Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Φεβρουάριος 2011-Τεύχος 369                              

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ HELLENIC DUTY FREE SHOPS


Κόντρα στο κλίμα απαισιοδοξίας και στην διστακτικότητα για επιχειρηματικά ανοίγματα τα Hellenic Duty Free Shops ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε δυναμικές κινήσεις που αφενός θα ενισχύσουν την ήδη υπάρχουσα δομή τους και ταυτόχρονα θα δώσουν νέα ώθηση στις εργασίες τους. 


ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΑ HELLENIC DUTY FREE SHOPS


Το ευρύ σχέδιο ανάπτυξής των Hellenic Duty Free Shops αναλύει στο ΧΡΗΜΑ ο  επικεφαλής του ελληνικού travel retail κ. Γιώργος Βελέντζας αποκαλύπτοντας ότι τα  ΚΑΕ έχουν αποφασίσει να διευρύνουν το δίκτυο των καταστημάτων τους, εξετάζουν την επέκτασή τους στην διεθνή αγορά με εξαγορές καταστημάτων που βρίσκονται σε διεθνή αεροδρόμια, αναπτύσσουν συνεργασίες με νέους προμηθευτές, και προετοιμάζουν την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών στους ταξιδιώτες. Παράλληλα ετοιμάζονται να εισέλθουν με νέα προϊόντα στην αγορά ειδών πολυτελείας, ένδυσης και αξεσουάρ ενώ θα διευρύνουν άμεσα και τους υφιστάμενους περίπου 300 χιλιάδες κωδικούς προϊόντων που σήμερα διαθέτουν προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα επιλογών στους ταξιδιώτες.
Με έκδηλη αισιοδοξία και βεβαιότητα για το μέλλον ο κ. Βελέντζας καταγράφει βήμα προς βήμα τις κινήσεις του ομίλου ως εξής:


 


 


 



1. Πως διαβλέπετε τις επιχειρηματικές προοπτικές των ΚΑΕ και ποιες κινήσεις έχετε δρομολογήσει για να στηρίξετε την ανάπτυξή τους.


Είμαστε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα τα οποία πέτυχε η εταιρεία Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών Α.Ε. το 2010. Μπορεί οι επιπτώσεις της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης να είναι ακόμα έκδηλες στην καταναλωτική αγορά, παρ’ όλα κάποια σημεία ανάκαμψης στον κλάδο του τουρισμού έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους. Ενώ, όμως σε παγκόσμιο επίπεδο διαφαίνονται σημεία βελτιώσεις της ύφεσης, σε εθνικό επίπεδο, πολύ πιθανόν οι «δυσκολότερες μέρες» να μην έχουν έρθει ακόμα.
Τα HELLENIC DUTY FREE SHOPS πάνε κόντρα στην ομολογουμένως γενικότερη μιζέρια η οποία επικρατεί στην αγορά, αντιμετωπίζοντας το 2011 με αισιοδοξία. Διαθέτοντας πολύτιμους συμμάχους, δυναμισμό, σχεδιασμό για ανάπτυξη καθώς και την υποστήριξη ενός ιδιαίτερα ισχυρού ομίλου, του Folli Follie, δεν μπορεί παρά το μέλλον μας να διαγράφεται ευοίωνο.
Η εταιρεία μας για το 2011 έχει προγραμματίσει την ανάπτυξη νέων καταστημάτων του δικτύου της, σύμφωνα με τη παγκόσμια τάση που επικρατεί στον ταξιδιωτικό κλάδο, η οποία προβλέπει τη δημιουργία υπερσύγχρονων και ευρύχωρων εμπορικών κέντρων στα σημεία εξόδου από την εκάστοτε χώρα.  Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τους εμπορικούς μας χώρους προκειμένου να προωθήσουμε προϊοντικές κατηγορίες με δυναμική και να καλύψουμε τις αγοραστικές ανάγκες των επιβατών με ακόμα πιο ολοκληρωμένο τρόπο.


2. Μπορείτε να μας περιγράψετε τους στόχους σας και τη στρατηγική για το travel retail;
Ο στόχος είναι να καταφέρουμε να διατηρήσουμε να θετικά αποτελέσματα του περσινού έτους, αξιοποιώντας τις θετικές συγκυρίες που παρουσιάζονται στην αγορά του travel retail και περιορίζοντας στο ελάχιστο το αρνητικό αντίκτυπο προβλέψιμων ή μη γεγονότων. Σε αυτή τη κατεύθυνση το 2011 θα κινηθούμε σε τρεις βασικούς άξονες. Προσανατολιζόμαστε στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών προς τον ταξιδιώτη, ώστε να καλύπτονται πληρέστερα οι σύγχρονες αγοραστικές του ανάγκες π.χ. προγράμματα πιστότητας, προ-παραγγελία, κράτηση αγορών και παραλαβή τους με την επιστροφή κ.α. Αναπτύσσουμε στρατηγικές συνεργίες με προμηθευτές και άλλους συνεργάτες, οι οποίες θα μας επιτρέψουν να διοργανώνουμε καινοτόμες προωθητικές ενέργειες και να παρέχουμε αποκλειστικά προϊόντα, πλούσιες προσφορές και αγοραστικές ευκαιρίες.  Ενώ θα επεκτείνουμε τις προϊοντικές κατηγορίες με τα είδη πολυτελείας, ένδυσης και αξεσουάρ καθώς εμφανίζουν σημαντική δυναμική και προσδώσουν νέα πνοή στην παροχή των υπηρεσιών που προσφέρουμε.


Η υλοποίηση των παραπάνω επιχειρηματικών ενεργειών πιστεύουμε ότι θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα για μας, παρά το γενικότερο κλίμα σκεπτικισμού που επικρατεί στην αγορά.


3. Τι περιμένει η επιχείρηση το 2011 (προβλέψεις) σχετικά με τον τουρισμό που αποτελεί και τον πυρήνα της δραστηριότητάς της.
Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμού Τουρισμού προβλέπεται ανάκαμψη των διεθνών αφίξεων κατά το 2011, κυρίως λόγου του θετικού ρυθμού ανάπτυξης που παρουσιάζουν οικονομίες άλλων χωρών. Αυτό αναμένουμε να δώσει μια θετική ώθηση στις εργασίες μας. Γι’ αυτό φέτος σε σύγκριση με άλλες χρονιές θα δώσουμε μεγαλύτερο βάρος στην κάλυψη των αγοραστικών αναγκών των αλλοδαπών επιβατών που επισκέπτονται τα καταστήματα μας. Είναι δύσκολο, βέβαια, λαμβάνοντας υπόψη την ασταθή φύση του τουρισμού, η οποία κυριαρχείται από αβεβαιότητες και αναπάντεχα γεγονότα π.χ. (πολιτικές κρίσεις, φυσικά φαινόμενα, απεργίες) να γίνουν προβλέψεις όσον αφορά τις αφίξεις, πόσο μάλλον εκτιμήσεις των εσόδων από το τουρισμό. .


4. Πόσα σημεία πώλησης έχετε σήμερα και κατά πόσο σκέφτεστε να τα διευρύνετε και εάν ναι που θα γίνει αυτός;
Διαθέτουμε ένα εκτεταμένο δίκτυο το οποίο αποτελείται από  90 καταστήματα σε 45 σημεία πωλήσεις σε αεροδρόμια, μεθοριακούς σταθμούς και λιμάνια όλης της χώρας. Για εμάς, η ανάπτυξη δεν αποτελεί απλώς ένα μέσο επιβίωσης αλλά η ουσία του επιχειρείν, για αυτό και πρέπει να επιδιώκεται ανεξαρτήτως συγκυριών. Επομένως η ανάπτυξη είναι το παρόν για το μέλλον μας.
Τα HELLENIC DUTY FREE SHOPS εφαρμόζουν ένα ευρύ επενδυτικό σχέδιο για την τριετία 2009-2011 για να υλοποιήσουν σε εταιρικό επίπεδο, και όχι μεμονωμένα το “dutyfree mall concept”, το οποίο θεωρούν ότι θα αποτελέσει τη νέα πραγματικότητα του travel retail μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Σε αυτή την κατεύθυνση ανακαινίσθηκαν στο Διεθνή Αεροδρόμιο Αθηνών τα καταστήματα Perfumes, Cosmetics & Folli Follie, Hellenic gourmet, Cava και Luxury διαθέτοντας υψηλής ποιότητας, αποκλειστικά προϊόντα σε ανταγωνιστικές τιμές σε ένα εξαιρετικά μοντέρνο περιβάλλον. Αναδιαμόρφωσαν το μεθοριακό κατάστημα των Κήπων για να παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες, όπως χώρους αναψυχής, στάθμευσης, εστιατόρια στους ταξιδιώτες που διέρχονται από τα σύνορα. Στα πλαίσια αυτά ανακαινίστηκαν τα Discount Stores που λειτουργούν στους Κήπους, τους Ευζώνους και τον Προμαχώνα και διαθέτουν είδη ένδυσης και υπόδησης προηγούμενων σεζόν, σε ασυναγώνιστες τιμές.
Στο Μεθοριακό Σταθμό Νίκης στη Φλώρινα ανακαινίστηκε βάσει του προτύπων, που προαναφέραμε, μετατρέποντας τα σε ταξιδιωτικούς κόμβους θέτοντας νέα δεδομένα στον τομέα της εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών που περνούν από τα σύνορα. Εντός του 2011 θα ανακοινωθούν τα νέα καταστήματα που θα λειτουργήσει η εταιρεία, καθώς και οι αναμορφώσεις και ανακαινίσεις.
Όσον αφορά τα σχέδια για την ανάπτυξη των HELLENIC DUTY FREE SHOPS εκτός των συνόρων της Ελλάδας ήδη πραγματοποιείται έρευνα προκειμένου να αποκτήσει η εταιρεία διεθνή παρουσία. Στοχεύουμε στην εξαγορά καταστημάτων σε διεθνή αεροδρόμια που θα μας εξασφαλίσει την παρουσία σε περισσότερους τελικούς προορισμούς και δυνητικούς πελάτες. 


5. Έχετε κάνει ανάλυση του προφίλ των πελατών σας (των τουριστών) και γενικά της επιβατικής κίνησης. Και ποια είναι τα συμπεράσματά σας (τι αγοράζουν, πόσο δαπανούν κ.λπ.)
Το προφίλ των πελατών μας σε γενικές γραμμές είναι άνδρας (56%) ή γυναίκα (44%), Έλληνας ή Ευρωπαίος πολίτης ηλικίας μεταξύ 25-44 ετών (51%), ανώτατης εκπαίδευσης (73%) που ταξιδεύει συχνά (40%) συνήθως για προσωπικούς λόγους (67%) (Source: Aerostat handbook, 2008. Athens International Airport Eleftherios Venizelos.).
Είναι γεγονός ότι οι βασικοί πελάτες μας, οι Έλληνες διανύουν δύσκολες εποχές. Η δυσχερής οικονομική κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας έχει εμφανές αντίκτυπο της στο διαθέσιμο εισόδημα τους.  Η ψυχολογία όλων είναι αρνητική, ακόμα και εκείνων που στην ουσία δεν έχουν μειωθεί τα έσοδά τους. Παρόλα αυτά εμείς πιστεύουμε και εστιάζουμε και Έλληνες συχνούς επιβάτες, οι οποίοι αποτελούν την πλειοψηφία των επισκεπτών μας και τη κινητήριο δύναμη μας διαχρονικά. Υλοποιούμε συνεχώς έρευνες, προωθητικές ενέργειες  με βασικό πρωταγωνιστή τον Έλληνα επιβάτη. Το 2011, όμως σκοπεύουμε να διευρύνουμε και το αγοραστικό μας κοινό προερχόμενο  από άλλες χώρες, του οποίου οι αγορές τους συνέβαλαν καθοριστικά στην περσινή θετική πορεία της επιχείρησης.  Το αυξανόμενο σε σχέση με προηγούμενες χρονιές διαθέσιμο εισόδημα των ξένων επιβατών που επισκέπτονται τη χώρα μας, αλλά και η ευκαιρία να προσελκύσουμε  επιβάτες νέων εθνικοτήτων, εξαιτίας της κατάργησης της Visa για τους Τούρκους, τους Σέρβους, τους Αλβανούς  που επισκέπτονται την Ελλάδα, δημιουργούν σημαντικές προοπτικές αύξησης των εργασιών μας. Ιδιαίτερα οι  αγορές που πραγματοποίησαν οι Ρώσοι και Ισραηλινοί, κατά το καλοκαίρι του 2010 αφήνουν να διαφανεί μιας συνεχής αύξηση του καταναλωτικού τους budget. Η σωστή διαχείριση τους είναι το σημείο κλειδί προκειμένου να αναδειχθούμε νικητές σε μια δυσχερή περίοδο για την ελληνική οικονομία.


6. Ποια είναι η σχέση σας με τους προμηθευτές του εξωτερικού και σε ποια βάση γίνεται η συνεργασία σας.
Γενικότερα τόσο οι εγχώριοι όσο και οι αλλοδαποί  προμηθευτές βρίσκονται δίπλα μας, πιστεύουν στην εταιρεία και αυτό το αποδεικνύουν δημιουργώντας και επενδύοντας σε μακροχρόνιες, αποτελεσματικές συνεργασίες με εμάς. Η από κοινού διοργάνωση προωθητικών ενεργειών, η διατήρηση της ήδη συμφέρουσας τιμολογιακής πολιτικής, τα ‘δυνατά’ λανσαρίσματα των προϊόντων τους δημιουργούν προστιθεμένη αξία για τον ταξιδιώτη ενώ προσδίδουν στα HDFS σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αντιλαμβανόμαστε τους προμηθευτές ως αναπόσπαστο κομμάτι στην αλυσίδα αξίας του «προϊόντος» που παρέχουμε. Το ευρώ εάν και δυνατό νόμισμα, αναμένετε να υποτιμηθεί έναντι στου ξένου συναλλάγματος για φέτος, δημιουργώντας σημαντικές ευκαιρίες αγορών μιας και οι περισσότερες γίνονται βάση συμβολαίου σε ευρώ.
Στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης των συνεργιών μας με τους προμηθευτές από φέτος θεσμοθετήσαμε τη βράβευση του «Προμηθευτή της Χρονιάς». Η αναγνώριση της συμβολής των προμηθευτών και η ενδυνάμωση των σχέσεων μαζί τους, θα συμβάλει στην προσπάθεια των Hellenic Duty Free Shops να διατηρήσουν τα ιδιαιτέρως θετικά αποτελέσματα, αλλά και να βελτιώνουν συνεχώς την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς τους πελάτες τους. Η βράβευση του κυρίου George Farah και της Philip Morris ως ο «Προμηθευτής της Χρονιάς 2010» επισφράγισε μια μακρόχρονη και εξαιρετικά καρποφόρα συνεργασία.


7. Θεωρείτε ότι υπάρχει ανταγωνισμός στον τομέα σας, από ποιους και πως εκτιμάτε ότι θα διαμορφωθεί στο μέλλον.
Παρ’ όλο που τα Ηellenic Duty  Free Shops είναι ο αποκλειστικός ταξιδιωτικός λιανέμπορος στην Ελλάδα, ο κλάδος του ταξιδιωτικού λιανεμπορίου στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία είναι άκρως ανταγωνιστικός. Σε ένα φιλικό, άνετο περιβάλλον, διαθέτουμε μία τεράστια συλλογή, υψηλής ποιότητας προϊόντων, σε προνομιακές τιμές.. Οι μακρόχρονες συνεργίες με τους προμηθευτές μας και η ενίσχυση της διαπραγματευτικής μας δύναμης κατόπιν της τριμερούς συγχώνευσης του Ομίλου Folli Follie μας επιτρέπουν να παρέχουμε αυθεντικά, φρέσκα, υψηλής ποιότητας προϊόντα στις ανταγωνιστικότερες τιμές της αγοράς. 


8. Γιατί να προτιμήσει κάποιος να αγοράσει από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών και όχι από τις επιχειρήσεις της εσωτερικής αγοράς; Ποιο είναι το πλεονέκτημά σας.
Τα Hellenic Duty Free Shops διαθέτουν μια τεράστια ποικιλία αυθεντικών, μοντέρνων και επώνυμων προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό άλλωστε είναι και το βασικό concept που διέπει την εμπορική μας δραστηριότητα. Στα καταστήματα μας οι ταξιδιώτες βρίσκουν μια ευρεία συλλογή αρωμάτων, καλλυντικών, οινοπνευματωδών, καπνικών ειδών, σοκολατοειδών, Ελληνικών τοπικών προϊόντων, ειδών ένδυσης, αξεσουάρ, γυαλιών, ταξιδιωτικών ειδών κ.α. στις πιο προνομιακές τιμές της αγοράς. Μπορούν να επωφεληθούν από πλήθος προσφορών, και λανσαρισμάτων που ανανεώνονται πολλές φορές ακόμα και με συχνότητα ημερών. Ιδιαίτερα μετά την αναπροσαρμογή της εμπορικής μας πολιτικής  κατά την οποία προχωρήσαμε στον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας των προωθητικών ενεργειών και προσφορών, καθιστώντας τες  πιο επίκαιρες, δημιουργικές και σχετικές με τις σύγχρονές ανάγκες του αγοραστικού κοινού και τις απαιτήσεις της αγοράς. Να ανακαλύψουν προϊόντα που διατίθενται αποκλειστικά από τα duty free και όχι στην υπόλοιπη αγορά, αλλά και να αγοράσουν υγρά προϊόντα ελεύθερα, χωρίς κανένα περιορισμό κατά την αναχώρηση και την άφιξη τους. Τελικά αυτό που θέλουμε να προσφέρουμε στον επιβάτη και πιστεύω ότι τα καταφέρνουμε, είναι του προσφέρουμε την πιο απολαυστική ταξιδιωτική - αγοραστική εμπειρία


9. Πόσα είδη (κωδικούς ή κατηγορίες έχετε σήμερα,  και  μήπως σκέπτεστε να διευρύνετε την γκάμα αυτή και με ποια νέα είδη).
Τα Hellenic Duty Free Shops αυτή τη στιγμή διαθέτουν 300.000 κωδικούς προϊόντων κατηγοριών όπως αρώματα, καλλυντικά, οινοπνευματώδη, καπνικά είδη, σοκολατοειδή, Ελληνικά και Διεθνή τυποποιημένα τρόφιμα, είδη ένδυσης, αξεσουάρ, γυαλιά, ρολόγια, ταξιδιωτικά είδη, παιχνίδια κ.α. Είναι πολιτική μας, να μην εφησυχαζόμαστε ποτέ. Συνεχώς διερευνούμε την αγορά  προκείμενου να εμπλουτίσουμε τις προϊοντικές κατηγορίες και τη προϊοντική γραμμή σύμφωνα με τα τελευταία trends που επικρατούν στην αγορά.  Άμεσα μεγάλη έμφαση θα δοθεί στο δώρο, καθώς και στα προϊόντα πολυτελείας. Η σύγχρονη συμπεριφορά των ταξιδιωτών να πραγματοποιούν αγορές που προορίζονται κυρίως για τρίτους, ως δώρα, και όχι για προσωπική χρήση αναδύει την ευκαιρία της ευρύτερης αξιοποίησης των προϊόντων (ειδών δώρου και ως εκ τούτου των αντιστοίχων συσκευασιών). Τόσο η κατηγορία των ειδών πολυτελείας όσο και των ειδών δώρου απαιτεί τη δημιουργία ανάλογου περιβάλλοντος, σε επίπεδο μαρκών και προϊόντων, ακολουθώντας μια αισθητική λιτής πολυτέλειας. Επίσης, σκοπεύουμε να αναπτύξουμε τα προϊόντα που διατίθενται αποκλειστικά από τα καταστήματα ταξιδιωτικού λιανεμπορίου, γνωστά ως “travel exclusives”. Τα travel exclusives αποτελούν στοιχείο διαφοροποίησης σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό μας  πλεονέκτημα.


10. Ποιος θεωρείτε ότι είναι ο ρόλος σας στην τουριστική αγορά και πώς βλέπετε τη συμμετοχή σας στην τελευταία «γεύση» του επισκέπτη της χώρας.
Είναι μια όμορφη ευθύνη το γεγονός ότι ουσιαστικά παρέχουμε στον ταξιδιώτη ο οποίος  επισκέπτεται τη χώρα μας την τελευταία ανάμνηση ή την τελευταία γεύση, όπως αναφαίρετε και εσείς από την Ελλάδα. Είμαστε πάντα  σε εγρήγορση ώστε το προιoντικό μείγμα κάθε καταστήματος μας να διατίθεται σε υπερσύγχρονο, φιλικό για τον επισκέπτη περιβάλλον από ένα εξειδικευμένο προσωπικό και να καλύπτει απόλυτα τις αγοραστικές ανάγκες των εθνικοτήτων των επιβατών που διέρχονται από αυτά. Από πέρσι μάλιστα προσφέρουμε στην κυριολεξία τη τελευταία ελληνική γεύση στον τουρίστα, αλλά και στον Έλληνα ταξιδιώτη που επιθυμεί να μεταφέρει λίγο από την Ελλάδα μαζί του, μέσου του Hellenic Gourmet στο οποίο υλοποιούνται γευστικές δοκιμές: τοπικά τυριά παλαιωμένα σε κρασί, ελληνικά chevres, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, γεμιστές και αρωματισμένες ελιές, μέλι διαφορετικών ελληνικών περιοχών,  τοπικά αλλαντικά, όπως παστουρμά, λουκάνικα, καβουρμά και σαλάμι αγριόχοιρου, παραδοσιακά γλυκίσματα όπως γλυκά του κουταλιού και μπακλαβά και μια εξαιρετική επιλογή τοπικών κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών.


 


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ: ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ: ΦΛΕΒΑ ΧΡΥΣΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΑΧΥΕΣΤΙΑΣΗ-CATERING
AMWAY HELLAS
ΦΑΚΕΛΟΣ CRETA FARMS
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
SHAREHOLDER RIGHTS SEMINAR
ΕΡΕΥΝΑ ICAP: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site