Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2012-Ιανουάριος 2013_τ.388                              

VODAFONE@THE MALL ATHENS
Παγκόσμια πρωτιά με νέο concept καταστήματος



Η Vodafone πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά και παρουσιάζει το Vodafone@The Mall Athens, ένα κατάστημα που θα αποτελέσει μοναδικό προορισμό για όλους όσους θέλουν να ζήσουν από κοντά μια ξεχωριστή εμπειρία τεχνολογίας και  εξυπηρέτησης. Σχεδιασμένο από κοινού με τον Όμιλο Vodafone, αποτελεί το πρώτο κατάστημα  για τη Vodafone παγκοσμίως.
O κ. Γλαύκος Περσιάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας δήλωσε: «Το
Vodafone@The Mall Athens αποτελεί ακόμα ένα δείγμα της δέσμευσης της Vodafone να επενδύει στη χώρα και στην ελληνική οικονομία. Οι επενδύσεις μας στην καινοτομία, στην τεχνολογία και στην εμπειρία του πελάτη θα συνεχιστούν σε όλα τα επίπεδα. Στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες και στις προσδοκίες των καταναλωτών, ιδιωτών και επιχειρήσεων, και να τους παρέχουμε τα πλέον προηγμένα προϊόντα και υπηρεσίες».
Το
Vodafone@The Mall Athens προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία για όσους θέλουν να γνωρίσουν από κοντά καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες κορυφαίας τεχνολογίας που προσφέρει η Vodafone, σε ένα χώρο ιδιαίτερα μεγάλο και υψηλής αισθητικής ταυτόχρονα όμως πολύ φιλόξενο και ζεστό. 
Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά και να ενημερωθεί για όλα όσα αφορούν στην επικοινωνία του σε διακριτά και ξεχωριστά σημεία του καταστήματος όπως υπηρεσίες για τον ιδιώτη και τον επαγγελματία, συσκευές, αξεσουάρ, λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές (applications), service συσκευών, καθώς και το γρήγορο, ποιοτικό και αξιόπιστο δίκτυο της Vodafone. 
Καινοτόμες λύσεις που συναντάμε στο
Vodafone@The Mall Athens είναι οι ψηφιακές οθόνες, καθώς και η εντυπωσιακή σήμανση LED, που οριοθετεί κάθε περιοχή  του καταστήματος. Επίσης, η υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης από το εξειδικευμένο προσωπικό της Vodafone γίνεται μέσω tablets, ενώ παράλληλα, σημαντική είναι η συμβολή της κορυφαίας Ομάδας Internet, η οποία θα είναι στη διάθεση όλων για να απαντήσει σε οποιοδήποτε ερώτημα και να λύσει απορίες που αφορούν στο mobile internet αλλά και στην κινητή επικοινωνία γενικότερα.
To
Vodafone@The Mall Athens διαθέτει και ειδικό χώρο για τα παιδιά στον οποίο, μπορούν απασχοληθούν δημιουργικά δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρούς και μεγάλους να απολαύσουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα.
Επίσης, ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά και να ενημερωθεί για τις μεγάλες χορηγίες της Vodafone, Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και Vodafone McLaren Mercedes, για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από παιδιά και εφήβους μέσα από το πρόγραμμα bsafeonline, αλλά και να ανακυκλώσει τα παλιά του κινητά και αξεσουάρ.
Το
Vodafone@The Mall Athens άνοιξε τις πόρτες στο κοινό στις 12 Δεκεμβρίου και θα βρίσκεται στον 1ο όροφο του The Mall Athens στο Μαρούσι.


ΝΗΡΕΑΣ
Αποκτά πρώτος τη πιστοποίηση Global GAP


Ο Νηρέας είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία του κλάδου ιχθυοκαλλιέργειας που αποκτά το πιστοποιητικό Global GAP για το λαβράκι και τη τσιπούρα.
Ο Νηρέας, μεγαλύτερος παραγωγός ψαριών Μεσογειακής ιχθυοκαλλιέργειας, αναβαθμίζει περαιτέρω τη γκάμα των προϊόντων του με λαβράκι και τσιπούρα πιστοποιημένα σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο Global GAP.
Τα πιστοποιημένα προϊόντα του  Νηρέα καλλιεργούνται στη Δυτική Ελλάδα σύμφωνα με τις αυστηρές προδιαγραφές του Global G.A.P., το οποίο που είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως το κορυφαίο στάνταρ ποιότητας και αειφορίας για την εφαρμογή Ορθής Γεωργικής Πρακτικής. (GAP).  Η νέα προϊοντική γραμμή του Νηρέα  καλύπτει πλήρως τις  ανάγκες των πελατών για ψάρια που εκτρέφονται οικολογικά, με ασφάλεια και  υπευθυνότητα.
O Νηρέας είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία παραγωγής τσιπούρας και λαβρακιού που πιστοποιείται σύμφωνα με το πρότυπο Global GAP, μιας προϊοντικής πιστοποίησης που χορηγείται από ανεξάρτητο τρίτο φορέα.   Με αυτή τη πιστοποίηση, ο Νηρέας ενισχύει περαιτέρω τη δέσμευσή του σε όλες τις προϋποθέσεις για την επίτευξη πλήρους αειφορίας:  συγκεκριμένα, την ευζωία  των ψαριών, την ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στο περιβάλλον και τη βιοποικιλότητα, καθώς και τη βελτίωση της διαχείρισης των αποβλήτων.
Το πρότυπο Global GAP είναι ειδικά σχεδιασμένο για γεωργικά προϊόντα και διασφαλίζει ότι τα τρόφιμα καλλιεργούνται με υπευθυνότητα σε συνθήκες φιλικές προς το περιβάλλον.  Καλύπτει πλήρως όλη την αλυσίδα παραγωγής, από τους γεννήτορες των ψαριών, την εκτροφή, την αλίευση έως την επεξεργασία τους και αποτελείται από περισσότερα από 200 προαπαιτούμενα που αφορούν την ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων, την ευζωία των εκτρεφόμενων ζώων, την ασφάλεια των εργαζομένων, και τη φροντίδα για το περιβάλλον και το οικοσύστημα.
Το Global GAP είναι διεθνώς αναγνωρισμένο και έχει υλοποιηθεί σε περισσότερες από 20 χώρες. Ο Νηρέας πιστοποιήθηκε σύμφωνα την νέα έκδοση 4.0 για Υδατοκαλλιέργειες που είναι το αποτέλεσμα τετραετούς έρευνας και επεκτείνει, για πρώτη φορά, τη πιστοποίηση Global GAP στο κλάδο της ιχθυοκαλλιέργειας λαβρακιού και τσιπούρας.
Ο Νηρέας εφαρμόζει ένα συνεχώς εξελισσόμενο Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης για το σύνολο των δραστηριοτήτων του, του περιβάλλοντος, της εργασιακής υγείας και της ασφάλειας των λειτουργιών. Εκτός από το Global GAP, ο ΝΗΡΕΑΣ είναι πιστοποιημένος σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 (HACCP), ISO 14001:2004 και BRC Global Standards (Βρετανικού Συνδέσμου Λιανεμπορίου).


ΕΡΕΥΝΑ MASTERCARD BAROMETER
ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ PAYPASS


Γρήγορες συναλλαγές χωρίς τη χρήση μετρητών προσφέρει η τεχνολογία MasterCard® PayPass™  σύμφωνα με τη 14η έρευνα MasterCard Barometer. Η πρωτοποριακή τεχνολογία ανέπαφων πληρωμών MasterCard PayPass παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους, χωρίς να χρειάζεται να περάσουν τη μαγνητική ταινία της κάρτας MasterCard από τα ειδικά τερματικά, ενώ για πληρωμές έως και 25 ευρώ δεν απαιτείται η χρήση υπογραφής. Όπως αποκαλύπτει η έρευνα η τεχνολογία MasterCard PayPass,  κερδίζει σταθερά την προσοχή των καταναλωτών, οι οποίοι δηλώνουν σε ένα σημαντικό ποσοστό (25%), πως η τελευταία θα διευκολύνει τη χρήση πλαστικού χρήματος, προσφέροντάς τους πολλαπλά πλεονεκτήματα (40%).
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Έλληνες καταναλωτές αναγνωρίζουν ως κυριότερα πλεονέκτημα της τεχνολογίας MasterCard PayPass την αυξημένη ταχύτητα των συναλλαγών (24%), καθώς και το γεγονός πως απαλλάσσονται από την ανάγκη να κρατούν μετρητά για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους (21%).  Επιπλέον και όπως αποκαλύπτει η έρευνα, η ευκολία των πληρωμών (17%) καθώς και η μεγαλύτερη ασφάλεια (16%) αποτελούν αξιοσημείωτα οφέλη που οι καταναλωτές απολαμβάνουν, πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους μέσω της τεχνολογίας MasterCard PayPass. Ωστόσο, παρατηρείται και ένα σημαντικό ποσοστό των ερωτηθέντων (57%), το οποίο δεν φαίνεται να μπορεί να προσδιορίσει ακόμη τα οφέλη της νέας τεχνολογίας MasterCard PayPass, πιθανότατα επειδή, είτε δεν τη γνωρίζει, είτε δεν έχει εξοικειωθεί με αυτήν.
Αναλύοντας τα αποτελέσματα της έρευνας αναφορικά με το φύλλο των ερωτηθέντων, παρατηρείται συνολικά, πως το αντρικό κοινό είναι εκείνο που φαίνεται να αναγνωρίζει τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας MasterCard PayPass (46%) σε μεγαλύτερο βαθμό από τις γυναίκες (40%). Επίσης, ενώ η ταχύτητα των συναλλαγών παραμένει το σημαντικότερο πλεονέκτημα της τεχνολογίας τόσο για τους άντρες όσο και για τις γυναίκες, οι άντρες δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο γεγονός ότι χρησιμοποιώντας τις κάρτες που υποστηρίζουν τη τεχνολογία MasterCard PayPass δε χρειάζεται να κρατούν μετρητά (24%).
Όσον αφορά στις διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και όπως δείχνει η έρευνα, οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες (18-34) είναι εκείνοι που πιστεύουν περισσότερο στα οφέλη της τεχνολογίας MasterCard PayPass (51%), αντιλαμβανόμενοι την ενισχυμένη ταχύτητα των συναλλαγών (28%)  και την απαλλαγή του άγχους των μετρητών (25%) ως τα κυριότερα πλεονεκτήματά της. Αξιοσημείωτο επίσης εύρημα της έρευνας αποτελεί το γεγονός, πως  οι πιο ώριμοι σε ηλικία ερωτηθέντες (45-54) εκτιμούν ιδιαίτερα  τη δυνατότητα που τους δίνεται να ολοκληρώσουν τις αγορές τους χωρίς μετρητά (23%), ενώ για τους μεγαλύτερους συμμετέχοντες (55-70) οι γρήγορες συναλλαγές συνιστούν το κυριότερο όφελος που απολαμβάνουν (18%).



ΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ CARREFOUR ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Δυναμική ανάπτυξη και στη Θεσσαλονίκη


Η εταιρεία Μαρινόπουλος Α.Ε., σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις τόσο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά όσο και για τους Έλληνες καταναλωτές, συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά και να εξελίσσει τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές. Μετά τη ριζική ανανέωση του Carrefour Αλίμου τον Ιούλιο του 2012, το Υπερμάρκετ Carrefour Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη, ανοίγει τις πόρτες του στο καταναλωτικό κοινό, πλήρως ανανεωμένο στις 27 Νοεμβρίου 2012. Το Υπερμάρκετ Carrefour Μακεδονία, το οποίο λειτουργεί από το 2000, σημειώνει μέχρι σήμερα την υψηλότερη επισκεψιμότητα από όλα τα καταστήματα του δικτύου της Μαρινόπουλος Α.Ε.. Επιπλέον, με συνολικό χώρο πώλησης 10.350 τμ., 40 ταμεία, 2.500 θέσεις στάθμευσης και 260 εργαζόμενους, το Carrefour Μακεδονία είναι το πρώτο «πράσινο» υπερμάρκετ στη Θεσσαλονίκη, καθώς έχουν εφαρμοστεί μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μειωθεί το ενεργειακό του αποτύπωμα κατά τουλάχιστον 50%.  Πιο συγκεκριμένα, το κατάστημα έχει εφοδιαστεί με αυτόνομα ψυγεία κατάψυξης, ψυγεία συντήρησης με διπλά τζάμια, που εξοικονομούν ενέργεια, λαµπτήρες LED  τέταρτης γενιάς και συστήματα ψύξης με Τεχνολογία VRV INVERTER, τα οποία εγγυώνται εξοικονόμηση ενέργειας της τάξεως του 20%. Επίσης, τα καρότσια του καταστήματος είναι κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμο πλαστικό, σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς Πιστοποίησης. Παράλληλα, το Υπερμάρκετ Carrefour Μακεδονία προσφέρει στους καταναλωτές μία σειρά πρωτοποριακών υπηρεσιών, που απαντούν στις ανάγκες τους και διευκολύνουν τις αγορές τους: Τα ταμεία αυτόματης εξυπηρέτησης (self check-out), η κοινή γραμμή εξυπηρέτησης πελατών, το Wi-Fi, η Υπηρεσία συσκευασίας δώρων είναι μερικές μόνο από αυτές. Επίσης, ο «Παιχνιδόκοσμος», ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος για δημιουργικό παιχνίδι, που προορίζεται για παιδιά ηλικίας 4-10 ετών, υπό την επίβλεψη εξειδικευμένου προσωπικού, θα υποδέχεται καθημερινά τους μικρούς επισκέπτες. Τέλος, η Μαρινόπουλος Α.Ε. αποδεικνύει την  ευαισθησία της, διαθέτοντας ειδικό σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης 40 θέσεων για άτομα με ειδικές ανάγκες, που τους επιτρέπει να εισέρχονται στον ελεγχόμενο χώρο με ειδική κάρτα, την οποία προμηθεύονται από το κατάστημα. 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 2013
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ENERGY MONEY CONFERENCE 2012
ΒΡΑΒΕΙΑ «ΧΡΗΜΑ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΥΖΟΥΝΗΣ»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MEVACO
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΛΕΞΙΑ ΚΟΥΚΚΟΥΛΛΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ OLYMPIA DEVELOPMENT
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site