Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Σεπτέμβριος 2013-τ.395                              

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΟΕΠΙΘΕΣΕΙΣ


Υπότιτλος: Οι επικεφαλής των εταιρειών, σύμφωνα με έρευνα σε επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο, κατατάσσουν την κυβερνοαπειλή τρίτη στη λίστα με τους σημαντικότερους κινδύνους


Highlight: ΣΗΜΕΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΑΦΕΝΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Highlight: K. ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ: «ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΡΟΥΣΜΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΦΗΜΗΣ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΚΛΟΝΙΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ»



Οργανισμοί, επιχειρήσεις και δημόσιοι φορείς που στηρίζουν τις εργασίες τους στο διαδίκτυο, και χειρίζονται μεγάλο όγκο προσωπικών δεδομένων, είναι «ευάλωτοι» στις διαδικτυακές επιθέσεις.
Στη σύγχρονη εποχή, την ψηφιακή, οι κυβερνοεπιθέσεις αποτελούν πλέον ένα σύνηθες φαινόμενο, που αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, αλλάζει μορφές και εξελίσσεται.
Συχνά καταγράφονται επιθέσεις hacker σε ιστοσελίδες ή απόρρητα αρχεία δημόσιων φορέων, χρηματοπιστωτικών οργανισμών ή παροχής υπηρεσιών υγείας και διαρρέουν ευαίσθητα προσωπικά στοιχεία πελατών. Έτσι Οργανισμοί ή υπηρεσίες κοινής ωφέλειας έρχονται αντιμέτωποι με την πιθανή δυσφήμισή τους, την απώλεια πελατών, με νομικές συνέπειες και κατ’ επέκταση αποζημιώσεις, που μπορεί να απαιτήσουν οι θιγόμενοι.
Συχνά, οι κυβερνοεπιθέσεις προκαλούν και περαιτέρω ζημίες, όπως το κόστος από την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας μιας επιχείρησης ή τις δαπάνες για την αποκατάσταση της ζημιάς στο λογισμικό της σύστημα. Σύμφωνα με τους ειδικούς του χώρου η επόμενη πρόκληση για τις εταιρείες και τα τμήματα πληροφορικής είναι η προστασία των δεδομένων σε cloud.
Σήμερα φαίνεται πως δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς αρχίζουν να αναγνωρίζουν το πρόβλημα και να αναζητούν λύσεις αφενός σε επίπεδο προστασίας των συστημάτων τους και αφετέρου σε εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα. Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos για τους Lloyd’s που έγινε σε εταιρείες από όλο τον κόσμο, το 2013 οι επικεφαλής των εταιρειών κατατάσσουν τις επιθέσεις αυτές τρίτες στη λίστα με τους σημαντικότερους κινδύνους, όταν το 2012 οι ηλεκτρονικοί κίνδυνοι ήταν δωδέκατοι. Επίσης μελέτη του Ponemon Institute διαπίστωσε ότι το 2012 το μέσο ετήσιο κόστος των κυβερνοεπιθέσεων για 56 οργανισμούς των ΗΠΑ ήταν 8,9 εκατ. δολάρια το χρόνο, από 8,4 εκατ. δολάρια το 2011.
Η εξέλιξη του φαινομένου και οι ανάγκες των οργανισμών οδήγησαν στη δημιουργία προγραμμάτων που διασφαλίζουν ότι μια εταιρεία ή ένας Οργανισμός θα μπορέσει να συνεχίσει τη λειτουργία του μετά από μια ηλεκτρονική επίθεση. Ήδη στο εξωτερικό, πρωτίστως στην Αμερική αλλά και σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, τα προγράμματα αυτά ανθούν, καθώς οι επιχειρηματίες αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητά τους. Σε ένα βαθμό σε αυτό έχει συντελέσει και το νομοθετικό πλαίσιο γύρω από τα προσωπικά δεδομένα, που ορίζει ως υποχρέωση των εταιρειών – όπως συμβαίνει στη Γερμανία - να ενημερώνουν τους πελάτες τους σε περίπτωση που τα προσωπικά τους δεδομένα έχουν εκτεθεί σε τρίτους.
Αναμφισβήτητα, σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ασφάλισης για cyber-κινδύνους έχει παίξει ταυτόχρονα και η συχνότητα του φαινομένου όσο και το γεγονός ότι πλέον οι επιθέσεις δεν έχουν αποκλειστικά ως έναυσμα την οικονομική ωφέλεια αυτών που τη σχεδιάζουν, αλλά, πολύ συχνά, έχουν πολιτική ή ιδεολογική βάση.
Απρος την αντιμετώπιση του προβλήματος αρχίζουν σταδιακά να προσανατολίζονται και οι οργανισμοί στην Ελλάδα. Όπως μας αναφέρει ο κ. Κώστας Βούλγαρης, Financial Lines Manager στην AIG, «σταδιακά οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται την ανάγκη προστασίας τους από τη συγκεκριμένη κατηγορία κινδύνων. Αυτό συμβαίνει, κατά πρώτον, γιατί τα κρούσματα των επιθέσεων αυξάνονται και στην Ελλάδα, τόσο από hackers με οικονομικά κίνητρα όσο και από ακτιβιστικές οργανώσεις».


 


ΤΙ ΛΕΕΙ Η AIG ΓΙΑ ΤΟΥΣ CYBER-ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ



ΧΡ_ Εταιρείες, εθνικοί φορείς και διεθνείς οργανισμοί στηρίζουν τις εργασίες τους στο διαδίκτυο. Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν;


Κώστας Βούλγαρης, Financial Lines Manager, AIG: Ο όρος «ηλεκτρονικοί και διαδικτυακοί κίνδυνοι» περιλαμβάνει μια ιδιαίτερα ευρεία σειρά κινδύνων που ενδέχεται να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε επιχείρηση έχει παρουσία ή/και στηρίζει τις εργασίες της στο διαδίκτυο. Αυτό, μεταξύ άλλων, συμπεριλαμβάνει οποιαδήποτε on-line πλατφόρμα, τις υπηρεσίες απομακρυσμένων servers, τα εταιρικά e-mail, την ιστοσελίδα της εταιρείας κ.α.


Εδώ, πλέον, το ζητούμενο δεν είναι τόσο η προστασία του hardware μιας εταιρείας όσο των δεδομένων που χειρίζεται, είτε αυτά είναι εταιρικά είτε προσωπικά δεδομένα πελατών/συνεργατών της. Κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε επιβολή πρόστιμων εις βάρος της επιχείρησης, υποβολή αγωγών, σημαντική κρίση εταιρικής φήμης ή ακόμη και στη διακοπή της λειτουργίας των δικτύων της.


ΧΡ_ Οι εταιρείες έχουν αντιληφθεί τους κινδύνους και τις συνέπειες που αυτοί μπορεί να έχουν στην ομαλή λειτουργία τους; Έχουν διεισδύσει τα προγράμματα αυτά στην ελληνική αγορά (αν όχι, τι πρέπει να αλλάξει);


Κ.Β.: Σταδιακά, ολοένα και περισσότερες εταιρείες αντιλαμβάνονται την ανάγκη προστασίας τους από τη συγκεκριμένη κατηγορία κινδύνων. Αυτό συμβαίνει, κατά πρώτον, γιατί τα κρούσματα των επιθέσεων αυξάνονται και στην Ελλάδα, τόσο από hackers με οικονομικά κίνητρα όσο και από ακτβιστικές οργανώσεις.


Επιπλέον, οι εταιρείες αντιλαμβάνονται ότι η έκταση που παίρνει μια τέτοια επίθεση είναι ιδιαίτερα μεγάλη: αρχικά δημιουργούνται χρηματικές απώλειες που οφείλονται σε αποζημιώσεις σε τρίτους, νομικά έξοδα και έρευνες, καθώς και στην απώλεια εσόδων λόγω ενδεχόμενης διακοπής της λειτουργίας των δικτύων. Ενδέχεται επίσης να υπάρχουν νομικές κυρώσεις, καθώς και προβλήματα στη λειτουργία του τμήματος ΙΤ, που καλείται αφενός να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και αφετέρου να συνεχίσει τη ροή των καθημερινών εργασιών του.


Εκτός από τα παραπάνω, μια επιχείρηση που έχει να αντιμετωπίσει ένα σχετικό κρούσμα επίθεσης, πρέπει παράλληλα να διαχειριστεί μια κρίση εταιρικής φήμης που ενδεχομένως θα κλονίσει τη θέση της στην αγορά και τη σχέση της με το κοινό. Θα κληθεί να απαντήσει σε ερωτήσεις και αρνητικά σχόλια στα ΜΜΕ και τα social media, χωρίς να είναι απαραίτητα προετοιμασμένη γι’ αυτό το ενδεχόμενο.


Η συνειδητοποίηση αυτή αυξάνει με γρήγορους ρυθμούς και τη διείσδυση στην αγορά των αντίστοιχων ασφαλιστικών προγραμμάτων.


ΧΡ_ Πόσο καλά ανεπτυγμένα είναι τα προγράμματα ασφάλισης έναντι των κινδύνων του διαδικτύου;


Κ.Β.: Έχοντας τα παραπάνω κατά νου, στην AIG δημιουργήσαμε το πρώτο πρόγραμμα ασφάλισης ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων στην ελληνική αγορά, το CyberEdge, το οποίο προβλέπει τις πολλαπλές και πολυεπίπεδες επιπτώσεις των διαδικτυακών και ηλεκτρονικών κινδύνων και συνδυάζει την παραδοσιακή ασφαλιστική κάλυψη με την παροχή επαγγελματικών συμβουλών.
Ξεκινώντας με το αμιγώς ασφαλιστικό σκέλος, το CyberEdge καλύπτει τις απαιτήσεις τρίτων κατά του ασφαλισμένου, που ενδέχεται να προέρχονται από διαρροή ή αλλοίωση δεδομένων λόγω κακόβουλων επιθέσεων, αδυναμία πρόσβασης στα συστήματα του ασφαλισμένου, αποκάλυψη δεδομένων λόγω παραβίασης ή απώλεια δεδομένων από φορητές συσκευές (smartphones, laptops, USB drives κ.λπ.).
Καλύπτονται, επίσης, οι χρηματικές απώλειες από τη διακοπή της λειτουργίας των συστημάτων μιας επιχείρησης (business interruption), καθώς και οι απώλειες από εκβιασμό μετά από διαρροή δεδομένων.
Το CyberEdge ολοκληρώνεται με μια σειρά υπηρεσιών από εξειδικευμένους νομικούς, συμβούλους δημοσίων σχέσεων και ειδικούς ασφαλείας. Έτσι, προβλέπεται η διαχείριση και αποκατάσταση της εταιρικής φήμης, με στρατηγικό πλάνο επικοινωνίας προς το εσωτερικό και εξωτερικό κοινό, ενώ παράλληλα οι ειδικοί εμπειρογνώμονες διερευνούν τα αίτια και τις συνθήκες παραβίασης, καθώς επίσης και το κόστος της ζημιάς, ενώ συμβάλλουν στην αποκατάσταση των συστημάτων και στην ανάκτηση των δεδομένων.


ΧΡ_Ποιες είναι οι λύσεις που προτείνετε για την προστασία από το κυβερνοέγκλημα;


Κ.Β.: Η λογική του «Act as you’ ve already been hacked» μάς βρίσκει σύμφωνους και αυτό γιατί όσο εξελίσσεται η τεχνολογία τόσο εξελίσσονται και οι μορφές επίθεσης που μπορεί να δεχθεί μια επιχείρηση. Συμβουλεύουμε λοιπόν τους ασφαλισμένους μας, αρχικά, να παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις στον χώρο της ηλεκτρονικής ασφάλειας, δίνοντας έμφαση στην πρόληψη. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, οι καλύψεις του CyberEdge περιλαμβάνουν το κόστος επαγγελματικών συμβουλών για την πρόληψη ή την ελαχιστοποίηση ενδεχόμενων αρνητικών επιπτώσεων κάποιας επίθεσης, αλλά και την ελαχιστοποίηση πιθανής ζημιάς στη φήμη οποιουδήποτε στελέχους της εταιρείας. Φυσικά, όμως, επειδή η εμπειρία έχει αποδείξει ότι δεν υπάρχει απαραβίαστο σύστημα, θεωρούμε ότι κάθε σύγχρονη επιχείρηση πρέπει να είναι και ασφαλισμένη.


 


Τίτλος: ΜΟΛΙΣ ΔΕΧΘΗΚΑΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΕΠΙΘΕΣΗ: ΚΑΙ ΤΩΡΑ;


Υπότιτλος: Περισσότεροι από ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους υπήρξαν θύματα τουλάχιστον μίας επίθεσης στον κυβερνοχώρο


Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, με τίτλο «Οι τάσεις στην τεχνολογία», πάνω από ένας στους τέσσερις (28%) ερωτηθέντες αναφέρουν ότι οι εταιρείες τους υπήρξαν θύματα τουλάχιστον μίας επίθεσης στον κυβερνοχώρο κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Η συγκεκριμένη έκθεση βασίστηκε στα πορίσματα της έρευνας στην οποία συμμετείχαν 1.749 επαγγελματίες του κλάδου της τεχνολογίας. Με τη συμβολή των έμπειρων αναλυτών της Deloitte που ασχολούνται με τον κλάδο της τεχνολογίας, η έκθεση εντοπίζει και αναλύει τις 10 τάσεις που μπορεί να επηρεάσουν τους CIOs από το τρέχον έτος και μετέπειτα.
Πιο συγκεκριμένα, το 9% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η εταιρεία του υπέστη πολλαπλές παραβιάσεις, ενώ ένα ανησυχητικό ποσοστό της τάξης 17% δεν ήταν καν βέβαιο για την ικανότητα της εταιρείας του να εντοπίσει τέτοιου είδους επιθέσεις.
Οι δέκα τάσεις στην τεχνολογία χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:


• Disruptors: Τάσεις που μπορούν να αναδειχθούν ως ευκαιρίες, «διαταράσσουν» θετικά και αναπτύσσουν τις δυνατότητες τεχνολογιών πληροφορίας, τις επιχειρησιακές λειτουργίες και τα επιχειρηματικά μοντέλα και
• Enablers: Τεχνολογικές τάσεις στις οποίες πολλοί CIOs έχουν ήδη επενδύσει χρόνο και κόπο και οι οποίες προτείνουν μία ακόμη προσέγγιση χάρη στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και δυνατότητες.


Στην κατηγορία Disruptors περιλαμβάνονται οι εξής πέντε τάσεις:


 CIO σε ρόλο καταλύτη στη «μετα-ψηφιακή» εποχή: Ο CIO αξιοποιεί τη σύγκλιση των πέντε δυνάμεων της «μετα-ψηφιακής» εποχής: των κινητών, των κοινωνικών δικτύων, των analytics, του cloud και του κυβερνοχώρου.
 Κινητικότητα και πάλι κινητικότητα: Η εταιρική δυναμική από την κινητικότητα (mobile) είναι πολύ μεγαλύτερη από εκείνη των σημερινών smartphones και των εφαρμογών για ταμπλέτες. Πρόκειται για ένα «εργαλείο» που αναπτύσσεται ραγδαία και που μπορεί να αναμορφώσει τα λειτουργικά και τα επιχειρησιακά μοντέλα, αλλά και ολόκληρες αγορές.
 Κοινωνικός ανασχεδιασμός: Οι επιχειρήσεις σήμερα ανασχεδιάζουν και εμπλουτίζουν τις κοινωνικές τους πλατφόρμες με ειδικό περιεχόμενο. Οι πλατφόρμες αυτές μπορούν να μας απαλλάξουν από τους καθιερωμένους οργανωτικούς περιορισμούς. Ο κοινωνικός ανασχεδιασμός είναι μια ολόκληρη στρατηγική που μπορεί να αλλάξει θεμελιωδώς τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις.
 Σχεδιασμός ως πρακτική: Ο σχεδιασμός είναι μια ευκαιρία για αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι τεχνολογικές λύσεις υλοποιούνται, με στόχο την ενδυνάμωση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας. Αποτελεί επίσης, μια νέα προσέγγιση για τον εντοπισμό των αναγκών των επιχειρήσεων, ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα των καταναλωτικών τεχνολογιών.
 IPv6: Το Internet Protocol είναι η βάση της δικτύωσης, αλλά το εύρος των διευθύνσεων εξαντλείται. Όσο σημαντικό είναι για μια επιχείρηση να είναι συνδεδεμένη με την υπόλοιπη αγορά τόσο σημαντικό είναι και το IPv6 για το μέλλον.


Στην κατηγορία Enablers ανήκουν οι ακόλουθες πέντε τάσεις:


 Καθορισμός της «εικόνας» των δεδομένων: Αν αξιοποιήσουμε τους ανθρώπους και τις τεχνολογίες, μπορούμε να βρούμε νέες λύσεις, αλλά και να εντοπίσουμε νέες προκλήσεις, που προκύπτουν χάρη στα δεδομένα μας.
 Το Gaming «εισβάλλει» στον χώρο εργασίας: Η ενσωμάτωση του Gaming στην εργασία μπορεί να ενθαρρύνει τη δέσμευση και να αλλάξει τις συμπεριφορές, τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών, αλλά και των προμηθευτών, δημιουργώντας νέους τρόπους για να επιτευχθούν οι στόχοι των επιχειρήσεων.
 Επανεφευρίσκοντας τα ERP (Enterprise Resource Planning): Τα συστήματα ERP μπορούν να ενισχύσουν και να επεκτείνουν τη λειτουργικότητα των δεδομένων, του hardware, των εγκαταστάσεων και των επιχειρησιακών μοντέλων.
 Είναι αδύνατο να προστατευθεί κανείς από κυβερνοεπιθέσεις: Χρειάζεται γρήγορος εντοπισμός, σωστή αντιμετώπιση και συνεχής αναπροσαρμογή των τακτικών και μεθόδων προστασίας από κυβερνοεπιθέσεις. Είναι απαραίτητο η επιχείρηση να είναι κατάλληλα προετοιμασμένη για να δεχθεί μια κυβερνοεπίθεση, να την περιμένει και να την αποτρέπει - όποτε είναι αυτό δυνατό.
 Η «επιχείρηση» του IT: Μετά τον ανασχεδιασμό της υπόλοιπης επιχείρησης, και το ΙΤ χρειάζεται να αναπροσαρμόσει τον τρόπο λειτουργίας του σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, έτσι ώστε οι CIOs να συνεχίσουν να συνεισφέρουν στη μείωση των εξόδων και στην καλύτερη διαχείριση του κινδύνου και το ΙΤ να αποτελέσει έναν ισχυρό συνεργάτη, που θα αξιοποιεί τις «διαταραχές» στη «μετα-ψηφιακή» εποχή.


Ορισμένα επιπλέον σημαντικά ευρήματα των «Τάσεων στην Τεχνολογία»:


Ο χρόνος εντοπισμού και αντιμετώπισης παραβάσεων ποικίλλει, αφήνοντας αρκετό περιθώριο βελτίωσης. Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν ότι οι εταιρείες τους εντόπισαν τις απειλές επίθεσης μέσα σε λίγες ώρες, ενώ περίπου ένας στους πέντε (21%) ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία του χρειάστηκε μία εβδομάδα και σχεδόν ένας στους δέκα (9%) ότι ξεπέρασε τη μία εβδομάδα.


Άνθρωποι, διαδικασίες και τεχνολογία είναι όλα εξίσου σημαντικά για τα προγράμματα αντιμετώπισης κυβερνοεπιθέσεων. Στην ερώτηση ποια χαρακτηριστικά θεωρούν πιο σημαντικά στα προγράμματα αντιμετώπισης κυβερνοεπιθέσεων, οι συμμετέχοντες απάντησαν τα εξής: υποδομές και τεχνολογία (28%), εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό/κατάλληλες δεξιότητες (26%), αποτελεσματικές λειτουργικές διαδικασίες (24%) και επαρκείς πόροι/χρηματοδότηση (22%).


Τα καταναλωτικά/προσωπικά δεδομένα είναι αυτά που αναζητούνται κυρίως από τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου και γι’ αυτόν τον λόγο οι εταιρείες επενδύουν σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να τα προστατεύσουν. Οι ερωτηθέντες αξιολόγησαν υψηλότερα τα καταναλωτικά/προσωπικά δεδομένα. Πιο αναλυτικά, περίπου οι μισοί (49%) ανέφεραν ότι ο συγκεκριμένος τύπος δεδομένων είναι ο πιο σημαντικός για τους κυβερνοεγκληματίες, ενώ αρκετά σημαντικούς τύπους δεδομένων έκριναν την πνευματική ιδιοκτησία (27%), την εταιρική στρατηγική της εταιρείας (13%) και τις πληροφορίες για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας (11%). Σε συμφωνία με τα παραπάνω στοιχεία έρχονται οι απαντήσεις των ερωτηθέντων, όπου περισσότεροι από τους μισούς (55%) δήλωσαν ότι οι εταιρείες τους επενδύουν πολύ περισσότερο αρχικά στην προστασία των προσωπικών δεδομένων και έπειτα στην προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας (23%).


 



 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ANDREY POPEL
ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
78Η ΔΕΘ
ΑΓΟΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
DIGITAL BANKING MONEY CONFERENCE 2013
ΟΙ ΤΟΠ 500 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ
ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site