Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2014-τ.400                              

ONE TEAM

Ανέλαβε την παρουσίαση για τις νέες κάψουλες espresso Douwe Egberts


Η Οne Team Α.Ε., εταιρία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και μάρκετινγκ, ανέλαβε την οργάνωση, επιμέλεια και δημοσιότητα του επίσημου λανσαρίσματος των νέων καψουλών espresso Douwe Egberts, στο πλαίσιο της υπάρχουσας συνεργασίας της με τη Bravo Greece A.E., μέλος του Ομίλου D.E MASTER BLENDERS 1753.

Το νέο προϊόν το οποίο είναι διαθέσιμο στα supermarkets & συμβατό με μηχανές Nespresso®* παρουσιάστηκε πρόσφατα, προς τους εκπροσώπους του Τύπου, καθώς και στους εμπορικούς συνεργάτες της εταιρίας. Το μουσικό ντουέτο Opera Chaotique, συνόδευσε με το δικό του μοναδικό τρόπο την παρουσίαση, δίνοντας το ανάλογο κρεσέντο στην προβολή των 12 απολαυστικών γεύσεων στις οποίες κυκλοφορούν οι κάψουλες espresso Douwe Egberts. 

Πιο αναλυτικά, η Οne Team επιμελήθηκε το σχεδιασμό του concept, το branding, την κατασκευή των σκηνικών και του press-kit, καθώς και την επικοινωνία και το συνολικό συντονισμό υλοποίησης της εκδήλωσης.


 


MASTERCARD

Δεύτερη ετήσια έρευνα για τις συναλλαγές μέσω κινητών

Η MasterCard και η Prime Research δημοσίευσαν τη δεύτερη, παγκόσμια, ετήσια έρευνα της MasterCard για τις συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων, η οποία βασίζεται σε περισσότερα από 13 εκατομμύρια σχόλια χρηστών σε Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter και το Facebook, καθώς και σε blogs και forums παγκοσμίως.  Η έρευνα δείχνει ότι υπάρχει θετικότερη αντιμετώπιση ως προς τις συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων και ότι η χρήση τους από τους καταναλωτές αναπτύσσεται με ταχύτητα, όπως και η  αποδοχή τους από τους έμπορους. Οι έμποροι τις αξιολογούν θετικά κατά 88%, ενώ πολλοί είναι αυτοί που τονίζουν ότι η αποδοχή πληρωμών μέσω κινητού, αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όσο οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε επιλογές  υπηρεσιών μέσω κινητών τηλεφώνων, οι έμποροι που διστάζουν να αποδεχθούν αυτές τις συναλλαγές μπορεί να βρεθούν σε μειονεκτική θέση.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 2013 ήταν η χρονιά κατά την οποία οι πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου πέρασαν από το επίπεδο της ιδέας στο επίπεδο της υλοποίησης. Το 2013 το 81% των σχετικών συζητήσεων προήλθαν από, τους adopters, όσους δηλαδή υιοθέτησαν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, σε αντίθεση με το 2012 όπου μόνο το 32% των συζητήσεων προήλθαν από όσους είχαν χρησιμοποιήσει αντίστοιχα προϊόντα. Παρά το γεγονός ότι οι ανησυχίες για την ασφάλεια παραμένουν, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές και οι έμποροι έχουν περάσει από το ερώτημα «γιατί να κάνουμε συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων;» στο «ποια εφαρμογή συναλλαγής μέσω κινητού να επιλέξουμε;».

Ως αποτέλεσμα, το 2014 ενδέχεται να είναι η χρονιά κατά την οποία θα διαμορφωθούν συμμαχίες μεταξύ εμπόρων και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, γεγονός που σημαίνει ότι, όσοι σκέφτονται να υιοθετήσουν πληρωμές μέσω κινητού, θα τύχουν καλύτερης εξυπηρέτησης.




INTERAMERICAN


Συνεργασία μεGolden Home για την ασφάλιση κατοικίας


Η INTERAMERICAN και το μεγάλο κτηματομεσιτικό γραφείο Golden Home ανακοίνωσαν την έναρξη συνεργασίας για  μία σημαντικής αξίας παροχή ασφαλιστικής κάλυψης κατοικίας από την κτηματομεσιτική επιχείρηση στους νέους πελάτες της. Το ασφαλιστήριο θα συνοδεύει, ως παροχή χωρίς ασφαλιστικό κόστος, κάθε περίπτωση αγοραπωλησίας ή ενοικίασης κατοικίας για διάρκεια ενός έτους. Η κάλυψη αφορά σε περιεχόμενο κατοικίας.

Από την INTERAMERICAN παρέχονται οι καλύψεις του προγράμματος Home Classic με σημαντική έκπτωση προς την Golden Home, στο πλαίσιο ευρύτερης συνεργασίας που έχει συμφωνηθεί μεταξύ των δύο επιχειρήσεων. Η ασφάλιση περιουσίας αποτελεί για την INTERAMERICAN βασικό πυλώνα ανάπτυξης εργασιών και ασφαλιστικής τεχνογνωσίας.

Η Golden Home δραστηριοποιείται στην Αττική με δίκτυο 160 συμβούλων ακίνητης περιουσίας και διαθέτει προς διαπραγμάτευση περισσότερα από 30 χιλιάδες ακίνητα. Η συνεργασία υλοποιήθηκε με τη διαμεσολάβηση του διοικητικού γραφείου πωλήσεων Αμαρουσίου της INTERAMERICAN.


ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ.

Συμφωνία με Karipidis Bros για τα 149 καταστήματα Αρβανιτίδης


Συμβόλαιο δικαιόχρησης με την Karipidis Bros, τη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία της Αρβανιτίδης Α.Ε., υπέγραψε η Μαρινόπουλος Α.Ε.

Η σχετική συμφωνία αφορά στο σύνολο του δικτύου των 149 καταστημάτων της Αρβανιτίδης Α.Ε., το οποίο πλέον θα λειτουργεί υπό καθεστώς δικαιόχρησης, με τα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας να μετονομάζονται άμεσα σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express, αναβαθμίζοντας πλήρως την εικόνα και την οργάνωσή τους.

Σε ό,τι αφορά την αποθήκη που λειτουργεί η Αρβανιτίδης Α.Ε. στη Βέροια, εφεξής θα τροφοδοτεί τα καταστήματα του δικτύου με νέα γκάμα προϊόντων, στα οποία θα περιλαμβάνονται και τα προϊόντα με σήμα «Carrefour».

Σημειώνεται ότι, η συμφωνία franchise με την Αρβανιτίδης Α.Ε. υπεγράφη από τη Μαρινόπουλος Α.Ε. στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί για την ενδυνάμωση της παρουσίας της στη λιανική και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην αγορά με τη λειτουργία του μεγαλύτερου λιανεμπορικού δικτύου στην Ελλάδα. Μέσω της Αρβανιτίδης Α.Ε., η Μαρινόπουλος Α.Ε. ισχυροποιεί γεωγραφικά τη θέση της στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα, ενώ θα αυξήσει σημαντικά τον τζίρο της, τροφοδοτώντας με προϊόντα της τα 149 καταστήματα της Αρβανιτίδης Α.Ε.




SCA HYGIENE PRODUCTS

ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ


Tο 2013, μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την αγορά, η SCA Hygiene Products κατέγραψε θετικά μεγέθη, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 15%, σε σύγκριση με το 2012, ξεπερνώντας τα 100 εκατ. ευρώ.

Η SCA Hygiene Products παρουσίασε τη νέα καινοτομία στα ρολά υγείας Zewa, το μοναδικό υδατοδιαλυτό χαρτο-κύλινδρο Zewa Aqua Tube. Παράλληλα, παρουσίασε και στοιχεία αναφορικά με την επιτυχημένη πορεία της στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια. 

Συγκεκριμένα, η SCA Hygiene Products ανακοίνωσε τη συνέχιση καταγραφής ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, επιτυγχάνοντας 55% αύξηση πωλήσεων την τελευταία πενταετία.

Η SCA, ηγέτιδα εταιρεία προϊόντων προσωπικής υγιεινής, χαρτικών και δασικών προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο, υπηρετώντας το όραμά της να παρέχει προϊόντα που βελτιώνουν την καθημερινότητα των καταναλωτών, παρουσιάζει το Zewa Aqua Tube® στην ελληνική αγορά. Το Zewa Aqua Tube® είναι ο μόνος υδατοδιαλυτός, βιοδιασπώμενος και ανακυκλώσιμος χαρτο-κύλινδρος για χαρτί υγείας, ο οποίος προσφέρει στους καταναλωτές έναν εναλλακτικό τρόπο απόρριψης του χαρτο-κυλίνδρου. Η υδατοδιαλυτότητα του Zewa Aqua Tube® έχει επικυρωθεί από ανεξάρτητο Ινστιτούτο που απέρριψε περισσότερους από 10.000 κυλίνδρους κατά το στάδιο ελέγχου και επιβεβαίωσε ότι ο χαρτο-κύλινδρος διαλύεται σε όλες τις περιπτώσεις. 100% ασφαλές για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, το Zewa Aqua Tube® αποτελεί την επανάσταση στην κατηγορία του χαρτιού υγείας.

Έπειτα από έρευνες στο Βέλγιο, στη Γαλλία και στην Ισπανία να δείχνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών θα ήθελε ένα χαρτο-κύλινδρο που απορρίπτεται στη λεκάνη και διαλύεται στο νερό, με κύριο λόγο την πρόσθετη διευκόλυνση (38%) που προσφέρει, η SCA Hygiene Products προχώρησε στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης καινοτομίας, η οποία εφαρμόζεται ήδη και στους 16 κωδικούς προϊόντων ρολών υγείας του brand Zewa της SCA. Επιπλέον, οι έρευνες έδειξαν ότι η διευκόλυνση θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης (σε ποσοστό πάνω από το 70% στη Ρωσία).


ΤΗE APIVITA EXPERIENCE STORE


H Νίκη Κουτσιανά υποδέχθηκε γυναίκες της Αθήνας


Η αίθουσα Hippocrates Lecture Hall του ΤΗE APIVITA EXPERIENCE STORE φιλοξένησε μια ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή συνάντηση. Ενδιαφέρουσα, τόσο για το θέμα της όσο και το ίδιο το περιεχόμενο της συζήτησης. Ξεχωριστή, γιατί είναι σπάνιο μέσα σε ένα απόγευμα, στον ίδιο χώρο να μαζευτούν μερικές από τις πιο δυναμικές και αξιόλογες σύγχρονες γυναίκες αυτής της πόλης για να συζητήσουν ανοιχτά, ειλικρινά, από καρδιάς, με χιούμορ και χαλαρότητα όλα εκείνα που απασχολούν κάθε σύγχρονη γυναίκα.

Προσκεκλημένες ,  γυναίκες που  στον χώρο της η καθεμία  διακρίνεται, ηγείται ή επηρεάζει και εμπνέει και άλλες γυναίκες με σκοπό να  ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες, μέσα από την επαγγελματική και προσωπική τους ζωή.

Μεταξύ άλλων η Μαρίνα Λαμπράκη Πλάκα, η Εμμανουέλα Βασιλάκη, η Στέλλα Ράπτη, η Τζένη Μπαλατσινού, η Χριστιάνα Καίσαρη, η Μανουέλα Παυλίδου, , η Μελίσα Μεταξά, η Μαρίνα Οικονόμου-Λαλιώτη, η Δάφνη Ζουμπουλάκη, η Όλγα Μαλέα, η Δήμητρα Παπαδοπούλου, η Μπέτυ Καζακοπούλου κα. Ταυτόχρονα, αντικείμενο της συζήτησης η θέληση για ηγεσία στις νέες γυναίκες σήμερα, και πώς μπορούν και με την υποστήριξη των άλλων γυναικών, παρά τις δυσκολίες της εποχής,  να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να ζήσουν μια ζωή βασιμένη στα ταλέντα, τη μόρφωση, τις ικανότητές τους και όχι βασισμένη σε περιορισμούς,  στερεότυπα  ή ακόμα και ενοχές που προκύπτουν από το φύλο τους. 

Όπως, χαρακτηριστικά, υποστήριξε η Νίκη Κουτσιανά στην ομιλία της: «Μέσα από το βιβλίο, ‘Lean In’, εμείς οι γυναίκες καλούμαστε να βγούμε μπροστά: να καταρρίψουμε τους φόβους μας, να ξεπεράσουμε τις ανασφάλειές μας, να βγάλουμε την αλήθειά μας και να κάνουμε τις επιλογές μας με βάση τις δικές μας επιθυμίες και στόχους και όχι το τι πιστεύουν οι άλλοι για εμάς.»




  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΝΕΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΚΩΣΤΗΣ ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΩΜΑΚΟΣ
ΑΓΟΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ
ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - LOGISTICS
ONLINE TRADING
ΑΓΟΡΑ CATERING-FAST FOOD
CLINICAL RESEARCH CONFERENCE 2013
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ FOURLIS
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site