Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Φεβρουάριος 2011-Τεύχος 369                              

AMWAY HELLAS
ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2011 Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ


Από την ημέρα της ίδρυσής της μέχρι σήμερα, η Amway Hellas παρουσιάζει συνεχή ανοδική πορεία, διαθέτοντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που ξεπερνούν τα 450, τα οποία υποστηρίζονται από 100% εγγύηση ικανοποίησης


 


Συνεχή ανοδική πορεία έχει η Amway τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά με  τον ετήσιο τζίρο της, να διαμορφώνεται  κατά μέσο την τελευταία πενταετία, στα 17 εκατ. ευρώ, ενώ μέσα στο ίδιο διάστημα κατάφερε να διευρύνει το δίκτυο των συνεργατών της το οποίο σήμερα αριθμεί 30.000 μέλη και συνεργάτες.  Σύμφωνα με τον νέο γενικό διευθυντή της Amway Hellas, κ. Γιώργο Αποστολόπουλο στόχος και για το 2011 είναι η περαιτέρω διεύρυνση του μεριδίου της στην αγορά των απευθείας πωλήσεων (direct selling) ενώ τις προσπάθειες της θα εστιάσει και στην προσπάθεια βελτίωσης της συνεργασίας της με το δίκτυο των συνεργατών της.
Όπως ανέφερε στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους ο, ο τζίρος της αγοράς απευθείας πωλήσεων στην Ελλάδα ξεπερνά το ποσό των 100 εκατ. ευρώ.
Η Amway Hellas, θυγατρική της Amway Corporation και μέλος του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Απευθείας Πωλήσεων (Ε.Σ.Ε.Α.Π), ιδρύθηκε στις αρχές του 1996. Το 2010 η εταιρία παρουσίασε έσοδα ύψους 13,4 εκατ. ευρώ. Ποσοστό 38% του τζίρου προέρχεται από την κατηγορία προϊόντων «καλλυντικά και προσωπική φροντίδα», 22% από τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, 28% από τα προϊόντα οικιακού εξοπλισμού και 12% από τις λοιπές κατηγορίες (τρόφιμα, έντυπα κ.λ.π.)
Όπως αναφέρθηκε από τον γενικό διευθυντή της εταιρείας, από την ημέρα της ίδρυσής της μέχρι σήμερα, η Amway Hellas παρουσιάζει συνεχή ανοδική πορεία, διαθέτοντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων που ξεπερνούν τα 450, που υποστηρίζονται από 100% εγγύηση ικανοποίησης, ενώ έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο Ιδιοκτητών Επιχείρησης Amway και Μελών (Προνομιακών Πελατών), που υπερβαίνουν τους 30.000. Τα γραφεία της Amway Hellas βρίσκονται στην Καλλιθέα.
Η αποθήκη προϊόντων της εταιρείας βρίσκεται στον Πειραιά και η οποία σύντομα θα λειτουργεί και σαν Κέντρο Παραγγελιών και Παραλαβής προϊόντων.
Η Amway Corporation δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 80 χώρες και περιοχές, στην Ασία, την Αφρική, την Ευρώπη και την Αμερική με συνολικό κύκλο εργασιών 9 δισ. δολάρια Αμερικής για το έτος 2010. Απασχολεί περισσότερους από 13.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο ενώ αριθμεί 3 εκατομμύρια και πλέον Ιδιοκτητών Επιχείρησης Amway (ΑΒΟ) παγκοσμίως. Ο κλάδος των απευθείας πωλήσεων έχει παγκόσμιο κύκλο εργασιών πάνω από 117 δισ. δολάρια Αμερικής και αριθμεί περισσότερους από 74 εκατομμύρια συνεργάτες.
Ειδικότερα στην Ευρώπη, οι απευθείας πωλήσεις είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται συνεχώς. Οι πωλήσεις δείχνουν σταθερή αύξηση τα τελευταία πέντε χρόνια. Δραστηριοποιούνται περισσότεροι από 4 εκατομμύρια άνθρωποι στην Ευρωπαϊκή Ένωση και περισσότεροι από 11 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη. Οι εταιρίες Απευθείας Πωλήσεων απασχολούν 26.000 υπαλλήλους στην Ευρώπη καθώς και το 76% της παραγωγής των προϊόντων τους πραγματοποιείται στην Ευρώπη.
Η Amway διαθέτει ένα Ευρωπαϊκό Κέντρο Διανομής, στο Venlo της Ολλανδίας, από το οποίο  προμηθεύει περισσότερους από 500.000 Ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway πανευρωπαϊκά,. Κατά μέσο όρο διατίθενται 75.000 προϊόντα ημερησίως, απευθείας σε Ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway που βρίσκονται σε περισσότερες από 14 χώρες. Τα τοπικά κέντρα διανομής στην Πολωνία, στην Ουγγαρία, στην Ουκρανία, στη Ρωσία, στην Ελλάδα και στην Τουρκία προμηθεύονται επίσης τα προϊόντα τους από το Venlo.
Η Amway διαθέτει περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της ομορφιάς ενώ διαθέτει στο δυναμικό της, παγκοσμίου φήμης δερματολόγους και ερευνητές σαν επιστημονική συμβουλευτική ομάδα. Σε μία έρευνα αγοράς την οποία πραγματοποίησε η Euromonitor, η επωνυμία ARTISTRY™ συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 5 καλύτερες επωνυμίες πολυτελών προϊόντων περιποίησης προσώπου και κοσμετικής αισθητικής μαζί με την Clinique™, την Estée Lauder™, τη Lancôme™ και τη Shiseido™ (Πηγή: Euromonitor International Limited Βάση δεδομένων Προσωπικής Περιποίησης και Ομορφιάς, τομέας πολυτελών καλλυντικών προϊόντων, global 2009 RSP, παγκόσμια ταξινόμηση εμπορικής επωνυμίας).

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ: ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ: ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ: ΦΛΕΒΑ ΧΡΥΣΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΑΧΥΕΣΤΙΑΣΗ-CATERING
AMWAY HELLAS
ΦΑΚΕΛΟΣ CRETA FARMS
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
SHAREHOLDER RIGHTS SEMINAR
ΕΡΕΥΝΑ ICAP: ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site