Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2012-τ.385                              

ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ


ΚΛΑΔΟΣ... ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!


Οι εταιρείες της ελληνικής αγοράς τροφίμων και ποτών επιδεικνύουν «αντοχές μαραθωνοδρόμου» στην εγχώρια κρίση, καθώς κατορθώνουν ακόμα και να αυξάνουν τζίρους και επενδύσεις σε μια αγορά που, στους περισσότερους κλάδους, γενικώς καταρρέει



Είναι χαρακτηριστικό το ότι ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών των μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου ανήλθε κατά το περασμένο έτος στα 2,328 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,06% σε σχέση με το 2010.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από σχετική μελέτη της Direction Business Reports, η οποία συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε τα οικονομικά στοιχεία των 41 εταιρειών τροφίμων (με κύκλο εργασιών πάνω από 10 εκατ. ευρώ), που έχουν δημοσιεύσει ισολογισμούς (μέχρι και 17/04/2012) για το 2011. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, οι εν λόγω εταιρείες κατόρθωσαν να αυξήσουν το συνολικό κύκλο εργασιών τους κατά 3,06% το 2011, παρά τις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες και τη γενικευμένη κάμψη της κατανάλωσης. Βέβαια, η ύφεση έχει επηρεάσει σημαντικά την κερδοφορία και αυτών των επιχειρήσεων, καθώς καταγράφεται διεύρυνση των ζημιών κατά 15,31% το 2011 σε σχέση με το 2010.
Σύμφωνα με την ανάλυση των οικονομικών αποτελεσμάτων των 41 εταιρειών τροφίμων (εμπορικών και βιομηχανικών με κύκλο εργασιών το 2011 πάνω από 10 εκατ. ευρώ), που είχαν δημοσιεύσει ισολογισμό μέχρι και 17/04/2012 προκύπτουν τα εξής: Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών των εταιρειών του δείγματος το 2011 ανήλθε στα 2,328 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 3,06% σε σχέση με το 2010. Τα συνολικά μικτά κέρδη μειώθηκαν κατά 7,79%, φτάνοντας στα 447 εκατ. ευρώ το 2011 από 484,77 εκατ. ευρώ το 2010. Οι συνολικές ζημιές προ φόρων των εταιρειών αυξήθηκαν κατά 15,31% το 2011 σε σχέση με το 2010, φθάνοντας τα 99,45 εκατ. ευρώ. Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων των εταιρειών του δείγματος μειώθηκε το 2011 κατά 12,48% και ανήλθε στα 824,10 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές υποχρεώσεις αυξήθηκαν οριακά κατά 0,75%, σε σχέση με το 2010, κλείνοντας στα 2,222 δισ. ευρώ. Το περιθώριο καθαρού κέρδους έφτασε το 2011 στο - 4,27% και το περιθώριο μικτού κέρδους στο 19,21%. Η σχέση ξένων προς ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκε στο 2,70.



VIVARTIA:
ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ


Στροφή στην εξωστρέφεια κάνει η Vivartia, η οποία «βγαίνει» πιο δυναμικά από ποτέ σε ξένες αγορές και σύντομα αναμένεται να αποκτήσει παρουσία σε πολλές χώρες, κάνοντας άνοιγμα σε ένα πληθυσμιακό group που αγγίζει τα 800 εκατ. καταναλωτές. Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος των εταιρειών Goody’s και Everest, Αθ. Παπανικολάου, σε ενημερωτική συνάντηση, ήδη έχουν υπογραφεί τέσσερα συμβόλαια συνεργασίας με χώρες των Βαλκανίων και πιο συγκεκριμένα με το Μαυροβούνιο, το Κόσσοβο, την Αλβανία και τα Σκόπια, ενώ τα πρώτα καταστήματα θα λειτουργήσουν στις αρχές του φθινοπώρου. Η συμφωνία αφορά καταστήματα Goody’s, Everest και Flocafe.
Ειδικότερα, στην Αλβανία στόχος είναι η λειτουργία 12-14 καταστημάτων μέχρι το τέλος του 2014, ενώ σε καθεμία από τις υπόλοιπες χώρες θα υπάρξει καταρχάς ένα σημείο ανά brand.
Η επόμενη συμφωνία αφορά τη λειτουργία καταστημάτων μέσω franchise σε Λευκορωσία, Ουκρανία και Καζακστάν. Πιο συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος του χρόνου θα ανοίξουν στο Μινσκ της Λευκορωσίας, σε ένα από τα μεγαλύτερα Mall της Ευρώπης, καταστήματα Goody’s και Flocafe, ενώ στην Ουκρανία και το Καζακστάν θα λειτουργήσουν Goody’s.
Επιπλέον, η σύναψη συμφωνίας της Vivartia με την Exeed Industries δίνει πρόσβαση για παρουσία στην περιοχή του Αραβικού Κόλπου, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής (Ιράκ, Ιράν, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία, Λιβύη, Αίγυπτο, Μαρόκο, Αλγερία), μια αγορά που αφορά πάνω από 330 εκατ. καταναλωτές.
Τέλος, ο κλάδος της εστίασης του ομίλου βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις και με τις μεγάλες αγορές της Ρωσίας και του Πακιστάν, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις τα συμβόλαια θα υπογραφούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Εφόσον υλοποιηθούν όλες οι παραπάνω συμφωνίες, η αγορά που ανοίγεται αγγίζει τους 800 εκατ. καταναλωτές. Εντωμεταξύ λειτουργούν ήδη 20 καταστήματα στο εξωτερικό, σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Ρουμανία.


 


 



CRETA FARMS:
ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
 
Οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 46 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση 4,9% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2011. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τη μητρική εταιρεία ανήλθαν σε 42,5 εκατ. ευρώ την περίοδο του 2012 και σε 47 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2011, ήτοι μειωμένα κατά 9,4%, γεγονός που οφείλεται αφενός στην ορθολογικοποίηση του πελατολογίου, απόρροια της αυστηρής πιστωτικής πολιτικής που έχει υιοθετηθεί, και αφετέρου στην αναδιάρθρωση του κωδικολογίου, με εγκατάλειψη των λιγότερο κερδοφόρων προϊόντων.
Σημειώνεται, ωστόσο, ότι οι πωλήσεις του ομίλου που κατευθύνονται προς τις αγορές του εξωτερικού, αν και είναι ακόμα σε χαμηλά επίπεδα, αυξήθηκαν σε σχέση με το 2011 κατά 67% και πλέον αντιπροσωπεύουν το 5% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.


Κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων.


Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε 5,4 εκατ. ευρώ, έναντι 6,7 εκατ. ευρώ το 2011. Τα αντίστοιχα μεγέθη του ομίλου ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ για την περίοδο 1/1-30/6/2012 έναντι 4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2011.
Η υποχώρηση της τάξης του 20% στα ενοποιημένα μεγέθη οφείλεται αφενός στη σημαντική επιδείνωση της καταναλωτικής ζήτησης στην Ελλάδα και αφετέρου στις αυξημένες δαπάνες που συνδέονται με το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των λειτουργιών της εταιρείας, τα οφέλη του οποίου θα αρχίσουν να εμφανίζονται στο β’ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.
Η προαναφερθείσα μείωση της οργανικής κερδοφορίας, σε συνδυασμό με τα αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα, απόρροια της ραγδαίας αύξησης του κόστους δανεισμού, είχε ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων προ φόρων σε κέρδη 115 χιλ. ευρώ έναντι 3,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Τα αντίστοιχα μεγέθη για τον όμιλο είναι ζημίες 3,3 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2012, έναντι ζημιών 0,4 εκατ. ευρώ, το 2011.
«Όσον αφορά την Ελλάδα, στην τρέχουσα δυσχερή οικονομική συγκυρία, η CretaFarms προχωρά στον εξορθολογισμό των διαδικασιών της, δίνοντας έμφαση στη μείωση του λειτουργικού της κόστους και στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης. Παράλληλα, στις ευρωπαϊκές θυγατρικές, έχει δρομολογηθεί η ενεργότερη συμμετοχή των τοπικών συνεργατών, αξιοποιώντας όλες τις δυνατές συνέργειες με τη δική τους οργάνωση.
Τέλος, στη θυγατρική της Αμερικής, μετά το πρόσφατο λανσάρισμα νέων προϊόντων, έχει υιοθετηθεί μια περισσότερο στοχευμένη γεωγραφικά εμπορική πολιτική, με σκοπό την περαιτέρω διείσδυση στις συγκεκριμένες πολιτείες», δήλωσε με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο κύριος Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος της CretaFarms.


 


ΚΡΙ ΚΡΙ:
ΑΥΞΗΣΗ ΤΖΙΡΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΩΝ ΣΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ


H βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις εξαμήνου του 2012. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 31.339 ευρώ έναντι 25.927 ευρώ το εξάμηνο του 2011, ενώ τα μεγέθη της κερδοφορίας του ομίλου διαμορφώνονται ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 6.067 ευρώ έναντι 4.686 ευρώ το εξάμηνο του 2011.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 4.782 ευρώ, έναντι 3.193 ευρώ το εξάμηνο 2011.
- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε 4.154 ευρώ, έναντι 2.667 ευρώ της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου.


Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της ΚΡΙ ΚΡΙ ανήλθε σε 30.606 ευρώ έναντι 25.353 ευρώ το εξάμηνο του 2011 (αύξηση 20,7%). Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 4.645 ευρώ, από 3.668 ευρώ το εξάμηνο του 2011 (αύξηση 26,6%).


Στον τομέα του παγωτού, όπου οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά +4,2%, η εταιρεία προώθησε ενεργά την επέκταση του δικτύου πωλήσεων στην Ελλάδα και τις βαλκανικές χώρες όπου δραστηριοποιείται. Παράλληλα, συνέχισε να ενισχύει την αναγνωρισιμότητά της μέσω τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων, αλλά και αξιοποιώντας την ελληνική προέλευση των προϊόντων της.


Στον τομέα των γαλακτοκομικών, οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση +41,0% και διαμορφώθηκαν σε 16.685 ευρώ έναντι 11.835 ευρώ την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο.


Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η έναρξη νέων συνεργασιών για την παραγωγή γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και η προώθηση των πωλήσεων με «προσφορές» προς τον καταναλωτή, με αποτέλεσμα να πετύχει σημαντική ενίσχυση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά.


Παράλληλα, καταβάλλει συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών της στις χώρες που ήδη δραστηριοποιείται, όπως τη Γερμανία, τη Δανία, την Ιταλία, το Ιράκ και στα Βαλκάνια, καθώς και για την είσοδό της σε νέες αγορές, αξιοποιώντας τη ζήτηση για αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι.


Τέλος, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 18,5% των συνολικών πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 12,8%.
Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, κατά το α’ εξάμηνο 2012, λόγω της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας και της αβεβαιότητας σε σχέση με τις οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις, ο όμιλος ακολούθησε επιφυλακτική επενδυτική πολιτική. Συνεχίζεται, ωστόσο, η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος για το παγωτό, που έχει ενταχθεί στις διατάξεις του ν. 3299/04, για το οποίο αναμένεται σύντομα η σχετική έκθεση πιστοποίησης του 50% του συνολικού προϋπολογισμού, από τα αρμόδια ελεγκτικά κλιμάκια.


Επιπλέον, η ισχυρή ανάπτυξη που παρουσιάζει ο κλάδος των γαλακτοκομικών δημιουργεί άμεσα την ανάγκη ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας στο εργοστάσιο γιαουρτιού. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζονται επενδύσεις σε παραγωγικό εξοπλισμό προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ περίπου, που θα υλοποιηθούν κατά τα επόμενα δύο έτη.


Σε αντιστάθμιση της απόφασης περί μη διανομής μερίσματος για τη χρήση του 2011, η Γενική Συνέλευση της 28ης/6/2012 αποφάσισε την επιστροφή του κεφαλαίου με καταβολή μετρητών. Το συνολικό ποσό της επιστροφής ανέρχεται σε 1.653.256,80 ευρώ ή 0,05 ευρώ ανά μετοχή, με ημερομηνία αποκοπής δικαιώματος επιστροφής κεφαλαίου την 17/9/2012 και ημερομηνία έναρξης καταβολής την 25/9/2012.


Η διοίκηση της ΚΡΙ ΚΡΙ θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική τη διατήρηση υψηλής ρευστότητας και χαμηλού καθαρού δανεισμού, που παρέχουν θωράκιση έναντι του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος. Βάσει των εκτιμήσεων της διοίκησης, επί του παρόντος, για το σύνολο του έτους 2012 προβλέπεται αύξηση, σε διψήφια ποσοστά ενίσχυσης από τα αντίστοιχα του έτους 2011, στα μεγέθη των πωλήσεων και της κερδοφορίας.


ΝΙΚΑΣ:
ΚΑΜΨΗ ΜΕΓΕΘΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ


Με κάμψη των οικονομικών μεγεθών, έκλεισε το α’ εξάμηνο του έτους για τον Νίκα. Ειδικότερα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών σημείωσε πτώση κατά 4,1% και ανήλθε σε 32,9 εκατ. ευρώ έναντι των περσινών 34,3 εκατ. ευρώ. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε 643 χιλ. ευρώ έναντι 2,3 εκατ. ευρώ το 2011, ενώ το ενοποιημένο EBIT διαμορφώθηκε σε ζημιές 1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 675 χιλ. ευρώ το 2011.


Τα ενοποιημένα EBT διαμορφώθηκαν σε ζημιές 3,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,7 εκατ. ευρώ πέρσι. Το ενοποιημένο EAT ανήλθε σε ζημίες 3,85 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2 εκατ. ευρώ πέρσι, ενώ τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας του ομίλου ανήλθαν σε ζημίες 3,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,1 εκατ. ευρώ το 2011.


Σε επίπεδο μητρικής ο κύκλος εργασιών της Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ διαμορφώθηκε σε 31,2 εκατ. ευρώ έναντι 33,2 εκατ. ευρώ το 2011, μειωμένο κατά 6,1%. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) υποχώρησαν σε 275 χιλ. ευρώ έναντι 1,7 εκατ. ευρώ το 2011. Τέλος, τα αποτελέσματα προ φόρων (EBT) υποχώρησαν σε ζημιές 2,9 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, ενώ τα αποτελέσματα μετά φόρων (ΕΑΤ) κατέγραψαν ζημιές 3,2 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,3 εκατ. ευρώ το 2011.


ΑΓΝΟ:
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 8%


Αύξηση πωλήσεων, αλλά και ζημιών, κατέγραψε η Βιομηχανία Γάλακτος ΑΓΝΟ το 2011. Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 67,5 εκατ. ευρώ το 2011, από 62,5 εκατ. ευρώ το 2010, σημειώνοντας αύξηση 8%. Ωστόσο, οι ζημίες της εταιρείας ενισχύθηκαν το 2011 κατά 12,5%, φθάνοντας τα 7 εκατ. ευρώ από 6,2 εκατ. ευρώ το 2010.
Σημαντική μείωση κατέγραψε και το μετοχικό κεφάλαιο της ΑΓΝΟ, το οποίο από 68 εκατ. ευρώ το 2010 μειώθηκε στα 37,2 εκατ. ευρώ το 2011 (-45,2%), ενώ και το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων μειώθηκε κατά 71,5%, φθάνοντας τα 6,4 εκατ. ευρώ το 2011 από 22,3 εκατ. ευρώ το 2010.


ΦΑΓΕ:
ΖΗΜΙΕΣ ΓΙΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΜΙΛΟ


Ζημιά 13,81 εκατ. ευρώ παρουσίασε η μητρική εταιρεία του ομίλου ΦΑΓΕ το έτος 2011, ο οποίος σε ενοποιημένη βάση κατέγραψε μειωμένη κερδοφορία. Η καταγραφή ζημιάς εκ μέρους της μητρικής εταιρείας του ομίλου οφείλεται κατά βάση στη μείωση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά, στη σημαντική πτώση των μικτών κερδών της και σε υψηλές χρηματοοικονομικές δαπάνες.


Οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας ΦΑΓΕ το 2011, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, ήταν ύψους 201,05 εκατ. ευρώ, έναντι 213,92 εκατ. ευρώ το 2010 και 237,99 εκατ. ευρώ το 2009, μειωμένες δηλαδή σε ετήσια βάση κατά 12,87 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 6% σε ποσοστό. Τα μικτά κέρδη της, μειωμένα κατά 6,76 εκατ. ευρώ, περιορίστηκαν στο 29% των πωλήσεων από 30,4% το 2010.


Τα κέρδη προ αποσβέσεων, τόκων και φόρων (EBITDA) βελτιώθηκαν από 5,45 εκατ. ευρώ σε 10,41 εκατ. ευρώ, ωστόσο στο επίπεδο των προ φόρων αποτελεσμάτων καταγράφηκε ζημιά 13,25 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιάς προ φόρων 15,80 εκατ. ευρώ το 2010 και κερδών προ φόρων ύψους 14,28 εκατ. ευρώ το 2009. Το καθαρό αποτέλεσμα, μετά το συνυπολογισμό των φόρων, ήταν ζημιά 13,81 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιάς προ φόρων 14,26 εκατ. ευρώ το 2010 και κερδών 3,88 εκατ. ευρώ το 2009.


Αντιθέτως, χάρη στη διεύρυνση των εσόδων της θυγατρικής βιομηχανικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ και των πωλήσεων σε άλλες χώρες, οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου το 2011 ανήλθαν σε 385,16 εκατ. ευρώ, έναντι 338,58 εκατ. ευρώ το 2010 και 315,12 εκατ. ευρώ το 2009, αυξημένες δηλαδή σε ετήσια βάση κατά 46,58 εκατ. ευρώ σε αξία και κατά 13,75% σε ποσοστό.


Τα κέρδη του ομίλου προ αποσβέσεων, τόκων και φόρων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 1,79 εκατ. ευρώ στο επίπεδο των 48,74 εκατ. ευρώ, από 46,95 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν. Ο όμιλος κατέγραψε κέρδη προ φόρων 10,17 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 10,18 εκατ. ευρώ το 2010 και 18,10 εκατ. ευρώ το 2009. Λόγω αυξημένης φορολογικής επιβάρυνσης τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στη μητρική εταιρεία περιορίστηκαν σε 3,63 εκατ. ευρώ, έναντι 7,18 εκατ. ευρώ και 2,66 εκατ. ευρώ το 2009, μειωμένα σε ετήσια βάση κατά 49,5%.


Οι πωλήσεις της εγχώριας, μητρικής εταιρείας το 2011 ήταν ίσες προς το 52,2% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου το ίδιο έτος, έναντι 63,2% το 2010 και 75,5% το 2009.


ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ:
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ


Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 2,1% από 37,96 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2011 και ανήλθε το αντίστοιχο εξάμηνο του 2012 σε 38,75 εκατ. ευρώ. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας παρουσίασε άνοδο κατά 3,2% το α’ εξάμηνο του 2012 και από 31,14 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2011 ανήλθε σε 32,13 εκατ. ευρώ.


Το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 4,9% για τον όμιλο και ανήλθε στο ποσό των 18,04 εκατ. ευρώ για το α’ εξάμηνο του 2012 έναντι 17,20 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Για την εταιρεία το μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 3,8% και ανήλθε στο ποσό των 15,02 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2012 έναντι 14,47 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Η αύξηση του μικτού περιθωρίου οφείλεται κυρίως στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων.


Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 10,9% για τον όμιλο και ανήλθαν στο ποσό των 6,47 εκατ. ευρώ έναντι 5,83 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Η αύξηση προέκυψε από την αύξηση του (EBITDA) της Karamolegos Bakery Romania S.A. σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο (06/2011).


Για την εταιρεία η αύξηση είναι 2,5% και ανήλθε στο ποσό των 5,20 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2012, έναντι των 5,08 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 1,3% για την εταιρεία και αυξήθηκαν κατά 7,1% για τον όμιλο. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 18,9% για την εταιρεία και αυξήθηκαν κατά 15,5% για τον όμιλο, κυρίως λόγω της μειωμένων προβλέψεων φορολογίας σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011.


Τα αποτελέσματα της εταιρείας για την τρέχουσα περίοδο έχουν επιβαρυνθεί με προβλέψεις επισφαλών πελατών 350 χιλ. ευρώ και του ομίλου με 371,4 χιλ. ευρώ.



ΟΜΙΛΟΣ BARILLA:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING ΑΝ. ΕΥΡΩΠΗΣ Ο Θ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ


Ο όμιλος Barilla δίνει, για μία ακόμα φορά, ψήφο εμπιστοσύνης στην
Ελλάδα, αναθέτοντας στον Θάνο Αθανασόπουλο, διευθυντή marketing
της Barilla Hellas, την ευθύνη για το μάρκετινγκ του ομίλου στην
ανατολική Ευρώπη.
Ο νέος ρόλος του κ. Αθανασόπουλου περιλαμβάνει το συντονισμό και την υλοποίηση του marketing plan του ομίλου Barilla σε 19 χώρες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, που εκτός από την Ελλάδα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Κροατία, τη Σλοβενία, την Τσεχία, την Ουγγαρία και την Κύπρο.


Μέσα από την ανάθεση αυτή, ο όμιλος ενισχύει ακόμα περισσότερο τον κομβικό ρόλο της Barilla Hellas και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην ανάδειξη των δυνατοτήτων της Ελλάδας με το να λειτουργεί ως πόλος πρόσβασης στις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που αναδεικνύονται στις αναδυόμενες αγορές της ανατολικής Ευρώπης. Υπενθυμίζεται ότι επικεφαλής της Barilla στην Ελλάδα είναι ο Γιώργος Σπηλιόπουλος.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΡΟΦΙΜΑ-ΠΟΤΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ 77Η ΔΕΘ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΔΟΝΤΑΣ
PHARMA & HEALTH CONFERENCE 2012
ΚΛΑΔΟΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site