Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2011-τ.377                              

Stefano Salvini –
CFO Fiat Group Automobiles Hellas


ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ “VALUE FOR MONEY”


Ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Fiat στην Ελλάδα περιγράφει την υφιστάμενη κατάσταση του εγχώριου κλάδου αυτοκινήτου και αναλύει τις αρχές που χαρακτηρίζουν τη στρατηγική και τις πολιτικές του ομίλου ενάντια στην κρίση και σε όφελος του Έλληνα καταναλωτή


 


ΧΡΗΜΑ_Βρισκόμαστε σε μία από τις δυσκολότερες περιόδους, εδώ και δεκαετίες, για την εγχώρια οικονομία και κατ’ επέκταση για  τον κλάδο του αυτοκινήτου. Ποιες είναι οι αρχές και οι πολιτικές που χαρακτηρίζουν τη γενικότερη στρατηγική του ομίλου σας οι οποίες απαντούν στις προκλήσεις και στα προβλήματα που προκύπτουν από τη σημερινή «ιδιαίτερη» συγκυρία; Με ποιον τρόπο η Fiat στηρίζει τον Έλληνα καταναλωτή;



STEFANO SALVINI_Είναι αλήθεια ότι βιώνουμε σημαντικές αλλαγές στην πολιτική και οικονομική ζωή όχι μόνο της χώρας αλλά και του πλανήτη, αλλαγές που έχουν σημαντικές επιπτώσεις στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και αποφάσεις. Παρά την οικονομική κρίση, η Fiat παραμένει πιστή στις βασικές αρχές και αξίες της, που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις επενδύσεις σε τεχνολογία και την ανάπτυξη γνώσης για την ικανοποίηση της ανάγκης των καταναλωτών για «value for money» οχήματα, με μικρό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Στην FΙΑΤ GROUP AUTOMOBILES HELLAS επιδιώκουμε την εξασφάλιση των απαραίτητων προϋποθέσεων για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων, κατοχυρώνοντας ταυτόχρονα τους πελάτες μας,  το προσωπικό μας και το δίκτυο διανομέων μας. Έχοντας αυτό σαν γνώμονα, είμαστε πρωτοπόροι στην τάση του “downsizing” (μείωση μεγέθους), προσφέροντας μοντέλα με κινητήρες μικρού κυβισμού με υψηλές επιδόσεις αλλά ταυτόχρονα οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου και φιλικά προς το περιβάλλον,  ανταποκρινόμενοι στο γενικό αίτημα για “value for money”. Συγχρόνως, σε συνεργασία με τις ελληνικές συνδεδεμένες εταιρείες FGA Capital και FGA Bank, διαθέτουμε ιδιαίτερα ανταγωνιστικά χρηματοδοτικά προγράμματα, με πολύ ελκυστικά επιτόκια, που αποτελούν άριστη λύση για τους Έλληνες καταναλωτές, ειδικά στη συγκεκριμένη οικονομική συγκυρία. Γενικά, πιστεύουμε ότι στο σύγχρονο και δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, μπορούμε να προσφέρουμε τις καλύτερες λύσεις στους πελάτες μας, ενώ συγχρόνως αξιοποιούμε τις συνθήκες για τη δημιουργία ευκαιριών για  τη συνολική λειτουργία και την ανάπτυξη της εταιρείας και των συνεργατών μας.



X_Πιστεύετε ότι το επιχειρηματικό πνεύμα των Ελλήνων μπορεί να βοηθήσει την έξοδο της χώρας από την κρίση, καθώς και την επανεκκίνηση της διαδικασίας της ανάπτυξης;


 
S.S_Όχι μόνο θα βοηθήσει, αλλά μπορεί να γίνει ο καθοριστικός παράγοντας για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Οι υγιείς, καινοτόμες, παραγωγικές επιχειρήσεις είναι εκείνες που θα αξιοποιήσουν ουσιαστικά τους πόρους της χώρας και θα εξασφαλίσουν θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας έτσι στην οικονομική ανάπτυξη. Φυσικά, η ανάκαμψη απαιτεί ένα φιλικό και ελκυστικό περιβάλλον, ενώ η  ελληνική οικονομία πρέπει να γίνει πιο εξωστρεφής. Είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και σε αυτό το περιβάλλον, με τις προκλήσεις που παρουσιάζει, υπάρχουν σημαντικές επενδυτικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες. Βέβαια, το κράτος πρέπει να λάβει σημαντικά μέτρα για να επιτύχει την αναζωογόνηση της εγχώριας αγοράς, με δεδομένη την εδραίωση ενός κλίματος πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας.  


X_Πόσο αισιόδοξος είστε για την πορεία της ελληνικής οικονομίας;


S.S._Είναι αλήθεια ότι η ελληνική οικονομία και η ελληνική κοινωνία αντιμετωπίζουν μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη σύγχρονη ιστορία της χώρας. Αν και μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον καμία εκτίμηση ή πρόβλεψη δεν μπορεί να γίνει με βεβαιότητα, είμαι σίγουρος ότι υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ και ότι η Ελλάδα έχει την ικανότητα να ξεπεράσει την κρίση, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν οι απαραίτητες διαρθρωτικές αλλαγές οι οποίες θα επιτρέψουν στη χώρα να ξαναγίνει ανταγωνιστική και οι υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις θα λάβουν την πλήρη υποστήριξη που χρειάζονται για να επιτύχουν μια οικονομικά ασφαλή ανάπτυξη στο μέλλον.   



X_Σε μία εποχή που οι καταναλωτές αλλά και οι ευρωπαϊκές εποπτικές αρχές δίνουν όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην φιλικότητα των αυτοκινήτων προς το περιβάλλον η Fiat έχει καταφέρει να κατακτήσει πολλές διακρίσεις στον τομέα αυτό. Ποια είναι τα κύρια σημεία της πράσινης στρατηγικής του ομίλου σας που ικανοποιούν τις ανάγκες των ευαισθητοποιημένων σε περιβαλλοντικά θέματα καταναλωτών; Ποιες είναι οι συνέπειες της στρατηγικής αυτής στις πωλήσεις σας;


S.S_Με την πεποίθηση ότι η επιτυχία πρέπει να κρίνεται και από τον τρόπο της επίτευξής της, ο Όμιλος Fiat πάντα προσπαθεί να συμβιβάσει τους στόχους της για ανάπτυξη με τις αρχές της βιωσιμότητας. Η βιωσιμότητα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής εξάσκησης της επιχειρηματικότητας από τη Fiat. Είναι η πυξίδα που κατευθύνει την ενοποίηση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών με τα αυστηρώς επιχειρηματικά χαρακτηριστικά μας. Για τρίτη συνεχή χρονιά (2011), η Fiat S.p.A. αναγνωρίστηκε ως ηγέτης της βιωσιμότητας με την εισαγωγή της στον Παγκόσμιο αλλά και στον Ευρωπαϊκό Δείκτη Βιωσιμότητας Dow Jones. Η Fiat έλαβε την ανώτατη βαθμολογία (94/100), σε σύγκριση με τον μέσο όρο 72/100 των εταιρειών του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, σύμφωνα με την αξιολόγηση του SAM, του επενδυτικού ομίλου που ειδικεύεται σε επενδύσεις βιωσιμότητας. Επίσης κι άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες που ειδικεύονται σε Επενδύσεις Κοινωνικής Ευθύνης αναγνώρισαν τις επιδόσεις της Fiat. Ο οργανισμός αξιολόγησης Sustainalytics αναγνώρισε την Fiat ως τον ηγέτη της αυτοκινητοβιομηχανίας σ’ αυτόν τον τομέα, ενώ η Oekom Research την κατέταξε στην «Υψηλή» κατηγορία.    Ο Όμιλος Fiat συμμετείχε στην έρευνα της CDP και μάλιστα βαθμολογήθηκε με τον ανώτατο βαθμό (ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που περιλαμβάνονται στις 500 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως, σύμφωνα με την κεφαλαιοποίηση της αγοράς) όσον αφορά στην ανοιχτή του στάση απέναντι στα θέματα που άπτονται της κλιματικής αλλαγής, ενώ έλαβε υψηλό βαθμό για τις πρωτοβουλίες του που αφορούν στη μείωση των κλιματικών αλλαγών. Η Fiat S.p.A. βραβεύθηκε έξι φορές στον Διαγωνισμό «International Engine of the Year 2011» (Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011), ενώ ο κινητήρας TwinAir της Fiat Powertrain κέρδισε τα βραβεία «Καλύτερου Νέου Κινητήρα 2011» και «Καλύτερου Πράσινου Κινητήρα 2011».   Για τέταρτη  συνεχή χρονιά, η Fiat κέρδισε τον τίτλο της πιο οικολογικής εταιρείας της Ευρώπης, αφού τα αυτοκίνητά της έχουν τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Όσο για τα μελλοντικά σχέδιά μας, αυτά βασίζονται στην προσπάθειά μας για συνεχή ανάπτυξη, με πίστη στις αξίες που μας διέπουν τα τελευταία χρόνια ώστε να παρέχουμε ασφάλεια και σιγουριά στους υπαλλήλους και στους πελάτες μας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μακροπρόθεσμες προοπτικές στην εταιρεία.
Το αποτέλεσμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ και της πολιτικής της Fiat προς τους Έλληνες καταναλωτές, αλλά και οι – διεθνώς διαθέσιμοι – πράσινοι κινητήρες της, εδραιώνουν την παρουσία της στην Ελλάδα, ενώ τα προϊόντα της καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της.



X_Πώς αντιμετωπίζετε την πτώση των πωλήσεων που προκύπτουν από τη βαθιά ύφεση;    
 
S.S_Παρά την οικονομική κρίση, η Fiat παραμένει πιστή στις βασικές αρχές και αξίες της. Επενδύει σε σύγχρονες τεχνολογίες, για να καλύψει το πιεστικό αίτημα των καταναλωτών για «value for money» οχήματα, μειώνοντας ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό και κοινωνικό αποτύπωμά τους. Δηλαδή παρέχει στους καταναλωτές ποιοτικά αυτοκίνητα σε ανταγωνιστικές τιμές, κάνοντάς τους να αισθάνονται ότι τα χρήματά τους πιάνουν τόπο και έτσι να νιώθουν δικαιωμένοι από την επιλογή τους. Δίνουμε έμφαση στην αποτελεσματική συνεργασία του δικτύου με τους προμηθευτές και τους υπαλλήλους, τονίζοντας ιδιαίτερα τη σημασία της αποτελεσματικότητας και της αξιοπιστίας. Υποστηρίζουμε ουσιαστικά τους συνεργάτες μας και το δίκτυο διανομέων μας, έχοντας σαν τελικό στόχο την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών. Από την πλευρά τους, οι αντιπρόσωποι προσπαθούν να μειώσουν το κόστος χωρίς επιπτώσεις στην ποιότητα της εξυπηρέτησης. Επιπλέον, ακολουθούμε μια επιθετική πολιτική πωλήσεων η οποία βασίζεται σε ανταγωνιστικές προσφορές και σε εξαιρετικά χρηματοδοτικά προγράμματα αγορών, σε συνεργασία με τις εταιρείες FGA Bank και FGA Capital. Σε τελική ανάλυση, οι αξίες της Fiat και η προσήλωσή της σε αυτές έχουν αναγνωριστεί και εκτιμηθεί διεθνώς, όπως δείχνουν διάφοροι κορυφαίοι οργανισμοί αξιολόγησης της βιωσιμότητας, οι οποίοι κατατάσσουν τον Όμιλό μας στις πρώτες θέσεις της αγοράς.    



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ STEFANO SALVINI
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ MARCUS KRALL
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ GAMING
BANKING MONEY CONFERENCE 2011
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ASSET & WEALTH MANAGEMENT
ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEALTH MANAGEMENT
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ FACTORING
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ"
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site