Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Οκτώβριος 2013-τ.396                              

CYTA ΕΛΛΑΔΟΣ
Διάκριση για την αξιοποίηση των social media


Βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Social Media for Customer Service», για την εφαρμογή Cyta Care της σελίδας της στα Social Media, πέτυχε η Cyta Ελλάδος στα φετινά «Social Media Awards», μέσω του συνεργάτη της, της εταιρείας Redirect.
Η εφαρμογή «Cyta Care» της Cyta Ελλάδος, η οποία πέτυχε την παραπάνω σημαντική διάκριση, έχει στόχο την ακόμη αρτιότερη εξυπηρέτηση των Πελατών της, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρουν τα νέα Μέσα Επικοινωνίας και επενδύοντας σε ένα «εργαλείο επικοινωνίας», απόλυτα συμβατό με το σύγχρονο τρόπο ζωής.
Ειδικότερα, η εφαρμογή «Cyta Care» υποστηρίζεται από εξειδικευμένη Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της Cyta Ελλάδος, η οποία φροντίζει καθημερινά να απαντά στα μηνύματα των πελατών τα οποία καταφθάνουν μέσω Facebook και Twitter, μέσα σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον.
Διευκρινίζεται ότι η παραπάνω εφαρμογή αναπτύχθηκε από την εταιρεία Redirect για λογαριασμό της Cyta Ελλάδος.


INTERAMERICAN
Καθαρά κέρδη 13,9 εκατ. στο εξάμηνο


Τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2013 ανακοίνωσε η INTERAMERICAN, που καταδεικνύουν τη σταθερή πορεία της σε σταθερή γραμμή προοπτικής και αειφορίας παρά τις δυσμενείς συνθήκες της αγοράς. Η εταιρεία κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου πραγματοποίησε κέρδη μετά από φόρους 13,9 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας σημαντικά τη σχετική πρόβλεψη και με αύξηση 23% έναντι των κερδών του αντίστοιχου περυσινού εξαμήνου.
Η παραγωγή των μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων της INTERAMERICAN διατηρήθηκε σε ικανοποιητικό επίπεδο, φθάνοντας στο σύνολο των εργασιών τα 204,2 εκατ., με συγκρατημένη μείωση (8,7%) έναντι του πρώτου εξαμήνου 2012 δεδομένου ότι η πτώση της συνολικής παραγωγής της αγοράς υπερέβη το 11%. Όσον αφορά στα λειτουργικά έξοδα η εταιρεία πέτυχε μικρή μείωση εφαρμόζοντας αποτελεσματικά τη σταθερή πολιτική ελέγχου των δαπανών.
Ειδικότερα, στους κλάδους γενικών ασφαλειών τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν στα 112,5 εκατ. ευρώ, προσεγγίζοντας την περυσινή παραγωγή. Οι σημαντικές βελτιώσεις στη διαχείριση των ζημιών περιόρισαν τον σύνθετο δείκτη (combined ratio) στο 94,4% έναντι 96,7% πέρυσι. Στον κλάδο ζωής τα αφάλιστρα, συμπεριλαμβανομένων και των επενδυτικών συμβολαίων, ανήλθαν στα 47,3 εκατ. με τη νέα παραγωγή να κινείται κατά 14% πάνω από τις προβλέψεις ανερχόμενη στα 12,5 εκατ. ευρώ. Στον τομέα υγείας τα μεικτά ασφάλιστρα έφθασαν στα 44,4 εκατ. και η νέα παραγωγή στα 3,9 εκατ. ευρώ. Στην υγεία σημειώθηκε βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του χαρτοφυλακίου όπως π.χ. της ασφάλισης σε μικρότερες ηλικίες, καθώς και του δείκτη ζημιών.


ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ
Παγκόσμια διάκριση για βέλτιστες πρακτικές και υποδομές


Η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ Α.Ε., ηγέτιδα στον κλάδο των μεταφορών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ανακοίνωσε σήμερα πως οι υποδομές της και οι βέλτιστες πρακτικές στις διαδικασίες διαχείρισης των Logistics την έφεραν στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης μεταξύ των προμηθευτών της Nestle.
Μετά από έλεγχο, που διενεργήθηκε πρόσφατα από τη Nestle για τη σειρά προϊόντων Nespresso, η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ Α.Ε. έλαβε τη μεγαλύτερη δυνατή βαθμολογία και κατετάγη μεταξύ των δύο κορυφαίων προμηθευτών Υπηρεσιών Logistics  της Nestle στον κόσμο.
Ως αποτέλεσμα αυτής της διάκρισης, η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ Α.Ε. φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις της στην Ελευσίνα είκοσι στελέχη αρμόδια για τα Logistics της Nestle από όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής τους συνάντησης που έλαβε χώρα στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013. Η εταιρεία ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ Α.Ε., ξεναγώντας τους φιλοξενούμενους στις εγκαταστάσεις της, μοιράστηκε μαζί τους την τεχνογνωσία και τις αποτελεσματικές τεχνικές Logistics που την έφεραν στην κορυφή.  Η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ Α.Ε. συνεργάζεται με τη Nestle από το 2011, στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας των προϊόντων Nespresso.


ΠΑΓΩΤΑ «ΔΩΔΩΝΗ»
Διατήρηση θέσης στην αγορά
Θετικά είναι τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την καλοκαιρινή περίοδο για τα παγωτά «δωδώνη». Η εταιρεία διατήρησε την ηγετική της θέση στον κλάδο του premium παγωτού, βρίσκοντας σημεία αντίστασης στη σημαντική πτωτική τάση (εκτίμηση -20%) που κατέγραψε η αγορά του παγωτού. Ανακάμπτοντας από τα προβλήματα που προκάλεσε η πυρκαγιά στο εργοστάσιό της το 2012, τα στοιχεία δικαιώνουν τις κινήσεις της εταιρείας σε επίπεδο ανανέωσης της εικόνας και επιλογών νέων γεύσεων, ικανοποιώντας την πρωταρχική φιλοδοξία της «δωδώνη» το φετινό καλοκαίρι να αποτελέσει τη βάση της περαιτέρω μελλοντικής ανάπτυξής της.
Με γνώμονα τη διαρκή εξέλιξη των παγωτών της, φέτος η «δωδώνη» καινοτόμησε δημιουργώντας επιλογές για ειδικές ομάδες καταναλωτών, όπως οι γεύσεις με sweete, το γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Παράλληλα, προχώρησε, μεταμορφώνοντας σε παγωτό αγαπημένα brands και ανακαλύπτοντας, μαζί με το σεφ Γιάννη Αποστολάκη, γεύσεις που γεφυρώνουν την παράδοση με τη σύγχρονη ζαχαροπλαστική.
Η ανταπόκριση του κοινού επιβεβαίωσε τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας. Συγκεκριμένα, στις γεύσεις με sweete (το γλυκαντικό από το φυτό στέβια), οι ποσότητες που καταναλώθηκαν ήταν διπλάσιες σε σχέση με εκείνες των παγωτών με 0% ζάχαρη (γεύση 2012), δικαιώνοντας την επιλογή της δημιουργίας γεύσεων για αυτούς που θέλουν ή πρέπει να μεριμνούν για τη διατροφή τους. Ειδικότερα, οι συνολικές πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας, που περιλαμβάνει τις γεύσεις βανίλια, σοκολάτα-λεμόνι και τριαντάφυλλο, έφτασαν τους 10 τόνους.


ENTERSOFT A.E.- LAVISOFT A.E
Στρατηγική εμπορική συνεργασία
Η Entersoft και η Lavisoft σύναψαν εμπορική συνεργασία στρατηγικής σημασίας για την προώθηση προϊόντων της Entersoft από τη Lavisoft. Αντίστοιχα συμφωνήθηκε η προώθηση του ΗRM λογισμικού της Lavisoft από την Entersoft σε δικούς της πελάτες. 
Αναλυτικότερα, η Lavisoft ως Software Integration Partner θα προωθεί στην αγορά τα προϊόντα CRM, Mobile και E-Commerce της Entersoft, τα οποία και θα διασυνδέσει με το Ermis ERP προϊόν της.  Σε αυτό το πλαίσιο, η Lavisoft εμπλουτίζει  τα προϊόντα και τις λύσεις που παρέχει  στους πελάτες της και στην αγορά που απευθύνεται, ενισχύοντας περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της. Αντίστοιχα, η Entersoft θα προωθεί τις λύσεις Lavisoft HR MaSter για Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρηση & Μισθοδοσία σε συνδυασμό με τα δικά της προϊόντα, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες των πελατών της.
Οι δύο εταιρείες, αξιοποιώντας την τεχνολογία τους, την γνώση της αγοράς και την εξειδίκευση που κατέχουν, έχουν ήδη υλοποιήσει επιτυχώς έργα σε πελάτες της Lavisoft.  Η στρατηγική αυτή συμφωνία σε γεωγραφικό επίπεδο περιλαμβάνει τόσο την Ελλάδα όσο και την Κύπρο όπου και οι δύο εταιρείες έχουν παρουσία.
Ο κ. Αντώνης Κοτζαμανίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Entersoft A.E. δήλωσε σχετικά: «Οι συνέργειες με μια καταξιωμένη Ελληνική εταιρεία παραγωγής λογισμικού, όπως η Lavisoft, παρέχουν ευκαιρίες δυναμικής ανάπτυξης και αμοιβαία οφέλη, προσφέροντας αμφότεροι στους πελάτες μας διευρυμένες και ολοκληρωμένες λύσεις.  Η εμπορική μας συνεργασία με τη Lavisoft ως Software Integration Partner, επιβεβαιώνει τη στρατηγική ανάπτυξης της Entersoft μέσω των CRM, Mobile και E-Commerce προϊόντων, καθώς και τη δυναμική που έχουν τα προϊόντα αυτά, συνολικά στην αγορά αλλά και σε στοχευμένες κάθετες αγορές.»


ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ - CORAL Α.Ε.
Το πρώτο ΑΒ Shop & Go, μέσα σε πρατήριο Shell


Η ΑΒ Βασιλόπουλος και η Coral Α.Ε., δικαιούχος των σημάτων Shell στην Ελλάδα, ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή εγκαινιάζοντας το πρώτο πανελλαδικά κατάστημα ΑΒ Shop & Go, μέσα στο πρατήριο καυσίμων Shell στα Βριλήσσια,  Αναπαύσεως 14 & Μητρόπουλου.
Η ενέργεια αυτή η οποία θέτει τα θεμέλια για μια στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών στοχεύει να διαφοροποιήσει ακόμα περισσότερο τις  υπηρεσίες που προσφέρουν η Shell και η ΑΒ Βασιλόπουλος προς τον καταναλωτή.
«Προχωράμε ένα βήμα παραπέρα καθιστώντας το πρατήριο καυσίμων Shell το μέρος όπου μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες όχι μόνο του αυτοκινήτου αλλά και του σπιτιού μας. Με τη συνεργασία μας με την ΑΒ Βασιλόπουλος μπορούμε να προσφέρουμε υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση, ευκολία και ταχύτητα στις αγορές, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα», ανέφερε ο Γιώργος Θωμαΐδης, Γενικός Διευθυντής της Coral A.E.
Το νέο πιλοτικό κατάστημα ΑΒ Shop & Go διαθέτει σε χώρο 85 τ.μ. περισσότερους από 1.000 κωδικούς διαφόρων κατηγοριών: επιλεγμένα οπωροκηπευτικά και γρήγορες λύσεις φαγητού, γαλακτοκομικά, τυριά και αλλαντικά, παγωτά, επιδόρπια και κατεψυγμένα είδη, «παγωμένα αφεψήματα», προϊόντα κάβας και παγάκια, αλλά και επιλεγμένα απορρυπαντικά, καθαριστικά, χαρτικά, είδη ατομικής υγιεινής και περιποίησης. Τέλος, το κατάστημα διαθέτει προϊόντα καπνού, καφέ,  λιπαντικά αυτοκινήτου/μοτοσικλέτας και πολλά αξεσουάρ για τους αυτοκινητιστές.
Η πρωτοποριακή αυτή συνεργασία έχει ως στόχο να προσαρμόσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες των δύο εταιρειών στις καθημερινές ανάγκες του καταναλωτή που βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση. Στο πλαίσιο αυτό, το πρατήριο Shell στα Βριλήσσια αποτελεί το πρώτο από μία σειρά παρόμοιων καταστημάτων που θα ακολουθήσουν στο άμεσο μέλλον.


 

  Περιεχόμενα
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΣΧΟΛΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
25 ΧΡΟΝΙΑ «ΧΡΗΜΑ»
Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ
ΤΡΟΦΙΜΑ - ΠΟΤΑ
EUROMONEY CONFERENCE
ΕΡΕΥΝΑ SAXO BANK
ΦΑΚΕΛΟΣ ΑEGEAN
ΦΑΚΕΛΟΣ PROFILE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΚΡΙ ΚΡΙ
ΦΑΚΕΛΟΣ LAMDA DEVELOPMENT
ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site