Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2011-τ.377                              

Pharma & Health Business
Νέο περιοδικό από την Ethos Media S.A.
Ένα νέο περιοδικό κυκλοφορεί τις επόμενες ημέρες στην ελληνική αγορά από την εταιρεία Ethos Media S.A. η οποία -κόντρα στην κρίση- συνεχίζει την επέκταση των δραστηριοτήτων της, μπαίνοντας ακόμη πιο δυναμικά στο χώρο της υγείας.
Πρόκειται για το περιοδικό Ph.B (Pharma & Health Business), το πρώτο μηνιαίο περιοδικό στην Ελλάδα για την πολιτική υγείας και την επιχειρηματικότητα στον τομέα της υγείας το οποίο, με Διευθυντή Σύνταξης τον κύριο Αιμίλιο Νεγκή, καταξιωμένο δημοσιογράφο στο ρεπορτάζ του τομέα της υγείας και την υποστήριξη μιας έμπειρης ομάδας δημοσιογράφων, έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο εκδοτικό κενό που υπήρχε στο συγκεκριμένο χώρο.
Η έκδοση του περιοδικού Ph.B είναι μία φιλόδοξη προσπάθεια που γεννήθηκε με τη λογική της ουσιαστικής παρέμβασης στην υγεία, σ’ έναν σημαντικό για την ελληνική οικονομία τομέα που – λόγω των συνθηκών – ήδη αλλάζει και μπορεί να μετεξελιχθεί σε οδηγό οικονομικής ανάπτυξης.
Σκοπός του περιοδικού Ph.B είναι να διαμορφώσει τη νέα αγορά υγείας στην Ελλάδα, μία αγορά που θα βασίζεται σε στέρεα και διαφανή θεμέλια.
Η ύλη του περιοδικού αποτελεί το μεγάλο «όπλο» του για την επίτευξη αυτού του σκοπού. Μέσα από έρευνες σε βάθος για τα καυτά θέματα της επικαιρότητας, από άρθρα και συνεντεύξεις ανθρώπων που κατέχουν θέσεις - «κλειδιά» για το χώρο της υγείας, από διεισδυτικά ρεπορτάζ και αναλύσεις για την πορεία του συστήματος υγείας και της αγοράς φαρμάκου, θα επιχειρηθεί η ανάδειξη της αθέατης πλευράς των γεγονότων και των πραγματικών τους γενεσιουργών αιτίων. Έμπειροι δημοσιογράφοι με πολλά χρόνια διαδρομής στο χώρο του ρεπορτάζ της υγείας υπογράφουν την προσπάθεια να καταγραφούν νηφάλια και αντικειμενικά θέσεις και προτάσεις για να βελτιωθεί η ποιότητα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στη χώρα.
Ο αναγνώστης του περιοδικού Ph.B, μέσα στις μοντέρνα σχεδιασμένες σελίδες, θα έχει τη δυνατότητα να βρει πληθώρα ειδήσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στην πλούσια θεματολογία του περιοδικού περιλαμβάνονται θέματα που αφορούν στις εξελίξεις στην αγορά φαρμάκου, την αναδιοργάνωση του συστήματος υγείας, την ορθολογική διαχείριση των πόρων στις υπηρεσίες υγείας, τη μεταρρύθμιση της ασφάλισης υγείας, την εισαγωγή ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων και σύγχρονων μεθόδων management στη διοίκηση των νοσηλευτικών ιδρυμάτων και την προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας.



Interamerican
Κατακόρυφη άνοδος της Anytime
Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της INTERAMERICAN. Η Anytime, που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και ήδη, έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα, που παρουσίασε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου η διοίκηση της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο.
Έχοντας οργανώσει πλήρως την υποδομή της από τις αρχές του 2008 και μετά από μία διετία προσαρμογής στην αγορά, η Anytime εκτίναξε φέτος το πελατολόγιό της στους 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα. Το κανάλι έχει ιδιαίτερη συμβολή φέτος στην αύξηση κατά 22% του στόλου ασφαλισμένων από την INTERAMERICAΝ οχημάτων, που φθάνει τις 450.000. Η ασφάλιση αυτοκινήτου αποτελεί και τον βασικό τομέα δραστηριότητας της Anytime, που παράλληλα προωθεί την ασφάλιση κατοικίας και τις υπηρεσίες βοήθειας. Ειδικότερα στο αυτοκίνητο, η Anytime παρέχει με τρία προγράμματα -τα economic, value και premium- μια σειρά κλιμακούμενων καλύψεων που στο πληρέστερο από αυτά (premium) καλύπτει αστική ευθύνη, ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, την ολική και μερική κλοπή, τη θραύση κρυστάλλων, το προσωπικό ατύχημα οδηγού (15.000 ευρώ) και τις ίδιες ζημίες (με απαλλαγή 1.000 ευρώ), ενώ και στα τρία προγράμματα παρέχεται η οδική βοήθεια INTERAMERICAN. Η απευθείας ασφάλιση μέσω της Anytime ξεκινά από 156 ευρώ το εξάμηνο και εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα για τον πελάτη της τάξεως του 10% - 20% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους ασφάλισης, λόγω χαμηλότερου κόστους λειτουργίας και πρόσκτησης πελατών. Η INTERAMERICAN παρέχει και στα ανθρώπινα δίκτυά της τη δυνατότητα πώλησης μέσω της Anytime.


Ελμηsystems
Bραβεύτηκε  από την Hewlett-Packard


 
Στην ΕΛΜΗSYSTEMS απονεμήθηκε το βραβείο “Top  Service  Partner  2011”  για την εξαιρετική απόδοσή  της  στον  τομέα  των  Υπηρεσιών  από την Hewlett-Packard Hellas κατά τη διάρκεια  της ετήσιας εκδήλωσης  των  συνεργατών  της τελευταίας,  που  έλαβε χώρα  στο  Ελληνικό  Μουσείο
Αυτοκινήτου.
Η διάκριση αυτή έρχεται σε συνέχεια της πιστοποίησης που έλαβε η ΕΛΜΗSYSTEMS  ως HP Service Specialist Professional Services Partner όπου και παραμένει ο μοναδικός συνεργάτης της HP που εκτός από την πώληση αναλαμβάνει και τις υπηρεσίες εγκατάστασης και παραμετροποίησης  για τα συστήματα και λύσεις Blades και Enterprise Storage της HP.
Ως  HP Service Specialist Professional Services Partner η ΕΛΜΗSYSTEMS είναι άρτια εκπαιδευμένη και πιστοποιημένη να χρησιμοποιεί την σφραγίδα έγκρισης της HP  γεγονός που της επιτρέπει να ικανοποιεί τις πλέον σύνθετες επιχειρηματικές ανάγκες των πελατών της με ολοκληρωμένες λύσεις και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Ο πελάτης λαμβάνει την μοναδική αξία των Υπηρεσιών HP άμεσα και ξεκούραστα από τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη   ΕΛΜΗSYSTEMS.
Η ΕΛΜΗSYSTEMS ως “GOLD HP Preferred Partner” διαθέτει σημαντικότατες εξειδικεύσεις και στον τομέα των προϊόντων: HP Storage Works Solutions Specialist, HP Computing Systems Specialist, HP Personal Computing Specialist, και HP Unified Networking Specialist οι οποίες εγγυώνται την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται.


Στρατηγικό Μάνατζμεντ
Βιβλίο για τις εφαρμογές στρατηγικής σε περίοδο κρίσης
Το βιβλίο αυτό είναι ένα μοναδικό εγχειρίδιο, που παρέχει συγκεντρωμένες και ολοκληρωμένες πληροφορίες για τα στρατηγικά μοντέλα και τις εφαρμογές τους από το παρελθόν μέχρι σήμερα! Είναι ιδανικό για φοιτητές και καθηγητές του Μάνατζμεντ αλλά και για στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να εφαρμόσουν στην πράξη τα μοντέλα που περιγράφονται. Στο βιβλίο παρουσιάζονται συγκεκριμένες μελέτες περίπτωσης και συνδυάζεται μοναδικά η θεωρία με την πράξη, καθώς ο αναγνώστης θα γνωρίσει τόσο τη φιλοσοφία των στρατηγικών μοντέλων όσο και στις εφαρμογές τους. Σημαντική καινοτομία του βιβλίου αποτελεί η σύνδεση της στρατηγικής των επιχειρήσεων με την οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας. Μέσω μιας έρευνας σε υψηλόβαθμα στελέχη, οι συγγραφείς δείχνουν πώς χρησιμοποιείται σήμερα η στρατηγική από τις επιχειρήσεις για να βρεθούν λύσεις και να εντοπιστούν ευκαιρίες για ανάπτυξη.



Γερμανός
Δώρο με κάθε smartphone η F-Box1
Τη δυνατότητα να φτιάξουν τη δική τους fan page στο Facebook προσφέρει στους επισκέπτες του αποκλειστικά το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, δίνοντας με κάθε αγορά Smartphone δώρο την πιο συναρπαστική εφαρμογή: το F-ΒOX1.
Αγοράζοντας οποιοδήποτε Smartphone από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ οι καταναλωτές αποκτούν ως δώρο το εντυπωσιακό application F-ΒOX1,  που τους δίνει τη δυνατότητα να φτιάξουν το προφίλ τους όπως εκείνοι θέλουν. Με το F-BOX1 μπορούν να επιλέξουν χρώματα, γράμματα, φωτογραφίες και κείμενα. Μπορούν να αναδείξουν τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα, τα συναισθήματά τους και να γίνουν όσο δημιουργικοί θέλουν, αλλάζοντας απλά τη fan page τους. Έτσι μπορούν να ξεχωρίζουν και να είναι μοναδικοί και στο Facebook.


Air Liquide:
Σε Σταθερή πορεία το 2011
Σταθερή πορεία των οικονομικών του αποτελεσμάτων παρουσιάζει ο Όμιλος Air Liquide κατά το 3ο τρίμηνο του 2011. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε στα 3.597 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση +4,9% από την προηγούμενη χρήση και +6,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη χρήση του 2010. Οι πωλήσεις στον κλάδο Αέρια και Υπηρεσίες έφθασαν τα 3.223 εκατ. ευρώ., παρουσιάζοντας αύξηση +7,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, αποδεικνύοντας τη σταθερότητα των δραστηριοτήτων κατά το 3ο τρίμηνο του 2011.
Ο Κλάδος Μεγάλες Βιομηχανίες χαρακτηρίστηκε από εκκινήσεις πολλών νέων μονάδων παραγωγής και αύξηση δυναμικότητας, αντισταθμίζοντας τη μείωση της ζήτησης προϊόντων στον κλάδο μεταλλουργίας. Ο Κλάδος Βιομηχανικές Πωλήσεις – Εμπόριο παρουσιάζει ελαφρώς βελτιωμένα αποτελέσματα αυτό το τρίμηνο χάρη στην ανάπτυξη των αγορών της Ασίας και της Αμερικής, καθώς και την αύξηση τιμών. Ο κλάδος Ηλεκτρονική καταγράφει αύξηση παρά την επιστροφή των πωλήσεων του τομέα Εξοπλισμός και Εγκαταστάσεις στα συνήθη επίπεδα. Η δραστηριότητα του Κλάδου Υγεία αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς, χάρη στην εξέλιξη του τομέα Φροντίδας Υγείας στο Σπίτι.  Ο αντίκτυπος των γεγονότων της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής στον Όμιλο είναι ιδιαίτερα περιορισμένος.
Κατά το τελευταίο εννεάμηνο, η δραστηριότητα Αέρια και Υπηρεσίες  παρουσίασε αύξηση +9,5% (συγκριτικά), σύμφωνα με τους στόχους του προγράμματος ALMA 2015. Ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων παραμένει ενισχυμένος στις Προηγμένες Οικονομίες (+6% τους πρώτους 9 μήνες του 2011) και ιδιαίτερα δυναμικός στις Αναπτυσσόμενες (+24%).
Τα κέρδη απόδοσης, τα οποία στο τέλος Σεπτέμβρη ανέρχονταν στα 192 εκατ. ευρώ, είναι αυξημένα σε σχέση με τους στόχους για το 2011, συνεισφέροντας στην λειτουργική απόδοση του Ομίλου. Το ποσοστό χρέους είναι μειωμένο και ο Όμιλος έχει διαφοροποιήσει της πηγές χρηματοδότησής του.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΟΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ STEFANO SALVINI
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ MARCUS KRALL
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ GAMING
BANKING MONEY CONFERENCE 2011
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ASSET & WEALTH MANAGEMENT
ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEALTH MANAGEMENT
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΓΟΡΑ FACTORING
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΡΗΜΑ"
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site