Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Οκτώβριος 2014-τ.406                              

CRETA FARMS


ΤΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ CRETA FARMS


ΤΙΤΛΟΣ: ΑΦΕΤΗΡΙΑ Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ


Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ CRETA FARMS ΜΕ ΤΗΝ PRIMO MEATS ΤΗΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ 1H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΞΗΓΑΓΕ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ


Συνέντευξη στη Λέττα Καλαμαρά


Χ_Κύριε Πέτρου, τι σηματοδοτεί για την Creta Farms η στρατηγική συμμαχία με την αυστραλιανή εταιρεία αλλαντικών Primo Meats;


T.Π._Πρόκειται για μια συμφωνία-σταθμό για την Creta Farms SA, η οποία την καθιστά την 1η ελληνική εταιρεία τροφίμων που –σε αυτά τα μεγέθη– εξήγαγε τεχνογνωσία και πνευματικά δικαιώματα. Σηματοδοτεί ταυτόχρονα την έναρξη μιας νέας εποχής για την εταιρεία, μέσα από ένα πιο ευέλικτο, σύγχρονο μοντέλο συνεργασίας (Licensing agreement), το οποίο ουσιαστικά κεφαλαιοποιεί άμεσα τη μεγάλη επένδυση των τελευταίων χρόνων, τόσο στην ανάπτυξη/διατήρηση των πατεντών μας όσο και στην ενίσχυση των τεχνολογικών μας μεθόδων.


Χ_Ποιο είναι το πλάνο εξέλιξης και ανάπτυξης αυτής της συνεργασίας;


T.Π._Η στρατηγική αυτή συμμαχία θα είναι κατ’ ελάχιστο πενταετούς διάρκειας και εκτιμάται ότι στην περίοδο αυτή, μέσα από την ανάπτυξη διανομής (wd) που αναμένεται να ξεπεράσει το 80%, οι αντίστοιχες πωλήσεις θα αγγίξουν τα 400 εκατ. δολ. Αυστραλίας. Στα πλαίσια αυτά, το τοπικά ανακοινωμένο πλάνο προωθητικών ενεργειών (360ο) ξεπερνά τα 5 εκατ. δολ. Αυστραλίας.


X_Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τη μεσοπρόθεσμη απόδοση της συμφωνίας με την Primo Meats;


T.Π._Αρχικά, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι η εμπορική συνεργασία υλοποιείται από τον ισχυρότερο «παίκτη» της τοπικής βιομηχανίας, την Primo Meats –τον μεγαλύτερο παραγωγό αλλαντικών της χώρας, με ενοποιημένο τζίρο τού 1,5 δισ. δολ. Αυστραλίας, με μερίδια αγοράς που ξεπερνούν το 50%– και αφορά στον πλήρη επανασχεδιασμό και το επαναλανσάρισμα της δεύτερης σε μερίδια εμπορικής σειράς της Αυστραλίας, της Hans.

 Επίσης, η συγκεκριμένη συμφωνία έχει εγγυημένο ποσοστό εκτέλεσης, συνεπώς και ελάχιστη απόδοση, που σε πωλήσεις ξεπερνά τα 80 εκατ. δολ. Αυστραλίας. Ταυτόχρονα, οι συντηρητικές μας προβλέψεις οδηγούν σε καθαρές αξίες από τα δικαιώματα χρήσης (royalties) της τάξης του 1,5 εκατ. δολ. Αυστραλίας ετησίως.


Χ_Επικοινωνήσατε με κάποιον ιδιαίτερο τρόπο και μήνυμα τα προϊόντα της Creta Farms στο κοινό της Αυστραλίας;


T.Π._Η Creta Farms έχει ένα ξεκάθαρο όραμα σε κάθε αγορά που δραστηριοποιείται. Δημιουργούμε προϊόντα ανώτερης γεύσης, υψηλής διατροφικής αξίας, που συνάδουν με τις μεγαλύτερες διατροφικές τάσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Η διεθνής μας εμπορική επωνυμία είναι το “Oliving” (αντίστοιχη με το «Εν Ελλάδι» στη χώρα μας), η οποία προέρχεται από τη διπλή ερμηνεία του “olive oil” και του “well living”, δηλαδή ελιά/ελαιόλαδο και ευεξία στη ζωή/διατροφή.

 


Στην Αυστραλία το «Oliving» παρουσιάζεται σε μορφή co-branding με τον συνεργάτη μας (Oliving by Hans) και κάτω από ισχυρή επικοινωνιακή στρατηγική, που εμφανίζεται στην αγορά με το μήνυμα «A slice of the good life».

 

X_Θεωρείτε ότι μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο και για άλλες συνεργασίες της εταιρείας στο εξωτερικό;


T.Π._Φυσικά! Η εταιρεία κατέχει κατοχυρωμένα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας (πατέντες) σε περισσότερες από 40 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Αμερικής, του Καναδά, της Κίνας, κ.λπ., και η τεχνολογική της γνώση (know-how) είναι μοναδική στον κόσμο. Συνεπώς, τα περιθώρια ανάπτυξής μας είναι εξαιρετικά μεγάλα και ήδη δουλεύουμε δύο νέα projects σε αυτήν την κατεύθυνση.


X_Σχεδιάζετε περαιτέρω επέκταση και εξειδίκευση σε κατηγορίες τροφίμων προστιθέμενης αξίας για την Creta Farms που θα αφορούν αγορές του εξωτερικού;


T.Π._Η Creta Farms είναι μια εταιρεία πρωτοπόρα για τα ελληνικά δεδομένα, με DNA που ορίζεται από τη μοναδικότητα και την καινοτομία, συνεπώς δεν θα μπορούσε να μην είναι μέρος των επιχειρηματικών μας σχεδίων η συνεχής βελτίωση, η ανάπτυξη νέων προϊόντων, τόσο στις υφιστάμενες όσο και σε νέες κατηγορίες. Παρακολουθούμε συνεχώς τις αγορές, τις διατροφικές τάσεις που δημιουργούνται παγκόσμια και είμαστε σίγουροι ότι το μοναδικό concept που έχουμε αναπτύξει μάς οδηγεί σταθερά σε νέες συνεργασίες.


Χ_Τι περιλαμβάνει η στρατηγική διεθνούς ανάπτυξης της εταιρείας για την επόμενη διετία;


T.Π._Ταυτόχρονα με το μοντέλο Licensing (δηλαδή την αδειοδότηση της πνευματικής μας ιδιοκτησίας, πατέντες/know-how/εμπορική επωνυμία), η εταιρεία σχεδιάζει για το 2015 την είσοδό της σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους, μέσα από την ανάπτυξη της εξαγωγικής της δραστηριότητας. Πολύ σύντομα, θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε επίσημα και για αυτά τα επιχειρηματικά μας πλάνα.

  Περιεχόμενα
ΕΝ ΑΡΧΗ
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΛΕΞΗΣ ΚΑΙ ΔΟΛΑΡΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΑ
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΗΝΑΣ ΜΑΥΡΙΚΑΚΗΣ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΥ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ LEIGH OSTERGARD
RANDSTAND WORKMONITOR
ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ GIJS NAGEL
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ...METAXA
GREEK GAMING CONFERENCE 2014
ΚΛΑΔΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ EBOOK

 Όροι και προϋποθέσεις του site