Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2012-Ιανουάριος 2013_τ.388                              

ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ALFA-BETA ROTO
ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
 


Η Alfa-Beta Roto αποτελεί ένα παράδειγμα δυναμικής ελληνικής εταιρείας που εξάγει το 75% της παραγωγής της σε περισσότερες από 15 χώρες και συνεχίζει ραγδαία την επέκτασή της και σε νέες αγορές.



Τα προϊόντα της, οι εύκαμπτες συσκευασίες προϊόντων  που η εταιρεία φτιάχνει, τυπώνει και διαμορφώνει, πρωταγωνιστούν στην διεθνή αγορά και της προσφέρουν παγκόσμιες διακρίσεις.. Μυστικό της επιτυχίας της οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτή ως ομάδα και αγωνιούν για την ανάπτυξή της μεριμνώντας για δύο πράγματα: την παραγωγή ολοένα και καλύτερων προϊόντων, και την άμεση και αξιοπιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Αυτά μας αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Χρήστος Αργυρόπουλος τονίζοντας ότι η ποιότητα και η ευελιξία αποτελούν διακριτικό γνώρισμα της εταιρείας αλλά και συστατικό ανάπτυξης για το επιχειρείν. Ακόμα, θεωρεί, ότι οι εξαγωγές αποτελούν μονόδρομο για όσες εταιρείες θέλουν να μεγαλώσουν, και επισημαίνει πώς η Alfa Beta Roto μετά από την καταστροφική πυρκαγιά στο εργοστάσιό της θα βγει ισχυρότερη και μάλιστα με μεγαλυτερη δυναμικοτητα.



Χ: Δώστε μας ένα στίγμα της θέσης της εταιρείας σας στην παγκόσμιο αγορά.


ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ: Η Alfa -Beta Roto βρίσκεται σε περισσότερες από 15 χώρες καθώς  σε αυτές έχουμε αναπτύξει συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες τις οποίες προμηθεύουμε με υλικά συσκευασίας –εύκαμπτα να τονίσω- . Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Βαλκανικές χώρες, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Πολωνία αποτελούν ένα σημαντικό αγοραστικό κοινό για εμάς και επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας ολοένα και περισσότερο.


Χ: Όπως καταλαβαίνω υπάρχει κάποια «κινητήριος» δύναμη που σας επιτρέπει να διευρύνεται την εξαγωγικής σας δραστηριότητα. Τι είναι αυτό που σας στηρίζει, που ωθεί την είσοδό σας και σε νέες εταιρείες.


ΧΑ: Πρωτίστως θα αναδείκνυα ως «κλειδί» για την ανάπτυξη την καλή ομάδα που πρέπει να υπάρχει σε κάθε εταιρεία. Εμείς στην ABR έχουμε διαμορφώσει εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ μας, και αυτό βάζει υψηλά τον πήχη σε όλα. Η ομάδα στελεχών λειτουργεί συντονισμένα και επάνω στον ίδιο στόχο. Είτε αναφερόμαστε στο επίπεδο της διοίκησης, είτε της παραγωγής, είτε στις πωλήσεις, όλοι μας επιθυμούμε ακόμα υψηλότερη ποιότητα, ακόμη μεγαλύτερη αξιοπιστία, ισχυρότερη ευελιξία, και εργαζόμαστε επάνω σε αυτό καθημερινά.


Χ: Η προσπάθεια αυτή που μας περιγράφετε πώς μετριέται, πώς αναγνωρίζεται;


ΧΑ: Αρχικώς το αναγνωρίζουμε εμείς, βλέπουμε τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας όπως αυτά περνούν στην παραγωγή, στις πωλήσεις, στην ποιότητα. Ωστόσο υπάρχουν και αντικειμενικότεροι μέθοδοι και συγκεκριμένα: στην πανευρωπαικη συναντηση της ERA(European Rotogravure Assosiation) όπου αναγνωρίζονται μέσω της χορήγησης βραβείων οι εταιρείες του κλάδου η  alfabeta roto πήρε 3 από τα 8 βραβεία ενώ επίσης ισάριθμα βραβεία πήρε και άλλη ελληνική εταιρεία.


Χ: Ποιο είναι  εχέγγυο παρέχετε στους ξένους πελάτες σας ώστε να επιλέξουν μια ελληνική εταιρεία να φτιάχνει τις συσκευασίες τους και να τις προμηθεύονται από τόσο μεγάλη γεωγραφική απόσταση.


ΧΑ: Στις χώρες όπου ήδη έχουμε παρουσία, η εγγύηση για την εταιρείας μας και την δουλειά μας δίδεται από τους πελάτες μας. Το ότι προμηθεύουμε μεγάλες εταιρείες της χώρας τους που σε κάποιες περιπτώσεις είναι και leaders στον κλάδο τους λειτουργεί ως διαπιστευτήριο για εμάς. Μας ανοίγουν οι πόρτες και για άλλες συνεργασίες. Πάντως σε άλλες χώρες όπου δεν έχουμε παρουσία η είσοδός μας και η επικράτησή μας αρχικώς γίνεται μέσω ανταγωνιστικών τιμών σε συνδυασμό με την ποιότητα των ειδών μας.


Χ: Σε τι υπερέχετε έναντι των ανταγωνιστών σας;


ΧΑ: Έναντι των δυτικοευρωπαίων υπερέχουμε σε ποιότητα και ευελιξία. Και να αναλύσω: Στην ποιότητα υπερέχουμε διότι έχουμε επενδύσει πολλά σε μηχανήματα, σε ανθρώπινο δυναμικό, σε τεχνολογία και γενικά στην αναβάθμιση των διαδικασιων παραγωγης μας. Αντίθετα στην Ευρωπη την τελευταία δεκαετία στον κλαδο επικρατει επενδυτικη ανομβρια. Σε ευελιξία υπερέχουμε διότι απλά είμαστε Έλληνες. Με αυτο εννοω τις ευελικτες εσωτερικες διαδικασιες και την καθημερινη υπερβαση του εαυτου μας.


Χ: Ποιος είναι συνοπτικά ο στόχος της εταιρείας σας;


ΧΑ: Λόγω της ελληνικής και διεθνούς οικονομικής συγκυρίας θα έλεγα ότι πρώτα βάζω σε προτεραιότητα τη διατήρηση των μεγεθών μας και την εκμεταλευση των αδυναμιων των δυτικοευρωπαιων ανταγωνιστων μας. Αυτο ειναι το κυριο μεσο για να προστετεψουμε τις θεσεις εργασιας μας και εαν ειναι δυνατον την αναπτυξη τους , οπως και τα προηγουμενα χρονια.


Χ: Σκέφτεστε για επενδύσεις αυτή την περίοδο;


ΧΑ: Σαφώς και σκεπτόμαστε και τις πραγματοποιούμε ταυτόχρονα. Δηλαδή τώρα «τρέχουμε» την αποκατάσταση του εργοστασίου στην Κομοτηνή με επενδύσεις που θα μας προσφέρουν 20% μεγαλύτερη παραγωγική δυνατότητα από αυτή που είχαμε πριν από την καταστροφή που μας προκάλεσε η φωτιά. Σε 18μηνες πιστευω οτι  θα εχει ολοκληρωθει το κυριο επενδυτικο μας πλανο. Θα έχουμε μηχανήματα τελευταία γενιάς,με παρραλληλη καθετοποίηση της παραγωγής,. Βέβαια έχουμε και μια καινοτομία που αφορά ένα επενδυτικό πρότζεκτ κοντά στα 2 εκατ. ευρώ το οποίο αφορά τη διαχείριση των στερεων καταλοιπων της παραγωγης μας και την αξιοποίησή τους.


Χ: Οι θετικές αυτές εξελίξεις σας οδηγούν και σε άλλες χώρες;


ΧΑ: κυριος αξονας αναπτυξης μας θα ειναι η περαιτερω ισχυροποιηση στις υπαρχουσες αγορες, αλλα και ενδαφερουσα περιοχη για νεα παρουσια της alfabetaroto ειναι η σκανδιναβικές χώρες και η κεντρικη Ευρωπη.


Χ: Μέχρι στιγμής μας αναφέρετε θετικά γεγονότα, ομαλή πορεία, καλή ομάδα, στόχους υψηλούς και γενικά η εικόνα που παρουσιάζετε είναι διαφανής. Υπάρχει συνταγή επιτυχίας, μυστικό ανάπτυξης; Μπορείτε να διακρίνετε κάτι;


ΧΑ: Ενοτητα και δυνατοτητα προσαρμογης. Η διοίκηση οφείλει να είναι σε αγαστή σχέση με το στελεχιακό δυναμικό. Να υπερισχύει η ομαδικότητα και το «εμείς». Να υπάρχει σύμπλευση. Δεν μοιράζουμε καμία πίτα αλλά την πολλαπλασιάζουμε μέσω της αναπτυξης απο το οποιο ολοι επωφελουνται. Αυτό είναι ένα πολύ καθαρό μήνυμα που αν γίνει ευρέως αντιληπτό και εφαρμοστεί σε κράτος, κοινωνία, επιχειρήσεις, οπουδήποτε μπορεί, τότε θα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα για όλους.
Και φυσικα η δυνατοτητα να αλλαζεις. Οτι δεν προσαρμοζεται δυστυχως χανεται.



Χ: Πως έχετε αποτιμήσει την πυρκαγιά που κατάστρεψε το εργοστάσιό σας στην Κομοτηνή.
ΧΑ: περα απο την απωλεια μιας ανθρωπινης ζωης που ειναι αναντικαταστατη,μας στέρησε για μεγάλο διάστημα την ανάπτυξη που θα μπορούσαμε να είχαμε και επίσης υπέβαλλε ολη την ομαδα μας σε ένα τρομερο κόπο και στρες που δεν μπορει να αποτιμηθει. Καθαρά οικονομικά θα μπορέσουμε υπολογίσουμε την απωλεια όταν θα έχουν τελειώσει με την αποκατάσταση και θα έχουν περάσει όλα στο παρελθόν. Σίγουρα είναι κάποια εκατομμύρια ευρώ αμεσης και εμμεσης ζημιας.


Χ: Αυτό το μεσοδιάστημα από την πυρκαγιά μέχρι σήμερα τι κάνατε;


ΧΑ: Συνεχίσαμε να παραγουμε και να πουλαμε με διάφορους τρόπους. Δηλαδή άμεσα εξαγοράσαμε μια εταιρεία στη Θεσσαλονίκη ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την παραγωγή μας και να ανταποκριθούμε στους πελάτες μας.  Ενεργοποιήσαμε το εργοστάσιο της Αθήνας που ήταν ανενεργό και αγοράσαμε και μια πρόσθετη γραμμή παραγωγής που την βάλαμε αμέσως σε λειτουργία. Πάντως πρέπει να τονίσω ότι μας βοήθησαν και οι ανταγωνιστές μας, κυριως η  ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ,  αλλα και η εταιρεια ΤΣΙΜΗΣ και  ΜΟΡΝΟΣ  οι οποίοι μας είπαν -και είναι πράγματι εντυπωσιακό-, ότι θα μας στηρίξουν ώστε να ανταποκριθούμε στις παραγγελίες μας και να μη χαθεί αυτή η δουλειά από την Ελλάδα. Έτσι και έγινε και η βοήθεια που μας προσέφεραν αποδεικνύει ότι είμαστε περισσοτερο συν-αγωνιστες και λιγοτερο αντ-αγωνιστές.


Χ: Ο κύκλος εργασιών και η παραγωγή σας και το μέγεθος της εταιρείας σας στην αγορά σε ποιο επίπεδο βρίσκονται σήμερα;


ΧΑ: Ο κυκλος εργασιων μας ξεπερναει τα  40 εκατομμύρια ευρώ και η παραγωγή μας σε περίπου 8,5 χιλιάδες τόνους ετησίως. Στην αγορά είμαστε η δεύτερη σε κατάταξη εταιρεία του κλάδου. Το 75% της παραγωγής μας απευθύνεται σε πελάτες του εξωτερικού.


Χ: Αριθμητικά και από άποψη δραστηριότητας που βρίσκονται οι πελάτες σας.


ΧΑ: Έχουμε περισσότερους από 300 βιομηχανικης κλιμακας πελάτες εκ των οποίων πολλοί είναι πολυεθνικοί όμιλοι, ή μεγάλες εταιρείες στον κλάδο τους. Φυσικά υπάρχουν και μικρότερου μεγέθους.



Χ: Πιστεύετε στις εξαγωγές;


ΧΑ: Χωρίς αυτές δεν μπορεί να υφίσταται εταιρεία μεγάλου μεγέθους στην ελληνική αγορά. Η εσωτερική κατανάλωση δεν αρκεί για να προχωρήσει μια εταιρεία οπότε αν δεν αναπτυχθεί εξαγωγικά γνωρίζει εκ των προτέρων ότι το μέγεθός της θα είναι περιχαρακωμένο. Άρα δε μπορεί να έχει όραμα, σχέδιο, και κίνητρο για συνεχή προσπάθεια.


Χ: Οι ελληνικές εταιρείες μπορούν να παράξουν ανταγωνιστικά προϊόντα;


ΧΑ: Σαφώς και μπορούν.και αυτο αποδυκνυεται καθημερινα απο την συνεχη ανοδο των εξαγωγων της πατριδος μας.
 Όχι όλες βέβαια αλλά αυτές που μεριμνούν και δημιουργούν υποδομές.


Χ: Να αναφερθούμε λίγο και στην οικονομία και την πολιτική αφού μας προσδιορίσετε πρώτα την κατάσταση όπως την αντιλαμβάνεστε εσείς ως επιχειρηματίας.


ΧΑ: Υπάρχει αβεβαιότητα. Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επιβιώσουν σε δύσκολο περιβάλλον. Η ταμειακή δυσκολία του κράτους και η γραφειοκρατία επιδεινώνουν την κατάσταση.


Χ: Βλέπετε ανάκαμψη;


ΧΑ: Υπαρχουν θετικα σημαδια οπως η εντυπωσιακη βελτιωση στο ελλειμα τρεχουσων συνναλαγων , που αποδυκνυει οτι η χωρα καταναλωνει πια πολυ κοντα στις πραγματικες της δυνατοτητες. Ωστόσο δε βλέπω δίκαιη κατανομή των βαρών(με 25% ανεργια αραγε πως μπορει να υπαρξει δικαια κατανομη των βαρων?),  οπότε και πιστεύω ότι σε αυτό το επίπεδο οι συνθήκες χειροτερεύουν. Απο την αλλη ομως  δεν διαπιστώνω αλλαγές στον τροπο σκεψης μας  ώστε να να βαλουμε βασεις πραγματικης αναπτυξης. Πολίτες, πολιτικοί και επιχειρηματίες είμαστε όλοι υπεύθυνοι για οτι εγινε.εαν αλλαξουμε μπορουμε να ελπιζουμε σε κατι καλυτερο.


Χ: Τι θα προτείνατε για την ελληνική οικονομία;


ΧΑ: Ταχεία αλλαγή στο παραγωγικό μοντέλο.Ο τροπος? νομιζω οτι μπορω να προτεινωοτι κανουμε στην δικη μας ομαδα: ομαδικος τροπος σκεψης  και συνεχης προσαρμογη.να μην θεωρουμε τιποτα δεδομενο και κανεναν ελληνα αντιπαλο, αλλα συν-εργατη. 


Χ: Οι εταιρείες έχουν ευθύνη για την σημερινή κατάσταση;


ΧΑ: Οι επιχειρηματίες φέρουν σημαντικο μέρος της ευθύνης. Και αυτό διότι δεν αντιλήφθηκαν εγκαίρως, άθελά τους ή από σκοπιμότητα, ότι το επιχειρείν είναι θέμα δεκαετιών και όχι βραχυπρόθεσμων λογικών.το γρηγορο κερδος χανεται και γρηγορα. Ο σχεδιασμός πρέπει να γίνεται τουλάχιστον σε ορίζοντα δεκαετίας. Ο επιχειρηματιας πρεπει να σκεφτεται , με τον ιδιο τροπο που απαιτει απο τα στελεχη του, δλδ ομαδικα και οχι ατομικα.



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 2013
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ENERGY MONEY CONFERENCE 2012
ΒΡΑΒΕΙΑ «ΧΡΗΜΑ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΥΖΟΥΝΗΣ»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MEVACO
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΛΕΞΙΑ ΚΟΥΚΚΟΥΛΛΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ OLYMPIA DEVELOPMENT
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site