Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2013-τ.393                              

MARKETING & SALES META-CONFERENCE
Μεταξύ των θεμάτων που αναλύθηκαν ήταν και τα νέα τεχνολογικά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι marketers


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο «Marketing & sales meta-conference: Τεχνολογικά εργαλεία για το 2020», που διοργάνωσε η Ethos Media Α.Ε., υπό την αιγίδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, την Πέμπτη 23 Μαΐου στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace, στο Καβούρι. Οι τεχνολογικές εξελίξεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι marketers, τα νέα εργαλεία marketing και οι προοπτικές που δημιουργούν, καθώς και οι επιπτώσεις της κρίσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ήταν μερικά από τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.
 Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου, με θέμα «Πώς η τεχνολογία έχει επηρεάσει και θα επηρεάσει τη συμπεριφορά του καταναλωτή και του αγοραστή», συμμετείχαν οι κ.κ. Γιώργος Φλέσσας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Civitas, Άννα Καραδημητρίου, Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών της Focus Bari, Χαράλαμπος Κασσιός, Account Manager της Millward Brown Greece, Γιάννης Κρασονικολάκης, Διδάκτωρ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν οι κ.κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO Ethos Media S.A., Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Marketing & Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Νίκος Ματθαίος, επικεφαλής του τομέα Διεύθυνσης Επενδυτικών Προϊόντων και Καταθέσεων της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος και Α’ Αντιπρόεδρος του ΕΙΜ.
Αναφερόμενοι στο προφίλ του σημερινού καταναλωτή, οι ομιλητές τόνισαν ότι παρουσιάζεται περισσότερο απαιτητικός, συνειδητοποιημένος, δικτυωμένος και δύσπιστος προς τις μάρκες των προϊόντων που αγοράζει. Προτεραιότητα για κάθε επιχείρηση αποτελεί σήμερα η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή απέναντι στην εταιρεία και τα προϊόντα.
Επίκεντρο της δεύτερης θεματικής ενότητας του συνεδρίου αποτέλεσαν τα καινοτόμα τεχνολογικά εργαλεία και η συμβολή τους στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Οι ομιλητές κ.κ. Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του
www.palo.gr, Έλενα Μαθιού – Rose, Συνιδρύτρια & Διευθύνουσα Σύμβουλος της Wizzard, Δανάη Τζιτζά, Head of Strategic Navigation Solutions της Wizzard και Αντώνης Ρουσελιωτάκης, Γενικός Διευθυντής της Social Handlers, τόνισαν μεταξύ άλλων ότι αν και στον χώρο του marketing συντελούνται μεγάλες αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης, οι ανάγκες των καταναλωτών και των marketers παραμένουν οι ίδιες.
Κατά τη διάρκεια της τρίτης θεματικής ενότητας, και συγκεκριμένα στη ζωντανή συνέντευξη με συντονιστή τον δημοσιογράφο κ. Δημήτρη Μαλλά, οι ομιλητές κ.κ. Γιώργος Αντωνιάδης, Business Development Director της Icon Platforms, Αντώνης Αργυρός, Επιχειρηματίας της Sportmania και Αποστόλης Μιχαλάκος, Εμπορικός Διευθυντής της Rulemotion, ανέλυσαν τις τεχνολογικές λύσεις του μέλλοντος, την αλλαγή του τρόπου πωλήσεων και την αντιστροφή του μοντέλου από προϊοντικό σε πελατοκεντρικό.
Τέλος, για το πραγματικό κέρδος που προκύπτει από το μάρκετινγκ στα social media, μίλησαν οι συμμετέχοντες στην τέταρτη ενότητα του συνεδρίου με τίτλο «Δείξε μου τα λεφτά: Ποιο είναι το πραγματικό κέρδος από τα κοινωνικά μέσα και τα τεχνολογικά εργαλεία». Στην ενότητα συμμετείχαν οι κ.κ. Φίλιππος Πασχέντης, Business Development Manager της Predicta A.E., Συλβάνα Γεροντή, Business Development Director της Cambo Industries και Στέλιος Μουστάκης, Senior Account Manager της Cambo Industries.
Επίσης, στο πάνελ με συντονιστή τον κ. Αντώνη Ρουσελιωτάκη, Γενικό Διευθυντή της Social Handlers, συμμετείχαν οι κ.κ. Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Πρόεδρος του EIM της ΕΕΔΕ, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing του Ομίλου Interamerican και Αντιπρόεδρος της Interamerican Finance, Μάριος Γεωργακόπουλος, Υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Food Plus (Pizza Hut & KFC) και Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager της Nestlé Hellas Α.Ε.
Την επικοινωνία του συνεδρίου υποστήριξε η Civitas, ενώ τα συμπεράσματα θα δημοσιοποιηθούν μέσα στο επόμενο διάστημα με τη μορφή ηλεκτρονικού περιοδικού.


Supported by: Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ)
Lead Sponsor: Cambo Industries
Premiere Sponsors: Social Handlers, Wizzard
Associate Sponsors: Icon platforms, Predicta Α.Ε.
Sponsor: Innews
Under the auspices of: ALARM (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)
Print sponsor: Pressious Arvanitidis
Communication Partner: Civitas


Communication Sponsors:
Τύπος της Κυριακής
Ελεύθερος Τύπος
Επενδυτής
Κέρδος
Εuro2day
Epsilon7
E-Forologia
IT Daily
Biztech
Tech channel partner
Whos.gr
Palo.gr
Agrocapital
Biomagazine.gr
Χρήμα
Χρήμα Week
Hrima.gr
Pharma & Health Business
Virus.com.gr
Aλive
Insurance World
Insuranceworld.gr
Aσφαλίζομαι


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΛΗΣ
DIGITAL BANKING
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
MARKETING & SALES META-CONFERENCE
ΑΡΘΡΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΙΑΒΡΑΣ
155 ΔΙΣ. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ZTE
ΟΛΠ - Γ. ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ
ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site