Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούλιος-Αύγουστος 2012-τ.384                              

NESCAFÉ FRAPPÉ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ


Την Πέμπτη 12 Ιουλίου παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé, με κεντρικό μήνυμα «Όπου υπάρχει Nescafé Frappé, υπάρχει τρόπος». Ο Nescafé Frappé αποτελούσε και αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους, μας ξυπνά και αναζωογονεί τις αισθήσεις μας, ταυτόχρονα όμως, μας κάνει να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά και ανοιχτά και να «βλέπουμε τα πράγματα αλλιώς».
Μαζί με τον Nescafé Frappé βρίσκουμε τον τρόπο να δημιουργούμε καινούργια πράγματα ουσίας, να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και να μεταμορφώνουμε την καθημερινότητά μας σε μια διαφορετική εμπειρία.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν τα 3 τηλεοπτικά spot που δημιουργήθηκαν για τη νέα καμπάνια και περιγράφουν ιστορίες καθημερινών ανθρώπων που αποδεικνύουν πως «Όπου υπάρχει Nescafé Frappé, υπάρχει τρόπος», εμπνέοντας το κοινό να ακολουθήσει το παράδειγμά τους. Τα τηλεοπτικά spot σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος κινηματογραφιστής Φαίδωνας Παπαμιχαήλ, ο οποίος έχει γίνει γνωστός μέσα από τις ταινίες: «The Descendants», «The Ides of March», «Walk the Line», «The Weather Man» κ.τ.λ.
 Το «Οικείο Θέατρο» αποτελεί μια δημιουργική και πρωτοποριακή θεατρική ομάδα, η οποία δίνει παραστάσεις σε σπίτια. Η πρωτοβουλία έχει ξεκινήσει εδώ και 2 χρόνια και πάνω από 5.000 θεατές έχουν απολαύσει τις παραστάσεις της ομάδας. Στα 5 χρόνια δράσης του και μέσα από 38 διοργανώσεις, το «Meet Market» έχει παρακινήσει καλλιτέχνες να έρθουν πιο κοντά στο ευρύ κοινό μέσω της τέχνης τους.
Τέλος, οι δημιουργίες του designer Πάρη Κούτσικου ομορφαίνουν με φαντασία και αισθητική ματιά τους χώρους, με τρόπους που κανείς μέχρι τώρα δεν είχε φανταστεί, αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά πως «Όπου υπάρχει Nescafé Frappé υπάρχει τρόπος».



EUROBANK-MASTERCARD
ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΜΕ MASTERCARD PAYPASS


Τη σειρά νέων καρτών MasterCard PayPass, οι οποίες ενσωματώνουν την πρωτοποριακή τεχνολογία των ανέπαφων συναλλαγών και έχουν αρχίσει να διατίθενται από τη Eurobank, παρουσίασαν την Τετάρτη 11 Ιουλίου του 2012 η MasterCard και η Eurobank, στο πλαίσιο της νέας τους συνεργασίας με θέμα το λανσάρισμα των ανέπαφων συναλλαγών. Οι νέες κάρτες γίνονται αποδεκτές σε επιλεγμένες επιχειρήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Όπως τόνισαν τα στελέχη της MasterCard και της Eurobank, η τεχνολογία MasterCard PayPass θα προσφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο στους καταναλωτές όσο και στις επιχειρήσεις και τα τραπεζικά ιδρύματα, οδηγώντας έτσι τις συναλλαγές με κάρτες σε μια νέα εποχή.
Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι των εν λόγω καρτών θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους πολύ εύκολα και σε ελάχιστο χρόνο, καθώς για την ολοκλήρωση μιας απλής ανέπαφης πληρωμής αρκεί ο κάτοχος να πλησιάσει την κάρτα του στα ειδικά τερματικά αποδοχής καρτών. Για πληρωμές έως 25 ευρώ δεν απαιτείται καν η χρήση PIN ή υπογραφής. Οι κάτοχοι απαλλάσσονται από το άγχος των μετρητών και των «κερμάτων», έχοντας πλέον τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν την κάρτα τους σε μέρη που ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαν φανταστεί (καφέ, περίπτερα, διόδια, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κ.ά.). Επιπλέον, τα ενσωματωμένα καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας τεχνολογίας MasterCard PayPass ενισχύουν την ασφάλεια των συναλλαγών, ελαχιστοποιώντας τις πιθανότητες υποκλοπής προσωπικών δεδομένων. Παράλληλα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ένα υψηλό αίσθημα ασφάλειας και ελέγχου των χρημάτων τους, αφού η ολοκλήρωση των συναλλαγών τους θα γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση της κάρτας από τον ίδιο τον κάτοχό της, χωρίς διαμεσολάβηση τρίτου.
Ο κ. Αθανάσιος Γεραμάνης, Country Manager της MasterCard Greece, δήλωσε: «Στους έντονους και απαιτητικούς ρυθμούς της σύγχρονης καθημερινότητας, οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πλέον προϊόντα και υπηρεσίες που δεν απαιτούν παρά τον ελάχιστο δυνατό χρόνο και προσπάθεια. Η MasterCard, πιστή στις δεσμεύσεις της να επενδύει συστηματικά στην τεχνολογία και την καινοτομία, συνεχίζει να απαντά επιτυχώς στις προκλήσεις της αγοράς και στις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Είμαστε ενθουσιασμένοι που, μαζί με τη Eurobank, παρουσιάζουμε σήμερα την πρωτοποριακή τεχνολογία MasterCard PayPass, η οποία θα είναι ενσωματωμένη στις νέες κάρτες Eurobank».


CARREFOUR ΑΛΙΜΟΥ
ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΩΝ


Ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος προχώρησε σε ριζική ανανέωση του Carrefour Αλίμου, δημιουργώντας μια νέα εμπειρία αγορών για τους καταναλωτές.
Πρόκειται για ένα ιστορικό κατάστημα των νοτίων προαστίων, που λειτουργεί από το 1992. Με νέο συνολικό χώρο πώλησης 7.700 τ.μ., 36 ταμεία στη διάθεση των πελατών και 951 θέσεις στάθμευσης, το Carrefour Αλίμου αποτελεί ένα στολίδι για την περιοχή και προσκαλεί τους καταναλωτές να απολαύσουν τον ανανεωμένο χώρο, τις νέες υπηρεσίες, μια τεράστια γκάμα ποιοτικών προϊόντων και τις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς.
Σε αυτό το πλαίσιο, από τις 6 Ιουλίου μέχρι τα τέλη του μήνα, οι πελάτες θα απολαμβάνουν ιδιαίτερες καλοκαιρινές προωθητικές ενέργειες, γευστικές δοκιμές, διαγωνισμούς και παιχνίδια για μικρούς και μεγάλους.
Για τη μεγαλύτερη ευκολία των καταναλωτών και τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού καταστήματος που δίνει την αίσθηση εμπορικού κέντρου, το Carrefour Αλίμου είναι οργανωμένο σε 9 διαφορετικούς καταναλωτικούς μικρόκοσμους: Αγορά, Βιολογικά, Κατεψυγμένα, Kάβα, Ομορφιά, Βρεφικά, Σπίτι, Μόδα, Τεχνολογία.
Όσον αφορά την Τεχνολογία, σε έναν ενιαίο χώρο, ο καθένας μπορεί να βρει μια πλήρη συλλογή ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών τελευταίας τεχνολογίας, στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
 Τέλος, το Carrefour Αλίμου προσφέρει ταυτόχρονα στους καταναλωτές μια σειρά πρωτοποριακών υπηρεσιών, που απαντούν στις ανάγκες τους και διευκολύνουν τις αγορές τους: Τα ταμεία αυτόματης εξυπηρέτησης (self check-out), η κοινή γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, το Wi-Fi, η υπηρεσία συσκευασίας δώρων είναι μερικές μόνο από αυτές. Επίσης, ο «Παιχνιδόκοσμος», ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος για δημιουργικό παιχνίδι, που προορίζεται για παιδιά ηλικίας 4-10 ετών, υπό την επίβλεψη εξειδικευμένου προσωπικού, θα ενθουσιάσει τους μικρούς επισκέπτες, χαρίζοντας στους γονείς τους ένα δίωρο ξένοιαστων αγορών και περιπλάνησης.


ΟΤΕ DOUBLE PLAY ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ PLUS
ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΩΣ 25%


Με τα νέα οικονομικά προγράμματα OTE Double Play και σταθερής τηλεφωνίας, συνεχίζεται η νέα εποχή τιμών για τους πελάτες του ΟΤΕ, με μειώσεις έως 25%.
Τώρα με τα OTE Double Play Απεριόριστα Plus, οι πελάτες του ΟΤΕ μπορούν να απολαμβάνουν Conn-x, απεριόριστη τηλεφωνία προς σταθερά και 60’ προς κινητά. Για τους πελάτες που επιθυμούν μόνο σταθερή τηλεφωνία, ο ΟΤΕ διαθέτει τα ΟΤΕ Απεριόριστα και τα ΟΤΕ Απεριόριστα Plus, με απεριόριστη ομιλία προς σταθερά και 60’ προς κινητά αντίστοιχα.
Τα νέα προγράμματα ΟΤΕ Double Play Απεριόριστα Plus προσφέρονται από 30,90 ευρώ το μήνα και έρχονται να προστεθούν στα προγράμματα ΟΤΕ Double Play Απεριόριστα και ΟΤΕ Double Play Economy που ήδη διαθέτει η εταιρεία στους πελάτες της.



ΕΨΑ LIGHT ΤΣΑΪ
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΟ


Μια καινούρια πρόταση με λίγες θερμίδες προωθεί η ΕΨΑ. Η σειρά ΕΨΑ light συνεχίζει να μας προσφέρει δροσιά και απόλαυση με ελάχιστες θερμίδες, με το νέο ΕΨΑ light τσάι. Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό κρύο τσάι που αντικαθιστά πλήρως τη ζάχαρη με το φυσικό γλυκαντικό στέβια. Το ΕΨΑ light τσάι βρίσκεται ήδη στα ράφια των super market και στα ψυγεία επιλεγμένων σημείων πώλησης. Απολαύστε ΕΨΑ Τσάι light με λεμόνι με 3 θερμίδες, ΕΨΑ Πράσινο Τσάι light με ρόδι και βύσσινο με 5 θερμίδες και ΕΨΑ Τσάι light με ροδάκινο με 7 θερμίδες.
H υπέροχη γεύση τους στηρίζεται στην ανάπτυξη της ιδανικής σύστασης με τη χρήση της στέβια. Η στέβια είναι βότανο που ανακαλύφθηκε στην Παραγουάη. Αποτελεί μια καινοτόμο κι εναλλακτική καλλιέργεια, είναι έως 300 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη κι έχει σχεδόν μηδενική θερμιδική αξία, ενώ είναι κατάλληλη και για διαβητικούς.


LIBERO DAY 2012
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 15.000 ΑΤΟΜΩΝ


Για τρίτη συνεχή χρονιά, η SCA Hygiene Products και οι βρεφικές πάνες Libero προσέφεραν δωρεάν διασκέδαση και προϊόντα σε μειωμένες τιμές στο κοινό, στηρίζοντας ταυτόχρονα το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα και την Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Παίδων (ΕΛΕΠΑΠ).
Θερμή ανταπόκριση επεφύλαξε το κοινό στην πρόσκληση της εταιρείας SCA Hygiene Products και των βρεφικών πάνων Libero, καθώς περισσότερα από 15.000 άτομα συμμετείχαν στο 3ο Libero Day, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 24 Ιουνίου, στο πάρκο Γουδή.
Στην ελεύθερη για το κοινό εκδήλωση, η Libero προσέφερε στους επισκέπτες, μικρούς και μεγάλους, τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις, διαδραστικά παιχνίδια και στιγμές χαλάρωσης, επιμόρφωσης και ψυχαγωγίας, σε μια ιδιαίτερα βεβαρημένη περίοδο για την ελληνική οικογένεια.
Παράλληλα, συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση του κοινού για την ενίσχυση του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος και της ΕΛΕΠΑΠ, προσφέροντας μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις των προϊόντων της SCA (Libero, Libresse, Zewa), που διατίθεντο στο χώρο της εκδήλωσης σε προνομιακές τιμές, στα συγκεκριμένα ιδρύματα.
Συνολικά 40.000 άτομα έχουν συμμετάσχει στις εκδηλώσεις Libero Day, που διοργανώνει για 3 συνεχόμενες χρονιές η SCA Hygiene Products και οι βρεφικές πάνες Libero. Πρόκειται για ένα γεγονός που παρέχει τη δυνατότητα ψυχαγωγίας και χαλάρωσης σε συνδυασμό με αγορές προϊόντων της εταιρείας σε μειωμένες τιμές.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
EXPORTS MONEY CONFERENCE 2012
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ VIVARTIA
ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΣΠΑ-ΥΓΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΥΓΕΙΑΣ-DEUTSCHE BANK
ΔΑΝΕΙΑΚΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site