Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2014-τ. 402                              

ΟΠΑΠ


Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΚΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ




Η νέα διοίκηση του ΟΠΑΠ παρουσίασε το όραμα, τις αρχές και τις στρατηγικές προτεραιότητές του, με στόχο να φέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες του, καθώς και στην κοινωνία.


Σε συνέντευξη Τύπου η νέα διοίκηση της εταιρείας συνάντησε εκπροσώπους του Τύπου και παρουσίασε το όραμά της για τον ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία-πρότυπο στο ελληνικό επιχειρηματικό και κοινωνικό τοπίο.

Ο «ΟΠΑΠ αύριο» σημαίνει ότι μια ήδη σπουδαία εταιρεία, με τη μεγαλύτερη συνεισφορά φόρων και το μεγαλύτερο πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς στην Ελλάδα, γίνεται ακόμα σπουδαιότερη προς όφελος όλων.

Ο κ. Kamil Ziegler, πρόεδρος του Δ.Σ. και CEO, και ο κ. Petr Matejovsky, CMO, παρουσίασαν τις ξεκάθαρες αξίες και αρχές που προσδιορίζουν τη φιλοσοφία της εταιρείας και αποτελούν οδηγό για το μέλλον της μέσω της ανάπτυξης και της αποτελεσματικότητας. Ανάπτυξη μέσα από την ευελιξία και την καινοτομία, σε σχέση με την επιχειρηματική πρακτική, αλλά και τη δημιουργία προϊόντων με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς. Αποτελεσματικότητα στην εσωτερική λειτουργία, με στόχο τη δημιουργία του καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος για τους καλύτερους επαγγελματίες και σε ό,τι αφορά την εξωτερική δραστηριότητα για την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αθλητικών χορηγιών, χτίζοντας συγχρόνως το μέλλον του ελληνικού αθλητισμού.

 Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε τις κύριες επιχειρηματικές προτεραιότητές του, που περιλαμβάνουν το In-Store Live Betting, που θα ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων, το νέο Στιγμιαίο Λαχείο, που θα εισάγει τον ΟΠΑΠ σε ένα νέο τμήμα της αγοράς, το δίκτυο των VLTs, που θα προσεγγίσει νέα κοινά, και το Online Betting, που θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Αυτές οι αναπτυξιακές ενέργειες θα υλοποιηθούν με τη δέσμευση του ΟΠΑΠ για άριστες πρακτικές υπεύθυνου παιχνιδιού και θα συμβάλουν στις επιτυχημένες επιδόσεις της εταιρείας, επιτρέποντάς της να επιστρέφει ακόμα περισσότερα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.

Κορυφαίο σημείο της παρουσίασης ήταν η νέα στρατηγική ΕΚΕ του ΟΠΑΠ, που του δίνει τη δυνατότητα να μετατρέπει την επιχειρηματική του αριστεία σε κοινωνική συνεισφορά, ανταποκρινόμενος σε κοινωνικές ανάγκες μεγάλης κλίμακας.

 Η νέα στρατηγική ΕΚΕ αφορά σε πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και εστιάζεται στους νέους, βασιζόμενη σε τρεις διακριτούς πυλώνες: Υγεία, Αθλητισμός και Εργασία. Πιο συγκεκριμένα, στον πυλώνα της Υγείας, ο ΟΠΑΠ σχεδιάζει να αναλάβει την ανακαίνιση των δύο κυριότερων παιδιατρικών νοσοκομείων της χώρας, του «Αγία Σοφία» και του «Αγλαΐα Κυριακού».

Στον πυλώνα του Αθλητισμού, ο ΟΠΑΠ θα υποστηρίξει 250 Ακαδημίες Ποδοσφαίρου με αθλητικό εξοπλισμό, τεχνική κατάρτιση προπονητών και προσωπικού, καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και γονείς. Τέλος, στον πυλώνα της Εργασίας, ο ΟΠΑΠ σκοπεύει να βοηθήσει τους νέους ανθρώπους να αποκτήσουν δεξιότητες, τεχνογνωσία και εμπειρία για να πολεμήσουν την ανεργία και να χτίσουν το μέλλον τους.

Ο κ. Kamil Ziegler, πρόεδρος του Δ.Σ. και CEO, δήλωσε: «Εργαζόμαστε εστιάζοντας στο αύριο και στο όραμά μας να κάνουμε την ΟΠΑΠ μια εταιρεία-πρότυπο στο ελληνικό επιχειρηματικό και κοινωνικό τοπίο. Θέλουμε να κάνουμε την ΟΠΑΠ μια διεθνώς ανταγωνιστική εταιρεία, που λειτουργεί με αποτελεσματικότητα και επιτυχία και σύμφωνα με τα βέλτιστα πρότυπα και πρακτικές της αγοράς. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούμε να μεταφράσουμε την επιτυχία μας σε μεγαλύτερη συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και να έχουμε σημαντικό θετικό αντίκτυπο στις ζωές όσο το δυνατόν περισσότερων νέων ανθρώπων στην Ελλάδα, ανταποκρινόμενοι στις πραγματικές τους ανάγκες σε βάθος χρόνου».

 Ο κύριος Petr Matejovsky, CMO, πρόσθεσε: «Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να ηγούμαστε της αγοράς, καινοτομώντας διαρκώς, βελτιώνοντας τα υπάρχοντα προϊόντα μας και επεκτείνοντας το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό μας μέσα από νέα λανσαρίσματα που θα φέρουν ανάπτυξη στην εταιρεία, θα ωφελήσουν το δίκτυο των πρακτόρων μας και θα προσφέρουν νέες εμπειρίες στους πελάτες μας. Τιμώντας τη μοναδική αξία και την κληρονομιά της ΟΠΑΠ, σκοπεύουμε να αριστεύσουμε στο γεμάτο προκλήσεις μέλλον που ανοίγεται μπροστά μας».




  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ FACTORING
ΑΓΟΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
FOCUS ON HUMAN RESOURCES
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ζ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ M. NARASCHEWSKI
ETHOS SUSTAINABILITY FORUM 2014
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ 2013
ΑΡΘΡΟ SARGIA PARTNERS
ΦΑΚΕΛΟΣ ΣΙΔΕΝΟΡ
ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ F.G. EUROPE
ΦΑΚΕΛΟΣ ΟΠΑΠ
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site