Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2013-τ.393                              

ΟΠΑ
Δράσεις Προώθησης του Ελληνικού κρασιού στην Κίνα
 
Σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης επίσκεψης της ομάδας Masters of Wine από την Βόρειο Αμερική και τον Καναδά στα τέλη Απριλίου στη χώρα μας, ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου και η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ) υποδέχονται από 8-15 Ιουνίου δεκαπενταμελή ομάδα Κινέζων δημοσιογράφων από εξειδικευμένα περιοδικά οίνου, όπως τα Wine & Spirits China, Wine Magazine, Wine in China Magazine, Cru Magazine κ.ά.
Η επίσκεψη εντάσσεται στις Δράσεις του Προγράμματος Προώθησης Οίνων Ποιότητας σε Αγορές Τρίτων Χωρών – ΚΟΑ Κρασιού, που υλοποιείται από τον ΟΠΕ και την ΕΔΟΑΟ και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ε.Ε.
Το πρόγραμμα της επίσκεψης στην Ελλάδα, προβλέπει ξεναγήσεις και γευστικές δοκιμές σε οινοπαραγωγικές περιοχές και οινοποιεία στην Βόρειο Ελλάδα, την Αττική, την Πελοπόννησο, τη Σαντορίνη και την Κρήτη. Πιο αναλυτικά, θα γίνουν επισκέψεις σε Νάουσα, Επανωμή, Αττική, Νεμέα, Μαντινεία, Σαντορίνη και Ηράκλειο, ενώ θα γίνουν εκτενείς παρουσιάσεις των κρασιών ΠΟΠ – ΠΓΕ κάθε περιοχής της Ελλάδας που δεν θα επισκεφτούν.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στα τέλη Ιουνίου αναμένεται να περιηγηθεί σε οινοπαραγωγικές περιοχές της χώρας μας η  Debra Meiburg MW τηλε - δημοσιογράφος και Opinion leader στην Κίνα για το κρασί κυρίως, τη γαστρονομία και τον τουρισμό μαζί με ομάδα δημοσιογράφων από την Κινέζικη τηλεόραση και τον Τύπο. Από τη δράση αυτή πρόκειται να παραχθεί τηλεταινία για το ελληνικό κρασί.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Προώθησης Οίνων Ποιότητας που υλοποιείται από τους δύο φορείς για την αγορά της Κίνας, κατά τον τελευταίο μήνα έχουν πραγματοποιηθεί μία σειρά δράσεων προβολής και γνωριμίας των επαγγελματιών του χώρου και των Κινέζων καταναλωτών με το ελληνικό ποιοτικό κρασί.
Οι Κινέζοι επαγγελματίες του οινικού κλάδου, εκπρόσωποι του εμπορίου και του Τύπου, με την βοήθεια Ελλήνων και Κινέζων sommeliers, είχαν την δυνατότητα να δοκιμάσουν μεγάλο αριθμό επιλεγμένων ελληνικών ετικετών κρασιού, σε ειδικά διαμορφωμένα wine bars στις Διεθνείς Εκθέσεις Sial China Shanghai, Interwine China Guanghzhou και Topwine China Beijing.
Παράλληλα, μέσα από μία σειρά στοχευμένων παρουσιάσεων και γευσιγνωσιών που επιλήφθηκε ο Έλληνας Master of Wine - κ. Κωνσταντίνος Λαζαράκης, σε συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς του οινικού κλάδου της Κίνας (εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων και Σχολή Οινογνωσίας), οι διάφοροι δημοσιογράφοι, εκπρόσωποι του εμπορίου, sommeliers και opinion leaders των τεσσάρων σπουδαιότερων εμπορικών κέντρων της Κίνας (Πεκίνο, Σαγκάη, Καντόνα, Χονγκ Κονγκ), που παρέστησαν στις εκδηλώσεις, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον οινικό πλούτο της Ελλάδας.


«ΑΒ MOBILE APP»,
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ


Η ΑΒ Βασιλόπουλος, βρίσκεται δίπλα στους σύγχρονους καταναλωτές και απαντά στις ανάγκες τους με φρέσκιες ιδέες. Σε αυτή την κατεύθυνση, είναι διαθέσιμη η εφαρμογή «AB Mobile App», για Android και iOS (iPhone) συσκευές.
Μέσω της εφαρμογής οι χρήστες, έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν την οργάνωση των αγορών τους με την ενημέρωσή τους για τις πιο πρόσφατες προσφορές της ΑΒ Βασιλόπουλος, προτάσεις για συνταγές, αλλά και  πληροφόρηση για τα νέα της εταιρείας.
Πλέον οι καταναλωτές μπορούν να αφήσουν πίσω τους τις παραδοσιακές, χειρόγραφες λίστες για τα ψώνια. Με το «AB Mobile App» μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους ηλεκτρονική λίστα προσθέτοντας μόνοι τους τα είδη που χρειάζονται από τις κατηγορίες προϊόντων που διατίθενται στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος. Στη συνέχεια έχουν τη δυνατότητα να τη μοιραστούν με μέλη της οικογένειάς τους, ώστε να τη συμπληρώσουν και να είναι διαθέσιμη με το πάτημα ενός κουμπιού όταν βρεθούν σε ένα κατάστημα ΑΒ.
Η εφαρμογή μπορεί επίσης να λειτουργήσει σαν οδηγός για τον καταναλωτή, καθώς παρέχει τη δυνατότητα εμφάνισης του κοντινότερου καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος βάσει της τρέχουσας τοποθεσίας του χρήστη και όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για αυτά (φωτογραφία, στοιχεία διεύθυνσης & επικοινωνίας, διαθέσιμες υπηρεσίες). Επιπλέον μέσω του «AB Mobile App» οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν προσφορές από το 15νθήμερο έντυπο, έξτρα προσφορές  και τις προσφορές σε πόντους ΑΒ plus.
Το «AB Mobile App» βοηθάει τους χρήστες του και στην κουζίνα, προτείνοντας πρωτότυπες και γευστικές συνταγές, ώστε να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα που αγόρασαν από τα καταστήματα ΑΒ. Η εφαρμογή, ακόμα, προτείνει αξιόλογα κρασιά της κάβας ΑΒ Βασιλόπουλος για να συνοδεύσουν το κάθε γεύμα.
Τέλος, στο εύχρηστο Inbox του «AB Mobile App» ο χρήστης μπορεί να δει συγκεντρωμένες όλες τις ενέργειες που τρέχουν στην εφαρμογή αλλά και να λάβει μέρος σε διαγωνισμούς και κληρώσεις.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη από το Google Play για συσκευές Android και από το iTunes για τις συσκευές με λειτουργικό σύστημα iOS.


WESTNET DISTRIBUTION
ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ASUS
Η Westnet Distribution, μέλος του Ομίλου εταιρειών Π. Γερμανού, παρουσίασε σήμερα τη νέα σειρά προϊόντων ASUS που θα εισάγει στην ελληνική αγορά, ως ο μοναδικός διανομέας της ASUS στην Ελλάδα για notebooks, tablets και all in One PC.
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» υψηλόβαθμα στελέχη της ASUS παρουσιάζοντας οι ίδιοι τη νέα σειρά προϊόντων, τα οποία διακρίνονται από καινοτομία, μοναδικό σχεδιασμό και προσιτή τιμή. Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Westnet δήλωσε «Η WESTNET μέσα από ξεκάθαρη στρατηγική διανομής, μια πολύ δυνατή ομάδα και συνεργασίες με επιλεγμένους vendors καταγράφει ήδη θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, το 2013, στοχεύουμε σε ανάπτυξη 7% στις κατηγορίες που έχουμε επιλέξει να επικεντρωθούμε. Η ASUS αποτελεί έναν από τους πολύ σημαντικούς  συνεργάτες μας και μας επιτρέπει να προσφέρουμε πραγματικά καινοτόμα προϊόντα με την σφραγίδα ενός διεθνώς καταξιωμένου brand».
Από την πλευρά της  ASUS παρευρέθησαν οι Danielle Buttafava, Alessandro Basso, Stefano Cortinovis και Aysha Huang, εκπροσωπώντας τις κατηγορίες των PC, tablets, notebooks και components αντίστοιχα, οι οποίοι αναφέρθηκαν στη σταθερά ανοδική πορεία των προϊόντων ASUS στην ελληνική αγορά.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Westnet κ. Γιώργος Δαβιώτης σημείωσε ότι, σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς, τα προϊόντα της ASUS έχουν πολύ θερμή αντιμετώπιση από το αγοραστικό κοινό και καταγράφουν σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης. «Η ASUS αποτελεί συνώνυμο της υψηλής τεχνολογίας, της καινοτομίας και του value for money και για αυτό κερδίζει συνέχεια έδαφος στην ελληνική αγορά».
Το επόμενο δίμηνο οι λάτρεις της τεχνολογίας θα έχουν πρόσβαση σε ολόκληρη τη νέα προϊοντική γκάμα της ASUS, η οποία περιλαμβάνει notebooks, tablets και all in One PC, μέσα από δίκτυα καταστημάτων τεχνολογίας και επιλεγμένα καταστήματα, με διανομή της Westnet Distribution.
Η Westnet Distribution Α.Ε. δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον χώρο της διανομής προϊόντων πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας, από το 2005. Η εταιρεία προσφέρει ένα πακέτο λύσεων που περιλαμβάνει τη διανομή και την αντιπροσώπευση προϊόντων πληροφορικής και υψηλής τεχνολογίας, μεγάλων εταιρειών της παγκόσμιας αγοράς, όπως HP, LG, Asus, Lenovo, Samsung, Philips κ.α.



ΠΙΣΤΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑ FSC®:
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ GRI
Η επιλογή της πιστοποίησης εταιρικών εντύπων κατά FSC®, συγκαταλέγεται μεταξύ των κριτηρίων αναφοράς των εταιρειών βάσει του διεθνούς προτύπου Global Reporting Initiative (GRI).
Όπως αναφέρθηκε και στο Global Conference on Sustainability and Reporting (Amsterdam, 22-24 Μαΐου 2013), και σε συνέχεια σχετικού ερωτήματος που έθεσε η PressiousArvanitidis μέσω εκπροσώπου της EuroCharity (
www.eurocharity.gr) που παρευρέθηκε στο συνέδριο, το συγκεκριμένο κριτήριο μετριέται σε τέσσερεις δείκτες (indicators) στο GRI Reporting Framework, δείκτες οι οποίοι είναι όλοι εστιασμένοι στη μειούμενη ή/και ορθολογική επίδραση των επιχειρηματικών δράσεων στο περιβάλλον.
Η πιστοποιημένη κατά FSC® εταιρεία γραφικών τεχνών και εκτυπώσεων PressiousArvanitidis (
www.pressious.com), είναι η μοναδική εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα σήμερα η οποία παρέχει στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τη δυνατότητα πιστοποιημένων κατά FSC® εκτυπώσεων.


Ε.Ι ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΧΑΡΙΖΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ
Την Παρασκευή 26 Απριλίου 2013 η διοίκηση της Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. μαζί με τη διοίκηση του ΚΑΑΠΑΑ Βούλας εγκαινίασαν την παιδική χαρά που δημιούργησε η εταιρεία αποκλειστικά για τα παιδιά του κέντρου. Στη γιορτή των εγκαινίων τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν και να διασκεδάσουν στη νέα παιδική χαρά, να χαρούν με face painting, να χορέψουν και να απολαύσουν τα αγαπημένα μπισκότα της εταιρείας Παπαδοπούλου. Η εταιρεία συνεργάστηκε με αρκετούς συντελεστές, όπως μηχανικούς και αρχιτέκτονες, προκειμένου να σχεδιάσει και να παραδώσει μία ασφαλή και εξοπλισμένη με παιχνίδια  και ειδικές κατασκευές παιδική χαρά, με σκοπό την ψυχαγωγία των παιδιών. Η δημιουργία της παιδικής χαράς εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων για το 2013 του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Χαμόγελα» της Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.. Η ενέργεια αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ενεργειών της εταιρείας για τα παιδιά, όπως η πολύχρονη συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η προσφορά προϊόντων σε κοινωνικά παντοπωλεία και ιδρύματα, οι χορηγίες παιδικών θεατρικών παραστάσεων, η υποστήριξη σχολικών και αθλητικών εκδηλώσεων αλλά και η παροχή υποτροφιών.
Η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε «Με μεγάλη μας χαρά ολοκληρώνουμε και παραδίδουμε το έργο αυτό, συμβάλλοντας κι εμείς με τον τρόπο μας στο έργο του Κέντρου. Ελπίζουμε να προσφέρει στα παιδιά του ΚΑΑΠΑΑ πολλά χαμόγελα, στιγμές χαράς και ξεγνοιασιάς.».


 


 


 



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΛΗΣ
DIGITAL BANKING
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
MARKETING & SALES META-CONFERENCE
ΑΡΘΡΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΙΑΒΡΑΣ
155 ΔΙΣ. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ZTE
ΟΛΠ - Γ. ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ
ΣΩΛΗΝΟΥΡΓΕΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site