Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούλιος-Αύγουστος 2012-τ.384                              

Λουμίδης Παπαγάλος


Στηρίζει το Festivalaki της Κρήτης


Ο Λουμίδης Παπαγάλος συντρόφευσε τους Κρητικούς, αλλά και τους ξένους επισκέπτες στο Festivalaki, έναν θεσμό με επίκεντρο τις τέχνες και την κουλτούρα της Κρήτης, που δημιουργείται με την ενεργό συμμετοχή του κοινού.
Το Festivalaki πραγματοποιήθηκε στις 26 και 27 Ιουλίου στο Ηράκλειο και είχε ως στόχο να προστατεύσει, να μεταδώσει και να αναπαράγει την καλλιτεχνική κουλτούρα της Κρήτης. Εκεί βρέθηκε και ο «Λουμίδης Παπαγάλος», για να προσφέρει τον αγαπημένο ελληνικό καφέ, αλλά και συλλεκτικά δώρα.
Για περισσότερα από 10 χρόνια, ο «Λουμίδης Παπαγάλος» στηρίζει την τέχνη μέσα από τη συνεργασία του με επώνυμους ζωγράφους και, έτσι και τώρα, ήταν παρών σε αυτό το σύγχρονο φεστιβάλ τεχνών και πολιτισμού.


Toshiba


Λανσάρει ισχυρούς και ενεργειακά αποδοτικούς σκληρούς δίσκους


 


H Toshiba Corporation (TOKYO: 6502) ανακοίνωσε την κυκλοφορία μιας σειράς τεσσάρων σκληρών δίσκων 2.5 με rotation speed 10,500 RPM. Η νέα σειρά περιλαμβάνει τον AL13SEB900, που διαθέτει χωρητικότητα 900GB [1] capacity, τη μεγαλύτερη στην κατηγορία του [2].
Μια βελτιωμένη μαγνητική κεφαλή εγγραφής και μια μαγνητική επικάλυψη δίνουν στον AL13SEB900 εμβέλεια 856Mbit/mm2 (552 Gbpsi) και χωρητικότητα 900 GB capacity, τη μεγαλύτερη της κατηγορίας. Συγχρόνως διασφαλίζει transfer rate 286 MB/s, δηλαδή 32% περισσότερο από εκείνον της προηγούμενης γενιάς MBF2600RC [3].
Η εξοικονόμηση ενέργειας [4] των AL13SEB900 είναι 41% υψηλότερη από αυτή των MBF2600RC. Επιπλέον, η σειρά AL13SEB900 είναι σύμφωνη με την οδηγία RoHS της Ευρωπαϊκής Ένωσης [5], ενώ δεν περιέχει αλογόνο ή αντιμόνιο [6].
Η ζήτηση 2.5 HDD για business εφαρμογές αυξάνεται διαρκώς, καθότι διαθέτουν μικρότερο αποτύπωμα και μέγεθος και καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια από ό,τι αυτοί των 3.5 ιντσών, ενώ παράλληλα διασφαλίζουν μεγαλύτερες ταχύτητες και λιγότερη θερμότητα.
 Η Toshiba απαντά στις απαιτήσεις της εποχής, δημιουργώντας servers και συσκευές αποθήκευσης και ενισχύοντας τους 2.5 HDD με high capacity drives των 10,500 RPM.


McArthurGlen


Νέο Levi’s Store στο εκπτωτικό κέντρο


Νέο Levi’s Store λειτουργεί στο ισόγειο του εκπτωτικού χωριού McArthurGlen, προσφέροντας τα γνωστά denim προϊόντα. Ο χώρος διαμορφώθηκε αρχιτεκτονικά και σχεδιαστικά με βάση την αισθητική του χειροποίητου και του αυθεντικού που ορίζει το Levi’s brand και σε έκταση 150 τ.μ. προσφέρει μια ενιαία εικόνα των προτάσεων για τη γυναίκα και τον άνδρα.
Το κατάστημα διαθέτει καλοκαιρινά ρούχα σχεδιασμένα με βάση το διαχρονικό αμερικανικό «cool» και το πνεύμα της πρωτοπορίας που χαρακτηρίζει το Levi’s brand.
Για τους άνδρες θα βρείτε skinny και tapered jeans σε ποικιλία φινιρισμάτων, denim και υφασμάτινες βερμούδες, οργανικά βαμβακερά T-shirts και τη φιλική προς το περιβάλλον Waterless σειρά με jeans, τα οποία παράγονται με πολύ λιγότερο νερό.
Οι γυναίκες θα ανακαλύψουν μια ποικιλία προτάσεων σε στυλ και χρώματα για την καινοτομική σειρά jeans, με την απόλυτη εφαρμογή Levi’s Curve ID, αλλά και υπέροχα καλοκαιρινά φορέματα, σορτς & T-shirts.
Το νέο Levi’s Store θα λειτουργεί έξι ημέρες την εβδομάδα, από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, Δευτέρα με Παρασκευή και το Σάββατο 10 το πρωί με 8 το βράδυ. Θα το βρείτε στο οικοδομικό τετράγωνο E71, στην περιοχή Γυαλού στα Σπάτα, στο McArthurGlen Designer Outlet Athens, το εκπτωτικό χωριό που προσφέρει αγαπημένα brands σε είδη μόδας, ομορφιάς και σπιτιού σε τιμές 35 – 70 % χαμηλότερες.



Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.


Χρυσή διάκριση στο θεσμό «Famous Brands 2012»


Η εταιρεία Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. απέσπασε, για μία ακόμη φορά, την ψήφο εμπιστοσύνης των καταναλωτών, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο πλαίσιο του θεσμού «Famous Brands 2012» και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Γλυκά σνακς και αλμυρά».
Η έρευνα «Famous Brands» πραγματοποιείται τα τελευταία επτά χρόνια στην Ελλάδα και σκοπός της είναι η ανάδειξη των κορυφαίων brand που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε 34 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες. Οι καταναλωτές αξιολογούν τη φήμη των μαρκών επιλέγοντας αυθόρμητα – χωρίς λίστα – τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που εξετάζονται.
Στην Ελλάδα, η έρευνα φέτος πραγματοποιήθηκε από τη WIZZARD – From wisdom to magic και το Reputation Management Institute (RMI Athens), με την υποστήριξη της Hill + Knowlton Strategies και ανέδειξε συνολικά 108 νικητές: 34 χρυσούς, 36 αργυρούς και 37 χάλκινους.
Η κυρία Τζελίνα Κουκουμέλη, Marketing Director της Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση στο θεσμό Famous Brands αποδεικνύει τη γλυκιά σχέση ζωής που έχουμε καλλιεργήσει με τους καταναλωτές μας τα τελευταία 90 χρόνια. Τα προϊόντα μας κατέχουν την πρώτη θέση στις καρδιές των Ελλήνων και τους συντροφεύουν κάθε στιγμή της ημέρας με τις αυθεντικές τους γεύσεις και τη μοναδική τους ποιότητα. Ως αμιγώς ελληνική εταιρεία, βρισκόμαστε καθημερινά δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντάς του προϊόντα σε προσιτές τιμές και διαμορφώνοντας ποικιλία προσφορών ειδικά σε αυτήν τη δύσκολη εποχή. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τις ίδιες σταθερές αξίες: τη γεύση, την ποιότητα και τη φροντίδα για τον καταναλωτή».


Carrefour Μαρινόπουλος


Υποδέχτηκε το καλοκαίρι με εκπτώσεις 70%


Με ακόμη μεγαλύτερες εκπτώσεις υποδέχτηκε το καλοκαίρι η Carrefour Μαρινόπουλος, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να προμηθευτούν όλα τα απαραίτητα για τις διακοπές τους, σε τιμές που «δροσίζουν». Λίγο πριν την καλύτερη περίοδο της χρονιάς και την έναρξη των αποδράσεων για τους περισσότερους Έλληνες, η Carrefour Μαρινόπουλος έριξε τις τιμές κατά 70% σε είδη ένδυσης και υπόδησης, αλλά και σε πολλά ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και είδη εξοπλισμού για το εξοχικό και όχι μόνο.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια των εκπτώσεων, οι πελάτες όλων των καταστημάτων του δικτύου Carrefour Μαρινόπουλος μπορούσαν να αναζητήσουν τα προϊόντα – «θησαυρούς» στα ράφια, δηλαδή βασικά προϊόντα σε απίστευτες τιμές που φέρουν το σηματάκι «Βασικά Οικονομικά».


GS1 Ελλάς A.E. - 520 Barcode Hellas


Κυκλοφόρησαν 4.500 νέα ελληνικά προϊόντα


Σύμφωνα με στοιχεία της GS1 Ελλάς A.E. - 520 Barcode Hellas, χιλιάδες νέα προϊόντα ελληνικών επιχειρήσεων κυκλοφόρησαν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2012. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων της εταιρείας, περισσότεροι από 4.500 νέοι κωδικοί barcode με το πρόθεμα 520 δημιουργήθηκαν μέσα από την ιστοσελίδα www.520barcodehellas.com το πρώτο εξάμηνο του 2012. Παρά το δύσκολο επιχειρηματικό κλίμα, οι ελληνικές επιχειρήσεις προχωρούν στην παραγωγή και κυκλοφορία νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά και διεθνώς.
Η πλειοψηφία των νέων κωδικών που δημιουργήθηκαν με ποσοστό 45% επί του συνόλου μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους, αφορά στον κλάδο των τροφίμων και ποτών. Πρόκειται για τον κλάδο που παρουσιάζει την υψηλότερη κινητικότητα στην παραγωγή νέων προϊόντων, δίνοντας πνοή στην οικονομία της χώρας μέσα στο δυσχερές περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί. Ακολουθεί ο κλάδος των καλλυντικών και ειδών υγιεινής με ποσοστό 18%. Ο μεγαλύτερος όγκος των νέων κωδικών δημιουργήθηκε στην Αττική και αμέσως μετά ακολουθούν η Πελοπόννησος και το Νότιο Αιγαίο.
Η 520 Barcode Hellas, η οποία έχει εκδώσει το σύνολο των κωδικών barcode με πρόθεμα 520 για λογαριασμό των ελληνικών επιχειρήσεων, παρέχοντας εγγύηση για τη μοναδικότητά τους, διαρκώς εμπλουτίζει και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της, στηρίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις στη μάχη ενδυνάμωσης του λιανεμπορίου και των εξαγωγών. Μέσα από την ιστοσελίδα
www.520barcodehellas.com, οι συνδρομητές της εταιρείας μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους barcode με πρόθεμα 520, γρήγορα και αξιόπιστα. Ήδη, με αυτήν την υπηρεσία έχουν δημιουργηθεί συνολικά περισσότεροι από 13.500 κωδικοί barcode, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για τις εξαγωγές των προϊόντων.
Στην κρίσιμη αυτή συγκυρία για την ελληνική οικονομία, η 520 Barcode Hellas ενισχύει την προσπάθεια και συνεχίζει να βρίσκεται δίπλα στις ελληνικές επιχειρήσεις, παρέχοντας υψηλή τεχνογνωσία και πλήρη υποστήριξη.



Μύθος Ζυθοποιία


Αύξηση 35% της εξαγωγικής δραστηριότητας


Η μπύρα Mythos εξαπλώνει την ελληνική γεύση σε όλο τον κόσμο και κατακτά σημαντικές διεθνείς αγορές, απογειώνοντας έτσι την εξαγωγική δραστηριότητα της «Μύθος Ζυθοποιία», η οποία σημείωσε αύξηση των εξαγωγών κατά 35% το 2011. Μέσα από μια σειρά καίριων στρατηγικών συμφωνιών, η εταιρεία πέτυχε όχι μόνο τη διατήρηση και ενίσχυση των υπαρχουσών συνεργασιών, αλλά και την επέκταση της σε νέες αγορές, εδραιώνοντας έτσι την παρουσία της σε περισσότερες από 40 χώρες στον κόσμο.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία διεύρυνε τη δραστηριότητά της σε ακόμα περισσότερες πολιτείες των Η.Π.Α., ενώ στην αγορά της Αυστραλίας διατήρησε και επέκτεινε τη συνεργασία της με τον αποκλειστικό της διανομέα, την Premium Beverage. Στη γερμανική αγορά προχώρησε σε σημαντική συμφωνία με τo House of Beer, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Carlsberg, που διαθέτει συγκεκριμένα brand του ομίλου, με παράλληλη διατήρηση των άλλων ήδη υπαρχουσών συνεργασιών.
Σε μια ιδιαίτερα σημαντική και ισχυρή αγορά για τη «Μύθος Ζυθοποιία» αναδεικνύεται και η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, με την μπύρα Mythos να διανέμεται σε μερικές από τις πιο γνωστές αλυσίδες λιανικής πώλησης, όπως η Tesco και η Morisson, με τις πωλήσεις της να διπλασιάζονται σε σύγκριση με το 2010, ενώ εκτιμάται ότι για το 2012 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί κατακόρυφα.
Επιπροσθέτως, η παρουσία της «Μύθος» Ζυθοποιίας εδραιώθηκε στην Κύπρο μέσω της δυναμικής συνεργασίας με τον όμιλο Λαϊκού, αυξάνοντας τις πωλήσεις της μπύρας Mythos και εισάγοντας την τεχνολογία Draught Master, ενώ σε ανερχόμενες δυνάμεις αναδεικνύονται και οι αγορές της Σουηδίας και του Ισραήλ, με την τελευταία να αποτελεί την πιο πρόσφατη και εξαιρετικά υποσχόμενη συνεργασία της εταιρείας.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
EXPORTS MONEY CONFERENCE 2012
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ VIVARTIA
ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΣΠΑ-ΥΓΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΥΓΕΙΑΣ-DEUTSCHE BANK
ΔΑΝΕΙΑΚΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site