Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούλιος-Αύγουστος 2011-τ. 374                              

PUBLIC:
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΖΙΡΟΥ


του Γιώργου Καλούμενου



Κατά 20% αυξημένος αναμένεται να είναι ο τζίρος των καταστημάτων Public το 2011, παρά το γεγονός ότι οι αγορές της τεχνολογίας, του βιβλίου και της μουσικής είναι πτωτικές στην Ελλάδα κατά μέσο όρο 30%. Μόνο η αγορά του gaming πηγαίνει, μέχρι στιγμής, κόντρα στο ρεύμα, μένοντας σταθερή σε σχέση με πέρσι.



Σύμφωνα με τη διοίκηση της Public, οι επισκέπτες στα καταστήματα αναμένεται να φτάσουν φέτος τα 11 εκατ., έναντι των 9 εκατ. που ήταν πέρσι. Σε ό,τι αφορά στη δημιουργία νέων καταστημάτων, ο στόχος των 20 σημείων συνολικά σε Ελλάδα και Κύπρο παραμένει, αλλά προς το παρόν δεν αναμένεται να γίνει κάποια κίνηση τουλάχιστον μέχρι το 2012. Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακίνητα τα οποία εξετάζονται από την εταιρεία ώστε να μη χαθεί κάποια εξαιρετική ευκαιρία, που ενδεχομένως παρουσιαστεί λόγω της κρίσης.
Σε ό,τι αφορά το προϊοντικό μίγμα, αυτό ανανεώνεται διαρκώς, έτσι ώστε να ικανοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των καταναλωτών, ενώ στην κατεύθυνση αυτή κινούνται και διάφορες ενέργειες όπως το «Trade ‘n’ Save».
Παράλληλα, τα καταστήματα Public έγιναν Apple Authorized Resellers, καθώς στον πρώτο όροφο έχει διαμορφωθεί ειδικός χώρος με μια πλήρη γκάμα προϊόντων Apple και μια μεγάλη ποικιλία σε αξεσουάρ και περιφερειακά. Το προσωπικό που εργάζεται στο συγκεκριμένο χώρο, είναι ειδικά εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο από την Apple.
Το 2010 η αλυσίδα καταστημάτων Public μεγάλωσε, αυξάνοντας τα καταστήματά της από 7 σε 11, ενώ ξεκίνησε και η λειτουργία του e-commerce site
www.public.gr. Το 2010 οι πωλήσεις της αλυσίδας ενισχύθηκαν κατά 40% σε σχέση με το 2009, φτάνοντας τα 71,8 εκατ. ευρώ.
Η αλυσίδα αποτελεί, σύμφωνα με τη διοίκησή της, αυτή τη στιγμή, το No 1 προορισμό για βιβλία, CD, DVD και videogames, ενώ το παιδικό τμήμα αποτελεί προορισμό για όσους επιθυμούν μια συνολική εκπαιδευτική εμπειρία για το παιδί τους.
Όπως δηλώνει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ.Ρόμπυ Μπουρλάς: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα πορεία μας, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για το λιανεμπόριο. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας, μας δίνει το έναυσμα να προχωρήσουμε δυναμικά και τον έκτο χρόνο λειτουργίας μας, θέτοντας ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων κατά 20% και βάζοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη για το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών μας».
Το 2011 είναι μια χρονιά κατά την οποία τα Public έχουν ξεκινήσει μια σειρά από υπηρεσίες και προγράμματα προς όφελος του καταναλωτή. Ειδικότερα, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, τα προγράμματα ανταλλαγής κινητών και ηλεκτρονικών παιχνιδιών, «Trade ‘n’ Save» και «Trade ‘n’ Play» αντίστοιχα, σχεδιάστηκαν για να διευρύνουν τις επιλογές των επισκεπτών. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα «Trade ‘n’ Save» επιτρέπει στον καταναλωτή να ανταλλάξει το παλιό του κινητό (παλαιότητας 2 ετών), εξαργυρώνοντας την αξία του με την αγορά οποιουδήποτε από τα 500.000 διαφορετικά προϊόντα που διαθέτουν τα Public. Με την υπηρεσία «Trade ‘n’ Play», αντίστοιχα, που προσφέρεται στο τμήμα gaming, επιστρέφοντας ένα μεταχειρισμένο παιχνίδι, μπορεί να εξασφαλίσει έκπτωση έως και 50% για την αγορά ενός νέου.
Τέλος, το 2011 τα καταστήματα Public ξεκίνησαν μια ολοκληρωμένη εκστρατεία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Η εκστρατεία, που φέρει τον τίτλο: «Κάποιο βιβλίο μιλάει για σένα: το έχεις διαβάσει;», πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου και γνωρίζει την αποδοχή σύσσωμου του εκδοτικού κλάδου. Στόχος της εκστρατείας, που αναμένεται να ενισχύσει συνολικά την αγορά του βιβλίου, είναι η διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού και η ένταξη της ανάγνωσης στις καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ: ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΑΝΘΡΑΚΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΤΟ ENERGY MONEY CONFERENCE 2011
MSD-ΒΙΑΝΕΞ: ΝΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΦΑΙΔΡΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ-ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
ΕΡΕΥΝΑ EUROBANK: ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ Η ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEALTH MANAGEMENT
ΕΡΕΥΝΑ ICAP
ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
PUBLIC
ΦΑΚΕΛΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΒΑΡΑΓΚΗΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site