Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2013-τ.393                              


ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ KOINH ΔΡΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ


Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί το κύριο όχημα του ΟΗΕ από το 1972 για την ενημέρωση του παγκόσμιου κοινού για τα περιβαλλοντικά προβλήματα του πλανήτη μας.



Η ημέρα αυτή θεσπίστηκε στις 15 Δεκέμβρη 1972, κατά τη διάρκεια της Α’ Διάσκεψης για το Περιβάλλον στη Στοκχόλμη που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, με στόχο να υπενθυμίσει στους κατοίκους του πλανήτη ότι το μέλλον της ανθρωπότητας είναι άμεσα συνυφασμένο με το μέλλον των οικοσυστημάτων.
Από τότε και κάθε χρόνο, δίνεται ευκαιρία σε όλους τους φορείς αλλά και τους πολίτες να εκφράσουν την άποψή τους για όσα συμβαίνουν στον πλανήτη και σχετίζονται ιδιαίτερα με τη ρύπανση, τη διατήρηση και σωτηρία της πανίδας και της χλωρίδας κ.λ.π. Η προστασία του περιβάλλοντος έχει καθοριστική σημασία για την ποιότητα ζωής των σημερινών και των μελλοντικών γενεών. Ο άνθρωπος αποτελεί ένα ζωντανό οργανισμό που ζει μέσα στο περιβάλλον, δέχεται ερεθίσματα από αυτό και ανταλλάσσει ύλη και ενέργεια.
Η εμπορευματοποίηση των κοινών αγαθών, η ρύπανση και η κλιματική αλλαγή, είναι θέματα για τα οποία οι κυβερνήσεις, οι παγκόσμιοι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις πρέπει να τα αντιμετωπίσουν με ιδιαίτερη προσοχή και να λάβουν μέτρα. Χρειάζεται η κοινή δράση επιχειρήσεων και πολιτών στην Ευρώπη για να υπερασπιστούν από κοινού τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές κατακτήσεις.



ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΥΡΟΥΣ 


Πάντως υπάρχουν για τις ελληνικές επιχειρήσεις περιβαλλοντικές  διακρίσεις διεθνούς κύρους όπως η «Γαλάζια Σημαία» και “Green Key” που απονεμήθηκαν και φέτος στο Nana Beach της εταιρείας ΚΑΡΑΤΖΗ Α.Ε. επιβραβεύοντας τη συνέπεια της διοίκησης και των εργαζομένων του ξενοδοχείου σε ότι αφορά την προστασία του περιβάλλοντος.
Το Nana Beach συγκαταλέγεται ανάμεσα στα λίγα ξενοδοχειακά συγκροτήματα που έχουν λάβει τη διάκριση «Γαλάζια Σημαία»  από την αρχή του θεσμού μέχρι σήμερα. Η βράβευση της παραλίας Δράπανος του Nana Beach με «Γαλάζια Σημαία» για 17η χρονιά, πιστοποιεί τις διαρκείς προσπάθειες που καταβάλλονται για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, τον καθαρισμό της ακτής, την ποιότητα των νερών, την ασφάλεια των λουόμενων, τη φροντίδα για άτομα με ειδικές ανάγκες αλλά και γενικότερα την εκπαίδευση και πληροφόρηση γα θέματα περιβάλλοντος. Το γεγονός ότι η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης ως υπεύθυνος οργανισμός για το πρόγραμμα  «Γαλάζιες Σημαίες » στην Ελλάδα  απένειμε ακόμα μια φορά το βραβείο στο Nana Beach αποτελεί μια ακόμα διεθνή αναγνώριση για τις αυστηρές περιβαλλοντικές πρακτικές που ακολουθούνται στο ξενοδοχείο.
Παράλληλα, η βράβευση του Nana Beach με «Green Key Eco Label» για 5η χρονιά, αποδεικνύει ότι η δέσμευση του ξενοδοχείου να κάνει πράξη την πράσινη φιλοσοφία που διέπει καθημερινά τη λειτουργία του, αποδίδει καρπούς όχι μόνο σε ότι αφορά το οικολογικό αποτύπωμα του Nana Beach αλλά και σε ότι αφορά τη συμβολή του στη διατήρηση και την ενίσχυση της προστασίας του περιβάλλοντος ως χρέος προς τις επόμενες γενιές από έναν τουριστικό προορισμό υψηλής ποιότητας που όχι μόνο σέβεται το περιβάλλον, αλλά το διατηρεί και το ενισχύει για τις επόμενες γενιές. Το διεθνές Ίδρυμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που συντονίζει το πρόγραμμα Green Key θέτει αυστηρές προϋποθέσεις περιβαλλοντικών πρακτικών στους συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η χρηστή διαχείριση απορριμμάτων και κατανάλωσης ενέργειας και νερού καθώς και η διεύρυνση των χώρων πρασίνου.
Με αφορμή τη βράβευση η Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΚΑΡΑΤΖΗ Α.Ε. κυρία Μαρίτα Καράτζη, δήλωσε ότι «είμαστε περήφανοι για τις απονομές «Γαλάζια Σημαία» και «Green Key Eco Label» και φέτος στο Nana Beach. Πάντα θέτουμε τον πήχη λίγο ψηλότερα. Και αυτό γιατί αντιλαμβανόμαστε αυτές τις διακρίσεις όχι απλώς σαν αναγνώριση της περιβαλλοντικής μας πολιτικής, αλλά κυρίως σαν ανανέωση της δέσμευσής μας να λειτουργούμε  υπεύθυνα, προς όφελος της κοινωνίας αλλά και προς την κατεύθυνση της ανάδειξης της υψηλής ποιότητας και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».


ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η WIND διάλεξε ένα διαφορετικό, πιο βιωματικό, τρόπο για να ευαισθητοποιήσει περισσότερα από 700 παιδιά εργαζομένων στην εταιρεία σε όλη την Ελλάδα, οργανώνοντας έναν πρωτότυπο διαγωνισμό σε συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών.
Μικρά και μεγαλύτερα παιδιά, από 3-16 ετών καλούνται να σκεφτούν, να ονειρευτούν και να σχεδιάσουν το δικό τους ιδανικό περιβάλλον συμμετέχοντας σε έναν πρωτότυπο αλλά και βιωματικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, όπου κάθε ζωγραφιά είναι τόσο ξεχωριστή όσο και κάθε παιδί. Η WIND προσφέρει τα υλικά και τα παιδιά βάζουν το ταλέντο τους, αλλά πάνω από όλα τη φαντασία τους.
«Η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος  είναι προϋπόθεση για να απολαμβάνουμε τη ζωή μας σήμερα αλλά και στο μέλλον, δημιουργώντας τις συνθήκες που θα προσφέρουν ποιότητα ζωής και στις επόμενες γενιές. Στη WIND, λειτουργώντας με αγάπη και ευθύνη προς το περιβάλλον, αναζητούμε ολοένα περισσότερους και νέους τρόπους για να εκφράσουμε εμπράκτως τη δέσμευσή μας για ένα καλύτερο φυσικό περιβάλλον.  Με αφορμή την 5η Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, δίνουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στα παιδιά μας. Γιατί πιστεύουμε ότι τα παιδιά μπορούν να κάνουν το περιβάλλον όμορφο σαν ζωγραφιά! Η προστασία του περιβάλλοντος είναι ευθύνη όλων μας σήμερα, για να παραδώσουμε στα παιδιά μας ένα καλύτερο κόσμο αύριο!», δήλωσε η κα Ιωάννα Τσίτουρα, Γενική Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της WIND Ελλάς.



FRIESLANDCAMPINA
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ


Η 1η Ιουνίου έχει ανακηρυχθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος, σύμφωνα με απόφαση της Οργάνωσης Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ. Η FrieslandCampina, η κορυφαία διεθνής εταιρία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων, στο πλαίσιο της πολιτικής της για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), συμμετείχε ενεργά στον εορτασμό της συμβολικής αυτής ημέρας η οποία αναδεικνύει την τεράστια αξία του γάλακτος στην υγεία, την ανάπτυξη και περαιτέρω εξέλιξη του ανθρώπινου πληθυσμού, σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Γάλακτος, η FrieslandCampina Hellas ξεκίνησε  την Τετάρτη 29 Μαΐου στη σελίδα της
https://www.facebook.com/NOYNOY.gr μία διασκεδαστική διαδραστική εφαρμογή μέσω της οποίας οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να βλέπουν τη λέξη ‘Γάλα’ γραμμένη σε πολλές γλώσσες του κόσμου.
Κατά τη διάρκεια του τετραημέρου μέχρι και την 1η Ιουνίου, για κάθε μία συμμετοχή στην εφαρμογή, η FrieslandCampina Hellas συνεισέφερε μία συσκευασία γάλακτος NOYNOY Εβαπορέ στην ειδική προσφορά παροχής δωρεάν προϊόντων προς την Ανώτατη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδας (ΑΣΠΕ), συγκεντρώνοντας με την ενεργό συμμετοχή του κοινού πάνω από 3.400 κουτιά γάλακτος.
Με αυτή την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας, η FrieslandCampina Hellas ενισχύει περαιτέρω τους μακροχρόνιους δεσμούς που έχει αναπτύξει με την κοινότητα των πολυτέκνων και ειδικότερα τους μεγαλύτερους  θεσμικούς φορείς (ΑΣΠΕ και ΕΠΑ), τις δραστηριότητες των οποίων στηρίζει ηθικά και υλικά, για 6η συνεχή χρονιά.
Διότι για τη FrieslandCampina Hellas, η πολύτιμη αξία του γάλακτος, γίνεται ακόμη μεγαλύτερη, μέσα από την κοινωνική προσφορά!



ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ.


Περισσότερες από 33.850 ηλεκτρικές μικροσυσκευές, 4.647,90 κιλά μπαταριών, 1.323 τόνους χαρτόμαζας και 630 κιλά λαμπτήρων, συγκεντρώθηκαν προς ανακύκλωση από τη Μαρινόπουλος Α.Ε. το πρώτο τετράμηνο του 2013.
Η Μαρινόπουλος Α.Ε., πιστή στη δέσμευσή της για αειφόρο ανάπτυξη, αναλαμβάνει συστηματικά πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, ενισχύοντας παράλληλα την εφαρμογή φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών και τεχνολογιών. Στο πλαίσιο αυτό, το 2012 ανακύκλωσε 4.288 τόνους χαρτόμαζας και 22.118,90 κιλά μπαταριών. Φέτος, συνέχισε την προσπάθειά αυτή, ενώ παράλληλα στις 5 Ιουνίου 2013, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος, υλοποίησε σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, αναφορικά με τα οφέλη της ανακύκλωσης συσκευασιών στους μπλε κάδους, σε πέντε υψηλής επισκεψιμότητας καταστήματά της εταιρίας στην Αθήνα.
Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές που επισκέφθηκαν τα καταστήματα Carrefour Γέρακα, Αμαρουσίου, Αλίμου, Πέτρου Ράλλη και Αμπελοκήπων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από εκπροσώπους της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης για το πώς οι ίδιοι μπορούν να λειτουργούν υπεύθυνα και με σεβασμό προς το περιβάλλον. Παράλληλα, στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης, οι πελάτες των καταστημάτων της Μαρινόπουλος Α.Ε. είχαν την ευκαιρία συμμετέχοντας σε ένα διαδραστικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι γνώσεων (κουίζ)  με τίτλο «Ανακυκλώνω τις συσκευασίες μου στον μπλε κάδο», να μάθουν περισσότερα για την ανακύκλωση συσκευασιών στον «μπλε κάδο» και να κερδίσουν συμβολικά αναμνηστικά δώρα.
Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε η κα Αγγελική Μοτσάκου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εταιρικής Υπευθυνότητας της Μαρινόπουλος Α.Ε.: «Στη Μαρινόπουλος Α.Ε. δέσμευσή μας είναι να περιορίζουμε τις όποιες περιβαλλοντικές μας επιπτώσεις, ενσωματώνοντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στη λειτουργία μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να δραστηριοποιούμαστε υπεύθυνα πάντα με σεβασμό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο».



HENKEL
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


Η Henkel έδωσε δυναμικά το παρόν στο συνέδριο “Efficient Consumer Response Europe Conference & Marketplace”, στις 14 και 15 Μαΐου, στις Βρυξέλλες, όπου ειδικοί και υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων από τον τομέα των καταναλωτικών αγαθών αντάλλαξαν απόψεις για τις μελλοντικές τάσεις και προκλήσεις στην αγορά. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην εξεύρεση τρόπων συνεργασίας μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στην αλυσίδα αξίας των προϊόντων, για την προώθηση της βιώσιμης κατανάλωσης.
Η ενεργός συμμετοχή της Henkel σε ένα τέτοιο σημαντικό ευρωπαϊκό φόρουμ επιβεβαιώνει τον ηγετικό της ρόλο και την έμπρακτη δέσμευσή της στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Η Henkel πρόσφατα δημοσίευσε τον 22ο Απολογισμό Αειφορίας της, με τη στρατηγικής της να εστιάζει στην επίτευξη όσο το δυνατόν περισσότερων με τους λιγότερους δυνατούς πόρους. Στόχος είναι ο τριπλασιασμός της αποδοτικότητάς της εταιρείας ως προς την κατανάλωση πόρων έως το 2030, και στην προσπάθεια αυτή εμπλέκονται ενεργά οι σχεδόν 47.000 εργαζόμενοί της, προμηθευτές, καταναλωτές και βιομηχανικοί χρήστες.
Στο συνέδριο “Efficient Consumer Response Europe Conference & Marketplace”, ο Malte Turk, Corporate Director International Trade Marketing του Τομέα Απορρυπαντικών & Καθαριστικών της Henkel, έδωσε μία εικόνα των συμπερασμάτων της διεθνούς συγκριτικής έρευνας “GLOCAL” που διεξάγει η Henkel για τις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορές, σε ετήσια βάση, από το 2010.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ “GLOCAL”
Στόχος της έρευνας, που μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει στοιχεία από 30.000 περίπου καταναλωτές σε 22 χώρες, είναι να αναδείξει το γεγονός ότι οι επιλογές χαρακτηριστικών τύπων καταναλωτή, με κριτήριο τη βιώσιμη κατανάλωση, παρουσιάζουν σημαντικά μικρότερες διαφορές από αυτές που παρατηρούνται στην περίπτωση κριτηρίων, όπως η ποιότητα και η τιμή του προϊόντος. Οι καταναλωτές παγκοσμίως κατανοούν με σχετικά όμοιο τρόπο τα ζητήματα της βιώσιμης κατανάλωσης, και συνεπώς πρέπει να προσεγγίζονται με βάση κοινά μηνύματα. Ο Malte Turk αναφέρθηκε και στην πρωτοβουλία της Henkel να αναλύσει αυτόματα πλυντήρια ρούχων και πιάτων. Όπως προέκυψε, περίπου το 70% της ενέργειας που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής των πλυντηρίων επηρεάζεται από τον τρόπο με τον οποίον χρησιμοποιούνται, κάτι που οι περισσότεροι καταναλωτές φαίνεται να υποτιμούν. Με τη μείωση απλώς της θερμοκρασίας του πλυντηρίου, από 40° σε 30° C, με παράλληλη αξιοποίηση, για παράδειγμα, του καθαριστικού ρούχων Persil Megaperls®, μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση ενέργειας έως και 40%.
Η Henkel εστιάζει στην ανάπτυξη προϊόντων που επιτρέπουν την αποτελεσματική χρήση πόρων, προσπαθώντας παράλληλα να επηρεάσει την περιβαλλοντικά υπεύθυνη συμπεριφορά των καταναλωτών, με στοχευμένες επικοινωνιακές ενέργειες. Στο πλαίσιο αυτό, η Henkel πραγματοποίησε τη μεγάλη έρευνα ”Henkel Habits 2012” , σε συνεργασία με την TNS, σε δείγμα 6.400 ατόμων από 8 χώρες (Ελλάδα, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία). Το βασικό ερώτημα που τέθηκε ήταν αν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές καταφέρνουν σε καιρούς οικονομικής κρίσης, να συνδυάσουν την εξοικονόμηση πόρων και την προστασία του περιβάλλοντος.


ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ Η ΝΟΤΙΑ ΕΥΡΩΠΗ
Τα συμπεράσματα απέδειξαν ότι ιδιαίτερα στη Νότια Ευρώπη, οι καταναλωτές φαίνεται να επιστρέφουν στην έξυπνη και υπεύθυνη κατανάλωση. Συγκεκριμένα, αν και η τιμή παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας στην απόφαση για αγορές καλλυντικών προϊόντων, ο σεβασμός προς το περιβάλλον αναδεικνύεται στο βασικότερο κριτήριο των καταναλωτικών επιλογών για απορρυπαντικά προϊόντα και συγκολλητικά υλικά.
Στο πλαίσιο της έρευνας, μόνο το 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ικανοποιημένο με τη συμβολή που έχουν οι επιλογές του για την αγορά και τη χρήση καταναλωτικών προϊόντων στην προστασία του περιβάλλοντος, κάτι που αναδεικνύει το σημαντικό περιθώριο βελτίωσης. Ωστόσο, η συλλογική επίγνωση που υπάρχει στην Ελλάδα για το ζήτημα της περιβαλλοντικής προστασίας γίνεται εμφανής από το γεγονός ότι οι Έλληνες δηλώνουν ότι δεν αφήνουν το νερό να τρέχει άσκοπα όταν βουρτσίζουν τα δόντια τους, κατά 93%, ή όταν κάνουν μπάνιο, κατά 88%, και ότι μείωσαν τη θερμοκρασία πλυσίματος των ρούχων και τη διάρκεια του κάθε κύκλου πλύσης, κατά 60%.
Επίσης, στην έρευνα “Henkel Habits” τονίστηκαν ιδιαίτερα οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στο να εξακριβώσουν ποια προϊόντα ακολουθούν όντως υπεύθυνες περιβαλλοντικές πρακτικές σε όλη την αλυσίδα παραγωγής και πώλησής τους. Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη αυτή για μεγαλύτερη διαφάνεια και παροχή πληροφοριών αναφορικά με τις περιβαλλοντικές πιστοποιήσεις των προϊόντων, η Henkel δίνει μεγάλη σημασία στην αρμονική συνεργασία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών στην αλυσίδα αξίας, προκειμένου οι καταναλωτές να πειστούν αποτελεσματικά για την αξία των βιώσιμων καταναλωτικών επιλογών και της υιοθέτησης μίας φιλικής προς το περιβάλλον προσέγγισης σχετικά με τη χρήση των προϊόντων.
Στόχος της Henkel είναι να εξακολουθήσει σταθερά να κατέχει ηγετική θέση στην προώθηση της Αειφόρου Ανάπτυξης. Η δέσμευσή της αυτή άλλωστε επιβεβαιώνεται από τις σχετικές διακρίσεις της: Το 2012 συμπεριλήφθηκε για 12η συνεχή χρονιά στο Δείκτη FTSE4Good Index, και για 6η συνεχή χρονιά στο Δείκτη Dow Jones Sustainability Index. Παράλληλα, της αποδόθηκε ο τίτλος μίας από τις πιο ηθικές εταιρείες παγκοσμίως για 5η συνεχόμενη χρονιά (World’s Most Ethical Companies).


Γ. ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ COMERGON


Από τη φύση των δραστηριοτήτων μας ως Μεσίτες Ασφαλίσεων, η Comergon από τη λειτουργία της έχει μικρή επιρροή στο περιβάλλον.
Παρόλα ταύτα η εταιρεία μας, στα πλαίσια της πενταετούς πλέον ισχύουσας πολιτικής ΕΚΕ, έχει αναπτύξει ένα πρόγραμμα δράσεων για την συμμετοχή στην Κοινωνία και τον έλεγχο και τον περιορισμό του αποτυπώματός της στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Οι δράσεις αυτές συνίστανται στα εξής:
1) Συμμετοχή στα κοινωνικά δρώμενα
Η Comergon ενισχύει και υποστηρίζει πρωτοβουλίες φορέων και οργανώσεων που προστατεύουν και καλλιεργούν την περιβαλλοντική συνείδηση, όπως: η «Ελληνική Εταιρείας Περιβάλλοντος & Πολιτισμού», η οργάνωση για την διαχείριση της Άγριας Φύσης «ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ», την «ΑΡΧΕΛΩΝ» οργανισμό για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας, την πρωτοβουλία του ΟΗΕ για το κλίμα «Seal the Deal», την πρωτοβουλία της WWF για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος «Η Ώρα της Γης», κλπ
2) Δράσεις μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης
Η Comergon ανακυκλώνει συνεχώς αναλώσιμα υλικά και εξοπλισμό (μπαταρίες, ηλεκτρολογικό – ηλεκτρονικό εξοπλισμό) και  έγγραφα.  Επίσης, περιορίζει την κατανάλωση χαρτιού αυξάνοντας συνεχώς την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων.  Εξοικονομεί ενέργεια έχοντας εγκαταστήσει λαμπτήρες χαμηλής κατανάλωσης & κλιματιστικά τελευταίας τεχνολογίας και υιοθετώντας τακτική συντήρηση συσκευών – μηχανημάτων, περιορίζει την μόλυνση της ατμόσφαιρας με την χρήση υβριδικών εταιρικών αυτοκινήτων και τέλος δρα ενεργά στη διάχυση γνώσεων για την βιοποικιλότητα και την διατήρηση της χλωρίδας και ειδικότερα στην Ακρόπολη με την «Micromeria Acropolitana», ένα φυτό που φύεται κατ’ αποκλειστικότητα εκεί.
3) Ανάπτυξη της Πράσινης Επιχειρηματικότητας
H εταιρεία μας προωθεί εξειδικευμένες γνώσεις ασφαλιστικών προϊόντων προστασίας των επιχειρήσεων σε περίπτωση περιβαλλοντικής μόλυνσης και δραστηριοποιείται έντονα στην ασφάλιση εταιρειών εναλλακτικών μορφών ενέργειας (φωτοβολταϊκά, αιολικά, κλπ.).
Η Comergon είναι η μοναδική μεσιτική εταιρεία ασφαλίσεων, που έχει περιλάβει την Ε.Κ.Ε στην στρατηγική της από 5ετίας, δημοσιεύοντας μάλιστα φέτος τον 4ο Κοινωνικό Απολογισμό. 



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΛΗΣ
DIGITAL BANKING
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
MARKETING & SALES META-CONFERENCE
ΑΡΘΡΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΙΑΒΡΑΣ
155 ΔΙΣ. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ZTE
ΟΛΠ - Γ. ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ
ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site