Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2014-τ.403                              

OUTSOURCING CONFERENCE 2014

ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ




Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Outsourcing Conference 2014 από τα Ethos Events της εταιρείας Εthos Media S.A., στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής.




Το Outsourcing Conference 2014 ήταν το πρώτο συνέδριο outsourcing στην ελληνική αγορά. Σε αυτό συμμετείχαν καταξιωμένοι ομιλητές και αναγνωρισμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς.

Στο πλαίσιο της ενότητας Ι (FOTO PANEL) του συνεδρίου με τίτλο: «Government Outsourcing» και με Συντονιστή τον κ. Δημήτρη Μαλλά, Δημοσιογράφο στην εφημερίδα «Ημερησία», μίλησαν η Δρ Ελεάννα Γαλανάκη, Λέκτορας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, o κ. Γιάννης Κωτσής-Γιανναράκης, Γενικός Διευθυντής, Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας, ο κ. Γιώργος Δανιόλος, Γενικός Διευθυντής, Cofely και Πρόεδρος Δ.Σ. HFMA και η κα Γιώτα Παπαρίδου, Β’ Αντιπρόεδρος Δ.Σ., ΣΕΠΕ.

Η κα Γαλανάκη, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι δεν θεωρεί το outsourcing μια μονοσήμαντη έννοια. Το κράτος, όπως είπε, ορίζει το Outsourcing κυρίως από τη μεριά της μείωσης του κόστους, όμως οι δημόσιοι οργανισμοί δεν πρέπει να δίνουν τις κύριες δραστηριότητές τους σε outsourcing εταιρείες αλλά μόνο εργασίες που δεν έχουν σχέση με το core business τους.

Ο κ. Δανιόλος από την πλευρά του είπε ότι το Δημόσιο αναπτύχθηκε πελατειακά. Για το ποιες εργασίες θα πρέπει να δίνει το Δημόσιο σε outsourcing εταιρείες είπε χαρακτηριστικά: «ή θα πρέπει να κάνει Outsourcing βασικές λειτουργίες ή δεν θα πρέπει να κάνει καθόλου».

 Επίσης, τόνισε ότι στο Δημόσιο κάτι που ξεκίνησε με Outsourcing συνεχίζει με Outsourcing, ενώ ό,τι είναι Insourcing δύσκολα αλλάζει. Κριτήριο για το Outsourcing είναι η τιμή συνήθως του έργου. Ο εργαζόμενος που έχει μπει στο Δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ δεν θέλει να βγει, γιατί υπάρχει ο φόβος της έλλειψης της μονιμότητας.

Η κα Παπαρίδου στάθηκε ιδιαίτερα στον σαφή προσδιορισμό τού τι σημαίνει κόστος. Το Δημόσιο είναι πιο δύσκολο να ελέγξει όταν κάνει κάποια πράγματα Insource. Ενώ μια outsourcing επιχείρηση την ελέγχεις με συγκεκριμένο τρόπο. Outsourcing σύμφωνα με την κα Παπαρίδου δεν γίνεται μόνο για μείωση κόστους, αλλά και για λόγους καινοτομίας. Επίσης επισήμανε την έλλειψη ξεκάθαρου νομοθετικού πλαισίου στην Ελλάδα για το Outsourcing.

 Βασικό στοιχείο του Outsourcing είναι ότι δίνεις τη δουλειά σε κάποιον που τη γνωρίζει ώστε να την κάνει καλύτερα, όπως ανέφερε ο κ. Γιανναράκης. «Στην ουσία κάνουμε Outsource τις μισές δουλειές της καθημερινής μας ζωής. Για παράδειγμα με το τηλέφωνό μας κάνουμε outsource την επικοινωνία μας. Η τεχνολογία είναι αδιαμφισβήτητα ένα μέσο που επιτρέπει να γίνονται πράγματα με διαφάνεια και γρήγορα. Το πρόβλημα στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα πολλές φορές είναι ότι δεν είμαστε καλοί χρήστες της τεχνολογίας» υπογράμμισε ο κ. Γιανναράκης.


Στο πλαίσιο της ενότητας I, η κα Έλενα Μαθιού-Rose (FOTO), Global Brands Officer FF (Folli Follie) Group, Partner, Wizzard From Wisdom to Magic, στην ομιλία της προσδιόρισε το frame του συνεδρίου, τονίζοντας πως στόχος της δεν είναι ο ορισμός του Outsourcing, καθώς ο όρος επιδέχεται αρκετές διαφοροποιήσεις. Σύμφωνα με την εις βάθος έρευνα ανάλυσης της ελληνικής αγοράς, έρευνα B2B σε στελέχη επιχειρήσεων (Μάρτιος-Απρίλιος) που διεξήχθη από την εταιρεία Wizzard-From Wisdom to Magic για τις ανάγκες του συνεδρίου και για λογαριασμό της Ethos Media, το 80% των στελεχών διάκεινται θετικά απέναντι στο outsourcing, το 25% είναι γενικά φιλικοί προς την ιδέα, ενώ το 55% έχουν θετική στάση ως προς την υλοποίησή της για συγκεκριμένους τομείς. Το function, η μείωση του κόστους, η ευελιξία, η εξειδίκευση και ο έλεγχος, το επιθυμητό SLA (Service level agreement), σύμφωνα με την έρευνα, είναι οι τομείς που ενδιαφέρουν περισσότερο τα στελέχη των επιχειρήσεων στη περίπτωση του Outsourcing. Στα αξιοσημείωτα της έρευνας συγκαταλέγεται το γεγονός ότι το 36,5% των εταιρειών δεν έχουν κάνει outsourcing, το 15% δεν το θέτει στα πλάνα του, ενώ το 25% βρίσκεται υπό σκέψη.

Στην ενότητα II του συνεδρίου, η κα Εύχαρις Περπινιά (FOTO), Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Owner, HR Strike Team, αναφερόμενη στο τοπίο που πλαισιώνει τον τομέα του outsourcing, δήλωσε: «Σίγουρα μια σύμβαση Outsourcing δεν είναι μια προσωρινή πρόσληψη, πρόκειται για συνειδητή και μελετημένη απόφαση για την ανάληψη μιας υπηρεσίας μιας εταιρείας ή οργανισμού από κάποια άλλη εταιρεία εξαιτίας συγκεκριμένων λόγων». Στη συνέχεια εκφράζοντας τα πλεονεκτήματα –ευελιξία στη λειτουργία, αξιοποίηση προσωπικού, πρόσβαση και ανάπτυξη σε αγορές μεταφέροντας το κέντρο παραγωγής ή υπηρεσιών κοντά στον πελάτη, αντιμετώπιση έλλειψης πόρων, προσήλωση στο core business, έξυπνη διαχείριση κόστους μεσομακροπρόθεσμα- που προκύπτουν από την υιοθέτηση τέτοιων λύσεων, εξέφρασε την άποψη ότι «τo επιτυχημένο οutsourcing αναπτύσσεται, ωριμάζει και χαρακτηρίζεται από επαγγελματισμό σε όλες τις πτυχές του, γίνεται "όχημα" για τη σταθεροποίηση του business, σε ένα κόσμο που οι αλλαγές είναι ταχύτατες και πολύπλευρες και οι απαιτήσεις μεγάλες».

Στην ομιλία του ο κ. Δημήτρης Γαγανέλης, (FOTO) Cloud Services Manager, SoftOne Technologies, εστιάζοντας στην cloud στρατηγική της softOne, τόνισε: «Η SoftOne, μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας business λογισμικού SoftOne σε λειτουργία περιβάλλοντος windows azure των datacenters της Microsoft, παρέχει στους πελάτες της την παγκοσμίως γνωστή υπηρεσία software as a service (SaaS), βοηθώντας τους να εξοικονομήσουν 25% των χρημάτων τους. Oι εταιρείες που επιλέγουν τις λύσεις της softone, κάνοντας outsourced το κομμάτι των IT υποδομών τους, προσθέτουν ένα ακόμη plus προς την κατεύθυνση των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων».


Στο πλαίσιο της ενότητας II (FOTO PANEL 2), με Συντονίστρια την κα Λέττα Καλαμαρά, Δημοσιογράφο στην εφημερίδα «Real News» και στο περιοδικό “BIT MAGAZINE”, στη συζήτηση με θέμα: «Στρατηγικές τιθάσευσης της δύναμης του Outsourcing», εκφράστηκαν ενδιαφέρουσες εμπειρίες αναφορικά με τον τομέα του outsourcing. Συγκεκριμένα, η κα Μαίρη Γεωργιάδου, Human Capital Director, PwC και Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής ΕΙΜΜΑΔ, ΕΕΔΕ, εξέφρασε την εμπειρία της τόσο ως πελάτης αλλά και ως σύμβουλος πώλησης υπηρεσιών Outsourcing. Συγκεκριμένα, επικεντρώθηκε στις δυνατότητες που προκύπτουν για τους Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού όταν «δίνουν» outsourced διαχειριστικά θέματα μισθοδοσίας και άλλες υποστηρικτικές λειτουργίες σε εταιρείες που εξειδικεύονται στον χώρο, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο το 30% του συνόλου του λειτουργικού τους επιχειρηματικού χρόνου. Ο κ. Δημήτρης Δοντάς, Human Resources Director, Xerox Hellas, τόνισε τη βαθιά γνώση της εταιρείας του στη παροχή εξειδικευμένων λύσεων εκτυπώσεων, διαχείρισης αρχειοθέτησης και ψηφιοποίησης που συνδυαστικά με το απαραίτητο “know how” συμβάλλουν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας. H κα Μαρία Θεοδουλίδου, Finance Manager Controlling & Planning, Fourlis Group of Companies, δήλωσε: «καταφέραμε επιλέγοντας λύσεις outsourcing εδώ και τρία χρόνια στους τομείς του Finance, HR και IT να βελτιώσουμε την απόδοσή μας, αξιολογώντας τους πόρους, τα facilities και τον τρόπο λειτουργίας των προμηθειών, κάνοντας τις κύριες δραστηριότητές μας πιο λιτές ώστε να έχουμε αποτέλεσμα στην επιχείρηση». Ο κ. Γιώργος Κατσούλης, IT Director, Food Plus Α.Ε.Β.Ε, από τον τομέα ευθύνης του, σημείωσε: «δεν υπάρχει κάποιο κομμάτι του IT σήμερα που να μην μπορεί να γίνει outsourced. Business continuity και disaster recovery σε επιχειρήσεις μικρομεσαίου μεγέθους είναι οι τομείς που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη να γίνουν outsourced». Η Δρ Βενετία Κουσία, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, ManpowerGroup, επιχειρηματολόγησε υπέρ της ιδέας του outsourcing, ορίζοντάς το ως σχέση συνεργασίας με στόχο το μέλλον, θίγοντας τα φοβικά σύνδρομα που υπάρχουν στον χώρο των εταιρειών γύρω από την υλοποίησή του. «Πολλές φορές το outsourcing φοβίζει τα στελέχη μιας εταιρείας. Οι υπάλληλοι νιώθουν ότι θα γίνουν αναλώσιμοι μέσα στην εταιρεία. Εμείς ορίζουμε το outsourcing ως μορφή συνεργασίας, κανείς δεν μπορεί να πετύχει μόνος του σ’ αυτόν τον διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Ξεκινώντας από την εμπιστοσύνη, χτίζουμε μια σχέση συνεργασίας με τον πάροχο σε καθημερινή βάση, επενδύοντας στο μέλλον». Ο κ. Σπύρος Ξένος, Chief Financial Officer και Αντιπρόεδρος Δ.Σ., Media-Saturn Hellas Α.Ε., από τη σκοπιά του, σημείωσε: «ο κλάδος της λιανικής προσφέρεται για outsourcing όσο αφορά στις υποστηρικτικές υπηρεσίες των πωλήσεων, όπως ο κλάδος του logistics, των ταχυμεταφορών και των επισκευών. Η ευκαιρία που παρουσιάζεται για μας είναι να μειώσουμε το κόστος και να επικεντρωθούμε στο core business κομμάτι».


Στο πλαίσιο της ενότητας III με τίτλο «Υπό το πρίσμα του Outsourcer», ξεχώρισε η on-line live παρουσίαση-ομιλία του κ. Bobby Varanasi, COP, COP-GOV, Chairman/CEO, Matryzel Consulting Inc., Global Ambassador-IAOP, Global Powerhouse 25 leaders, ο οποίος εστιάστηκε στη σημασία της αξίας της εταιρείας που αναλαμβάνει το έργο αλλά και στην ανάγκη κατανόησης των επιχειρηματικών στόχων του πελάτη, τηρουμένου του πλαισίου SLA (Service level Agreement), το οποίο πρέπει να διέπεται από μετρήσιμους ποσοτικούς και ποιοτικούς δείκτες, ώστε να μπορούν να υπερκεραστούν τυχόν εξωγενείς αστάθμητοι παράγοντες μέσω της ασφαλούς ενημέρωσης και αποσαφήνισης των απαιτούμενων στόχων. Σύμφωνα με τον κ. Varanasi, το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον -όπου οι τεχνολογικές τάσεις και ανάγκες των καταναλωτών συνεχώς αντικαθίστανται από νέες- απαιτεί τη δυνατότητα επαρκούς ασφάλειας, ευελιξίας και ολοκληρωμένης αντίληψης των εταιρειών που επιλέγουν τις λύσεις outsourcing.


Ο κ. Κωνσταντίνιος Ε. Καρύδης (FOTO), Partner, Advisory, Head of Business Process Outsourcing, Pwc, στην ομιλία του εξέθεσε τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για τις επιχειρήσεις που υιοθετούν τη λύση του outsourcing. «Οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται στις κύριες δραστηριότητές τους, εξοικονομoύν λειτουργικό χρόνο, αποκτούν ποιοτικά, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μέσω της τεχνογνωσίας και της κατάρτισης, πετυχαίνουν μείωση του κόστους, υιοθετούν υψηλότερα standards μέσω μετρήσιμων ελέγχων κατά τη διάρκεια υλοποίησης του έργου, επενδύουν στο μέλλον με την αξιοποίηση στελεχών, δημιουργούν αληθινή αξία από την αντιμετώπιση των εμποδίων και επιτυγχάνουν μέσω της συνεργασίας και ομαδικής αντίληψης τους επιθυμητούς στόχους».


Ο κ. Κωνσταντίνος Καλέντης (FOTO), Διευθύνων Σύμβουλος, Zephirus Business Consultants, στην παρουσίασή του ανέπτυξε τη μεθοδολογία –«Channels»– που παρέχει η εταιρεία του, σε συνεργασία με τη Mind-Allianve Systems, στον τομέα της ασφάλειας και της αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, συνδέοντας τον ρυθμό ανάπτυξης των οικονομιών με τον ρυθμό μόχλευσης και υιοθέτησης νέων τεχνολογιών. «Η νέα πραγματικότητα σημαίνει κίνδυνο γι’ αυτούς που αντιγράφουν το παρελθόν, αλλά νέες ευκαιρίες γι’ αυτούς που αντιλαμβάνονται τη δυναμική του νέου περιβάλλοντος. Ένα ελλιπές επιχειρησιακό πλάνο αλλά και η αδυναμία χειρισμού κρίσιμων περιστατικών έχουν τεράστιο αντίκτυπο». Παραθέτοντας τα πλεονεκτήματα του λογισμικού που εφαρμόζει η Zephirus, σημείωσε: «Το Channels παρέχει αυξημένη ποιότητα και αξιοπιστία για τα πλάνα μας, προσφέροντας αυτοματοποιημένες αναλύσεις και αναφορές με feedback από τους συμμετέχοντες, αποτελεσματική καθοδήγηση των συμμετεχόντων με βάση τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού και τέλος διαφάνεια, καθώς η ολιστική προσέγγιση της μοντελοποίησης των πλάνων προσφέρει τη δυνατότητα κατανόησης και επίλυσης προβλημάτων υψηλής πολυπλοκότητας των συστημάτων και των διαδικασιών μας».


 Στο πάνελ συζήτησης της III ενότητας (FOTO PANEL3), με τίτλο «Outsourcing στην πράξη και το πώς μέσω αυτού επιτυγχάνεται η καινοτομία», μίλησαν ο κ. Τζακ Αδάμης, Ιδρυτής και Μέτοχος, LongBus ΙΚΕ, ο Διονύσης Αμμολοχίτης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Manifest, ο Κωνσταντίνος Ε. Καρύδης, Partner, Advisory, Head of Business Process Outsourcing, PwC, ο Σάκης Μελισσάρης, Γενικός Διευθυντής, FAME, ο Μίλτων Παπαδάκης, Owner, Mediarisk Communication Consultants, ο Ιωάννης Ρόβης, CEO, Vellum, ο Θεόδωρος Τόλλης, Εκτελεστικός Διευθυντής, ICAP Employment Solutions, ο Δημήτρης Γαγανέλης, Cloud Services Manager, SoftOne Technologies και ο Κώστας Φλώκος, Γενικός Διευθυντής, Upcom.

Ο κ. Ρόβης είπε ότι ενώ μια σύμβαση outsourcing ξεκινά από τη μείωση του κόστους, στη συνέχεια δημιουργεί προστιθέμενη αξία.

Ο κ. Καρύδης τόνισε ότι τα οφέλη του outsourcing είναι ορατά από την πρώτη μέρα και ότι δεν υπάρχει περίπτωση μια ελληνική επιχείρηση να μη ζητήσει μείωση του κόστους μέσω του outsourcing.

O κ. Αμμολοχίτης μίλησε για τα πλεονεκτήματα του facility management, το οποίο ασχολείται με τη διαχείριση των εγκαταστάσεων, των υπηρεσιών catering, την αποθήκευση, τον καθαρισμό κ.λπ. Το facility management, σύμφωνα με τον κ. Αμμολοχίτη, αναβαθμίζει τους χώρους του πελάτη, μειώνοντας παράλληλα το κόστος και αυξάνοντας την παραγωγικότητά τους.

Ο κ. Αδάμης υπογράμμισε ότι η εταιρεία του συνεργάζεται με μια μεγάλη γκάμα εργαζομένων, με τους οποίους μοιράζεται τα κέρδη από κάθε πρότζεκτ. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία είναι πιο οικονομική, καθώς δεν έχει υψηλά πάγια, επειδή όλες τις εργασίες της τις έχει outsourced.

 O κ. Μελισσάρης από την πλευρά του τόνισε ότι κάθε εταιρεία χρειάζεται το outsourcing, αλλά το πόσο το χρειάζεται εξαρτάται από το μέγεθός της. Συγκεκριμένα, για την εταιρεία του είπε ότι απασχολεί 30 άτομα, και ότι υπάρχουν μόνιμες ανάγκες που καλύπτονται outsourced, όπως οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι δημόσιες σχέσεις κ.λπ.

 Ο κ. Τόλλης μίλησε για το Outsourcing στη διαχείριση προσωπικού, το οποίο στην Ελλάδα είναι θεσμοθετημένο ως προσωρινή απασχόληση. Με το outsourcing στο HR μια εταιρεία μπορεί να βρει πολύ εύκολα και γρήγορα κατάλληλο προσωπικό για τη δουλειά που χρειάζεται.

Ο κ. Φλώκος υπογράμμισε την ανάγκη να είναι ξεκάθαρες οι προδιαγραφές του έργου που δίνεται outsourcing, ενώ τόνισε ότι η συνεργασία με τρίτους για κάποιες συγκεκριμένες εργασίες υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια.

Ο κ. Γαγανέλης αναφέρθηκε στο μηχανογραφικό σύστημα που βρίσκεται στο cloud, λέγοντας ότι είναι κατά 25% φθηνότερο σε εύρος πενταετίας από ένα «φυσικό» μηχανογραφικό σύστημα.


Στη IV και τελευταία ενότητα του συνεδρίου, με τίτλο «Υπό το πρίσμα του συνέδρου», στόχος ήταν η συνδιαμόρφωση ενός πρακτικού οδηγού βασισμένου στα καταληκτικά συμπεράσματα του συνεδρίου.

 Από τη μεριά του ο κ. Ονίκ Παλαντζιάν (FOTO), Διευθύνων Σύμβουλος, Europa Profil Αλουμίνιο ΑΒΕ, υπερασπιζόμενος την πρακτική του outsourcing, παράθεσε δύο έργα της εταιρείας του με τα οποία κατάφεραν να εξοικονομήσουν ένα αρκετά μεγάλο ποσό ετησίως, περιορίζοντας τις λειτουργικές δαπάνες. «Όσο οξύμωρο κι αν ακούγεται, καταφέραμε να εξοικονομήσουμε 25.000 ευρώ μέσω της τοποθέτησης αυτόματων μηχανών παραγωγής καφέ στον χώρο εργασίας, αλλάζοντας έτσι και την κουλτούρα αντίληψης της εταιρείας σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα».


Ο κ. Δημήτρης Μωραΐτης (FOTO), Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Διατροφής, ΜΗΣΥΦΑ και Διαγνωστικών, ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε., τόνισε την ανάγκη υποστήριξης λύσεων Outsourcing, δίνοντας έμφαση στον έλεγχο και τα υψηλά στάνταρ που πρέπει να διέπουν τον πάροχο, την εποπτεία από μέρους της εταιρείας για λογαριασμό της οποίας γίνεται το έργο, αλλά και την ανάγκη σωστής επικοινωνίας και επιχειρηματολογίας προς το εργαζόμενο δυναμικό της εταιρείας όταν υιοθετούνται λύσεις outsourcing, ώστε να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις. «Η αλλαγή του middle management, η δέσμευση της διοίκησης, ο τρόπος που θα επικοινωνήσουμε τη συμφωνία με τον πάροχο πρέπει να χαρακτηρίζονται από quality management στο πλαίσιο της διαδικασίας του outsourcing».

 Η κα Έφη Κουτσοβασίλη (FOTO), Σύμβουλος Διοίκησης, Eurobrokers S.A., εξέφρασε την ανάγκη ενδελεχούς διασαφήνισης των όρων της σύμβασης του έργου με τον εκάστοτε πάροχο, της τήρησης του SL (Service Level Agreement), της ύπαρξης ομάδας υποστήριξης με στόχο την υλοποίηση του έργου βάσει των συμβατικών υποχρεώσεων μεταξύ των δύο μερών στο πλαίσιο ορισμού του Outsourcing, υπό το πρίσμα της συνεργατικής συμπεριφοράς.

Ο κ. Γιάννης Σηφάκης (FOTO), Διευθυντής Marketing, ΑΤΕ Ασφαλιστική, αναφερόμενος στην ενσωμάτωση της ATE από την Τράπεζα Πειραιώς, τόνισε τους κοινούς στόχους που χαρακτηρίζουν τις δυο πλευρές στην περίπτωση υιοθέτησης λύσεων outsourcing, αλλά και την προοπτική που μπορεί να προκύψει. «H απόκτησή μας από την Πειραιώς μάς οδήγησε να κάνουμε outsourcing στο εργαζόμενο δυναμικό μας, γεγονός που συνέβαλε στην πρόσληψη ανθρώπων με περισσότερα τυπικά προσόντα».

 Η κα Δήμητρα Κουτσομήτρου (FOTO), Regulatory Affairs & Pharmacovigilance Manager, FARMASYN A.E., υπερασπίστηκε την ανάγκη ύπαρξης ποιοτικών και ποσοτικών μετρήσιμων δεικτών, στο πλαίσιο του έλεγχου της σύμβασης με τον εκάστοτε πάροχο από τη μεριά της διοίκησης της εταιρείας μέσω της διεξαγωγής τακτικών audits και inspections.


Τέλος, ο κ. Κώστας Σαμαντούρος (FOTO), Managing Director, ΑΓΡΕΚ-Κ. ΣΑΜΑΝΤΟΥΡΟΣ Α.Ε., υπερασπίστηκε την αξία που δημιουργείται από τη συνεργατική συμπεριφορά μεταξύ των δύο μερών, καθώς και την ισορροπία που πρέπει να έχει μια σύμβαση outsourcing, με στόχο την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος: «ὀταν οι άλλοι κάνουν το καλύτερο για σένα είναι το καλύτερο που μπορεί να επιθυμεί μια επιχείρηση. Στόχος είναι να παίρνουμε από τους πρώτους τα πρώτα, από τους καλύτερους τα καλύτερα».


Στο τέλος της ημέρας, τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τους ομιλητές και τους συμμετέχοντες καταδεικνύουν το κοινό πνεύμα που χαρακτηρίζει όσους έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν την εμπειρία τους από τον τομέα του Outsourcing, τόσο πρακτικά όσο και θεωρητικά. Από τις εργασίες του συνεδρίου συνάχθηκε ότι το Outsourcing προσφέρει καταλυτικά πλεονεκτήματα, όπως είναι η αντιμετώπιση της έλλειψης πόρων, η προσήλωση στο core business, η διαχείριση του κόστους, η ευελιξία στη λειτουργία, η δυνατότητα καινοτομίας, η αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του προσωπικού, η σωστή επιλογή των συνεργατών, η δημιουργία επιχειρηματικής αξίας μέσω της συνεργατικής συμπεριφοράς και η ευκαιρία διενέργειας ποιοτικών και ποσοτικών μετρήσιμων αποτελεσμάτων προς όφελος της ενίσχυσης των επιχειρήσεων και της οικονομίας εν γένει.


LEAD SPONSORS: PWC, SOFTONE

PREMIERE SPONSOR: ICAP

ASSOCIATE SPONSORS: MANPOWERGROUP, UPCOM, WIZZARD

SPONSORS: ISS, INNEWS, MANIFEST, ZEPHIRUS CONSULTING SERVICES

CORPORATE PARTICIPATION: REVIVAL CONSULTING SERVICES

PRINT SPONSOR: PRESSIOUS ARVANITIDIS


Με την υποστήριξη:

ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος)


Υπό την αιγίδα:


IAOP (INTERNATIONAL ASSOCIATION OF OUTSOURCING PROFESSIONALS)

ΟΠΑ (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών)

ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων)

ΣΕΚΕΕ (Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας)

Hellenic Facility Management Association


Για πληροφορίες επικοινωνήστε με την κα Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη, Communication & PR Manager, Ethos Media S.A. στο τηλ.: 210 998 4901 ή στο e-mail: voulgaraki.s@ethosmedia.eu


 

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΒΕΛΤΙΩΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ASSETS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΛΟΓΩΝ
«ΠΕΤΑΕΙ» ΣΕ ΝΕΑ ΥΨΗ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΕΝΙΕΡΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 2014
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΕΠΗ ΤΖΙΜΕΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Κ. ΚΑΛΕΝΤΗΣ
OUTSOURCING CONFERENCE 2014
ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑ 2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ VIVECHROM
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site