Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2011-τεύχος 372                              

MCARTHURGLEN ATHENS:
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


Tη δυνατότητα να κάνουν αγορές με εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου θα έχουν οι καταναλωτές που θα επισκέπτονται το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen στην περιοχή Γυαλλού στα Σπάτα


Η εταιρεία που ειδικεύεται στη δημιουργία εκπτωτικών χωριών ανά τον κόσμο ανέπτυξε το νέο εμπορικό κέντρο, για το οποίο επένδυσε περί τα 100 εκατ. ευρώ, σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Bluehouse Development,. Ονομάζεται McArthurGlen Designer Outlet Athens, και στεγάζει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ και θα διαθέτει 2.000 θέσεις στάθμευσης. Στόχος του εκπτωτικού χωριού είναι, σύμφωνα με τον Γ. Κασσιμάτη, γενικό διευθυντή της εταιρείας στην Ελλάδα, να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς μόδας, εισάγοντας μια καινούργια φιλοσοφία αγορών, καθώς θα προσφέρει στους καταναλωτές γνωστά brands σε τιμές χαμηλότερες κατά 35 – 70 % από την προτεινόμενη τιμή λιανικής, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Το McArthurGlen Athens εκτείνεται σε δύο επιπέδα, τα οποία έχουν συνολική επιφάνεια 21.000 τ.μ. και χαρακτηρίζεται από νεοκλασική ελληνική αρχιτεκτονική προσέγγιση, δίνοντας την αίσθηση στον επισκέπτη πως περπατά σε μια γραφική γειτονιά της Αθήνας. Οι μάρκες που θα συμπεριλαμβάνονται στο McArthurGlen Athens συνιστούν, σήμερα, κορυφαία ονόματα στο χώρο της μόδας παγκοσμίως. Είναι προϊόντα πολυτελών επώνυμων οίκων, high street fashion, αναγνωρισμένων εγχώριων εταιρειών, καθώς και ειδών σπιτιού. Ενδεικτικά, μεταξύ των επώνυμων brands είναι οι Versace, Cavalli, Moschino, Ferré, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste και Columbia.


TO MCARTHURGLEN RETAIL ACADEMY


Όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα McArthurGlen Designer Outlets σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Αθήνα, όλες οι εταιρείες θα διαχειρίζονται τα καταστήματά τους, αλλά θα υποστηρίζονται από το McArthurGlen Retail Academy. Το McArthurGlen Retail Academy συνεργάζεται με τις μάρκες πάνω σε όλες τις πτυχές του λιανεμπορίου, από την εύρεση του κατάλληλου προσωπικού και την εκπαίδευσή του, μέχρι τα εμπορεύματα, τις τιμές, το merchandising και το σχεδιασμό των καταστημάτων.
Η διοίκηση του κέντρου θεωρεί ότι η κρίση δε θα το επηρεάσει όπως συμβαίνει σε άλλα εμπορικά κέντρα, καθώς έχει αποδειχτεί, ότι τα εκπτωτικά χωριά ευνοούνται σε τέτοιες οικονομικές συγκυρίες. Επίσης, η αισιοδοξία προκύπτει και από το γεγονός ότι, σε έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς στην ελληνική αγορά, φαίνεται ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι λάτρεις των επώνυμων μαρκών και ότι το 50% αγοράζει μόνο τέτοιες. «Είμαστε αισιόδοξοι για την πορεία του κέντρου, παρά την κρίση, καθώς τέσσερις στους πέντε καταναλωτές δηλώνουν ότι αυτό που μετράει περισσότερο σήμερα στις επιλογές τους είναι το value for money και το smart shopping. Εμείς είμαστε πελατοκεντρικοί σε κάθε απόφαση που παίρνουμε». Σε ό,τι αφορά το χρόνο απόσβεσης της επένδυσης, ο κ. Κασσιμάτης αναφέρει ότι «κάθε επένδυση στο χώρο των εμπορικών αναπτύξεων ξεκινά να αποδίδει στα 10 με 12 χρόνια».
Το κέντρο, εκτός από τις πολλές αγοραστικές επιλογές που προσφέρει στους καταναλωτές, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και στην ενίσχυση της αγοράς εργασίας της περιοχής, καθώς θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ ήδη απασχολούνται περισσότερα από 200 άτομα για την κατασκευή και ολοκλήρωσή του, η οποία ξεκίνησε το 2009.
Το McArthurGlen Athens βρίσκεται σε προνομιακή γεωγραφική θέση, καθώς χρειάζεται κανείς 30 λεπτά από το κέντρο της Αθήνας, 15 λεπτά από το αεροδρόμιο και είναι κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική για να προσελκύσει και τα 6 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται την Αθήνα ετησίως, συμβάλλοντας έτσι στην ανάδειξη της περιοχής των Σπάτων σε τουριστικό προορισμό μέσα στο ευρύτερο λεκανοπέδιο Αττικής. Επίσης είναι σημαντικό το ότι το εμπορικό «χωριό» βρίσκεται σε απόσταση τέτοια από τις βασικές αγορές λιανικής, ώστε να μη δημιουργεί προβλήματα ανταγωνισμού στα άλλα καταστήματα των εταιρειών με τα οποία συνεργάζεται. Τα καταστήματα του McArthurGlen Athens δε λειτουργούν ανταγωνιστικά σε αυτά που βρίσκονται σε άλλες αγορές, λόγω και του ότι δε θα προσφέρουν τα ίδια προϊόντα, αλλά αυτά της προηγούμενης σεζόν.
Οι συμβάσεις με τους μισθωτές είναι δεκαετείς και το ενοίκιο διαμορφώνεται με βάση ένα ελάχιστο ποσό, ενώ το υπόλοιπο θα υπολογίζεται βάσει τζίρου.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
ΚΛΑΔΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
CEO & CSR MONEY CONFERENCE 2011
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ι. ΨΥΧΟΓΥΙΟΣ
«ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ»
ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΚΕ THALES-CEO & CSR 2011
ΤΡΑΠΕΖΕΣ
CRÉDIT AGRICOLE LIFE
ΟΜΙΛΟΣ FIAT: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΑΝΑΖΟΓΛΟΥ
ΑΡΘΡΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
MCARTHURGLEN ATHENS
ΕΡΕΥΝΑ ICAP
ΚΛΑΔΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΡΙ ΚΡΙ: ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΑΥΞΑΝΕΙ ΜΕΡΙΔΙΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ Ο.Λ.Π.
ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΙΔΕΝΟΡ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site