Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Απρίλιος 2013-τ.391                              

520 BARCODE HELLAS


Περισσότερα από 65.000 νέα προϊόντα κυκλοφόρησαν την τριετία 2010-2013


Με βάση τα στοιχεία της 520 Barcode Hellas, κατά τη διάρκεια της ιδιαίτερα κρίσιμης για την ελληνική οικονομία τριετίας 2010 - 2013, κυκλοφόρησαν περισσότερα από 65.000 νέα προϊόντα ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή και εγχώρια αγορά.
Συγκεκριμένα, εκδόθηκαν περισσότεροι από 65.000 νέοι κωδικοί barcode με το πρόθεμα 520 από το 2010 μέχρι και το 2013. Παρά το δυσμενές κλίμα που έχει διαμορφωθεί, λόγω του ασφυχτικού οικονομικού περιβάλλοντος κατά την τελευταία τριετία, η κυκλοφορία των χιλιάδων νέων προϊόντων των ελληνικών επιχειρήσεων αποτελούν ανάσα για το επιχειρείν και τις εξαγωγές.
Χαρακτηριστικά, ο τομέας των τροφίμων και ποτών συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ποσοστό παραγωγής νέων προϊόντων στη διάρκεια της τελευταίας τριετίας, με ποσοστό 68%. Στον τομέα αυτό, το ελαιόλαδο, ο οίνος και το μέλι αποτελούν τα τρία προϊόντα που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη εμπορική κινητικότητα. Ακολουθεί ο τομέας των καλλυντικών. Όσον αφορά στη γεωγραφική κατανομή για την έκδοση νέων κωδικών κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας, ο μεγαλύτερος όγκος δημιουργήθηκε στην Αττική, ενώ ακολουθούν η Μακεδονία και η Πελοπόννησος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρόθεμα 520 στα barcode βοηθά το καταναλωτικό κοινό να αναγνωρίζει την ελληνική προέλευση των προϊόντων που αγοράζει, καθώς, στο 97% των περιπτώσεων, διακρίνει τις ελληνικές επιχειρήσεις και αποδίδεται σε εγχώρια παραγόμενα προϊόντα, τα οποία διακινούνται στην ελληνική και διεθνή αγορά. Ο κωδικός barcode με πρόθεμα 520, που εκδίδει αποκλειστικά η 520 Barcode Hellas, αποτελεί διεθνή αναγνώριση ως στοιχείο ελληνικότητας και συμβάλλει θετικά στον τομέα των εξαγωγών.



FIX DARK


Βραβείο συσκευασίας στα ΕΒΓΕ 2013


Έπαινο στην κατηγορία «Συσκευασία Αλκοολούχων Ποτών», απέσπασε ο Γιάννης Νάτσικας για τη FIX Dark, στην τελετή απονομής ΕΒΓΕ 2013 που πραγματοποιήθηκε στις 14 Απριλίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Τα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης, που αποτελούν τον μαζικότερο θεσμό για την επιβράβευση της ελληνικής δημιουργικότητας από τον χώρο της γραφιστικής, της εικονογράφησης και του διαδραστικού design, διεξήχθησαν φέτος, σε πείσμα της περιρρέουσας ατμόσφαιρας, με μεγαλύτερη ένταση και εξωστρέφεια, τιμώντας ένα από τα καλύτερα ελληνικά προϊόντα: την οπτική επικοινωνία. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν οι δουλειές που παρουσιάστηκαν εντός του 2012, χρονιά λανσαρίσματος της FIX Dark (Φεβρουάριος 2012).
Ο art director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας Α.Ε. βραβεύθηκε για τον σχεδιασμό της συσκευασίας της FIX Dark, η οποία αποτελεί την αναβίωση της ιστορικής μαύρης μπύρας FIX που προσφερόταν αποκλειστικά στο περίπτερό της, στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, με τον κόσμο να συρρέει για να τη δοκιμάσει. «Στόχος ήταν η FIX Dark να διατηρήσει την ιστορική ταυτότητά της, αποκτώντας ταυτόχρονα ένα σύγχρονο και πιο premium χαρακτήρα», δήλωσε ο Γιάννης Νάτσικας.
Στοχεύοντας σε νεανικότερο κοινό, και λαμβάνοντας υπόψη τη στρατηγική τοποθέτησής της σε χώρους όπως bar και café, η FIX Dark είναι σχεδιαστικά πιο λιτή, διατηρώντας παράλληλα το ειδικό βάρος του ονόματός της και της πλούσιας γεύσης της.


ICAP


Πτωτική η εγχώρια αγορά λιπαντικών και τη διετία 2011-2012


Στην ευρύτερη αγορά των λιπαντικών δραστηριοποιείται ένας αξιόλογος αριθμός επιχειρήσεων (εισαγωγικών και παραγωγικών). Συγκεκριμένα, ο κλάδος περιλαμβάνει τις παραγωγικές επιχειρήσεις βασικών λιπαντικών, τις εταιρείες παραγωγής/ανάμειξης τελικών λιπαντικών και τις εισαγωγικές εταιρείες λιπαντικών. Ο αγορές των λιπαντικών οχημάτων και της βιομηχανίας περιλαμβάνουν τον μεγαλύτερο αριθμό επιχειρήσεων, ενώ σχετικά λίγες είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα λιπαντικά ναυτιλίας.
Ο κλάδος χαρακτηρίζεται από ασυμμετρία μεταξύ των επιχειρήσεων, τόσο από πλευράς αντικειμένου εργασιών όσο και από πλευράς μεγέθους των εταιρειών (κύκλος εργασιών, δίκτυα διανομής κ.λπ.). Επίσης, παρατηρείται μεγάλη ανομοιογένεια και στα προϊόντα (κυρίως σε ό,τι αφορά τα λιπαντικά για τα οχήματα και τα λιπαντικά για τη βιομηχανία), καθώς στην αγορά διατίθενται λιπαντικά με διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά (προδιαγραφές, ποιότητα, κ.λπ.) και σε μεγάλη ποικιλία τιμών.
Αναφερόμενη στην εξέλιξη και διάρθρωση της αγοράς των λιπαντικών, η διευθύντρια οικονομικών - κλαδικών μελετών της ICAP Group, κ. Σταματίνα Παντελαίου, σημειώνει τα εξής: «Η συνολική εγχώρια κατανάλωση λιπαντικών οχημάτων (σε ποσότητα) παρουσιάζει συνεχώς πτωτική πορεία από το 1994. Συγκεκριμένα, το 2011 η εγχώρια αγορά υποχώρησε κατά 11,3%, ενώ για το 2012 εκτιμάται μείωση της τάξης του 10%. Η πτωτική πορεία της αγοράς, ως ένα βαθμό, έχει προκύψει από τις λιγότερο συχνές αλλαγές λιπαντικών που απαιτούν τα σύγχρονα τροχοφόρα οχήματα, καθώς και από την ποιοτική βελτίωση των λιπαντικών. Επίσης, η αύξηση των διαστημάτων αλλαγής λιπαντικών οφείλεται και στην τάση μείωσης της χρήσης των επιβατικών οχημάτων που προκύπτει τα τελευταία 2-3 έτη, ως αποτέλεσμα της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών και της ιδιαίτερα αυξημένης τιμής των καυσίμων. Επιπροσθέτως, η βαθειά οικονομική ύφεση, η οποία έχει επηρεάσει όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας, έχει ως συνέπεια τη μείωση του «μεταφορικού» έργου των επαγγελματικών οχημάτων – φορτηγών (λιγότερα διανυθέντα χιλιόμετρα) από εταιρείες μεταφοράς εμπορευμάτων, καθώς και της χρήσης βαρέων οχημάτων από τις τεχνικές – κατασκευαστικές εταιρείες, με άμεση επίδραση στην κατανάλωση λιπαντικών.


 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΥΛΙΔΗ


33.000 επισκέπτες μέσα σε δύο εβδομάδες


Για 14 ημέρες, ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη, στην οδό Ερμού 56, αποτέλεσε έναν χώρο έμπνευσης, δημιουργικότητας και αισιοδοξίας, χαρίζοντας σε μικρούς και μεγάλους μια ανεπανάληπτα γλυκιά εμπειρία. Περισσότερα από 33.000 άτομα επισκέφθηκαν τον Πολυχώρο και έδωσαν στην ημέρα τους τη γεύση που θα ήθελαν να τους αφήνει, σημειώνοντας, επιπλέον, μεγάλη συμμετοχή στις πρωτότυπες δημιουργικές δραστηριότητες του προγράμματος εκδηλώσεων.
«Ο Πολυχώρος Υγείας Παυλίδη ήταν μια μοναδική εμπειρία για εμάς. Δημιουργήθηκε για να αποτελέσει ένα χώρο έμπνευσης και δημιουργίας, και η έμπρακτη συμμετοχή του κοινού ξεπέρασε κάθε προσδοκία», δήλωσε η κα Έφη Νικολαΐδου, Senior Brand Manager της Σοκολάτας Παυλίδη. «Στη γλυκιά και πλούσια γεύση που άφησε ο Πολυχώρος συμπρωταγωνίστησαν μια σειρά από αξιόλογα πρόσωπα που διέδωσαν, ο καθένας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο, την έμπνευσή του, συνδράμοντας στην επιτυχία του. Μαζί με τους πλέον των 33.000 επισκεπτών, θέλω να ευχαριστήσω ειδικά τους κ.κ. Αρετή Γεωργιλή, Μαργαρίτα Γουργουρίνη, Νίκο Θρασυβούλου, Νάνσυ Μαλλέρου, Σοφία Μαντουβάλου, Γιώργο Μουχταρίδη, Αντώνη Παπαθεοδούλου, Ελένη Πριοβόλου, Κάρμεν Ρουγγέρη, Παύλο Συμεών και Πασχαλία Τραυλού, αλλά και τις ομάδες του Ελληνικού Κέντρου Φωτογραφίας, του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου και του ftiaxto.gr.».


VODAFONE


Το νέο Samsung GALAXY S4 στα καταστήματά της


Η Vodafone εμπλουτίζει ακόμη περισσότερο τη μεγάλη ποικιλία της σε smartphones και παρουσιάζει το μοναδικό Samsung GALAXY S4, το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο μέσα από τα καταστήματα Vodafone, το No 1 προορισμό για smartphones, αλλά και on-line στο www.vodafone.gr/eshop.
Για όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει το πολυαναμενόμενο Samsung GALAXY S4 μπορεί από σήμερα να προεγγραφεί στη σελίδα της Vodafone
http://www.vodafone.gr/portal/galaxy-s4 και να ενημερωθεί για τη διάθεσή του. Όσοι δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τη συσκευή, συμπληρώνοντας τη φόρμα προεγγραφής, παίρνουν ταυτόχρονα μέρος και στο μεγάλο διαγωνισμό της Vodafone, με δώρο το νέο Samsung GALAXY S4.
Το Samsung GALAXY S4 είναι μια μοναδική συσκευή, συμβατή με την τεχνολογία LTE (4G ready), που υπόσχεται να κάνει πιο εύκολη και πιο διασκεδαστική την καθημερινότητα του χρήστη, μέσα από τελευταίας τεχνολογίας χαρακτηριστικά και πρωτοποριακές λειτουργίες, όπως Dual Camera, Sound & Shot, Group Play, Air View και Air Gesture. Διαθέτει λειτουργικό Android 4.2.2 Jelly Bean και τετραπύρηνο επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 600 1.9GHz. Επιπλέον, το Samsung Galaxy S4 έχει οθόνη υψηλής ευκρίνειας 5’’ Full HD Super AMOLED, κάμερα 13MP και 2η κάμερα 2MP, που παρέχει τη δυνατότητα εγγραφής video υψηλής ευκρίνειας.
Η Vodafone δίνει τη δυνατότητα σε όλους να αποκτήσουν το μοναδικό Samsung GALAXY S4 με 739 ευρώ χωρίς συμβόλαιο ή φθηνότερα με σύνδεση σε προγράμματα συμβολαίου Vodafone μέσα από τα καταστήματα Vodafone ή στο
www.vodafone.gr/eshop.


BREF


Αναθέτει καμπάνια στην Unlimited Creativity


Με όχημά τους «Balls Dream Band», το Bref δημιουργεί μια πρωτοποριακή διαδικτυακή καμπάνια στο You tube για το μπλοκ τουαλέτας Bref WC Power Active, και αναθέτει στην Unlimited Creativity την BTL επικοινωνία της συγκεκριμένης καμπάνιας.
Mε στόχο την προώθηση του προϊόντος, αλλά και τη δημιουργία virality για το video clip των «Balls Dream Band», η Unlimited Creativity σχεδίασε και υλοποίησε ένα σύνολο ενεργειών, καθώς και το σχετικό press kit.
Οι ενέργειες που υλοποιήθηκαν αφορούν σε συνεργασία με τα Village Cinemas στο Mall Athens, Cosmos Θεσσαλονίκη και Village Shopping & More. Εκτός από την τοποθέτηση του προϊόντος στους χώρους των τουαλετών, η ενέργεια ενισχύθηκε και με branding μέσω αφισών, που επικοινωνούν το link για το video clip.
Παράλληλα, υλοποιήθηκε καμπάνια με την Edgar Cards, όπου και τοποθετήθηκαν 120.000 κάρτες Edgar σε χώρους εστίασης, καφέ και cinema multiplexes.
Τέλος, τo press kit, εμπνευσμένο από το «Flush it», είχε τη μορφή «Niagara», με εντυπωσιακό εικαστικό, αλλά και πρωτότυπο άνοιγμα!
Tο link του video clip όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τους «Balls Dream Band» είναι:
www.youtube.com/brefballsband.



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
GREEK EXPORTS FORUM 2013
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Ν. ΚΟΥΚΟΥΝΤΖΟΣ
ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΝΗΡΕΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site