Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούλιος-Αύγουστος 2013-τ.394                              

ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ
ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ KAI ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ


Στο 30% του τζίρου της, από 5% που είναι σήμερα, φιλοδοξεί να ανεβάσει το ποσοστό εξαγωγών της η γνωστή εταιρεία παραγωγής και λιανικής εμπορίας χύμα παγωτού, Δωδώνη.



Τα προϊόντα της ήδη εξάγονται σε μεγάλες αγορές της Δυτικής Ευρώπης, όπως η Αγγλία και η Γερμανία, ενώ διαθέτει καταστήματα στη Βουλγαρία και την Κύπρο. Στόχος της εταιρείας είναι να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε αγορές χωρών της Ανατολικής Ευρώπης, και κυρίως της Ρωσίας και της Ουκρανίας. Η διοίκηση, αυτή τη στιγμή, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλη ρωσική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να τοποθετηθούν στα ράφια της τα προϊόντα «Δωδώνη».
Η πορεία της εταιρείας, που ξεκίνησε το 1967 και είναι ταυτισμένη με το υψηλής ποιότητας ελληνικό παγωτό, καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξής της, παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Αίγλη Ζαππείου.
Σήμερα η «Δωδώνη» κατέχει την πρώτη θέση σε επίπεδο παραγωγής και λιανικής εμπορίας χύμα παγωτού. Πρόκειται για ένα προϊόν που βασίζεται στην αποκλειστική χρήση 100% ελληνικού γάλακτος και πρώτων υλών από Έλληνες παραγωγούς, το οποίο διατίθεται στους καταναλωτές μέσω του ευρύτατου δικτύου της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, η «Δωδώνη» διατηρεί 85 καταστήματα με την επωνυμία της, καθώς και 118 μικρότερα σημεία διάθεσης των προϊόντων της. Το δίκτυο της εταιρείας συμπληρώνουν τα 600 σημεία Horeca, αλλά και η τοποθέτηση προϊόντων σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε επιλεγμένα μικρότερα καταστήματα τροφίμων.
Στα χαρακτηριστικά στοιχεία της εταιρείας, όπως αυτά περιγράφηκαν στην εκδήλωση, συγκαταλέγονται το ελληνικό management, οι ελληνικές πρώτες ύλες και η ελληνική παραγωγή στην ιδιόκτητη μονάδα στην Παλλήνη. Η μακρόχρονη παρουσία της εταιρείας στην αγορά έχει ως αποτέλεσμα την καταγραφή ποσοστών αναγνωρισιμότητας του brand «Δωδώνη» της τάξης του 99%. Παράλληλα, η εξειδίκευσή της στο αντικείμενο αναδεικνύεται από τη μοναδική, τη μεγαλύτερη στην αγορά, ποικιλία 44 διαφορετικών γεύσεων, καθώς και από την πληθώρα επιλογών που διαθέτει σε γλυκά – παγωτογλυκίσματα, αλλά και frozen yogurt.
Προσβλέποντας σε ανάπτυξη εν μέσω της κρίσης, η «Δωδώνη» φέτος επενδύει στην καινοτομία και την εξωστρέφεια. Δημιουργεί επιλογές για ειδικές ομάδες καταναλωτών, όπως οι γεύσεις με sweete, το γλυκαντικό από το φυτό στέβια, μεταμορφώνει σε παγωτό αγαπημένα brands όπως η Lacta, η Merenda και η Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, δίνει την ευκαιρία σε νέους ζαχαροπλάστες να δημιουργήσουν καινούργιες γεύσεις και να γεφυρώσουν την παράδοση με τη σύγχρονη ζαχαροπλαστική, όπως το Παστέλι και το Παρφέ-Φιστίκι του Γιάννη Αποστολάκη.  Ιδιαίτερη σημασία δίνει η εταιρεία στην εξαγωγική δραστηριότητα, με έμφαση σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Σημειώνεται πως, ήδη, η «Δωδώνη» διατηρεί καταστήματα στη Βουλγαρία και την Κύπρο, ενώ πραγματοποιεί εξαγωγές στη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία. Από την εξέλιξη του προγράμματος εξωστρέφειας, η εταιρεία προσδοκά οι εξαγωγές σύντομα να ανταποκρίνονται στο 30% του τζίρου της. Παράλληλα, η εντατικοποίηση της εξαγωγικής δραστηριότητας θα συνεισφέρει ακόμη περισσότερο στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας, που υπηρετεί η «Δωδώνη» ως ελληνική εταιρεία με ελληνικά προϊόντα που, συνυπολογιζομένου του δικτύου της, καλύπτει 350 θέσεις εργασίας.
Στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής ανάπτυξης εντάσσονται η ανανεωμένη επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας, το πλάνο της σταδιακής αναμόρφωσης των καταστημάτων του δικτύου, καθώς και η δημιουργία συνεργειών, όπως η υφιστάμενη με το «Deals for You» της Cosmote.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ - ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
ΕΙΣΗΓΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ
INSURANCE MONEY CONFERENCE 2013
ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
PHARMA & HEALTH CONFERENCE 2013
ΕΣΠΑ-ΥΓΕΙΑ
ΒΙΑΝΕΞ- LILLY
ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ
ΖΤΕ - IDEAL ELECTRONICS
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΤΕ
ΦΑΚΕΛΟΣ MLS ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΑ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site