Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2012-τ.387                              

LAMDA DEVELOPMENT 
Θετική η πορεία των εμπορικών κέντρων


Η θετική διαφοροποίηση της δραστηριότητας των εμπορικών κέντρων από την υπόλοιπη αγορά λιανικής συνεχίζεται καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό. Οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν και έχουν το πλεονέκτημα του χαμηλότερου ενοικίου συγκριτικά με τις κεντρικές οδούς, μεγάλη υποστήριξη σε ενέργειες marketing και επικοινωνίας καθώς και εξασφαλισμένη μεγάλη επισκεψιμότητα, όπως αποδεικνύει η μέχρι σήμερα πορεία. Απόδειξη της επιτυχίας αυτής αποτελεί το καθεστώς πλήρους μίσθωσης των εμπορικών μας κέντρων. Πιο συγκεκριμένα, ικανοποιητική συγκριτικά με την αγορά κρίνεται η απόδοση του εμπορικού κέντρου “The Mall Athens” δεδομένου ότι η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία παρά την κρίση μειώθηκε κατά 12,2% ενώ ο τζίρος των καταστημάτων παρουσίασε επίσης πτώση κατά 10,6%.  Είναι αρκετά ενθαρρυντικό το γεγονός ότι παραμένει σχεδόν πλήρως μισθωμένο και με αριθμό επισκεπτών που κινείται στα περσινά επίπεδα. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων στο “Golden Hall” για την ίδια περίοδο κινήθηκε πτωτικά κατά 12%, ενώ η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία μειώθηκε κατά 27%. Σε ότι αφορά τον αριθμό επισκεπτών, παρατηρήθηκε μικρή πτώση κατά 3%. Στο “Mediterranean Cosmos” στη Θεσσαλονίκη η πτώση του κύκλου εργασιών των καταστημάτων περιορίστηκε μόνο κατά 3,4%, η επισκεψιμότητα παρουσίασε μικρή πτώση κατά 4% ενώ η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία παρουσίασε οριακή κάμψη κατά 2,6%. Σημειωτέον ότι, μετά την ανάληψη του 100% της διαχείρισης του “Mediterranean Cosmos” από το Δεκέμβριο του 2010, υλοποιούνται επιτυχώς αλλαγές και βελτιώσεις με στόχο τη ποιοτική αναβάθμιση και περαιτέρω ενδυνάμωση του προϊοντικού μείγματος με επιπλέον ισχυρά εμπορικά σήματα, όπως, μεταξύ άλλων, το ATTICA, η INTERSPORT, η H&M και η APPLE. Επιπλέον, έχει ολοκληρωθεί η δεύτερη φάση της αρχιτεκτονικής και αισθητικής αναβάθμισης του Εμπορικού Κέντρου, επένδυση που αναδεικνύει την μακροπρόθεσμη δέσμευση υποστήριξης των Εμπορικών Κέντρων. 
Η Μαρίνα του Φλοίσβου παρά την οικονομική κρίση, παρουσίασε λειτουργικά κέρδη κατά €0,4 εκατ. ενώ και τα κτίρια γραφείων είχαν θετική συνεισφορά στη λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου κατά €1,5 εκατ. Tα έσοδα από συμμετοχές και μερίσματα παραμένουν στα περσινά επίπεδα καθώς τα έσοδα από μερίσματα από την Eurobank Properties ανήλθαν στα €3,6 εκατ., απόρροια της συνεχιζόμενης κερδοφορίας της. 


ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ
Λανσάρει τη σειρά προϊόντων “Dear Crete”
Με ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία η Οικογένεια Καλαμπόκη, παρουσίασε τις νέες σειρές προϊόντων της, με την ονομασία «Dear Crete» («Αγαπημένη Κρήτη» στα ελληνικά), στη διεθνή έκθεση Sial 2012, στο Παρίσι (21 - 25 Οκτωβρίου 2012).
Kαι οι τρεις σειρές προϊόντων μας, τα Παραδοσιακά (The Traditional Series), τα Εκλεκτά (The Eclectic Series) και τα Βιολογικά (The Organic Series), έτυχαν θερμότατης υποδοχής και ιδιαίτερα θετικών σχολίων από τους δεκάδες επισκέπτες του περιπτέρου της εταιρίας. Αγοραστές από όλο τον κόσμο (Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Αυστραλία, ΗΠΑ και άλλες χώρες) έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι από τη νέα εικόνα της εταιρίας μας και από το σύγχρονο σχεδιασμό των προϊόντών μας, καθώς με το βλέμμα στο μέλλον και στις διεθνείς αγορές, εξελίσσουμε διαρκώς την ιστορία και το γευστικό ταξίδι της Οικογένειας Καλαμπόκη, από το 1930 έως σήμερα. Πάνω απ’ όλα όμως, αυτό που για μια ακόμη φορά εντυπωσίασε τους διεθνείς επισκέπτες της Sial, ήταν η απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων της Οικογένειας Καλαμπόκη.
Η σειρά «Τα Παραδοσιακά» (Σταφιδωτά, Παξιμαδάκια Αμυγδάλου, Παξιμαδάκια Πορτοκαλιού, Μπισκότα Καρυδιού, Λαδοκούλουρα Με Σουσάμι, Μπισκότα Λεμονιού με Βασιλικό, Μπισκότα Μανταρινιού, Μπισκότα Φουντουκιού) που βασίζεται σε παραδοσιακές γεύσεις και συνταγές της Κρήτης, αποτελεί έναν ιδανικό πρεσβευτή της Κρητικής Διατροφής σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για προϊόντα χειροποίητα, φτιαμένα με εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Σητείας (Π.Ο.Π) και αγνές πρώτες ύλες της κρητικής γης.
Η σειρά «Τα Εκλεκτά» (Μπισκότα Σύκου, Παξιμαδάκια Ούζου, Μπισκότα Μαστίχας), που περιλαμβάνει συνταγές που βασίζονται σε πρώτες ύλες επώνυμων προϊόντων Π.Ο.Π. απ’ όλη την Ελλάδα, ξεχώρισε για την ιδιαίτερη συσκευασία της και την πρωτότυπη, σύγχρονη γεύστική παλέτα της.
Τέλος, η σειρά «Τα Βιολογικά» (Μπισκότα Λαδιού Με Σουσάμι, Παξιμαδάκια Αμυγδάλου, Μπισκότα Γάλακτος) που απευθύνεται σε καταναλωτές που επιλέγουν αποκλειστικά γεύσεις με βιολογικές πρώτες ύλες, κίνησε το ενδιαφέρον αλυσίδων βιολογικών καταστημάτων.
Με την ίδια προσήλωση στην ποιότητα και στη γεύση, που διακρίνει την μακρόχρονη πορεία της Οικογένειας Καλαμπόκη από το 1930 μέχρι σήμερα, δημιουργήσαμε τις νέες σειρές προϊόντων «Αγαπημένη Κρήτη». Με αγάπη, τέχνη στα χέρια και με σεβασμό στην παράδοση της Κρήτης και στην πλούσια και εύφορη γη της, φτιάχνουμε τα μοσχομυριστά μας κεράσματά, που ταξιδεύουν την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο και φέρνουν πάλι στη ζωή τη νοστιμιά που ζητά.


SIEMENS ΕΛΛΑΔΟΣ
Συνεχίζει κανονικά τις δραστηριότητες στα φωτοβολταϊκά
Σε συνέχεια ανακοίνωσης της μητρικής εταιρείας σχετικά με τις στρατηγικές αλλαγές στη δραστηριοποίηση της Siemens στις ΑΠΕ και την αποεπένδυση από τον κλάδο της ηλιακής ενέργειας, η Siemens Ελλάδος διευκρινίζει ότι οι δραστηριότητες της στον τομέα των φωτοβολταϊκών συστημάτων συνεχίζονται κανονικά, χωρίς αλλαγές.
 Για την καλύτερη ενημέρωση του κοινού, σημειώνεται ότι η ανακοίνωση της μητρικής εταιρείας αφορά τον Τομέα Ενέργειας και συγκεκριμένα το Τμήμα που ασχολείται με ολοκληρωμένα φωτοβολταϊκά έργα (turnkey projects). Στην Ελλάδα, η Siemens δραστηριοποιείται στον κλάδο των φωτοβολταϊκών μέσω του Τομέα Βιομηχανίας, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την παροχή, διανομή και προώθηση φωτοβολταϊκών μετατροπέων (inverters). Η προαναφερθείσα ανακοίνωση δεν επιφέρει καμία αλλαγή στην δομή και την οργάνωση του Τομέα Βιομηχανίας της Siemens Ελλάδος, ούτε βεβαίως και στην εξυπηρέτηση των Ελλήνων πελατών που έχουν επιλέξει φωτοβολταϊκούς μετατροπείς της εταιρείας για τις εγκαταστάσεις τους.  Τέλος, σημειώνεται ότι οι δραστηριότητες της Siemens στην ελληνική αγορά των φωτοβολταϊκών μετατροπέων εξακολουθούν να υποστηρίζονται από τη μητρική εταιρεία, η οποία εστιάζει στη συγκεκριμένη αγορά ως περιοχή ανάπτυξης για τη Siemens Ελλάδος.


ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
O Κόσμος Το 2050: Μεγάλες Αλλαγές, Μεγάλες Προκλήσεις


«Όλοι θα είμαστε πιο πλούσιοι και πιο υγιείς το 2050», διαμήνυσε με βεβαιότητα κόντρα στο κλίμα των ημερών ο κ. John Andrews, συγγραφέας του βιβλίου Ο κόσμος το 2050 μαζί με τον έτερο συντάκτη του Economist Daniel Franklin.
Ο κ. Andrews αναφέρθηκε στη σημερινή κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, παρατηρώντας ότι οι Γερμανοί επιχειρούν να προσαρμόσουν τους Έλληνες στα Γερμανικά πρότυπα. «Γιατί όμως; Η κάθε κουλτούρα έχει τη δική της δυναμική αρκεί να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητές της», συμπλήρωσε, για να τονίσει με νόημα πως όλες οι κρίσεις κάποτε τελειώνουν. Δήλωσε πάντως, αναφερόμενος στην ελληνική περίπτωση ότι τα σημερινά δεδομένα δε του αφήνουν περιθώριο εκτίμησης, από ποιους και πότε θα συμβεί.
Σύμφωνα με την ανάλυση του κ. Andrews αναφορικά με τις παγκόσμιες τάσεις, το 2050 ο πληθυσμός θα έχει πολλαπλασιαστεί αγγίζοντας τα 9 δις και κατά 1/3 θα αποτελείται από ηλικιωμένους. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα ζουν σε πόλεις, γεγονός που θα συνδεθεί με αντίστοιχες αλλαγές στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Το 2050 οι νέοι θα περνούν περισσότερο χρόνο στις σχολικές αίθουσες και ο χρόνος υποχρεωτικής εκπαίδευσης θα έχει αυξηθεί σε τουλάχιστον 12 έτη (μόλις 6 σήμερα στην Ινδία). Όσον αφορά στον καίριο τομέα της τεχνολογίας, η Ευρώπη θα πάψει να αποτελεί τη σημερινή μεγάλη δύναμη και θα δώσει τη σκυτάλη στις χώρες της Ασίας.
«Όταν έχεις ισχυρή οικονομία διαθέτεις και μεγάλο στρατό», υπογράμμισε, εκτιμώντας ότι από το 2020 η Κίνα θα αρχίσει να ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε στρατιωτικές δαπάνες συγκριτικά με τις ΗΠΑ.
«Σε αντίθεση με αυτό που συνηθίζεται στην Ελλάδα, όπου το θετικό δεν πουλάει, το βιβλίο των συντακτών του Economist εκπέμπει αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία» επισήμανε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Όπως είπε, βρήκε ενδιαφέρουσες τις παρατηρήσεις του συγγράμματος, σύμφωνα με τις οποίες «τα καλά νέα δεν μαθαίνονται ποτέ» και «όσο λιγότερες οι προβλέψεις, τόσο μεγαλύτερη η πρόοδος».
Ο κ. Στυλιανίδης μεταξύ άλλων, εστίασε στις δυσκολίες οι οποίες έχουν ευδιάκριτη απεικόνιση στη νεοελληνική ιστορία για να τονίσει την πρόοδο την οποία έχει επιτύχει έως σήμερα η χώρα.
«Είναι εξαιρετικά δύσκολο να παίρνεις αποφάσεις με μια κοινωνία που βρίσκεται απέναντι», δήλωσε ανάμεσα σε άλλα για την παρούσα συγκυρία στην Ελλάδα. Πάντως, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τις μελλοντικές εξελίξεις: «Εγώ βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο».



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΚΛΑΔΟΥ FACTORING
ΚΛΑΔΟΣ ΤΥΧΕΡΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ «ΧΡΗΜΑ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΥΖΟΥΝΗΣ 2012»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΡΕΜΥΔΑΣ
INSURANCE MONEY CONFERENCE 2012
ΡΕΠΟΡΤΑΖ CHIPITA
ΕΡΕΥΝΑ PWC ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site