Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Οκτώβριος 2011-τ.376                              

SODALI


Ο «ΚΩΔΙΚΑΣ SODALI” ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ



Η αποστολή της Sodali είναι να βοηθήσει τις εταιρείες πελάτες της να «διαχειρίζονται» τις σχέσεις τους με τους θεσμικούς επενδυτές , τους μετόχους και όλους όσους εμπλέκονται με οποιονδήποτε τρόπο με αυτές. Η Sodali είναι η παγκόσμια ηγέτιδα σε ότι αφορά τις πρακτικές σχέσεων με θεσμικούς επενδυτές , καθώς προσφέρει μία γκάμα συμβουλευτικών αλλά και εκτελεστικών υπηρεσιών μέσα από ένα δίκτυο με κατά τόπους ειδικούς που βρίσκονται σε χώρες σε όλο τον κόσμο.


1. Προτεραιότητα στα συμφέροντα του πελάτη
Ο πελάτης έρχεται πάντα πρώτος. Η δέσμευση της Sodali είναι να δίνει προτεραιότητα στα συμφέροντα του πελάτη και να του προσφέρει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Ως εκ τούτου, δεδομένα και πληροφορίες που απορρέουν από τη δουλειά της Sodali χρησιμοποιούνται αποκλειστικά προς όφελος των πελατών. Ποτέ δεν προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία είναι ασύμβατα με την αποστολή της ή τα οποία θα μπορούσαν να είναι επιζήμια για τη σχέση της με τους πελάτες ή τους θεσμικούς επενδυτές.


2. Αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων
Το επιχειρηματικό μοντέλο Sodali είναι σχεδιασμένο ώστε να μην λειτουργεί συγκρουσιακά μεταξύ των συμφερόντων δύο πελατών σε ένα περιβάλλον όπου τέτοιου είδους φαινόμενα συναντώνται πολύ συχνά. Η Sodali λειτουργώντας ως φρουρός για τις σχέσεις μεταξύ επιχειρήσεων και θεσμικών θα πρέπει να απολαμβάνει εμπιστοσύνης και από τους δύο. Σαν αποτέλεσμα, η Sodali εργάζεται κυρίως για εταιρείες και δεν δέχεται προτάσεις συνεργασίας που συγκρούονται με τα συμφέροντα των πελατών της ή τους μακροπρόθεσμους επενδυτές τους. Στην περίπτωση για παράδειγμα μίας επιθετικής εξαγοράς στην οποία εμπλέκονται δύο εταιρείες πελάτες της η Sodali θα δώσει προτεραιότητα να υπερασπιστεί την εταιρεία που γίνεται στόχος.    


3. Εμπιστευτικότητα πληροφοριών


Οι υπηρεσίες της Sodali βασίζονται: 1) Στη θέληση των πελατών να αποκαλύψουν εσωτερικά τους δεδομένα και πληροφορίες με την εμπιστοσύνη ότι θα παραμείνουν εμπιστευτικά, 2) Στη θέληση των θεσμικών επενδυτών να μοιραστούν πληροφορίες για την ιδιοκτησία τους και τις αποφάσεις μέσω των δια αντιπροσώπων ψηφισμάτων τους χωρίς τον φόβο ότι θα εφαρμοστούν λανθασμένα, 3) Στη δυνατότητα της να εργάζεται με μυστικότητα με επιβλέποντες οργανισμούς και άλλους παράγοντες ώστε να ξεπερνούν εμπόδια σε ότι αφορά την επικοινωνία και στην ψήφιση θεμάτων στις γενικές συνελεύσεις. Ως εκ τούτου, η Sodali δεν βγάζει στη δημοσιότητα εμπιστευτικές πληροφορίες, ούτε φυσικά τις πουλά σε τρίτους.


4. Προσαρμογή συμβουλών και υπηρεσιών στα μέτρα του πελάτη


Σαν παγκόσμια εταιρεία χτισμένη επάνω στην τοπική εξειδίκευση, οι υπηρεσίες της Sodali είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε να προσθέτουν αξία στο περιβάλλον των κάθε λογής ιδιαίτερων επιχειρηματικών  συνθηκών και στρατηγικών στόχων του κάθε πελάτη. Σε όλες τις υπηρεσίες της η Sodali αναγνωρίζει τη σημασία των τοπικών επιχειρηματικών πρακτικών και νόμιμων απαιτήσεων, ενώ ταυτόχρονα επιζητά τη διευκόλυνση επιχειρηματικών ντιλ σε διεθνές επίπεδο. Έτσι προσαρμόζει τις συμβουλές και υπηρεσίες της για κάθε πελάτη και δεν χρησιμοποιεί τυποποιημένες λύσεις



5. Καλλιέργεια επιχειρηματικής ακεραιότητας


H φήμη της Sodali βασίζεται στη δέσμευση στις καλές πρακτικές εταιρικής διακυβέρνησης, στη δίκαιη μεταχείριση των μετόχων, στην επιχειρηματική ηθική και στις αποτελεσματικές πολιτικές σχετικά με το περιβάλλον, τα κοινωνικά θέματα, τους μετόχους αλλά και στις τοπικές κοινωνίες που οι επιχειρήσεις υπηρετούν. Αυτή η δέσμευση χαρακτηρίζει το σύνολο των εργασιών της Sodali με τους πελάτες της και υποστηρίζει τις προσπάθειες τους να επιτύχουν μακροπρόθεσμα βιώσιμη πορεία.



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΕΣΛΕΡ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΑΜΒΡΙΛΗΣ
INSURANCE MONEY CONFERENCE 2011
Ο "ΚΩΔΙΚΑΣ SODALI" ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEALTH MANAGEMENT
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟ
ΦΑΚΕΛΟΣ JUMBO
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΡΚΙΔΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site