Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2012-τ.380                              

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ


ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ


Στην υλοποίηση επενδύσεων της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ στοχεύει για το 2012 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία.


Οι επενδύσεις αυτές θα αφορούν σε προσθήκες στον εξοπλισμό παραγωγής και σε υλικά ανάπτυξης των πωλήσεων της εταιρείας (ψύκτες, βαρέλια, φιάλες, κιβώτια, προωθητικό υλικό κ.λπ.), η οποία φέτος θέλει να ενδυναμώσει περαιτέρω τη θέση της στην αγορά και να κατακτήσει μερίδιο της τάξεως του 10% (από 7% σήμερα).
Γενικότερα, από το 2011, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει θέσει ως στόχο η FIX Hellas να αποτελέσει - μέσα στην επόμενη πενταετία - το τρίτο brand σε πωλήσεις και το πρώτο brand ως ελληνική μπίρα και η επιχείρηση να καταφέρει να ανέβει στη δεύτερη θέση στο χώρο της.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, τη χρονιά που πέρασε, παρατηρήθηκε μια γενικότερη καθίζηση στην αγορά, της τάξεως του 10%. Αυτή η πτώση επηρέασε έμμεσα όλους τους «παίκτες» και άμεσα τον leader της αγοράς – ιδίως στην κρύα αγορά HO.RE.CA. όπου, βάσει εκτιμήσεων, η πτώση άγγιξε το 15%. Ωστόσο, το μονοψήφιο ποσοστό πτώσης στη ζεστή αγορά (5-6%) και η μικρή άνοδος στην τουριστική αγορά, αντιστάθμισαν το γενικότερο ποσοστό της πτώσης.
Παρόλα αυτά, με το κλείσιμο του 2011, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατάφερε να πετύχει μερίδιο της τάξεως του 7%, διπλασιάζοντας με το παραπάνω τις επιδόσεις της πρώτης χρονιάς, όπου η FIX Hellas σε 6 μόλις μήνες είχε κατακτήσει μερίδιο 3%.
Ο τζίρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για το 2011 ανήλθε σε 25 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 115% σε σχέση με το 2010, που αντιστοιχούσε σε 11,6 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 3 εκατ. ευρώ, ωστόσο τα κέρδη προ φόρων θα κλείσουν με αρνητικό πρόσημο, λόγω των πολύ υψηλών αποσβέσεων από τις επενδύσεις που προηγήθηκαν και ολοκληρώθηκαν το Μάιο του 2011.


ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΙΘΑΡΙΟΥ


Το φθινόπωρο του 2011, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχώρησε σε μία ακόμα σημαντική επένδυση, που αφορούσε στην έναρξη πειραματικής καλλιέργειας ελληνικού κριθαριού. Η εταιρεία δημιούργησε τον πρώτο της πειραματικό αγρό, έκτασης 200.000 τ.μ., στην περιοχή της Θήβας, μέσω του προγράμματος «Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού».
Συμβάλλοντας στην τόνωση της ανταγωνιστικότητας στην εγχώρια αγορά μπίρας και στηρίζοντας στην πράξη την τοπική αγροτική παραγωγή και τους Έλληνες γεωργούς, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προσδοκά στην παραγωγή 100.000 κιλών ελληνικού κριθαριού υψηλής ποιότητας, έως τις αρχές του καλοκαιριού του 2012. Βάσει των αποτελεσμάτων συγκομιδής της πρώτης σοδειάς τον Ιούνιο, η εταιρεία θα αποφασίσει και τα επόμενα βήματά της αναφορικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.


ΕΞΑΓΩΓΕΣ


Το ενδιαφέρον των αγορών του εξωτερικού ήταν πολύ έντονο από τους πρώτους κιόλας μήνες κυκλοφορίας της FIX Hellas. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, θέτοντας ως προτεραιότητα να ανταποκριθεί στο ακέραιο στις ανάγκες της εγχώριας αγοράς – αντιμετωπίζοντας την «κρίση έλλειψης» της πρώτης χρονιάς – ξεκίνησε την εξαγωγική δραστηριότητα των προϊόντων της στις αρχές του 2012.
Ήδη από το πρώτο δίμηνο του 2012, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να τιμολογεί τη διάθεση της FIX Hellas σε σύγχρονες, δυναμικές αγορές, με έντονη ή μη την παρουσία του ελληνικού στοιχείου, όπως οι Αυστραλία, Γερμανία, Ιταλία, Σουηδία, Ελβετία, Αγγλία, Αλβανία και Αυστρία. Μάλιστα, τρεις από αυτές τις αγορές έχουν δώσει και επαναληπτικές παραγγελίες για φόρτωση εντός του Μαρτίου, ενώ άλλες έξι νέες αγορές είναι έτοιμες να υποδεχθούν άμεσα το προϊόν της εταιρείας.
Ο στόχος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, τον οποίο και προσεγγίζει, είναι μέσα στο 2012 να τιμολογήσει τη διάθεση του προϊόντος της σε 15 συνολικά αγορές του εξωτερικού.


ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΗΜΑ FIX DARK


Η FIX Dark αποτελεί το ολοκαίνουριο σήμα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους καταναλωτές και στους επαγγελματίες της εστίασης, στο πλαίσιο της φετινής 7ης HO.RE.CA.
Η FIX Dark αποτελεί μια πρωτοποριακή εναλλακτική επιλογή, που αλλάζει τα μέχρι σήμερα δεδομένα στην κατηγορία της μαύρης μπίρας στη χώρα μας. Ουσιαστικά, το νέο σήμα αποτελεί από μόνο του μια νέα κατηγορία στην εγχώρια αγορά, καθώς πρόκειται για μια lager μαύρη μπίρα, σε κυκλοφορία limited edition, που εμφιαλώνεται αποκλειστικά στην παραδοσιακή φιάλη FIX των 330 ml.
Με όχημά της την ιστορικότητα και τις αξίες του brand της FIX Hellas, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την παράδοση, παρουσιάζοντας μέσω της FIX Dark μια ξεχωριστή και καλά φυλαγμένη συνταγή, που συνδέεται με το θεσμό της ΔΕΘ, πριν πολλά χρόνια. Τότε, που, επί δεκαετίες, οι επισκέπτες της έκθεσης ανυπομονούσαν να απολαύσουν μια παγωμένη «μαύρη» μπίρα, στο περίπτερο της Φιξ.



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΠΥΡΟΣ ΔΕΛΕΝΔΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΑΓΟΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΙΤΑΝ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ WEALTH MANAGEMENT
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΟΛΥΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
TA ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΙ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ EUROMONEY
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site