Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2014-τ. 402                              

ETHOS SUSTAINABILITY FORUM 2014


ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του «Ethos Sustainability Forum 2014» στον χώρο του «The Hub Events Athens».


Πρόκειται για μια πρωτοποριακή διοργάνωση, με στόχο να προσφέρει άμεσα και πρακτικά αποτελέσματα για όλους τους συμμετέχοντες γύρω από τους σύγχρονους άξονες της αειφορίας.

Ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης (ΦΩΤΟ 7286), CEO της Ethos Media S.A., αφού καλωσόρισε τους συμμετέχοντες του συνεδρίου, ανέφερε ότι το «Ethos Sustainability Forum 2014» αποτελεί, επί της ουσίας, τη συνέχεια του «CEO & CSR Money Conference», το οποίο ξεκίνησε το 2007 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα συνέδρια της Ethos Media. Χαρακτηριστικό του φετινού συνεδρίου είναι ότι ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της βιωσιμότητας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με την πραγματοποίηση interactive events, παιχνιδιών, εργαστηρίων συνδημιουργίας και debates που έφεραν σε σχέση αλληλεπίδρασης το κοινό με τις εταιρείες και τους ομιλητές που συμμετείχαν στο συνέδριο.

Η κα Μπέττυ Τσακαρέστου (ΦΩΤΟ 7322), Επίκουρη Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, στον χαιρετισμό της στάθηκε στη συνδημιουργία ομιλητών και κοινού στα αποτελέσματα του συνεδρίου ώστε όλοι μαζί να ανοίξουν νέους δρόμους στον τομέα του sustainability, transformative collaborative CSR, sharing economy & innovation. Τονίζοντας τη σημασία της Αθήνας ως βιώσιμης πόλης, δήλωσε ότι «επίκεντρο αποτελεί η Αθήνα, η ίδια μας η πόλη, όπου όλες οι δράσεις και οι προκλήσεις είναι ζωντανές. Οφείλουμε να βλέπουμε την πόλη ως startup, σαν επανεκκίνηση της χώρας, ως οικοσύστημα για τη δημιουργική οικονομία και τους δημιουργικούς συνεργατικούς πολίτες της».

 Ο κ. Αντώνης Γκορτζής (ΦΩΤΟ 7394), Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικής Ηθικής, μίλησε για την επιχειρηματική ηθική και την εταιρική υπευθυνότητα ως λύση στο ελληνικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι «ως επιχειρηματική ηθική νοείται η εφαρμογή στην επιχειρηματική συμπεριφορά των γενικών αρχών περί ηθικής, με σκοπό τη δημιουργική εξισορρόπηση και σύνθεση προτύπων συμπεριφορών και σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των μετόχων, των εργαζόμενων, του πολίτη, του πελάτη, του καταναλωτή και του γενικότερου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση ή ένας Οργανισμός».

 Ο κ. Γιώργος Μπρούλιας (ΦΩΤΟ 7408), Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων, Πρόεδρος της ΕΑΤΑ ΑΑΕ ΟΤΑ, τόνισε την εξέχουσα σημασία που πρέπει να δώσουμε στη δημιουργία «έξυπνων» και βιώσιμων πόλεων. Ειδικότερα, αναφερόμενος στην επιχορήγηση των 120 εκατ. ευρώ που έλαβε ο δήμος της Αθήνας από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον τουρισμό, στις νέες τεχνολογίες και στα αγροτικά προϊόντα προκειμένου να υπάρξει τόνωση της επιχειρηματικότητας.

 Ο κ. Jan Versteeg (ΦΩΤΟ 7430), Πρέσβης της Ολλανδίας, αξιολογώντας τη συνεργασία κράτους και ακαδημαϊκών κύκλων ως εφαλτήριο που μπορεί να προσφέρει λύσεις στο φαινόμενο της νεανικής ανεργίας, τόνισε τους κανόνες επιχειρηματικής ηθικής που πρέπει να διέπουν όλες τις επιχειρήσεις. Χαρακτηρίζοντας το «Orange Grove Athens» ένα νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας, ανέφερε ότι η κινητικότητα και η δικτύωση είναι οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης και δημιουργίας που, σε συνδυασμό με την καινοτομία και τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας, μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα οφέλη σε startup επιχειρήσεις.

Ο κ. Δημήτρης Κοκκινάκης (ΦΩΤΟ 7472), Ιδρυτικό Μέλος του Impact Hub Athens, αναφέρθηκε στο θέμα «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα & Επενδύσεις». Συγκεκριμένα, μίλησε για τον δυναμικό ρόλο που μπορεί να έχει το Impact Hub στη συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων, επενδυτών, μέσων επικοινωνίας, πανεπιστημίων κ.λπ. «Η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να λειτουργήσει ως φορέας αλλαγής στην οικονομία και την κοινωνία, καθώς, σύμφωνα με έρευνα, το 97% των ανθρώπων θέλει να ασχολείται με πράγματα που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο».

 Ο κ. Γιάννης Σωτηράκος (ΦΩΤΟ 7562), ιδρυτής της Α2Κ και CEO της EY ZHN, σε ομιλία του με θέμα «The Creators Economy», υπογράμμισε ότι «η οικονομία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μια φάση μετάβασης, που μπορεί να οδηγήσει είτε σε ξημέρωμα είτε σε νύχτα». Ανέφερε ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν βασισμένο στην κατανάλωση, δηλαδή έπαιρνε πράγματα που έχουν αξία και τα μετέτρεπε σε σκουπίδια ή σε χρέος. Σήμερα, η οικονομία μετατρέπεται από οικονομία παραγωγών και καταναλωτών σε οικονομία δημιουργών όπου οι πολλοί παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες για πολλούς με τον ρόλο χρήστη και παραγωγού να είναι πλέον διπλός.

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης του forum πραγματοποιήθηκαν καινοτόμες δράσεις, όπως εργαστήρια συνδημιουργίας (co-creation workshops), στα οποία οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες, εργάστηκαν από κοινού και παρουσίασαν λύσεις για προκλήσεις που έθεσαν το CO-LAB, η ASHOKA, η OTE-COSMOTE, η PRESSIOUS ARVANITIDIS, η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, η A2K-ΕΥ ΖΗΝ και το IMPACT HUB.

Συγκεκριμένα, στο CO-CREATION WORKSHOP 1, η ομάδα της CO-LAB παρουσίασε challenge με σκοπό τη δημιουργία ομάδας συνεργασίας softwarehouse, η ομάδα της ASHOKA ασχολήθηκε με το challenge της επιρροής που προκύπτει από τη συνδημιουργία επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων, η ομάδα της OTE COSMOTE ανέπτυξε challenge με στόχο τη «διαχείριση απορριμμάτων σε μεγάλες επιχειρήσεις», ενώ η PRESSIOUS ARVANITIDIS, υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ευαισθησίας, επικεντρώθηκε στην «υιοθέτηση της ορθά branded FSC επιλογής στην έντυπη επικοινωνία».

Στο CO-CREATION WORKSHOP 2, η ομάδα Α2Κ-EY ZHN παρουσίασε την πρόκληση «Greece making history again», με βάση τα «alpha labs», δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αξία των δικτύων, των στρατηγικών συμμαχιών και της χρηματοδότησης. Η ομάδα της Impact Hub ασχολήθηκε με το challenge της κοινότητας, στην οποία όλα τα μέλη –επιχειρηματίες, επενδυτές, φοιτητές– αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με στόχο την ανάδειξη νέων δυνατοτήτων και λύσεων στον χώρο της επιχειρηματικότητας. Τέλος, η ομάδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ παρουσίασε την πρόκληση του δικτύου εσωτερικών καναλιών επικοινωνίας μηνυμάτων προς τη διοίκηση, με πάγιες αρχές τη λογοδοσία, τον απολογισμό και την πιστοποίηση.

Επίσης, σε ελεύθερη συνεδρία (uncoference session) παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες ιδέες από την ΕΥ ΖΗΝ και το IMPACT HUB.

Ακολούθησε το debate (ΦΩΤΟ 8174, 8175) το οποίο συντόνισε ο δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής κ. Γιάννης Πολίτης, στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Χρήστος Διαμαντάκος, Υπεύθυνος Ηλεκτρονικού Marketing της GAEA και η κα Ευγενία Λιανού, Υπεύθυνη Διοίκησης Ολικής Ποιότητας της COCO-MAΤ. Στο debate παρουσιάστηκαν απόψεις που φανέρωσαν πως η επιχειρηματική ηθική, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και η καινοτομία που επέδειξαν οι συγκεκριμένες εταιρείες εν μέσω οικονομικής κρίσης οδήγησαν στην οικονομική άνθηση και επέκτασή τους στο εξωτερικό, δίνοντας έτσι το στίγμα πως η ελληνική οικονομία μπορεί να κερδίσει το «στοίχημα» της ανάκαμψής της.




ETHOS SUSTAINABILITY AWARDS 2014


Η αναγνώριση των βέλτιστων πρακτικών για τη Βιωσιμότητα και την Κοινωνική Καινοτομία


Μετά την ολοκλήρωση του Ethos Sustainability Forum 2014 πραγματοποιήθηκε η απονομή των Ethos Sustainability Awards 2014 στο «The HUB Events», στo πλαίσιο της διοργάνωσης του Ethos Sustainability Forum 2014, από την εταιρεία Ethos Media Α.Ε. σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου.

Τα βραβεία δημιουργήθηκαν με στόχο την επιβράβευση και την ανάδειξη των καλύτερων πρακτικών για τη Βιωσιμότητα, την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και την Κοινωνική Καινοτομία.

Το κορυφαίο βραβείο «Ethos Sustainability Award» απένειμε στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ –και συγκεκριμένα στον κ. Μιλτιάδη Σταθόπουλο (ΦΩΤΟ 8615), Γενικό Διευθυντή Νομικών Υπηρεσιών και Εταιρικής Διακυβέρνησης– ο κ. Γιάννης Τροχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Κέντρου Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος».

 Το βραβείο «Μακροχρόνιας Συνεργασίας & Ενασχόλησης με την ΕΚΕ» απένειμε στην COSMOTE, στην κα Ελίνα Θεοδωροπούλου, R&D Projects Section Manager της εταιρείας (ΦΩΤΟ 8578), ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, CEO της Ethos Media S.A.

Το βραβείο «Κοινωνικής Επιχειρηματικής Καινοτομίας & Βιώσιμων Λύσεων» απένειμε στη GAEA, στον κ. Χρήστο Διαμαντάκο, Υπεύθυνο Ηλεκτρονικού Marketing της εταιρείας (ΦΩΤΟ 8514), ο κ. Γιάννης Τροχόπουλος.

Το βραβείο «Περιβάλλον & Βιώσιμες Πόλεις» απένειμε στην ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, στον κ. Κολέφα, Energy & New Technologies Supervisor της ΑΒ Βασιλόπουλος (ΦΩΤΟ 8473), η κα Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Το βραβείο «Καλύτερης Καμπάνιας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» απένειμε στη WIND, στον κ. Γιώργο Τσαπρούνη (ΦΩΤΟ 8400), Διευθυντή Εταιρικών Σχέσεων της εταιρείας, ο κ. Γιάννης Πολίτης, Δημοσιογράφος & Πολιτικός Αναλυτής.

Τον «Έπαινο Κοινωνικής Προσφοράς» απένειμε στο ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ & ΛΕΙΖΕΡ (ΙΗΔΛ) του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ, στον Καθηγητή του Πανεπιστημίου Κρήτης, κ. Κώστα Φωτάκη (ΦΩΤΟ 8266), ο κ. Πέτρος Κόκκαλης, Πρόεδρος του Athens Innovation Technology & Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Κόκκαλη.


Μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν οι εξής:


- Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής

- Παύλος Ευμορφίδης, Ιδρυτής και Πρόεδρος της COCO-MAT

- Πέτρος Κόκκαλης, Αντιπρόεδρος του Ιδρύματος Κόκκαλη

- Δημήτρης Μπουραντάς, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών,

- Γιάννης Πολίτης, Δημοσιογράφος και Πολιτικός Αναλυτής,

- Γιάννης Τροχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Κέντρου Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος»,

- Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.


Η διοργάνωση του Ethos Sustainability Forum 2014 δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:


Silver Sponsors:


ΟΤΕ, COSMOTE, ΕΥΖΗΝ, A2K, ICAP


Bronze Sponsors:


ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ (ΕΛ.ΠΕ.), CEO CLUBS GREECE, INTERAMERICAN, INNEWS


Spirit & Spirits Sponsors:


DIAGEO, ΛΟΥΞ, LEVOTRE PIREE


Corporate Participations:


ΔΕΗ, ΔΕΠΑ


Print Sponsor:


PRESSIOUS ARVANITIDIS


Τα βραβεία διοργανώθηκαν υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, της Πρεσβείας της Ολλανδίας και του Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής.


Για περισσότερες πληροφορίες:


Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & PR Manager, Ethos Media S.A., τηλ. 210 99 84 901, voulgaraki.s@ethosmedia.eu,

Αθηνά Φραδέλου, Marketing & PR Manager Ethos Media S.A., τηλ. 210 99 84 905,
fradelou.a@ethosmedia.eu.


 


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ FACTORING
ΑΓΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
FOCUS ON HUMAN RESOURCES
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ζ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ M. NARASCHEWSKI
ETHOS SUSTAINABILITY FORUM 2014
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ 2013
ΑΡΘΡΟ SARGIA PARTNERS
ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΙΔΕΝΟΡ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ F.G. EUROPE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΠΑΠ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site