Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2011-τ.375                              

Cοca-Cola Τρία Έψιλον
Χρυσό βραβείο στην επιχειρηματική ηθική


Η δέσμευση της «Cοca-Cola Τρία Έψιλον» στις αρχές της επιχειρηματικής ηθικής επιβραβεύτηκε στο πλαίσιο του θεσμού «Business Ethics Excellence Awards EBEN 2011», όπου η εταιρεία κέρδισε το χρυσό βραβείο.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ειδική τελετή, που διοργανώθηκε από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επιχειρηματικής Ηθικής στην Ελλάδα, και αφορούσε την εξαιρετική απόδοση της εταιρείας στους τομείς Εσωτερικός Έλεγχος, Επιχειρηματική Ανάλυση, Περιβαλλοντικές Ενέργειες και Κοινωνικές Δραστηριότητες. Τα αποτελέσματα βασίστηκαν στην αξιολόγηση πιστοποιημένων αξιολογητών του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής - ΕΒΕΝ GR.
Την αξία της κοινωνικής διακυβέρνησης και της εταιρικής υπευθυνότητας τόνισε ο κ. Βασίλης Λώλας, Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της «Coca-Cola Τρία Έψιλον», ο οποίος παρέλαβε το βραβείο και δήλωσε: «Η σημερινή διάκριση μάς τιμά ιδιαίτερα, καθώς υπηρετούνται οι αρχές και οι αξίες που διέπουν την εταιρεία σε όλες τις εκφάνσεις της δραστηριότητάς της. Ειδικότερα στις μέρες μας, όπου η χώρα μας διανύει μια ιδιαίτερη περίοδο, ο επιχειρηματικός κόσμος καλείται να «αγκαλιάσει» ακόμα περισσότερο τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, της χάραξης ορθής στρατηγικής και οργάνωσης και της διαφάνειας στο σύνολο της επικοινωνίας, τόσο ενδοεταιρικά όσο και με τους εταιρικούς κοινωνικούς εταίρους».
Η βράβευση ήρθε να προστεθεί στη μεγάλη σειρά διακρίσεων και βραβείων της «Coca-Cola Τρία Έψιλον», από αξιόλογους θεσμούς, όπως οι «Best Workplaces» και «CR Index».



Microsoft
Διευρύνει το πρόγραμμα δωρεάς λογισμικού σε ΜΚΟ


Η Microsoft Corp. ανακοίνωσε σημαντικές αναβαθμίσεις στο πρόγραμμα δωρεάς λογισμικού, προκειμένου να διευκολύνει ακόμα περισσότερους μη κυβερνητικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στο να αποκτήσουν πρόσβαση σε λύσεις τεχνολογίας.
Η πρωτοβουλία δωρεάς λογισμικού σε ΜΚΟ ξεκίνησε από τη Microsoft το 1998, ενώ υπολογίζεται ότι, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, έχει μέχρι σήμερα διατεθεί διεθνώς λογισμικό αξίας πάνω από 3,9 δισ. δολ. σε περισσότερους από 40.000 ΜΚΟ. Στην Ελλάδα το πρόγραμμα αυτό ξεκίνησε το 2005, ενώ από το 2009 καθιερώθηκε η διοργάνωση της εκδήλωσης NGO Day για την ενημέρωση των εν λόγω οργανισμών αναφορικά με τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα περισσότεροι από 30 μη κυβερνητικοί και μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί έχουν αξιοποιήσει αυτή τη δυνατότητα και έχουν αποκτήσει δωρεάν προϊόντα λογισμικού αξίας πάνω από 2.500.000 ευρώ.
Οι αναβαθμίσεις του προγράμματος στοχεύουν στο να δώσουν σε ακόμα περισσότερους ΜΚΟ τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για δωρεά λογισμικού.



Interamerican
Κέρδη 27,9 εκατ. ευρώ στο εξάμηνo


Σε μια περίοδο δοκιμασίας και για την ασφαλιστική αγορά, εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης, η Interamerican υπερκάλυψε τους στόχους της κατά το α’ εξάμηνο, επιτυγχάνοντας κέρδη προ φόρων 27,9 εκατ. ευρώ.
Τα συνολικά, μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα εξαμήνου της εταιρείας ανήλθαν σε 239,9 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας κατά 2,2% τον στόχο εξαμήνου, έναντι 253 εκατ. κατά το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
 Η Interamerican ακολούθησε με συνέπεια το επιχειρηματικό σχέδιο της συνετής διαχείρισης των κινδύνων, της πολυκαναλικής διανομής και του ελέγχου του κόστους, με τις λειτουργικές δαπάνες (εξαιρουμένου του κόστους προμηθειών) να περιορίζονται, με την εφαρμογή του σχεδίου κερδοφορίας, σε 46 εκατ. κατά το φετινό α’ εξάμηνο, έναντι 53,1 εκατ. πέρσι.
Ως προς τα παραγωγικά αποτελέσματα, η εταιρεία έγραψε σε ασφάλιστρα ζωής, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων επενδυτικού χαρακτήρα, 67,9 εκατ. ευρώ, έναντι 83,1 εκατ. πέρσι. Τα επενδυτικά συμβόλαια - με αιχμή το «Capital» - απέδωσαν 21,6 εκατ., δηλαδή κατά 25% πάνω από τις προβλέψεις εξαμήνου. Το Μάιο η εταιρεία ξεκίνησε την εφαρμογή μιας στρατηγικής για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της στον κλάδο ζωής, με εμπορικές και λειτουργικές ενέργειες.
Στον κλάδο υγείας τα ασφάλιστρα έφθασαν τα 55,8 εκατ., έναντι 57,8 εκατ. το α’ εξάμηνο του 2010. Η Interamerican διατήρησε την ισχυρή θέση της στην αγορά ασφαλίσεων υγείας, παρά τις επιπτώσεις της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας που ανέκοψε γενικά την ανανέωση συμβολαίων. Ο συνδυασμένος δείκτης ζημιών (combined ratio) της εταιρείας στην υγεία είναι σημαντικά βελτιωμένος, έχοντας περιοριστεί στα 71,1%, έναντι 106,9% πέρσι, κυρίως λόγω της απελευθέρωσης αποθεμάτων, η οποία προέκυψε από ενέργειες διαχείρισης χαρτοφυλακίου.
Στις γενικές ασφάλειες σημειώθηκαν μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 116,1 εκατ., αυξημένα κατά 3,6% έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2010 (112,1 εκατ.). Το αποτέλεσμα οφείλεται στις εξαιρετικές επιδόσεις όλων των δικτύων διανομής και ιδίως των απευθείας πωλήσεων στον κλάδο της αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, στον οποίο επίσης περιορίστηκε το combined ratio σε 95% (από 98,1% πέρσι).
Η Interamerican προτίθεται να συμμετάσχει στο πρόγραμμα ανταλλαγής ελληνικών ομολόγων και θα καταγράψει τις όποιες απομειώσεις προκύψουν κατά τη χρονική στιγμή της ανταλλαγής. Ο μητρικός όμιλος Eureko ήδη συμπεριέλαβε στα αποτελέσματα εξαμήνου απομειώσεις ύψους 48 εκατ. ευρώ για το σκοπό αυτό, ακολουθώντας την ολλανδική πολιτική στήριξης της Ελλάδος.


 


 


Public
Διευρύνει το «Trade ‘n’ Save»


Tα καταστήματα Public διευρύνουν το πρόγραμμα «Trade ‘n’ Save», δίνοντας την αποκλειστική δυνατότητα σε όλους να ανταλλάξουν οποιοδήποτε laptop, κονσόλα, tablet, κινητό ή iPod διετίας διαθέτουν και να αποκτήσουν κάποιο νέο προϊόν τεχνολογίας ή οτιδήποτε άλλο επιθυμούν από τα προϊόντα του Public σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Μέσω αυτού του αποκλειστικού προγράμματος, οι καταναλωτές μπορούν μόνο στα Public να δώσουν αξία στο παλιό τους laptop, tablet, κινητό, iPod ή την κονσόλα τους, από όπου κι αν το έχουν αγοράσει. Συγκεκριμένα, επιστρέφοντας τα παλιά τους προϊόντα, δύο ετών παλαιότητας, μπορούν να τα ανταλλάξουν με καινούρια, ίσης ή και μεγαλύτερης αξίας, απλά καταβάλλοντας το επιπλέον αντίτιμο.
Είναι δε αξιοσημείωτο ότι το πρόγραμμα αφορά τόσο σε επώνυμες μάρκες laptop και netbook όσο και στα λεγόμενα ownlabel προϊόντα, όπως π.χ. το Turbo-X κ.ά.
Τα Public, πρεσβεύοντας ότι η προηγμένη τεχνολογία είναι δικαίωμα όλων, εξασφάλισαν για τους επισκέπτες τους πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Έτσι, για παράδειγμα, η επιστροφή ενός laptop Dell μπορεί να σημαίνει όφελος έως και 536 ευρώ, η επιστροφή ενός iPod μπορεί να εξασφαλίζει έως 145 ευρώ έκπτωση στην επόμενη αγορά, ενώ η επιστροφή ενός iPad1 μπορεί να αντιστοιχεί σε 310 ευρώ κέρδος. Η υπηρεσία «Trade ‘n’ Save» σχεδιάστηκε με στόχο να δώσει στον καταναλωτή το προνόμιο της χαμηλότερης τιμής και απευθύνεται σε όλους όσους έχουν κάποια ξεχασμένη συσκευή και θέλουν να την ανανεώσουν, σε μαθητές ή φοιτητές που τους δόθηκε laptop το 2009 και θέλουν να το αλλάξουν με κάποιο καινούργιο. Ακόμη, στους φανατικούς της τεχνολογίας που θέλουν να έχουν πάντα το τελευταίο tablet ή iPod και στους απανταχού gamers που έχουν παλιές κονσόλες και θέλουν να τις αντικαταστήσουν με νέες. Επίσης, σε όσους έχουν ατομικές επιχειρήσεις και θέλουν να ανανεώσουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό τους.
Το νέο «Trade ‘n’ Save»είναι μια μόνιμη υπηρεσία, συνέχεια του προγράμματος που εισήγαγαν τα Public στην αγορά τον Ιούνιο και αφορούσε στην ανταλλαγή κινητών τηλεφώνων. Μετά την πολύ μεγάλη ανταπόκριση του κοινού δημιούργησε νέα δεδομένα στο ελληνικό λιανεμπόριο και έρχεται πλέον να δώσει μεγαλύτερο εύρος επιλογών στους επισκέπτες των καταστημάτων Public, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την εμπειρία τους.


Aegean Power
Μετονομάστηκε σε Hellas Power


Η ελληνική ιδιωτική εταιρεία προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικού ρεύματος Aegean Power «γυρνάει σελίδα», αλλάζοντας το όνομά της σε Hellas Power, ενισχύοντας έτσι την αναπτυξιακή της πορεία και εγκαινιάζοντας μια νέα δυναμική περίοδο. Με νέα πλέον εταιρική ταυτότητα, η Hellas Power έχει στρατηγικό στόχο να αποτελέσει μια ηγέτιδα δύναμη στον ενεργειακό κλάδο για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, συνεχίζοντας να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές.
Το «Hellas» στη νέα ονομασία της συμβολίζει ότι η εταιρεία έχει μεγαλώσει και «αγκαλιάζει» πλέον όλη τη χώρα, εισάγοντας μια νέα εποχή για τον Έλληνα καταναλωτή. Με το σλόγκαν «Η δική μας ενέργεια», η Hellas Power προβάλει την πελατοκεντρική της πολιτική, απευθυνόμενη σε όλους τους Έλληνες. Το νέο σύμβολο της Hellas Power αφηγείται οπτικά μια διαχρονική ιστορία ελληνικότητας και δημιουργίας. Η έμπνευση έρχεται από το ελληνικό φως και την απλότητα των αρχαίων κυκλαδικών ειδωλίων. Είναι ένα λαμπρό και φωτεινό σύμβολο της αέναης ροής θετικής ενέργειας. Αποπνέει ενέργεια, κίνηση και δυναμισμό, καθαρότητα και διαφάνεια.
Η Hellas Power προσφέρει στα νοικοκυριά «πακέτα kWh», τα «Energy Home Packs» για τετράμηνη κατανάλωση, προς μια συγκεκριμένη σταθερή μηνιαία χρέωση, με εξοικονόμηση έως και 16%. Παράλληλα, η Hellas Power διαθέτει το «Energy Home Basic», με χαμηλό μηνιαίο πάγιο και σταθερή χρέωση ανά kWh, για εκείνους που χρησιμοποιούν το σπίτι τους λίγους μήνες το χρόνο (π.χ. το εξοχικό). Αντίστοιχα, οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να επωφελούνται μέσω των ενεργειακών πακέτων «Business Energy Value», με έκπτωση που φτάνει έως και το 18,5%.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΣΑΛ
ΚΛΑΔΟΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΡΑΓΚΗΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ALPHA BANK-EUROBANK
76η ΔΕΘ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΤΟΠΙΟ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEALTH MANAGEMENT
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ RILKEN
ΜΕΛΕΤΗ MCKINSEY & COMPANY
ΕΡΕΥΝΑ ICAP
ΦΑΚΕΛΟΣ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site