Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Απρίλιος 2014-τ.401                              

TOSHIBA

ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ


Η Toshiba ανακοινώνει την επέκταση της εγγύησης «Ό,τι κι αν συμβεί». Αυτή η μοναδική προσφορά για την ελληνική αγορά, που προστατεύει τους καταναλωτές από αναπάντεχα έξοδα εξαιτίας ζημιάς από ατύχημα, απώλειας δεδομένων ή κλοπής, θα παρέχεται σε όσους αγοράζουν φορητό υπολογιστή της Toshiba μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2014. Η προσφορά διατίθεται δωρεάν στους καταναλωτές εφόσον κάνουν εγγραφή της συσκευής στην ιστοσελίδα της Toshiba εντός 14 ημερών από την αγορά. Η εγγραφή είναι δωρεάν και η εγγύηση ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς.

 Η προστασία της συσκευής είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας όταν αγοράζετε φορητό υπολογιστή. Δεδομένου του ότι οι περισσότερες τεχνικές δυσκολίες συμβαίνουν τον πρώτο χρόνο χρήσης της συσκευής, η Toshiba παρέχει στους πελάτες της την επέκταση της εγγύησης «Ό,τι κι αν συμβεί», για να τους προστατέψει από αναπάντεχα έξοδα.

Για κάθε συσκευή που έχει δηλωθεί για την εγγύηση «Ό,τι κι αν συμβεί», οι καταναλωτές λαμβάνουν δωρεάν επισκευή της συσκευής ή αντικατάστασή της με μια καινούρια.

 Η Toshiba εργάζεται αδιάκοπα, σε συνεργασία με τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους, για να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχονται στους καταναλωτές. Για παράδειγμα, οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι της Toshiba θα παρέχουν στον πελάτη τη δυνατότητα μεταφοράς της συσκευής του στο κέντρο τεχνικής υποστήριξης, καθώς επίσης και τεχνική υποστήριξη με όλη την απαραίτητη πληροφόρηση.

 Όλοι οι καταναλωτές που επιθυμούν να κάνουν εγγραφή στην εγγύηση «Ό,τι κι αν συμβεί», μπορούν να το κάνουν εύκολα και γρήγορα από την ιστοσελίδα της Toshiba. Για περισσότερες πληροφορίες και για εγγραφή, απλώς επισκεφθείτε την ιστοσελίδα
https://www.nomatterwhatguarantee.com/el/Home και συμπληρώστε τις απαραίτητες πληροφορίες. Οι πελάτες λαμβάνουν ένα πιστοποιητικό ολοκληρωμένης εγγραφής, που προσφέρει την απαραίτητη προστασία που χρειάζονται οι συσκευές για έναν ολόκληρο χρόνο.


LOUIS CRUISES

Η  ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ 2014


Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Louis Cruises για φέτος αναμένονται 820.000 επισκέψεις επιβατών σε ελληνικά λιμάνια, από τους οποίους οι 150.000 θα είναι home porting (προσμετρώντας και τα πλοία που ναυλώνει και διαχειρίζεται για λογαριασμό της Thomson Cruises).

Η Louis Cruises εγκαινιάζει ουσιαστικά τη φετινή ελληνική κρουαζιέρα και σε σχετική συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε τα φετινά της προγράμματα, τη στρατηγική της τοποθέτηση ως τη μοναδική εταιρεία με αφετηρία ελληνικά λιμάνια και το όραμά της για βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη της κρουαζιέρας με την εισαγωγή νέων μοναδικών προορισμών. Επίσης, για πρώτη φορά φέτος εμπλουτίζει τις θεματικές κρουαζιέρες δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην προώθηση του ελληνικού πολιτισμού, της γαστρονομίας, του κρασιού και της ιστορίας της χώρας μας.

Αρχικά το λόγο έλαβε ο κος Κυριάκος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Cruises, ο οποίος ανακοίνωσε την καθιέρωση δύο συνεντεύξεων τύπου, μία στην αρχή και μία στο τέλος της τουριστικής περιόδου στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της εταιρείας για ενίσχυση της ενημέρωσης στα θέματα κρουαζιέρας,   αφενός λόγω της πολυετούς εμπειρίας και τεχνογνωσίας που διαθέτει, αφετέρου εξαιτίας της συμμετοχής της στην Εκτελεστική Επιτροπή της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA). Στη συνέχεια περιέγραψε ποια είναι η στρατηγική και οι στόχοι της εταιρείας,  καθώς όπως είπε: «Η φετινή χρονιά αποτελεί ορόσημο για εμάς καθώς αναλάβαμε την πρωτοβουλία και την καινοτομία να εντάξουμε στα προγράμματά μικρά ελληνικά νησιά που λόγω του μεσαίου μεγέθους των πλοίων μας, μπορούμε  να τα προσεγγίσουμε  χωρίς να διαταράσσεται η ηρεμία του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και η τοπική πολιτιστική ιδιαιτερότητα. Η ήπια αυτή τουριστική ανάπτυξη πάντα με γνώμονα το σεβασμό στο περιβάλλον κι η ‘αποσυμφόρηση’ κορεσμένων προορισμών, πιστεύουμε ότι θα πρέπει να τύχει της στήριξης του κράτους με τη διαμόρφωση των κατάλληλων υποδομών, προκειμένου να αξιοποιήσει η Ελλάδα το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κρουαζιέρα».


 


ATHENS CONVENTION & VISITORS BUREAU

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΕΩΝ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ


«Ο Τουρισμός πόλεων και η Αστική Ανάπτυξη» ήταν το κεντρικό θέμα της διεθνούς διάσκεψης που διοργανώθηκε σήμερα Μ. Τρίτη 15 Απριλίου 2014 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Μέγαρο Αθηνών από τον Δήμο Αθηναίων, την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και το Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB) στο πλαίσιο του workshop Travel Trade Athens 2014.

Ανοίγοντας τις εργασίες της Διάσκεψης, ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης ανέφερε πως όλες οι διεθνείς μελέτες και έρευνες συγκλίνουν στη διαπίστωση ότι έχει ανατείλει η εποχή των μεγαλουπόλεων, με τις σύγχρονες τάσεις αστικοποίησης να επιφέρουν διόγκωση των μεγεθών τους και αύξηση του αριθμού τους ανά τον κόσμο.

Όπως τόνισε, ο ΟΟΣΑ εκτιμά ότι το 70% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει σε αστικές περιοχές μέχρι το έτος 2050, ενώ η UNESCO πριν από λίγα χρόνια, προέβλεπε ότι, μέχρι το 2015, θα υπάρχουν 26 μεγαλουπόλεις - δηλαδή πόλεις με περισσότερα από 10 εκατομμύρια άτομα πληθυσμό.

Πρόσθεσε ότι το θέμα “Αστική Ανάπτυξη και o Τουρισμός πόλεων”, δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο καίριο και κεφαλαιώδες καθώς πρόκειται για ένα ζήτημα με πολλές και σύνθετες παραμέτρους, δημογραφικές, πολεοδομικές και οικονομικές και κοινωνικές, και δεν αφορά μονάχα στο μέλλον, καθώς έχει αρχίσει ήδη να επηρεάζει και να αναδιαμορφώνει το παρόν πολλών μεγάλων αστικών κέντρων.  

Σε αυτό το πλαίσιο, όπως τόνισε ο κ. Καμίνης,  ο Δήμος Αθηναίων σχεδίασε και έθεσε σε εφαρμογή το πολυδιάστατο αναπτυξιακό σχέδιο , το «Έργο Αθήνα», το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με στόχο να μεταμορφώσει την Αθήνα με τη συμμετοχή των πολιτών, σε μια πόλη με νέες παραγωγικές και κοινωνικές δομές, ανθηρή και καινοτόμα οικονομία. «Μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα που θα σφύζει από δημιουργικότητα, με έντονα εξωστρεφή και ανανεωτικό χαρακτήρα.  Μια πόλη λειτουργική για τους κατοίκους της και ελκυστική για τους επισκέπτες της» είπε χαρακτηριστικά.

Το «Έργο Αθήνα» που εξελίσσεται σε τέσσερις άξονες, στοχεύει να χρηματοδοτήσει συνολικά έργα ύψους 174 εκατ. Ευρώ περίπου, και ήδη διαθέτει χρηματοδότηση 120 εκατομμυρίων ευρώ.


EMIRATES

«ΠΡΟΣΓΕΙΩΝΕΤΑΙ» ΣΤΟ DUBAI MALL


Η αεροπορική εταιρεία φέρνει τον προσομοιωτή πτήσης του αεροσκάφους Α380 και εγκαινιάζει το επίσημο κατάστημά της στο εμπορικό κέντρο με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο

Οι επισκέπτες του Dubai Mall θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να συνδεθούν με την αεροπλοΐα όπως ποτέ πριν, χάρη στην Emirates.

Η Αυτού Υψηλότης, Σεΐχης Ahmed bin Saeed Al-Maktoum, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, της Emirates Airline και του Ομίλου, εγκαινίασε σήμερα το Emirates Official Store και το Emirates A380 Experience – τον πρώτο προσομοιωτή πτήσης A380 για το κοινό στη Μέση Ανατολή – στο εμπορικό κέντρο Dubai Mall.

Τοποθετημένο στο Village στο Dubai Mall, το Emirates A380 Experience παρουσιάζει στους επισκέπτες το θάλαμο διακυβέρνησης ενός από τα πιο σύγχρονα αεροσκάφη στον κόσμο, δίνοντας τη δυνατότητα, σε όσους βρεθούν στο γνωστό εμπορικό κέντρο, να βιώσουν τη μαγεία της προσγείωσης και της απογείωσης σε 12 από τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια του κόσμου κάτω από διαφορετικές καιρικές συνθήκες. Επίσης, οι επισκέπτες θα βαθμολογηθούν βάσει της απόδοσής τους στην καλύτερη πλοήγηση του αεροσκάφους, ανταγωνιζόμενοι με τους φίλους ή την οικογένειά τους. Το Emirate A380 Experience αποτελεί τη δεύτερη αντίστοιχη κατασκευή τέτοιου είδους της εταιρείας. Το πρώτο Emirates Aviation Experience εγκαινιάστηκε στο Λονδίνο το περασμένο έτος κι έτυχε θερμής υποδοχής από το κοινό.

«Η Emirates αποτελεί το μεγαλύτερο διαχειριστή A380 στον κόσμο με 47 αεροσκάφη στο στόλο μας, αεροσκάφος το οποίο είναι εξαιρετικά δημοφιλές στους πελάτες μας. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάζουμε στους λάτρεις της αεροπλοΐας άλλη μία μοναδική προοπτική του μεγαλύτερου επιβατικού αεροσκάφους στον κόσμο μέσω του Emirates A380 Experience. Έχοντας λάβει τη θετική ανταπόκριση του κοινού στο Ηνωμένο Βασίλειο, πιστεύουμε ότι το Emirates A380 Experience θα αποτελέσει μια πολύ δημοφιλή δραστηριότητα για τους επισκέπτες του εμπορικού κέντρου, καθώς και ιδανική ομαδική δραστηριότητα μεταξύ επαγγελματικών ομάδων (team building activity)», δήλωσε ο Σεΐχης Ahmed bin Saeed Al-Maktoum.

«Παρουσιάζοντας το Emirates A380 Experience και το Emirate Official Store στο Dubai Mall, στοχεύουμε στο να έρθουμε πιο κοντά με ένα ευρύτερο ακροατήριο σε ένα lifestyle περιβάλλον μεγάλης επισκεψιμότητας. Παράλληλα, επιδιώκουμε με τον τρόπο αυτό να τους δώσουμε ένα δείγμα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στην Emirates, ανεξάρτητα από το πότε θα είναι το επόμενο ταξίδι τους», συμπλήρωσε.

Οι επισκέπτες του Emirates A380 Experience θα έχουν την ευκαιρία να πετάξουν πάνω από ιστορικά μνημεία του Παρισιού και τα κανάλια του Άμστερνταμ, και να φτάσουν έως και το μοναδικό αστικό τοπίο του Χονγκ Κονγκ, όλα αυτά μέσα από οθόνες υψηλής ευκρίνειας.


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
SUSTAINABILITY
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΓΡΙΒΕΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ
ΑΓΟΡΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ
OUTDOOR EXPO 2014
ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΑΚΕΛΟΣ PROFILE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site