Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2011-τεύχος 372                              

ΚΡΙ ΚΡΙ: ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΑΥΞΑΝΕΙ ΜΕΡΙΔΙΑ


Του Γιώργου Καλούμενου


Αυτή τη στιγμή η εταιρεία είναι τρίτη δύναμη στην Ελλάδα στο παγωτό μετά τους δύο πολυεθνικούς κολοσσούς Unilever και Nestle και απώτερος στόχος της είναι να παγιώσει αυτή τη θέση της ενισχύοντας το ποσοστό της στο 15%.


 
Σε αναζήτηση partners και συνεργατών για τη δραστηριοποίηση της σε νέες ξένες αγορές αλλά και για την εντός συνόρων αύξηση των πωλήσεων της βρίσκεται η βιομηχανία γάλακτος Κρι-Κρι. Μάλιστα όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Παν. Τσινάβος, η εταιρεία δεν αποκλείει το ενδεχόμενο συνεργασίας με στρατηγικό επενδυτή αφού όπως είπε «χωρίς αυτόν δεν έχει νόημα να παραμένει η εταιρεία εισηγμένη στο ΧΑ». Παρ’ όλα αυτά ο κ. Τσινάβος διευκρίνησε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει υπότις παρούσες χρηματιστηριακές και οικονομικές συνθήκες.
Πάντως η Κρι Κρι έχει ήδη δει θετικά αποτελέσματα από τις μέχρι τώρα συνεργασίες της. Συγκεκριμένα η συνεργασία με τη Mars και την ΙΟΝ με τις οποίες ένωσε το δίκτυο διανομής της είχε σαν αποτέλεσμα να αυξηθεί το μερίδιο της στην αγορά του παγωτού από 7% σε 9%. Αυτό επιτεύχθηκε καθώς τα παγωτά Κρι Κρι προσφέρονται πλέον σε 15.000 σημεία  από 12.000 που ήταν πριν, πάντα σε ιδιόκτητα ψυγεία μέσω 50 αντιπροσώπων που συνεργάζεται σε όλη τη χώρα και στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία είναι τρίτη δύναμη στην Ελλάδα στο παγωτό μετά τους δύο πολυεθνικούς κολοσσούς Unilever και Nestle και απώτερος στόχος της είναι να παγιώσει αυτή τη θέση της ενισχύοντας το ποσοστό της στο 15%.
Σημαντικό ποσοστό του τζίρου της εταιρίας έχει και το παγωτό ιδιωτικής ετικέτας, το οποίο ανέρχεται στο 8% και διανέμεται σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες όπως είναι η Βασιλόπουλος, η Carrefour, η Σκλαβενίτης, και η Μασούτης. Μεγάλες όμως είναι και οι δυνατότητες για την εταιρεία να προμηθεύει με παγωτό private label και αλυσίδες του εξωτερικού, όπως τη Δανία, όπου το μερίδιο του παγωτού ιδιωτικής ετικέτας φτάνει στο 50%.
Σε ότι αφορά τα γαλακτκομικά και το γιαούρτι ο κ. Τσινάβος αναφέρει ότι η εξαγορά της ΜΕΒΓΑΛ από τη Vivartia είχε σαν αποτέλεσμα να αυξηθεί το μερίδιο της Κρι Κρι κυρίως στη Β. Ελλάδα, αλλά παρά την αύξηση τζίρου κατά 18% πέρυσι οι δύο αυτές κατηγορίες είχαν μείωση κερδών εξαιτίας τιυ κόστους των προωθητικών ενεργειών και των μειώσεων στις τιμές. Γενικά το παγωτό είναι αυτό που έχει το υψηλότερο μικτό περιθώριο κέρδους με 55%, ακολουθεί το γιαούρτι με πάνω από 40%, ενώ το τυρί έχει 15%. Το γάλα έχει το μικρότερο περιθώριο κέρδους και για το λόγο αυτό η εταιρεία περιορίζει τη διανομή του στο Νομό Σερρών. Το ποσοστό των PL προϊόντων Κρι Κρι στο γάλα και το γιαούρτι φτάνει στο 6% για την ελληνική αγορά.
Για την πορεία της εταιρείας στο πρώτο τετράμηνο του 2011 ο κ. Τσινάβος είπε ότι ήταν κακό για το παγωτό καθώς σημείωσε πτώση 30% λόγω του άσχημου καιρού, αλλά ήταν καλύτερο σε σχέση με πέρυσι για το γιαούρτι με αύξηση τζίρου κατά 20%. Αυτό όμως δεν πρόκειται να επηρεάσει ιδιαίτερα τη συνολική επίδοση του παγωτου για το 2011 η οποία αναμένεται καλύτερη από πέρυσι λόγω της διαφαινόμενης αύξησης του τουρισμού. 
Γενικά οι κίνδυνοι που βλέπει η εταιρεία για φέτος προέρχονται από το γεγονός ότι η χώρα διανύει περίοδο ύφεσης αλλά και από το ενδεχόμενο ο καιρός να μην είναι καλός. Παρ’ όλα αυτά η διοίκηση της θεωρεί ότι οι ευκαιρίες είναι περισσότερες από τους κινδύνους και είναι αισιόδοξη για την πορεία της στο σύνολο του 2011. Κι αυτό γιατί η στρατηγική της θέση κοντά στα Βαλκάνια της επιτρέπει να έχει πρόσβαση στις εκεί αγορές ενώ στην Ελλάδα βελτιώνει την κερδοφορία της μέσω της μείωσης του λειτουργικού κόστους, χωρίς να μειώνει μισθούς και να απολύει προσωπικό κάτι για το οποίο εξάλλου έχει δεσμευτεί.      



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
ΚΛΑΔΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΥ
CEO & CSR MONEY CONFERENCE 2011
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ι. ΨΥΧΟΓΥΙΟΣ
«ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ»
ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΚΕ THALES-CEO & CSR 2011
ΤΡΑΠΕΖΕΣ
CRÉDIT AGRICOLE LIFE
ΟΜΙΛΟΣ FIAT: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΑΝΑΖΟΓΛΟΥ
ΑΡΘΡΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
MCARTHURGLEN ATHENS
ΕΡΕΥΝΑ ICAP
ΚΛΑΔΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΡΙ ΚΡΙ: ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΑΥΞΑΝΕΙ ΜΕΡΙΔΙΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ Ο.Λ.Π.
ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΙΔΕΝΟΡ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site