Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2013 τ.397                              

ΣΕΛΟΝΤΑ


ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ 15 ΑΓΟΡΕΣ


Πέρα από την τσιπούρα και το λαβράκι, που αποτελούν τον «κορμό» της δραστηριότητας του ομίλου, διατέθηκαν και 380 τόνοι νέων ειδών (μυτάκι, φαγκρί, κρανιός, λιθρίνι κ.λπ.). Η εσωτερική αγορά αποτέλεσε τον κύριο αποδέκτη των νέων αυτών ειδών σε ποσοστό 86%.


Αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά το πρώτο εννεάμηνο εμφάνισε ο Όμιλος Σελόντα σε ποσοστό 4%, φθάνοντας τους 15.690 τόνους, από 15.050 τόνους το εννεάμηνο του 2012. Παράλληλα, οι εξαγωγές του ομίλου, για το πρώτο εννεάμηνο του έτους, αποτέλεσαν το 86% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ αντίστοιχα η εγχώρια αγορά απορρόφησε το 14%.
Συνεχίζοντας την εξαγωγική της προσπάθεια, και την προσπάθεια διεύρυνσης των πωλήσεών της σε νέες αγορές, πέρα από τις 11 βασικές – παραδοσιακές, που περιλαμβάνουν τις οκτώ χώρες της Ε.Ε. και τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Ρωσία, η Σελόντα έχει πλέον προσθέσει ακόμα 15 χώρες (Κεντρική Ευρώπη, Σκανδιναβία, βαλκανικές και αραβικές χώρες και Άπω Ανατολή) στους εξαγωγικούς προορισμούς της.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι το 20% των πωλήσεων στο εξωτερικό αφορά πωλήσεις απευθείας σε μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες.
Τα προϊόντα προστιθέμενης αξίας (φιλέτα και απεντερωμένα) συμμετείχαν με 4% στο σύνολο του όγκου των πωλήσεων. Ο στόχος για το 2014 είναι η συμμετοχή των προϊόντων προστιθέμενης αξίας να ανέλθει στο 10%.
Επιπλέον, πέρα από την τσιπούρα και το λαβράκι, που αποτελούν τον «κορμό» της δραστηριότητας του ομίλου, διατέθηκαν και 380 τόνοι νέων ειδών (μυτάκι, φαγκρί, κρανιός, λιθρίνι κ.λπ.). Η εσωτερική αγορά αποτέλεσε τον κύριο αποδέκτη των νέων αυτών ειδών σε ποσοστό 86%.


ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ


«Εν μέσω πιέσεων και αναταράξεων, συνολικά, στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας, αλλά και του κλάδου, η Σελόντα εμφανίζει σημαντική ανθεκτικότητα. Κινούμενη συστηματικά, η Σελόντα υλοποιεί το πρόγραμμα αναδιοργάνωσης των συνολικών δανειακών της υποχρεώσεων που είχε έγκαιρα υποβάλει προς τις τράπεζες, με αποτέλεσμα να επικεντρώνονται όλες οι προσπάθειές της στην εφαρμογή μιας πιο ευέλικτης και επιθετικής στάσης όσον αφορά τη διείσδυσή της σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού, με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής θέσης που κατέχει, τόσο στην ελληνική όσο και στη μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια», δήλωσε ο κ. Γιάννης Στεφανής, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σελόντα.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΩΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΦΑΚΕΛΟΣ JUMBO
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΛΙΜΕΝΩΝ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ "ΧΡΗΜΑ"
ΦΑΚΕΛΟΣ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
ΣELLAS LIFE SCIENCES GROUP
CLICK DELIVERY
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ FRIGOGLASS
ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΕΛΟΝΤΑ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site