει μέχρι στιγμής μικρή εξαγωγική παρουσία, που αντιστοιχεί το 5%-6% της δραστηριότητάς της, κυρίως στα Βαλκάνια, ενώ το 80% της παραγωγής της ράβεται σε τρίτες χώρες όπως Αίγυπτος, Τουρκία, Κίνα, Βουλγαρία κλπ.
Σε ότι αφορά την εντός συνόρων δραστηριότητα της πατρινής βιομηχανίας, η κρίση δεν την άφησε ανεπηρέαστη καθώς σύμφωνα με τη διοίκηση της ο κύκλος εργασιών αναμένεται μειωμένος για φέτος κατά 15% και θα διαμορφωθεί περίπου στα 7,5 εκατ. ευρώ. Παρ’ όλα αυτά οι επικεφαλής της εταιρίας εκφράζουν την αισιοδοξία τους ότι θα επανέλθει σύντομα σε αναπτυξιακή τροχιά ίσως και μέσα στο 2011 αν και όπως τόνισαν στο σημερινό περιβάλλον είναι πολύ επικίνδυνο να κάνει κανείς προβλέψεις.
Στο πλαίσιο του εορτασμού των 50 χρόνων η Dur έχει οργανώσει στα καταστήματα της προωθητικές ενέργειες μία εκ των οποίων είναι να κάνει δώρο στους πελάτες της ρούχα ίσης αξίας με τις αγορές που πραγματοποιούν. Η ενέργεια αυτή όπως και οι υπόλοιπες είναι, σύμφωνα με την εταιρεία, ένας τρόπος να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της στους πιστούς πελάτες που την έχουν καθιερώσει στην ελληνική αγορά τα τελευταία πενήντα χρόνια.


ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
Επίσης η Dur έχει προχωρήσει σε σημαντική ανακαίνιση πολλών καταστημάτων της με στόχο  να προσελκύσει ένα μέρος από τους νεότερους καταναλωτές που μπαίνουν τώρα στην ηλικία των 35 χρόνων. Επίσης στο πλαίσιο της προσέλκυσης νεανικότερου κοινού η Dur έχει ανοίξει τέσσερα καταστήματα της γνωστής ιταλικής φίρμας David Mayer Naman, ένα εκ των οποίων μάλιστα βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο επί της Τσακάλωφ στο Κολωνάκι. Τα συγκεκριμένα καταστήματα απευθύνονται σε ένα εντελώς διαφορετικό κοινό πιο νέο που θέλει να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις της μόδας και βοηθάει σε μεγάλο βαθμό την Dur στην ανανέωση και των υπόλοιπων καταστημάτων της.
Πολύ σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη της Dur παίζει το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας το οποίο σήμερα αριθμεί 120 άτομα. Η εταιρεία έχει από τους μεγαλύτερους μέσους όρους παραμονής των εργαζομένων της στον κλάδο, ο οποίος είναι τα 2,5 χρόνια. Πρόκειται για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα δεδομένου ότι αρκετοί εργαζόμενοι που μπαίνουν για να εργαστούν στον κλάδο της ένδυσης θεωρούν εκ των προτέρων  την εργασία τους αυτή προσωρινή και έχουν στόχο να φύγουν ακόμα και μετά από λίγες εβδομάδες, ή μερικούς μήνες.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κρίσης, η διοίκηση της εταιρείας επέκτεινε τον σκοπό της, με την σχετική τροποποίηση του καταστατικού με την προσθήκη αντικειμένων όπως το real estate, η πράσινη ανάπτυξη κλπ., προκειμένου να αξιοποιηθεί ένα μέρος της μεγάλης ακίνητης περιουσίας που διαθέτει η πατρινή βιομηχανία.
Στο πλαίσιο αυτό, η Δούρος ΑΕ κατέθεσε αίτηση στη ΔΕΗ για την δημιουργία δύο φωτοβολταϊκών μονάδων 500 KW έκαστη σε δύο αγροτεμάχιά της στο 20ο χλμ. της εθνικής οδού Πάτρας – Πύργου, έκτασης 19 στρεμμάτων και 46 στρεμμάτων αντίστοιχα. Η επένδυση θα απαιτήσει συνολικά 3,5 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι το ετήσιο έσοδο θα είναι 600.000 ευρώ.


.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: ΤΕΣΤ ΑΝΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ
ΧΑ: ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΧΑ Ο Σ. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ-ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
INSURANCE MONEY CONFERENCE 2010
WEALTH MANAGEMENT
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ-ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
PRODEXPO 2010
ΑΦΙΕΡΩΜΑ BANCASSURANCE
ΝΕΑ MALL ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
ATTICA BANK: ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ATTICA FINANCE ΑΕΠΕΥ
ΑΡΘΡΟ Κ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΡΘΡΟ JOHN C. WILCOX
DUR: «ΠΑΤΗΣΕ» ΤΑ 50 ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΦΤΕΡΑ
ΑΡΘΡΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΕΡΓΟΥ
ΟΜΙΛΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ: "ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ" ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΡΕΙΑ
EUROMONEY: ΟΙ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site