Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Δεκέμβριος 2012-Ιανουάριος 2013_τ.388                              

ALFA BETA ROTO
ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 27 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ


Τη νέα μονάδα παραγωγής εύκαμπτης συσκευασίας τροφίμων, με έδρα τη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, έθεσε σε λειτουργία η Alfa Beta Roto, έχοντας ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος μιας επένδυσης συνολικού ύψους 27 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται ουσιαστικά για την αποκατάσταση του εργοστασίου που διέθετε η εταιρεία στην Κομοτηνή και που προ 15 μηνών καταστράφηκε σχεδόν ολοσχερώς από πυρκαγιά που ξέσπασε στις εγκαταστάσεις του.
Σήμερα, το εργοστάσιο λειτουργεί περίπου στο 80% της πρότερης δυναμικότητάς του, ενώ με την ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδίου, που αναμένεται σε περίπου 18 μήνες από σήμερα, θα έχει εξασφαλιστεί πρόσθετη δυναμικότητα 20% πλέον αυτής που διέθετε πριν από την πυρκαγιά.
Με την πλήρη λειτουργία του το εργοστάσιο θα αποτελεί την πιο σύγχρονη, πανευρωπαϊκά, μονάδα παραγωγής εύκαμπτης συσκευασίας τροφίμων.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Alfa Beta Roto, κ. Χαράλαμπο Αργυρόπουλο, πρώτη «ασπίδα προστασίας», για την αντιμετώπιση της κρίσιμης κατάστασης στην οποία περιήλθε η εταιρεία μετά την πυρκαγιά, ήταν η σωστή ασφαλιστική της κάλυψη και, κατά συνέπεια, η αποζημίωση ύψους 25,85 εκατ. ευρώ, την οποία έλαβε από τις εταιρείες ΑΧΑ Ασφαλιστική, Interamerican, Εθνική Ασφαλιστική, Ευρώπη ΑΕΓΑ, Groupama και Generali. Ο κ. Αργυρόπουλος εξήρε επίσης τη μεσιτική εταιρεία Ξηρογιαννόπουλος Insurance Brokers για την καθοριστική διαμεσολάβησή της, τόσο στην ασφάλιση όσο και στην αποζημίωση της εταιρείας.
Σημαντική ήταν επίσης η συμβολή των εργαζόμενων, οι οποίοι στήριξαν την εταιρεία σε όλη διάρκεια αποκατάστασης των παραγωγικών υποδομών, ενώ οι στρατηγικές επιλογές της διοίκησης ήταν αυτές που επέτρεψαν στην Alfa Beta Roto, μέσα από εξαγορές και συνέργειες με τρίτες εταιρείες, να διατηρήσει το πελατειακό της κοινό, το οποίο συνέχισε να εξυπηρετεί αδιάλειπτα.
Παρόλη την καταστροφή, το ασφυκτικό χρηματοοικονομικό περιβάλλον και τις πιεστικότατες επενδυτικές ανάγκες για την αποκατάσταση του εργοστασίου, υπήρξε πλήρης ενημερότητα των υποχρεώσεων προς το κράτος, τους προμηθευτές, τις τράπεζες και τους εργαζόμενους. Επίσης διασφαλίσθηκε το σύνολο των θέσεων εργασίας.
Όπως σημειώνει ο κ. Αργυρόπουλος, «η στήριξη που είχαμε από τους εργαζόμενους, αλλά και τους συναδέλφους του κλάδου ήταν κυριολεκτικά συγκινητική, ενώ η πιστότητα που επέδειξαν οι πελάτες μας συνεχίζοντας ακόμη και τις πρώτες, πολύ δύσκολες, εβδομάδες μετά την πυρκαγιά να μας αποστέλλουν παραγγελίες τους, ήταν η καλύτερη εγγύηση για τις 180 θέσεις εργασίας της εταιρείας μας και τη μελλοντική της ανάπτυξη».
Σημειώνεται ότι η Alfa Beta Roto ιδρύθηκε πριν από 47 χρόνια, την τελευταία δεκαετία έχει υπερδιπλασιάσει το τζίρο της από τα 16,5 εκατ. ευρώ που ήταν το 2002 στα 40 εκατ. ευρώ φέτος, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις εξαγωγές κυρίως προς τη δυτική Ευρώπη, αλλά και τα Βαλκάνια, οι οποίες συμμετέχουν κατά 75% στα συνολικά της έσοδα.
Πέρσι, μάλιστα, χρονιά κατά την οποία αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες λόγω της πυρκαγιάς, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τον τζίρο της κατά 4%, διατηρώντας στα ίδια επίπεδα (ως όμιλος) το EBITDA, στα 5,8 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά, τέλος, στη διάρθρωση της παραγωγής της, η Alfa Beta Roto απευθύνεται κατά 27% σε εταιρείες παραγωγής ζυμαρικών και ρυζιών, 13% στην αρτοποιία, 12% σε εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στα ζαχαρώδη προϊόντα και κατά αντίστοιχο ποσοστό στην αγορά παγωτού, 12% στα snacks, 9% στη βιομηχανία απορρυπαντικών, 8% στον κλάδο κατεψυγμένων τροφίμων, 4% σε εταιρείες παραγωγής καφέ και κατά 3% στην αγορά νερού και ποτών.


ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
73 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ


Η «ΑΒ Βασιλόπουλος», πιστή στη φιλοσοφία της, συνεχίζει σταθερά και με υπευθυνότητα την προσπάθειά της όχι μόνο να εξυπηρετεί άριστα τον Έλληνα καταναλωτή, προσφέροντάς του ασφαλή ποιοτικά και προσιτά προϊόντα, αλλά και να στηρίζει τόσο τους Έλληνες παραγωγούς όσο και την ελληνική αγορά και κοινωνία.
Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» διατηρεί ένα δίκτυο 266 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές και περισσότερους από 1.500 προμηθευτές, με τους οποίους οι σχέσεις και οι συνεργασίες της είναι, παραδοσιακά, άριστες.
Την τελευταία διετία, μόνο, έχουν ανοίξει 51 καταστήματα και έχουν δημιουργηθεί συνολικά 2.211 νέες θέσεις εργασίας. Βρίσκεται ανάμεσα στις 5 εταιρείες με τη μεγαλύτερη καταβολή φόρων στο ελληνικό δημόσιο, με 140 εκατ. ευρώ να έχουν καταβληθεί το 2011. Επιπλέον, βάσει των πωλήσεών της, υπολογίζεται ότι συμμετέχει στο ΑΕΠ της χώρας κατά 0,756%.
Η αναπτυξιακή πορεία της ΑΒ, που το 2012 επικεντρώθηκε στη βελτίωση και επέκταση του δικτύου των καταστημάτων της, αλλά και των πληροφοριακών συστημάτων υποδομής, επιβεβαιώνεται με την άνοδο του μεριδίου της στην αγορά, το οποίο πλέον βρίσκεται στο 21% (στοιχεία Nielsen 2011).
Τέλος, μεγάλο «κεφάλαιο» για την εταιρεία αποτελούν οι εργαζόμενοί της, οι οποίοι αποτελούν και το μεγαλύτερο περιουσιακό της στοιχείο, γι’ αυτό και η εταιρεία επενδύει διαρκώς στην εκπαίδευσή τους, αλλά και σε προγράμματα και παροχές που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινότητάς τους. Συγκεκριμένα, κατά το 2011 δόθηκαν 452.341 ευρώ σε εκπαιδευτικά προγράμματα των εργαζομένων, ενώ οι εκπτώσεις σε αγορές από τα καταστήματα και οι δωροεπιταγές των Χριστουγέννων και του Πάσχα είναι μερικές από τις παροχές της εταιρείας σε όλους τους εργαζόμενους.


ICAP-ΑΓΟΡΑ ΚΑΦΕ
ΣΤΑΣΙΜΗ Η ΕΓΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ


Στασιμότητα παρουσιάζει η συνολική εγχώρια κατανάλωση καφέ, ενώ πτωτική πορεία καταγράφουν οι πωλήσεις των αλυσίδων καταστημάτων που «σερβίρουν» καφέ. Τα παραπάνω επισημαίνονται στην κλαδική μελέτη που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group Α.Ε., στην οποία διερευνάται η εξέλιξη της αγοράς του καφέ και των αλυσίδων καταστημάτων «σερβιριζόμενου» καφέ.
Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται ένας αξιόλογος αριθμός επιχειρήσεων επεξεργασίας και εισαγωγής καφέ (ανεπεξέργαστου και έτοιμου συσκευασμένου). Ο κλάδος περιλαμβάνει και ορισμένες μεγάλου μεγέθους εταιρείες οι οποίες διαθέτουν, μέσω ανεπτυγμένων δικτύων διανομής, προϊόντα με ισχυρά εμπορικά σήματα τα οποία υποστηρίζουν με έντονη διαφήμιση.
Η ζήτηση των διαφόρων ειδών καφέ (ελληνικού, espresso κ.ά.) επηρεάζεται από την ηλικιακή διάρθρωση του πληθυσμού της χώρας, τη μέθοδο και το κόστος παρασκευής του ροφήματος, τη διαφήμιση, την τιμή πώλησης του προϊόντος σε συνδυασμό με το διαθέσιμο εισόδημα κ.ά.
Διαφορετική είναι η εξέλιξη μεταξύ των διαφόρων ειδών καφέ. Ο ελληνικός καφές καλύπτει διαχρονικά το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής κατανάλωσης, αλλά το μερίδιο συμμετοχής του βαίνει μειούμενο (2011: 48%). Η συμμετοχή του καφέ μηχανής (φίλτρου και espresso) στην αγορά είναι ανοδική (2011: 31%) και οφείλεται κυρίως στην αύξηση της κατανάλωσης του καφέ espresso. Τέλος, ο στιγμιαίος καφές συμμετείχε με ποσοστό 21% περίπου στο σύνολο της κατανάλωσης το 2011.
Η αγορά των αλυσίδων καταστημάτων café παρουσιάζει πτωτική πορεία κατά τη διετία 2010-2011, εν αντιθέσει με τα προηγούμενα έτη όπου είχε καταγράψει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης. Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις των κυριότερων αλυσίδων καταστημάτων café μειώθηκαν κατά 7,5% το 2011 σε σχέση με το 2010. Τα έσοδα από την πώληση του καφέ εκτιμάται ότι κάλυψαν περίπου το 56% των συνολικών πωλήσεων των καταστημάτων το 2011. Ο συγκεκριμένος κλάδος χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων λόγω και της πληθώρας καταστημάτων που λειτουργούν στην αγορά. Οι επιχειρήσεις επιδιώκουν τη διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων τους, κυρίως μέσω του θεσμού της δικαιόχρησης (franchising).



ΕΡΕΥΝΑ «HENKEL HABITS 2011»
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ


Η έρευνα «Henkel Habits», που πραγματοποιήθηκε το 2011 για λογαριασμό της Henkel από την TNS, σε δείγμα 6.400 ατόμων από 8 χώρες (Ελλάδα, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία), έδειξε πως σε καιρούς οικονομικής κρίσης, οι Ευρωπαίοι, και ιδιαίτερα εκείνοι από τη νότια Ευρώπη, φαίνεται να ανακαλύπτουν ξανά τις αρετές του μέτρου και επιπλέον επιστρέφουν στην «έξυπνη» κατανάλωση. Παρά το γεγονός ότι η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση των Ευρωπαίων καταναλωτών να αγοράσουν καλλυντικά προϊόντα, ο παράγοντας που έχει τη μεγαλύτερη σημασία στα μάτια των Ευρωπαίων για την αγορά απορρυπαντικών και κολλών, είναι η φιλικότητα των προϊόντων προς το περιβάλλον. Συνολικά, αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα «Henkel Habits 2011» απέδειξε ότι έννοιες όπως το περιβάλλον και η οικονομία για τους Ευρωπαίους πάνε μαζί.
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χώρες που έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση είναι συχνά εκείνες που έχουν υιοθετήσει μια πιο προσεκτική προσέγγιση στη διαδικασία των αγορών. Για παράδειγμα, το 77% των Ελλήνων και σχεδόν το 70% των Ισπανών και των Ιταλών δηλώνουν πως η κρίση τούς έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης. Αντίθετα, το 51% των Σουηδών υποστηρίζουν πως η κρίση δεν έχει επηρεάσει την καταναλωτική τους συμπεριφορά.


 



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 2013
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ENERGY MONEY CONFERENCE 2012
ΒΡΑΒΕΙΑ «ΧΡΗΜΑ - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΥΖΟΥΝΗΣ»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΚΛΑΔΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ MEVACO
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΛΕΞΙΑ ΚΟΥΚΚΟΥΛΛΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ OLYMPIA DEVELOPMENT
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site