Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2014-τ.403                              

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

GREEN COLA COMPANY


O Περικλής Βενιέρης περιγράφει την πορεία τους στόχους και τα μελλοντικά του σχέδια για την ανάπτυξη της Green Cola Company. Πρόκειται για την εταιρεία που ίδρυσε πριν περίπου πέντε χρόνια και η οποία ήδη έχει καταφέρει να τοποθετηθεί με ιδιαίτερη επιτυχία στην ελληνική αγορά. Το πιο γνωστό προϊόν της είναι η Green Cola, ένα αναψυκτικό τύπου cola που έχει την ιδιότητα να μην επιβαρύνει θερμιδικά καθόλου τον οργανισμό, διατηρώντας παράλληλα το γευστικό αποτέλεσμα σε πολύ υψηλά επίπεδα. Οι βλέψεις όμως της εταιρείας δεν περιορίζονται στην προώθηση μόνο της Green Cola καθώς ήδη έχει λανσάρει στην αγορά μία ευρεία γκάμα αναψυκτικών γεύσης την οποία εμπλουτίζει συνεχώς με νέα προϊόντα.


ΧΡΗΜΑ_ Κ. Βενιέρη δώστε μας με λίγα λόγια μία εικόνα της εταιρείας σας.

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ_Καταρχήν θα πρέπει να πω ότι παρά το γεγονός ότι η εταιρεία Green Cola Company δε μετράει παραπάνω από μία 5ετία ζωής, ωστόσο η μέχρι τώρα πορεία της, δικαιώνει  προσπάθειες όλων όσων εργαζόμαστε στην εταιρεία , των πελατών μας και των προμηθευτών μας,  που έχουν αποδείξει έμπρακτα την υποστήριξή τους .  Η Green Cola Company μέσω της θυγατρικής της, ΕΠΑΠ, που αποτελεί παράλληλα και τον εμφιαλωτή της, μετουσιώνει μια εμπειρία μισού αιώνα στην παραγωγή και εμφιάλωση αναψυκτικών από την τελευταία, κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, ενσωματώνοντας προσπάθειες, εμπειρία και τεχνογνωσία σε μια κοινή τροχιά που ευελπιστούμε να κρατήσει για πολύ ακόμα.  Τα τελευταία δύο χρόνια, έχοντας ως στόχο την καλύτερη αξιοποίηση της τεχνογνωσίας μας, επιλέγουμε να επενδύσουμε σε τεχνικά μέσα, εκσυγχρονίζοντας το μηχανολογικό εξοπλισμό του εμφιαλωτηρίου μας, που βρίσκεται στην ακριτική Ορεστιάδα και που αποτελεί σημείο αναφοράς για την τοπική κοινωνία.  Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες παραγωγής και να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης του κοινού, που όπως φαίνεται αυξάνει τη στήριξή του σε μια ελληνική εταιρεία.  Εκτός από τα τεχνικά μέσα, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ανθρώπινους πόρους, καθώς σε αυτούς στηρίζεται η ανάπτυξη νέων ιδεών και η επέκταση της δραστηριότητάς μας. Η ανθρωποδύναμη της μονάδας παραγωγής, που με πάθος ασχολείται όλα αυτά τα χρόνια, ενισχύθηκε τα τελευταία τρία χρόνια με ικανά και έμπειρα στο χώρο στελέχη, που μοιράστηκαν την τεχνογνωσία τους, ανοίγοντας το δρόμο για νέες ιδέες και δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους μας να προσθέσουν αξία και ποιότητα στην εταιρεία.    


Χ_Πώς δημιουργήθηκε η ιδέα για την παραγωγή του προϊόντος Green Cola;  Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του;

Π.Β._Σε μία εποχή που οι καταναλωτές είναι πλέον πολύ πιο ευαισθητοποιημένοι για τα προϊόντα που καταναλώνουν και οι επιλογές τους πιο συνειδητοποιημένες, θελήσαμε να δώσουμε μια διαφορετική πρόταση που να συμβαδίζει με τις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες και ταυτόχρονα, ας μου επιτραπεί η έκφραση, να «απενοχοποιεί» ένα αναψυκτικό τύπου cola. Έτσι, όλη η ομάδα τάχθηκε υπέρ ενός νέου κοινού οράματος, ενός καινοτόμου προϊόντος που να μπορεί να απευθύνεται σε όλες τις ομάδες καταναλωτών.  Μετά από μακρόχρονη προσπάθεια και μέσα από πολυάριθμές δοκιμές και συνδυασμούς συστατικών, με πρωταρχικό πάντα στόχο το σεβασμό απέναντι στον καταναλωτή, δημιουργήθηκε η green cola, προσωπικά πιστεύω η επόμενη γενιά των αναψυκτικών. Η GREEN COLA  δεν επιβαρύνει θερμιδικά καθόλου τον οργανισμό, ενώ παράλληλα διατηρεί το γευστικό αποτέλεσμα σε πολύ υψηλά επίπεδα.  Τα χαρακτηριστικά στα οποία βασίζεται το θετικό ρεύμα των καταναλωτών που την επιλέγουν είναι η απουσία ζάχαρης, ασπαρτάμης, φωσφορικού οξέος, κυκλαμικού νατρίου και συντηρητικών, η αντικατάσταση τεχνητής από φυσική καφεΐνη, η προσθήκη φυσικών αρωματικών υλών, ενώ παράλληλα η γλυκύτητα επιτυγχάνεται μέσω γλυκαντικών υλών από το φυτό στέβια.  Με άλλα λόγια είναι μια cola που ενσωματώνει πολλά στοιχεία φυσικότητας στο προφίλ της.

 

Χ_Ποια είναι η μέχρι τώρα πορεία του προϊόντος στην αγορά; (τζίρος, όγκος πωλήσεων, δίκτυο διανομής κλπ)

Π.Β._Όταν έγινε το πρώτο λανσάρισμα, δειλά σε κάποιες αλυσίδες, αδημονούσαμε όλοι, όπως είναι φυσικό, να δούμε κάποια δείγματα από το βαθμό αποδοχής του προϊόντος, παρά τη θετική ανταπόκριση που ήδη είχε τύχει σε γευστικές δοκιμές που είχαμε κάνει εντός των τειχών τόσο σε ηλικιακά groups, όσο και σε ομάδες με ιδιαίτερες διατροφικές συνήθειες.  Η αντιμετώπιση του κοινού, για ένα νεοεισερχόμενο προϊόν, χωρίς διαφημιστική προβολή, και με μικρή παρουσία, τουλάχιστον στην αρχή, ήταν παραπάνω από ενθαρρυντική για εμάς.  Όπως καταλαβαίνετε, η δυναμική αυτή δε μπορεί παρά να εντατικοποιεί περισσότερο τις προσπάθειές μας και να μας δεσμεύει απέναντι στην εμπιστοσύνη που μας έδειξε το καταναλωτικό κοινό.




Χ_Με πόσες και ποιες μεγάλες (αλλά και μικρότερες) εταιρείες του εμπορίου συνεργάζεται η εταιρεία; Σε ποιες περιοχές έχει παρουσία το προϊόν μέχρι στιγμής;

Π.Β._Η Green Cola πλέον έχει παρουσία σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου πανελλαδικά, ενώ συνεχίζεται η ενεργοποίηση μικρότερων σημείων με μεγαλύτερη έμφαση στις περιοχές της Αττικής, της Θεσσαλονίκης και του Έβρου.   Η προσπάθεια επέκτασης των σημείων πώλησης συνεχίζεται στη νησιωτική Ελλάδα, στην Ήπειρο και τη Στερεά Ελλάδα.




Χ_Εκτός από την Green Cola ποια άλλα προϊόντα παράγει η εταιρεία σας;

Π.Β._Το μεράκι για τη δημιουργία αυθεντικών, ελληνικών γεύσεων με βάση την υψηλή ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων, αποτελούν την έμπρακτη απόδειξη για το σεβασμό μας προς τον καταναλωτή και ταυτόχρονα συνιστούν τις πρωταρχικές αξίες με τις οποίες είναι άρρηκτα συνδεδεμένη η Green Cola Company. 

Σε αυτό το πλαίσιο και εντός του 2013 ξεκίνησε η παραγωγή της σειράς ΜΠΛΕ, η οποία καλύπτει αναψυκτικά γεύσεων και γκαζόζας, και που αντικατέστησε την αντίστοιχη επί χρόνια παραγόμενη σειρά Sparky, η οποία είχε έντονη παρουσία στην περιοχή του Έβρου.  Αυτό που θέλαμε να κάνουμε με τα ΜΠΛΕ ήταν να επαναφέρουμε τις παλιές παραδοσιακές συνταγές, σαν αυτή της καλής λεμονάδας και πορτοκαλάδας, όπως τις γνώρισαν οι μεγαλύτεροι από εμάς, με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, προκειμένου να γίνουν γνωστές και στη νεότερη γενιά και να αναδείξουν την υψηλή ποιότητα του γνήσιου και ελληνικού στοιχείου.  Στοιχεία φυσικότητας χαρακτηρίζουν και αυτή τη σειρά όπως η προσθήκη γλυκαντικών παραγόντων από το φυτό στέβια. Η κατηγορία των mixers (σόδα, τόνικ) καλύπτεται από τη σειρά Mix & Match, ενώ την κατηγορία regular cola καλύπτει η σειρά GR8.


Χ_Δραστηριοποιείστε εξαγωγικά με την Green Cola ή με κάποια άλλα προϊόντα σας; Ποιες είναι γενικά οι εξαγωγικές προοπτικές της Green Cola;

Π.Β._Το ενδιαφέρον για εξαγωγή της Green Cola κυρίως σε Βαλκάνια και σε Μέση Ανατολή είναι έντονο.  Επιχειρηματίες και στις δύο αυτές περιοχές έχουν αναγνωρίσει τα πλεονεκτήματα του προϊόντος καθώς και την απουσία αντίστοιχου επώνυμου που να καλύπτει τις διατροφικές ανάγκες των καταναλωτικών πληθυσμών τους.  Το να μπορέσει να αντιμετωπίσει τόσο τον τοπικό όσο και τον διεθνή ανταγωνισμό των χωρών στις οποίες εισέρχεται η Green Cola, εξαρτάται από παράγοντες όπως η διαδικασία προώθησης από τον εκεί συνεργάτη μας και τη στάση των ξένων καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα.  Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό αρχίζει και ενισχύεται η προτίμηση των ξένων για τα ελληνικά προϊόντα.  Αυτό βέβαια δεν πρόκειται να επηρεάσει τις δικές μας αρχές και να μας κάνει να παρεκκλίνουμε από το στόχο μας για γεύση και ποιότητα.  Η εξαγωγή της Green Cola σε Κύπρο, Βαλκάνια και Αυστραλία αποτέλεσε διαβατήριο για μια ακόμη επιτυχημένη είσοδο, αυτή της αγοράς του Ισραήλ.  Ωστόσο, η αγορά της Μέσης Ανατολής αποτελεί ένα παράθυρο ευκαιρίας για την Green Cola, άξονας στον οποίο στρέφεται η εταιρεία για συνεργασίες, τη στιγμή που η απουσία αντίστοιχων προϊόντων ενδυναμώνει το ενδιαφέρον του εκεί κοινού. Μετά το λανσάρισμα του προϊόντος στην αγορά του Ισραήλ, τα πρώτα αποτελέσματα ενισχύουν την πεποίθηση ότι ένα προϊόν με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως η Green Cola μπορεί να σταθεί επάξια στις αγορές.




Χ_Ποιες είναι οι επιδόσεις σας σε ότι αφορά την καινοτομία; Σχεδιάζετε να λανσάρετε στο άμεσο μέλλον νέα προϊόντα;

Π.Β._Η θετική ανταπόκριση που έχει συναντήσει η Green Cola έως σήμερα, οπλίζει την εταιρία μας με μεγαλύτερο πάθος για καινοτομία και έρευνα νέων τάσεων στο χώρο του αναψυκτικού.  Η έρευνα από το αντίστοιχο τμήμα της εταιρείας μας δε σταματά ενώ συνεχίζει να πειραματίζεται με νέες συνταγές, και υποσχόμαστε στον κόσμο ότι στο άμεσο μέλλον θα δει πραγματικά διαφορετικά προϊόντα από εμάς που θα τον εκπλήξουν. 




Χ_Σε ποιο βαθμό η εταιρεία σας δραστηριοποιείται με βάση της αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας, της βιώσιμης ανάπτυξης και της προστασίας του περιβάλλοντος; Πόσο σημαντικές είναι οι παραπάνω αρχές για την εταιρεία και το προσωπικό της;

Π.Β._Στα πλαίσια της βιώσιμης ανάπτυξης, ο προσανατολισμός της Green Cola Company έγκειται στη γενικότερη φιλοσοφία μας, που αφορά στο σεβασμό και την υπευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε το κοινωνικό σύνολο, τους ανθρώπους μας και το περιβάλλον.  Μέσα σε αυτό το πρίσμα υλοποιούμε προγράμματα και διαδικασίες που διασφαλίζουν τη λιγότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, υποστηρίζοντας τη διαδικασία ανακύκλωσης των υλικών συσκευασίας, τηρώντας συστήματα αποφυγής εκπομπών ρύπων και προστατεύοντας τον υδροφόρο ορίζοντα με τη βιολογική επεξεργασία των υγρών αποβλήτων, ενώ εξετάζεται η χρήση εναλλακτικών πηγών ενέργειας στο άμεσο μέλλον.  Όσον αφορά στο πλαίσιο φροντίδας και ασφάλειας των εργαζομένων μας, υλοποιούμε συγκεκριμένες διαδικασίες για την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και την ενθάρρυνση του ομαδικού πνεύματος, σε ένα ασφαλές και υγιές εργασιακό περιβάλλον, που αποτελούν προϋποθέσεις για τη δημιουργία βέλτιστων εργασιακών συνθηκών στην πεποίθηση των εργαζομένων μας.  Επιπρόσθετα, η κοινωνική συνεισφορά της εταιρείας μας επιδιώκουμε να  μπορεί να προσφέρει αξία τόσο σε επίπεδο καταναλωτικής συνείδησης με τη δημιουργία προϊόντων που δεν επιβαρύνουν το σωματικό βάρος, όσο και σε επίπεδο κοινωνικής ενίσχυσης μέσω προσφοράς, με τη μορφή χορηγιών, σε κοινωφελείς οργανισμούς, αλλά και μέσω υποστήριξης πρωτοβουλιών ευαίσθητων ομάδων και τόνωσης της απασχόλησης της τοπικής κοινωνίας. 

Παρόλο το γεγονός ότι η εταιρεία μας βρίσκεται ακόμη σε φάση ανάπτυξης, ωστόσο οι αρχές και οι αξίες μας καθιστούν υψίστης σημασίας την υιοθέτηση στρατηγικής υπευθυνότητας απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον από την αρχή της λειτουργίας της, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η ανάληψη επιπλέον πρωτοβουλιών στο μέλλον, προκειμένου να διατηρηθεί η υπεύθυνη προσέγγιση της εταιρείας μας στις καθημερινές προκλήσεις, αλλά και να συνεχιστεί η επίτευξη των στόχων μας για βιώσιμη ανάπτυξη.

 


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ASSETS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩΝ
«ΠΕΤΑΕΙ» ΣΕ ΝΕΑ ΥΨΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 2014
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΕΠΗ ΤΖΙΜΕΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Κ. ΚΑΛΕΝΤΗΣ
OUTSOURCING CONFERENCE 2014
ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ 2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ VIVECHROM
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site