Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούλιος-Αύγουστος 2014-τ.404                              

DANONE

Σημαντική τροχιά ανάπτυξης αναμένεται στο σύνολο του 2014


Πάνω από το επίπεδο των 20 εκατ. ευρώ αναμένεται να κινηθούν οι πωλήσεις της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα ΑΕ στο σύνολο του 2014, εμφανίζοντας ποσοστιαία μεταβολή 7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται σε 1,4 εκατ. ευρώ.

Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοκομικής επιχείρησης στην Ελλάδα, Χάρης Φεύγας: «Ήδη, στο πρώτο εξάμηνο του έτους η Danone εμφανίζει ρυθμούς ανάπτυξης περί το 12% σε όγκο, ενώ είμαστε μία από τις τρεις εταιρείες του κλάδου που αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων, επιστρέφοντας έτσι και πάλι στην 4η θέση».

Στον μεγαλύτερο βαθμό, η ανοδική πορεία είναι αποτέλεσμα της νέας εγχώριας επικοινωνιακής καμπάνιας του Activia, που ξεκίνησε στο πρώτο τρίμηνο του έτους. Η έντονη επικοινωνία της «ναυαρχίδας» της Danone, σε συνδυασμό με τη μείωση της τιμής κατά 10%, ανέπτυξε την καταναλωτική βάση της μάρκας.

Καθοριστικό ρόλο είχε και η ενδυνάμωση της παρουσίας της Danone στην κατηγορία των παιδικών επιδορπίων, με το λανσάρισμα του Danone Disney, σε εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Το Danone Disney αποτελεί το μόνο παιδικό επιδόρπιο γιαουρτιού με τιμή χαμηλότερη του 1 ευρώ ανά κεσεδάκι, εξασφαλίζοντας –συμπληρωματικά με το Danonino– μερίδιο 15% στην κατηγορία του.

Ταυτόχρονα, στην κατηγορία των λευκών αγελαδινών και στραγγιστών, το Γαλακτοπωλείο κατέκτησε μερίδιο 2% στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου 2014, αναμένοντας να δείξει πολύ μεγαλύτερη δυναμική στο μέλλον.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι ρυθμοί ανάπτυξης του 2014 για τη γαλακτοκομική επιχείρηση στην Ελλάδα, αναμένεται να είναι μεγαλύτεροι συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη, όπου έχει παρουσία η Danone.

Από τις «πιέσεις» της οικονομικής κρίσης δεν γλύτωσε η κατηγορία των φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων, δηλαδή των γιαουρτιών, των επιδορπίων γιαουρτιών και των γλυκών επιδορπίων.

Τα επίσημα στοιχεία καταδεικνύουν πως η δυσμενής οικονομική συγκυρία των τελευταίων ετών συρρίκνωσε την αγορά, φτάνοντας στους 70 χιλ. τόνους κατανάλωσης ετησίως, από 84 χιλ. τόνους που ανέρχονταν πριν την κρίση.


FIX ROYALE

Απέκτησε νέα ιστοσελίδα


H FIX Royale, η νέα ελληνική Weiss μπίρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, είναι πλέον «στον αέρα» και με τη δική της ιστοσελίδα: www.fixroyale.gr.

Η FIX Royale αντιστοιχεί στη γνήσια συνταγή μιας λευκής, σταρένιας αφιλτράριστης μπίρας, με συστατικά άριστης ποιότητας και ελληνικό κριθάρι,

που ήρθε για να «ξεκλειδώσει» τα μυστικά της συγκεκριμένης κατηγορίας και να μυήσει τους καταναλωτές στην ιεροτελεστία της καθημερινής ολοκληρωμένης απόλαυσης.

Επισκεφθείτε το
www.fixroyale.gr και ανακαλύψτε τα χαρακτηριστικά, τον τρόπο σερβιρίσματος και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη νέα ελληνική Weiss μπίρα, που αποτελεί «προνόμιο όλων».

Φιλική προς τον χρήστη και εύκολη στην πλοήγηση, η νέα ιστοσελίδα εμπνέεται εικαστικά από την ταυτότητα του προϊόντος, αποπνέοντας τόσο τα στοιχεία της κληρονομιάς και της ζυθογνωσίας όσο και την αυθεντικότητα της απόλαυσης που αντιπροσωπεύει η FIX Royale.


CYTA 4U

Νέο πρωτοποριακό mobile application μόνο από τη Cyta Ελλάδος


Τη νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία Cyta 4U, για υψηλής ποιότητας κλήσεις φωνής και βιντεοκλήσεις από smartphone και tablet μέσω χρήσης του σταθερού αριθμού Cyta, προσφέρει μόνο η Cyta Ελλάδος στους υφιστάμενους και τους νέους πελάτες της.

Η εταιρεία, συνεχίζοντας την καινοτόμο πορεία της, προσφέρει μέσω της ενιαίας πλατφόρμας νέας γενιάς, τεχνολογίας IMS (IP Multimedia Subsystem), μια υπηρεσία πραγματικής σύγκλισης. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, η Cyta παρέχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων/βιντεοκλήσεων μέσω φορητών συσκευών (smartphone ή tablet), με χρήση ελληνικού σταθερού αριθμού. Έτσι, ο χρήστης της Cyta 4U αξιοποιεί όλα τα οφέλη και τους χρόνους ομιλίας του επιλεγμένου προγράμματος σταθερής τηλεφωνίας Cyta από τη φορητή συσκευή του.

Αντίστοιχα, οι κλήσεις μέσω του Cyta 4U προς σταθερά και κινητά στην Ελλάδα και αντίστροφα πραγματοποιούνται ως εθνικές κλήσεις, είτε ο χρήστης της εφαρμογής βρίσκεται στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι οι κλήσεις από την υπηρεσία Cyta 4U προς Σταθερά Cyta Ελλάδος καθώς και οι κλήσεις/βιντεοκλήσεις προς το community Cyta 4U πραγματοποιούνται εντελώς δωρεάν.

Η Cyta Ελλάδος προσκαλεί τους πελάτες της να γνωρίσουν την πρωτοποριακή υπηρεσία και τα οφέλη της, προσφέροντάς τους για περιορισμένο χρονικό διάστημα τη δυνατότητα δωρεάν παγίου για τους δύο πρώτους μήνες. Στη συνέχεια το πάγιο διαμορφώνεται στην πολύ συμφέρουσα τιμή των 3 ευρώ μηνιαίως.

Η ενεργοποίηση του Cyta 4U γίνεται είτε μέσω της πύλης πελατών my Cyta (υφιστάμενοι πελάτες) είτε τηλεφωνικώς στο 13877. Η εγκατάσταση της εφαρμογής στο smart phone ή το tablet είναι δωρεάν και μπορεί να γίνει μέσα από το App store (συσκευές iOS) ή το Google play (συσκευές Android). Μοναδική προϋπόθεση για την εγκατάσταση και τη λειτουργία της εφαρμογής είναι η ύπαρξη ευρυζωνικής σύνδεσης στο internet.


INTERAMERICAN

Στην παγκόσμια καρδιά των εξελίξεων στις ασφαλίσεις υγείας


Στη Μαδρίτη οργανώθηκε πρόσφατα το ανά διετία πραγματοποιούμενο παγκόσμιο συνέδριο του International Federation of Health Plans (IFHP). H Interamerican, η μοναδική από την Ελλάδα ασφαλιστική επιχείρηση-μέλος της διεθνούς ομοσπονδίας, εκπροσωπήθηκε από τον Γιώργο Βελιώτη, γενικό διευθυντή ζωής και υγείας της εταιρείας και πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ασφαλιστικής Επιτροπής Υγείας του Insurance Europe.

Το θέμα της φετινής συνάντησης, που συγκέντρωσε στην ισπανική πρωτεύουσα προσωπικότητες των τομέων της ασφάλισης και της παροχής υπηρεσιών υγείας από όλο τον κόσμο, ήταν η χρήση των δεδομένων για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας.

Εκ μέρους της Interamerican παρουσιάστηκε πρόταση για τη δυνατότητα βιωσιμότητας ασφαλιστικών φορέων υγείας σε περιόδους κρίσης χωρίς να υποβαθμίζεται η ποιότητα και το εύρος των υπηρεσιών που αυτοί χρηματοδοτούν. Η πρόταση της εταιρείας, λόγω της συνεχιζόμενης παγκοσμίως ραγδαίας αύξησης του κόστους της υγείας, που προβληματίζει όλους τους φορείς ασφάλισης και υπηρεσιών –ανεξάρτητα από το αν η χώρα στην οποία αναπτύσσουν δραστηριότητα αντιμετωπίζει οικονομική κρίση ή όχι– προκάλεσε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συνέδρων.

Ο κ. Βελιώτης εστιάστηκε στον έλεγχο του κόστους κατά τη διαχείριση των αναλαμβανόμενων κινδύνων σε συνδυασμό με τον όγκο εργασιών, καθώς και στην αποτελεσματική συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανταπόκριση στις προκλήσεις της εποχής.

Σημειώνεται ότι η IFHP, που ιδρύθηκε το 1968 και αριθμεί 100 μέλη, εταιρείες από 25 χώρες με ηγετική θέση τοπικά στον τομέα ασφάλισης υγείας, στοχεύει στη συνεχή βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών που παρέχουν τα μέλη της μέσω των συνεργασιών και της ανταλλαγής εμπειρίας και τεχνογνωσίας μεταξύ τους.

Εκτός της Interamerican, στην ομοσπονδία συμμετέχει και η μητρική Achmea, που θεωρείται η κορυφαία εταιρεία ασφάλισης υγείας στην Ολλανδία και την Ευρώπη.


CRETA FARMS

Εν Ελλάδι Gourmet Γαλοπούλα Βραστή


Η Creta Farms, η κορυφαία ελληνική εταιρεία αλλαντικών, που διευρύνει σταθερά τη γκάμα των προϊόντων της και διακρίνεται για την καινοτομία και τις υψηλές διατροφικές αξίες της, παρουσιάζει την πιο ζουμερή και νόστιμη βραστή γαλοπούλα της αγοράς των gourmet αλλαντικών, τη νέα Εν Ελλάδι Gourmet Γαλοπούλα Βραστή.

Με βάση το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και το εκλεκτό κρέας, η νέα Εν Ελλάδι Gourmet Γαλοπούλα Βραστή αποτελεί μια πρόταση υψηλής διατροφικής αξίας, με πλούσια και μοναδική γεύση, που προσφέρει ασυναγώνιστη απόλαυση στη μοναδική καινοτομία Εν Ελλάδι: Ατόφιο, εκλεκτό φιλέτο, που μαρινάρεται σε ελαιόλαδο και σιγομαγειρεύεται για 7 ώρες.

Έτσι δίνει γεύση το Εν Ελλάδι, προσφέρει την προσιτή πολυτέλεια που κάνει την καθημερινότητά μας πιο νόστιμη, ξεχωριστή και διατροφικά ισορροπημένη.

Χάρη σε αυτήν την εκλεπτυσμένη και γεμάτη γεύση, η νέα Εν Ελλάδι Gourmet Γαλοπούλα Βραστή απέσπασε το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης 2014 ως αξιόλογο προϊόν από τον διεθνή θεσμό Superior Taste Award της iTQi.

Καθώς η νοστιμιά ενός προϊόντος ανακαλύπτεται καλύτερα μέσα από τη δημιουργικότητα και την έμπνευση, η Creta Farms διαθέτει στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ πολυσέλιδο έντυπο με συνταγές. Παράλληλα, μέσα από την επίσημη σελίδα της στο Facebook
https://www.facebook.com/CretaFarms.gr η Creta Farms προτείνει έξυπνες και πεντανόστιμες συνταγές με τη νέα Εν Ελλάδι Gourmet Γαλοπούλα Βραστή, που θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς της γεύσης. Σημείο αναφοράς αποτελούν τα γευστικότατα ταρτάκια με μανιτάρια και γαλοπούλα βραστή, οι πεντανόστιμες μπρουσκέτες με γαλοπούλα βραστή και αβγά σκραμπλ, το μυρωδάτο ριζότο με κολοκυθάκια, ανθούς, γαλοπούλα βραστή και μυρωδικά, η τραγανή τάρτα πίτσα με ταλαγάνι και γαλοπούλα βραστή, καθώς και η φρέσκια και υγιεινή σαλάτα με αβοκάντο, ψητές τορτίγιες και γαλοπούλα βραστή.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
QUALCO
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
5ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ PHARMA & HEALTH CONFERENCE
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΟΥΣΣΟΣ
ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
INSURANCE CONFERENCE 2014
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΣΚΑΦΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ & ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
ΦΑΚΕΛΟΣ LAMDA DEVELOPMENT
ΦΑΚΕΛΟΣ ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΩΔΩΝΗ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ BEIERSDORF HELLAS
ΣΤΑ ΕΝΔΟΤΕΡΑ ΤΟΥ Χ.Α.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site