Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2014-τ.400                              





ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ


Στηρίζει τη μαθητική επιχειρηματικότητα


Η εταιρεία Παπαδοπούλου συνεπής στη δέσμευσή της να ενισχύει δράσεις που έχουν σχέση με τα παιδιά, την εκπαίδευσή και τη διατροφή τους, καθοδήγησε τους μαθητές-μέλη του Επιχειρηματικού Ομίλου Γυμνασίου Νέας Γενιάς Ζηρίδη στη νέα τους επιχειρηματική πρόκληση και δημιούργησαν μαζί το πρώτο μπισκότο με μέλι, το “Beescoto”.

Ο Επιχειρηματικός Όμιλος Γυμνασίου της Νέας Γενιάς Ζηρίδη λειτουργεί σαν μια εικονική επιχείρηση και λαμβάνει μέρος κάθε χρόνο σε διαγωνισμό που διεξάγεται από το ΣΕΝ (Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης και με τη συνεργασία του ΣΕΒ. Έχει μία αξιόλογη πορεία τα τελευταία χρόνια με σημαντικές διακρίσεις για τις πρωτότυπες και δημιουργικές ιδέες των μαθητών.   

Για τις ανάγκες του φετινού διαγωνισμού, οι μαθητές απευθύνθηκαν στην εταιρεία Παπαδοπούλου την κορυφαία εταιρεία μπισκότων στην Ελλάδα. Στελέχη της εταιρείας από τα τμήματα Marketing και Παραγωγής συνεργάστηκαν με τους μαθητές του Επιχειρηματικού Ομίλου του Γυμνασίου του σχολείου, τους οποίους καθοδήγησαν με την εμπειρία και τις πολύτιμες γνώσεις τους σε όλη τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής ενός νέου προϊόντος. Αποτέλεσμα ήταν το διπλό Digestive με αλεύρι ολικής άλεσης και γέμιση κρέμας μελιού, το “Beescoto”, ένα μπισκότο που «Κεντρίζει τη γεύση σας!». 

«Με αυτήν την ενέργεια, αποδεικνύεται για άλλη μία φορά η δέσμευση που έχει αναλάβει η εταιρεία μας να στηρίζει πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν σχέση με τα παιδιά, την εκπαίδευση και τη διατροφή. Η προσφορά της εταιρείας στην κοινωνία και ιδίως στους νέους είναι πηγαία και ειλικρινής και προσφέρεται απλόχερα από όλα τα στελέχη της εταιρείας σε κάθε ευκαιρία» δήλωσε σχετικά η κα Τζελίνα Κουκουμέλη, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας Παπαδοπούλου.




CHILLBOX FROZEN YOGURT

Εξαπλώνεται και στις Η.Π.Α.


Εκτός Ευρώπης επεκτείνεται η Chillbox στοχεύοντας στην αγορά των ΗΠΑ. Η ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας στην εν λόγω αγορά θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την Lymell Holdings LLC, η οποία απέκτησε το αποκλειστικό δικαίωμα master franchise για το άνοιγμα 100 καταστημάτων chillbox για τη συγκεκριμένη αγορά, σε βάθος τετραετίας. 

Η συμφωνία αυτή έρχεται σε συνέχεια της γρήγορης εξάπλωσης της Chillbox στην υψηλών απαιτήσεων ευρωπαϊκή αγορά και της πρόσφατης δημιουργίας καταστημάτων σε Αυστρία και Ουγγαρία, αποτέλεσμα της οποίας είναι σήμερα η Chillbox να διατηρεί παρουσία σε 72 σημεία, 11 χωρών.

Το δίκτυο καταστημάτων chillbox είναι το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων frozen yogurt στην Ελλάδα με 55 σημεία σε λειτουργία αυτή την χρονική στιγμή. Στο εξωτερικό, το δίκτυο καταστημάτων chillbox διατηρεί παρουσία στις αγορές, της Αγγλίας (1 κατάστημα), της Αυστρίας (1 κατάστημα), του Βελγίου (1 κατάστημα), της Γαλλίας (1 κατάστημα), της Ολλανδίας (1 κατάστημα), της Ουγγαρίας (1 κατάστημα), της Σουηδίας (4 καταστήματα), της Βουλγαρίας (4 καταστήματα), της Κύπρου (2 καταστήματα),  και της ΠΓΔΜ (1 κατάστημα).




ΚΑΦΕΣ BRAVO

Επαναλανσάρεται με νέα επικοινωνιακή εκστρατεία


Ο ελληνικός καφές Bravo επανέρχεται δυναμικά μέσα από μια νέα επικοινωνιακή εκστρατεία, με παρουσία τόσο στην τηλεόραση, όσο και στα social media (facebook page, youtube channel), αλλά και εντός καταστημάτων με ποικίλες below-the-line ενέργειες που θα εξελιχθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Μέσα από τη νέα ολοκληρωμένη καμπάνια, ο ελληνικός καφές Bravo αναδεικνύει και επιβραβεύει αυτούς που μένουν πιστοί στον εαυτό τους και στα θέλω τους, αυτούς που αναζητούν έμπνευση για να αλλάξουν τον κόσμο γύρω τους, αυτούς που δεν συμβιβάζονται... αυτούς που ακολουθούν το δικό τους μονοπάτι!

Γιατί ο Bravo χαράζει και ακολουθεί τη δική του πορεία στον ελληνικό καφέ με γνώμονα την ποιότητα, τη δική του αυθεντική ταυτότητα, το δικό του χαρακτήρα. Γιατί για να γίνει ένας πραγματικά καλός ελληνικός καφές χρειάζεται μεράκι, αγάπη και γνώση. Αυτά ακριβώς είναι τα συστατικά του Bravo από το 1926 μέχρι και σήμερα.


INTERAMERICAN

Καθαρά κέρδη 26,6 εκατ. το 2013


Ηγετικό χαρακτήρα στην ασφαλιστική αγορά της επόμενης ημέρας προδίδουν τα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασε η INTERAMERICAN για το 2013. Η εταιρεία κατέγραψε κέρδη μετά από φόρους 26,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 27,8% έναντι του 2012 (20,8 εκατ.), ενώ αυξημένα είναι και τα επαναλαμβανόμενα κέρδη της. Η παραγωγή συγκρατήθηκε σε υψηλό επίπεδο, φθάνοντας στα 393,9 εκατ. σε συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, μειωμένα λιγότερο έναντι του μέσου όρου της ασφαλιστικής αγοράς (8,1% έναντι 9,3%). Αξιοσημείωτη είναι η περαιτέρω βελτίωση του υψηλού δείκτη φερεγγυότητας, που υπολογίζεται πάνω από 300%.

Κερδοφόροι ήταν και οι τρεις βασικοί τομείς δραστηριοτήτων της INTERAMERICAN. Στις γενικές ασφάλειες σημειώθηκαν κέρδη 11,7 εκατ., ενώ στις ασφάλειες ζωής και υγείας τα κέρδη ανήλθαν σε 15,1 εκατ. Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η εταιρεία είναι η πιο κερδοφόρος μεταξύ των εκτός Ολλανδίας θυγατρικών του ομίλου ACHMEA.

Στη διάθρωση των ασφαλιστικών εργασιών παρατηρείται σχετική ισορροπία με αυξημένη τη δυναμική των γενικών ασφαλειών, που έδωσαν μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 215,7 εκατ. ευρώ, ενώ οι κλάδοι ζωής και υγείας έφθασαν στα 178,2 εκατ. (88,7 και 89,5 εκατ. αντίστοιχα). Με τα δεδομένα της ασφαλιστικής αγοράς, εκτιμάται ότι τα μερίδιο της εταιρείας αυξήθηκε σε 10,2% έναντι 9,9% το 2012. Η INTERAMERICAN πέτυχε καλύτερο combined ratio στις γενικές ασφάλειες (93,4%) κρατώντας το εντός στόχου και στις ασφάλειες ζωής και υγείας, έχοντας επιτύχει καλύτερες συμφωνίες με παρόχους, αποτελεσματικότερη διαχείριση ζημιών και καλύτερο underwriting.

Η θετική εικόνα των αποτελεσμάτων της εταιρείας υπογραμμίζεται και από τον αποτελεσματικότερο έλεγχο των λειτουργικών εξόδων, την ανάπτυξη όλων των δικτύων διανομής και της ιδιαίτερης δυναμικής των απευθείας πωλήσεων, που συνδυάστηκαν με σημαντικές επενδύσεις σε λειτουργικές βελτιώσεις και με προϊοντικό σχεδιασμό στη βάση της τυποποίησης – απλοποίησης, της καθετοποίησης στη διαχείριση των ζημιών και των προωθημένων ψηφιακών εφαρμογών. Τα εν λόγω χαρακτηριστικά συνηγορούν στην ετοιμότητα της INTERAMERICAN εν όψει της εφαρμογής της οδηγίας Solvency II, τόσο ως προς τις κεφαλαιακές απαιτήσεις όσο και ως προς τη διακυβέρνηση, τη διαχείριση κινδύνων και το σύστημα εσωτερικού ελέγχου.


RANDSTAD

Ανακάμπτει σταδιακά στην Ελλάδα

Με αφορμή τη δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων ο Ben Noteboom, Διευθύνων Σύμβουλος της Randstad επεσήμανε: «Η αναπτυξιακή πορεία συνεχίστηκε σε όλο το τέταρτο τρίμηνο του 2013, επιβεβαιώνοντας τη σταδιακή ανάκαμψη. Η αύξηση των επενδύσεων μας στο μάρκετινγκ υλοποιήθηκε την κατάλληλη στιγμή, ενισχύοντας την αναγνωσιμότητα μας, την προτίμηση στην εταιρεία μας και βέβαια τις πωλήσεις μας, με αποτέλεσμα να επωφεληθούμε από τις ευκαιρίες ανάπτυξης. Θέλω με την ευκαιρία να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους τους εταίρους μας. Μέσω της εμπιστοσύνης και της αδιάλειπτης υποστήριξης των πελατών, των υποψηφίων και των επενδυτών μας, η Randstad κατάφερε να αναδεχθεί στον πραγματικά παγκόσμιο παίκτη που είναι σήμερα. Αλλά πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω τους ταλαντούχους, εργατικούς και γεμάτους έμπνευση συναδέλφους μου σε όλο τον κόσμο».

Η Leigh Ostergard, Managing Director της Randstad Hellas, με αφορμή τα τοπικά αποτελέσματα της Randstad σχολίασε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε με σκληρή δουλειά και άριστη ποιότητα υπηρεσιών να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας σε τοπικό επίπεδο, ειδικά εν μέσω ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου και ιδιαίτερα απαιτητικού περιβάλλοντος. Εντοπίζουμε στην αγορά τάσεις που μας επιτρέπουν να αισθανόμαστε συντηρητικά αισιόδοξοι, όπως η αύξηση  των αναγκών των επιχειρήσεων σε προσωπικό λόγω ανάληψης νέων έργων από τους πελάτες μας. Στην εταιρεία μας απασχολήσαμε περίπου 1300 υπαλλήλους προσωρινής απασχόλησης και την ίδια στιγμή, καταφέραμε να βοηθήσουμε το 61% των συμμετεχόντων στα προγράμματά outplacement της εταιρείας μας να βρουν εργασία μέσα στο προηγούμενο έτος. Παράλληλα επιστρέψαμε σε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2013. Το όραμά μας παραμένει, η περαιτέρω ενίσχυση της ηγετικής μας θέσης στον τομέα της παροχής υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και η παροχή τεχνογνωσίας στους πελάτες μας, με στόχο να στηρίξουμε την ανάπτυξή τους και να βοηθήσουμε τη βελτιστοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού τους».


ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ.

Συμφωνία με Karipidis Bros για τα 149 καταστήματα Αρβανιτίδης


Συμβόλαιο δικαιόχρησης με την Karipidis Bros, τη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία της Αρβανιτίδης Α.Ε., υπέγραψε η Μαρινόπουλος Α.Ε.

Η σχετική συμφωνία αφορά στο σύνολο του δικτύου των 149 καταστημάτων της Αρβανιτίδης Α.Ε., το οποίο πλέον θα λειτουργεί υπό καθεστώς δικαιόχρησης, με τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας να μετονομάζονται άμεσα σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express, αναβαθμίζοντας πλήρως την εικόνα και την οργάνωσή τους.

Σε ό,τι αφορά την αποθήκη που λειτουργεί η Αρβανιτίδης Α.Ε. στη Βέροια, εφεξής θα τροφοδοτεί τα καταστήματα του δικτύου με νέα γκάμα προϊόντων, στα οποία θα περιλαμβάνονται και τα προϊόντα με σήμα «Carrefour».

Σημειώνεται ότι, η συμφωνία franchise με την Αρβανιτίδης Α.Ε. υπεγράφη από τη Μαρινόπουλος Α.Ε. στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί για την ενδυνάμωση της παρουσίας της στη λιανική και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην αγορά με τη λειτουργία του μεγαλύτερου λιανεμπορικού δικτύου στην Ελλάδα. Μέσω της Αρβανιτίδης Α.Ε., η Μαρινόπουλος Α.Ε. ισχυροποιεί γεωγραφικά τη θέση της στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα, ενώ θα αυξήσει σημαντικά τον τζίρο της, τροφοδοτώντας με προϊόντα της τα 149 καταστήματα της Αρβανιτίδης Α.Ε.


 




  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΝΕΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΚΩΣΤΗΣ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΩΜΑΚΟΣ
ΑΓΟΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ
ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - LOGISTICS
ONLINE TRADING
ΑΓΟΡΑ CATERING-FAST FOOD
CLINICAL RESEARCH CONFERENCE 2013
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ FOURLIS
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site