Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2012-τ.382                              

FRIESLANDCAMPINA


Δημιουργία ενιαίου τμήματος ΝΑ Ευρώπης


Από την 1/5/2012, οι χώρες της ΝΑ Ευρώπης θα διοικούνται ως ένα ενιαίο τμήμα του κλάδου καταναλωτικών προϊόντων Ευρώπης της FrieslandCampina.
 Ο κ. Γρηγόρης Σκλήκας αναλαμβάνει τη διεύθυνση του τμήματος ΝΑ Ευρώπης και ηγείται των δραστηριοτήτων της FrieslandCampina στην περιοχή, αναφερόμενος στον κ. Freek Rijna, που διευθύνει τον κλάδο καταναλωτικών προϊόντων Ευρώπης. Θα συνδυάσει τα νέα του καθήκοντα με τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της FrieslandCampina Hellas και η έδρα του παραμένει στην Αθήνα.
 Οι πιο κάτω εταιρείες και οι συναφείς δραστηριότητες στην ευρύτερη περιοχή σχηματίζουν το τμήμα της ΝΑ Ευρώπης και θα αναφέρονται στον κ. Σκλήκα:
FrieslandCampina Hungary, FrieslandCampina Romania και FrieslandCampina Hellas.
Η ΝΑ Ευρώπη είναι ένας από τους πυλώνες ανάπτυξης της στρατηγικής Route2020 της FrieslandCampina. Η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω γεωγραφική κάλυψη, στην είσοδο σε νέες κατηγορίες και την επιτάχυνση των σημαντικών θέσεων και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που έχει ήδη στην περιοχή.


Νέα καμπάνια Milner


Εξάλλου, ο κύριος Γρηγόρης Σκλήκας, Director South East Europe Region της FrieslandCampina, καθώς και άλλα στελέχη της εταιρείας, καλωσόρισαν τους εκπροσώπους του Τύπου σε γεύμα που παρατέθηκε προς τιμή τους στο εστιατόριο «Ψωμί & Αλάτι» του γνωστού σεφ Γιάννη Λουκάκου, πρωταγωνιστή της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας για το τυρί Milner.
Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον κ. Σκλήκα για τα θετικά αποτελέσματα της μητρικής FrieslandCampina και την επιχειρηματική της στρατηγική με ορίζοντα το έτος 2020, η οποία μεταξύ άλλων προβλέπει και την περαιτέρω ανάπτυξή της στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Από τη νέα του θέση, ως υπεύθυνος διοίκησης της FrieslandCampina για τις θυγατρικές εταιρείες Ουγγαρίας, Ρουμανίας και Ελλάδας, καθώς και για το σύνολο των δραστηριοτήτων της FrieslandCampina στη ΝΑ Ευρώπη, ο κ. Σκλήκας περιέγραψε το σχέδιο δράσης και τις επιχειρηματικές προκλήσεις που παρουσιάζει η περιοχή.
Παράλληλα, ως διευθύνων σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, ο κ. Σκλήκας αναφέρθηκε στη σταθερά ανοδική πορεία της εταιρείας, η οποία, παρά την εξαιρετικά δυσμενή συγκυρία της αγοράς, σημείωσε αύξηση τζίρου και θέσεων απασχόλησης, διατηρώντας την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά γαλακτοκομικών.
Ο κ. Σκλήκας έκλεισε την ομιλία του τονίζοντας τη σημασία που έχει για τη FrieslandCampina η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής υπευθυνότητας, ειδικά υπό τις σημερινές κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, ανακοινώνοντας παράλληλα τον πρώτο εορτασμό από τη FrieslandCampina Hellas της Παγκόσμιας Ημέρας Γάλακτος, την 1η Ιουνίου, με ποικίλες δράσεις.
Στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο κ. Γιάννης Μιχάλαρος, Marketing Unit Manager Branded Cheese της FrieslandCampina Hellas που μίλησε για την επιτυχημένη πορεία του Milner, από το λανσάρισμά του στην Ελλάδα το 1997 ως το πρώτο τυρί με χαμηλά λιπαρά, την ιδιαίτερα πλούσια γεύση του και την υψηλή διατροφική του αξία, επιτυχημένα συστατικά, που το καθιστούν Νο1 επιλογή στο πλαίσιο ενός μοντέλου υγιεινής διατροφής.
Τέλος, ο κ. Μιχάλαρος αναφέρθηκε στην επιτυχημένη νέα καμπάνια που εστιάζεται στο γεγονός ότι και τα τυριά χαμηλών λιπαρών έχουν υψηλή θρεπτική αξία και ευχαρίστησε ένθερμα τον σεφ Γιάννη Λουκάκο για την τιμητική και ουσιαστική συνεργασία τους.
 Ο σεφ, φιλικός και φιλόξενος, εντυπωσίασε με τα εύγευστα πιάτα του και απέδειξε στους προσκεκλημένους ότι η γεύση, η θρεπτική αξία και τα χαμηλά λιπαρά μπορούν να συμβαδίσουν!



ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ


Προσφορά για τη «Γιορτή της Μητέρας»


Με αφορμή τη «Γιορτή της Μητέρας», η Ευρωκλινική Αθηνών παρείχε τη δυνατότητα διενέργειας πακέτου διαγνωστικών εξετάσεων ψηφιακής μαστογραφίας και υπερηχογραφήματος μαστών στη προνομιακή τιμή των 80 ευρώ, σε όσες τηλεφώνησαν τη Δευτέρα 14 Μαΐου από τις 09:30 έως τις 15:30.


Το υπερσύγχρονο «Κέντρο Μαστού» της Ευρωκλινικής Αθηνών


Το «Κέντρο Μαστού» της Ευρωκλινικής Αθηνών αποτελεί ένα πρότυπο κέντρο αναφοράς, παρέχοντας υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας. Είναι στελεχωμένο με εξειδικευμένους επιστήμονες όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων και είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονα μηχανήματα απεικόνισης τελευταίας τεχνολογίας, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη αποτελεσματικότητα των διαγνώσεων αλλά και των θεραπειών.
Διαθέτει ψηφιακό μαστογράφο Hologic Selenia, ο οποίος εκπέμπει τη χαμηλότερη δόση ακτινοβολίας σε σύγκριση με τους άλλους ψηφιακούς μαστογράφους. Επίσης, είναι εξοπλισμένο με τον εξειδικευμένο υπερηχοτομογράφο για το μαστό, Aixplorer Super Sonic, που προσφέρει την πλέον εξελιγμένη μέθοδο ελαστογραφίας Shearwave και με μαγνητικό τομογράφο μαστών. Τον προηγμένο εξοπλισμό του κέντρου συμπληρώνει το σύστημα Mammotome (Lorad της Hologic), το οποίο αξιοποιείται για τις κλειστές – αναίμακτες βιοψίες αψηλάφητων βλαβών του μαστού.
Επιπλέον, παρέχεται συμβουλευτική από ογκολογικό συμβούλιο, όπου προτείνεται η θεραπευτική αντιμετώπιση γυναικών με καρκίνο μαστού σύμφωνα με επιστημονικά τεκμηριωμένες κατευθυντήριες γραμμές από διεπιστημονική ομάδα χειρουργών μαστού, ογκολόγων – παθολόγων, πλαστικών χειρουργών, ακτινοδιαγνωστών, ακτινοθεραπευτών – ογκολόγων και παθολογοανατόμων.


ALLIOTT GROUP


Ο Γ. Κλεώπας υποψήφιος για τη θέση του Προέδρου Διεθνούς Δικτύου


Για τη θέση του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του διεθνούς δικτύου Alliott Group προτάθηκε από μέλη του Δ.Σ., ο κ. Γιάννης Κλεώπας, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Kleopas Alliott Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε., στο ετήσιο Alliott Group EMEA Regional Conference, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Ζυρίχη, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά την εμπιστοσύνη στις ικανότητές του για τη στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο κ. Γιάννης Κλεώπας έχει ήδη διατελέσει μέλος του παγκόσμιου Διοικητικού Συμβουλίου της Alliott Group επί έξι χρόνια, εκ των οποίων τα δύο προηγούμενα ως αντιπρόεδρος και παράλληλα πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής και επανεξελέγη στις θέσεις αυτές και για τα επόμενα τρία χρόνια.
Στο ετήσιο συνέδριο ανακοινώθηκε, επισήμως, η διαδικασία προγραμματισμού του νέου στρατηγικού σχεδιασμού της Alliott Group για την περίοδο 2013 – 2018, με κοινό στόχο να «ανοίξει ένα παράθυρο στον κόσμο για όλους τους πελάτες».
Ο κ. Γιάννης Κλεώπας δήλωσε σχετικά: «Έχοντας διατελέσει ως εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ. της Alliott Group για περισσότερο από έξι χρόνια, είμαι πολύ υπερήφανος που έχω προταθεί για το ρόλο του προέδρου, για να ενισχύσω περαιτέρω την ανάπτυξή του ως ένα παγκόσμιο λογιστικό και φοροτεχνικό δίκτυο με κύρος και αξιοπιστία. Σε μια πολιτικά και οικονομικά κρίσιμη εποχή για την παγκόσμια οικονομία, οι προκλήσεις και οι υποχρεώσεις από τη θέση του προέδρου είναι μεγάλες και πρέπει να αντιμετωπιστούν με σύνεση, οργάνωση, ομαδικότητα και με διορατικότητα. για να έχουμε απτά αποτελέσματα και μέλλον».


SCA


Προσφέρει προϊόντα σε 22 συλλόγους, ιδρύματα και σχολεία


Η SCA Hygiene Products, τοποθετώντας στο κέντρο του ενδιαφέροντός της τον άνθρωπο και στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας που υλοποιεί, συνεχίζει να στηρίζει ενεργά ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με την προσφορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής.
Η προσφορά της SCA αφορά στην υποστήριξη 22 συλλόγων, σχολείων και ιδρυμάτων σε όλη την Ελλάδα με έντονη κοινωνική δράση. Οι συγκεκριμένοι φορείς βρίσκονται δίπλα σε συνανθρώπους που αντιμετωπίζουν θέμα επιβίωσης, σε μια περίοδο όπου η κοινωνική αλληλεγγύη και η συνοχή αναδεικνύονται ως η μεγαλύτερη προτεραιότητα για την ελληνική κοινωνία.
Ήδη από το 2011 μέχρι και σήμερα, η SCA προσφέρει τα προϊόντα της, όπως πάνες ακράτειας, πάνες για μωρά και μωρομάντηλα, χαρτιά υγείας, χαρτομάντηλα, χαρτιά κουζίνας, χαρτοπετσέτες για τη στήριξη των συνανθρώπων μας. Στόχος της είναι να συνεχίσει να υλοποιεί παρόμοιες ενέργειες, φροντίζοντας για την ευκολότερη ζωή εκατοντάδων ανθρώπων σε όλη την Ελλάδα.
 «Η SCA αντιλαμβάνεται το σημαντικό έργο που επιτελούν οι φορείς αυτοί για την ανακούφιση της καθημερινής ζωής των συνανθρώπων μας. Με την προσφορά προϊόντων της, η εταιρεία δηλώνει παρούσα και δίπλα σε κοινωνικές ομάδες που χρήζουν της βοήθειάς μας», τονίζει ο κος Ιωάννης Κοττεάκος, γενικός διευθυντής της SCA Hygiene Products Α.Ε.
Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής κοινωνικής υπευθυνότητας που έχει υιοθετήσει η SCA, έχει συμπεριληφθεί στον Dow Jones Sustainability Index 2011 και WWF Environmental Paper Company Index 2012, ενώ το ινστιτούτο Ethisphere την κατατάσσει τα τελευταία χρόνια μεταξύ των ηθικότερων εταιρειών του κόσμου.
Ήδη από τις αρχές του 2011, η SCA έχει προσφέρει προϊόντα, ενδεικτικά, στους εξής οργανισμούς: ΚΕΕΛΠΝΟ (Κέντρο Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων), Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας, Ειδικό Κέντρο Κράτησης Νέων Αυλώνας, Κέντρο Αλληλεγγύης Αστέγων Δήμου Αθηναίων, Κιβωτός του Κόσμου, Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού, ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ, Ανάδυση, Σώμα Ελλήνων Προσκόπων 26ο Σύστημα, Σώμα Ελλήνων Προσκόπων 41ο Σύστημα, Γαλήνη των ΑΜΕΑ, KID & FAMILY, Το εργαστήρι, Παιδικός Σταθμός «Αγκαλίτσα», 1ο Ειδικό σχολείο Καλαμάτας, Γαλήνη των ΑΜΕΑ, 2o Δημοτικό Σχολείο Αλίμου, 13o Νηπιαγωγείο Κοζάνης.


REDS


Το «H&M» στο Smart Park


Η εταιρεία «REDS A.E.» ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας εμπορικής μίσθωσης ακινήτου με την εταιρεία «H&M Hennes & Mauritz Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Ειδών Ενδύσεως και Υποδήσεως» και το εμπορικό σήμα «H&M», για την ανάπτυξη εμπορικού καταστήματος ειδών ενδύσεως, υποδήσεως, αξεσουάρ και συναφών ειδών, συνολικής επιφάνειας 1.900 τ.μ. περίπου, στο εμπορικό πάρκο «Smart Park» στα Σπάτα, που αναπτύσσει η θυγατρική της εταιρεία «Γυαλού Εμπορική και Τουριστική Α.Ε.».
Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί την πρώτη παρουσία της επώνυμης αλυσίδας στην ανατολική Αττική, ενισχύοντας τον κλάδο της ένδυσης, υπόδησης κ.λπ. για όλη την οικογένεια στο πάρκο και επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του «Smart Park», που έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό του τα μεγαλύτερα ονόματα του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα. Το ποσοστό κάλυψης των επιφανειών εμπορικής μίσθωσης του «Smart Park» ανέρχεται στο 85%.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ FACTORING
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΩΣΤΑ ΜΠΟΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-LOGISTICS
ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
DELOITTE RESEARCH
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Ζ. ΚΑΛΑΪΤΖΑΚΗ
ΦΑΚΕΛΟΣ F.G. EUROPE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΙΔΕΝΟΡ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΛΒΑΛ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΧΑΛΚΟΡ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site