Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2005                               Τεύχος 311

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ:
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ


Σ έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αφορά τις σχέσης μιας εταιρίας:
Με τους εργαζόμενούς της (περιβάλλον ασφάλειας και υγιεινής, κλίμα σταθερότητας και εξασφάλισης εισοδήματος, πολιτική ίσων ευκαιριών, δημιουργικότητα, κ.λπ.).
Με τους πελάτες της (αξιοπιστία, σωστή ποιότητα προϊόντων, ικανοποιητικές υπηρεσίες μετά την πώληση, κ.λπ.).
Προς τις τοπικές κοινωνίες (προστασία στο περιβάλλον, στήριξη σε τοπικούς φορείς, κ.λπ.)
Προς ειδικές ομάδες πληθυσμού (άτομα με ειδικές ανάγκες, υποτροφίες σε αριστούχους μαθητές-φοιτητές, πολύτεκνες οικογένειες, κ.λπ.).
Πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες, χορηγίες διάφορες, κ.λπ.
Μέσω της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης οι επιχειρήσεις αφ’ ενός ανταποδίδουν μέρος του οφέλους που κερδίζουν από το κοινωνικό σύνολο, αμβλύνουν τις όποιες διαφορές τους με τις τοπικές κοινωνίες, ανυψώνουν το κύρος τους στο κοινωνικό σύνολο.
Η αποδοτικότητα και η κερδοφορία μιας εταιρίας δεν είναι έννοια διαφορετική από αυτή της κοινωνικής ευθύνης, γιατί στόχος της εταιρίας είναι η δημιουργία προστιθέμενης αξίας. Πολύ επιθυμητή λοιπόν η κερδοφορία, υπάρχουν όμως δύο ακόμη ζητήματα που θα πρέπει να θιγούν:
Το πρώτο είναι ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας προκειμένου να επιτεχθεί αυτή η κερδοφορία. Οι καλές συνθήκες εργασίας, υγιεινής, η προστασία έναντι των ατυχημάτων, η ισότητα ευκαιριών στους εργαζόμενους, το αίσθημα ασφάλειας των εργαζομένων ότι η «εταιρία θα είναι εκεί» αν τους συμβεί κάτι, κ.λπ., θα πρέπει να είναι στοιχεία που να συμπληρώνουν τον τρόπο λειτουργίας.
Η Εταιρική Διακυβέρνηση εντάσσεται και αυτή μέσα στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης, καθώς προσπαθεί να διασφαλίσει – όσο το δυνατόν περισσότερο – τον έλεγχο λειτουργίας προκειμένου να αποφεύγονται περιπτώσεις υπερβολικής εξουσίας και καταχρήσεων, ασφαλιστικές δικλείδες προκειμένου τα όργανα της διοίκησης να μην λειτουργούν σε βάρος των μικρομετόχων (αν μια εταιρία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο), κ.λπ.
Και φυσικά, πέρα απ’ όλα αυτά, εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι η επιστροφή μέρους της προστιθέμενης αξίας που κέρδισε η εταιρία από το σύνολο, στο κοινωνικό σύνολο. Οι μεγάλες εταιρίες της Ελλάδας σήμερα, διαθέτουν τμήματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εκπονούν και λειτουργούν πάνω σε συγκεκριμένες στρατηγικές και προσπαθούν κάθε φορά να εκπληρώσουν συγκεκριμένους στόχους.
Υπάρχουν εταιρίες για παράδειγμα που εστιάζουν την προσοχή τους στο παιδί (π.χ. Goody’s), με την ενίσχυση σχετικών ιδρυμάτων, ή προσπαθειών της επιστήμης για τη θεραπεία παιδικών ασθενειών. Οι περισσότερες εταιρίες – και ιδίως οι βιομηνανικές – δίνουν μεγάλη έμφαση στην ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, με ενδεικτικό το παράδειγμα της S&B Βιομηχανικά Ορυκτά. Τι θα μπορούσε να περιλαμβάνει ένα πακέτο δράσης των εταιριών στις τοπικές κοινωνίες; Από τη δημιουργία πολιτιστικών χώρων και έργων αναβάθμισης της περιοχής, έως την ενίσχυση των τοπικών ποδοσφαιρικών ομάδων και τοπικών εκδηλώσεων. Ας μην ξεχνούμε το πόσο μεγάλη σχέση παίζει σε μια εταιρία – και ειδικότερα μάλιστα όταν δραστηριοποιείται σε «οχλούντες» κλάδους – να έχει τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας.
Η συνδρομή των εταιριών στις αθλητικές εκδηλώσεις είναι κάτι παραπάνω από γνωστή. Οι χορηγοί των Ολυμπιακών Αγώνων (Alpha Bank, OTE, Cosmote, Mc Donalds, Δέλτα Παγωτού, Φάγε, Coca Cola 3E, κ.α.), η χορηγία της Vodafone στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, οι στηρίξεις σε επιμέρους αθλητές και σωματεία έχουν προάγει τον αθλητισμό στη χώρα μας και ιδίως εκείνα τα αθλήματα που δύσκολα εξασφαλίζουν υψηλά έσοδα από το κοινό (πχ στίβος).
Για τις επιστήμες και τον πολιτισμό, οι εκδηλώσεις των εταιριών είναι επίσης πάρα πολλές. Η Eurobank για παράδειγμα χορηγεί την καμεράτα των Αθηνών, ενώ βραβεύει και τους αριστούχους εισακτέους στα πανεπιστήμια. Εξαιρετική είναι η κίνηση της Τράπεζας Κύπρου με το πρόγραμμα “Οίκαδε”, που στόχο έχει την ένωση του ελληνισμού της διασποράς με την Ελλάδα και την Κύπρο.
Πολλές επιχειρήσεις επίσης ενίσχυσαν την πολιτεία σε περιόδους έκτακτης ανάγκης, όπως για παράδειγμα στους σεισμούς της Αθήνας το 1999 (Μυτιληναίος και πολλοί άλλοι), ή στην τραγική περίπτωση του τσουνάμι στην Ν.Α. Ασία πριν από έξι περίπου μήνες. Αν πάμε τέλος στις φιλανθρωπικές δραστηριότητες, τότε έχουμε πολύ περισσότερα πράγματα να πούμε. Η Τράπεζα Κύπρου με το ογκολογικό νοσοκομείο και την Πορεία Χριστοδούλας (διοργάνωση παγκυπριακής εκδήλωσης για την ενίσχυση των καρκινοπαθών), ο Ραδιομαραθώνιος της Λαϊκής Τράπεζας, η πολυσχιδής δράση της Coca Cola 3E, αλλά και η γενικότερη ενίσχυση ιδρυμάτων απόρων, ασθενών και άλλων κατηγοριών πληθυσμού που έχουν την ανάγκη προστασίας (Τιτάν, κ.α.).
Αξιολόγηση
Είναι βέβαιο ότι αναφέραμε μικρό μέρος των επιχειρήσεων που με σειρά ενεργειών τους βοηθούν το κοινωνικό σύνολο. Ζητούμε συγγνώμη λοιπόν, αλλά το θέμα μας δεν είναι εκεί. Στόχος της προβολής τέτοιων κινήσεων δεν είναι η διαφημιστική προβολή συγκεκριμένων επιχειρήσεων, αλλά η διάδοση ενός προτύπου συμπεριφορά που θα βρει συμπαραστάτη  και από πολλές άλλες επιχειρήσεις.
Πόσο πολύ έχει προχωρήσει η υπόθεση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στη χώρα μας; Η αλήθεια είναι ότι έχουν γίνει πολλές αξιόλογες προσπάθειες από αρκετές επιχειρήσεις. Είναι αλήθεια επίσης ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε την επίλυση όλων των προβλημάτων από την (εθελοντική) αναδιανεμητική πολιτική των επιχειρήσεων, ιδίως σε μια περίοδο «ισχνών αγελάδων» στην οικονομία. Είναι αλήθεια τέλος, ότι η Ελλάδα δεν έχει πολλές μεγάλες επιχειρήσεις, που να μπορούν σε οργανωμένη και μακρόπνοη βάση να στηρίζει φιλόδοξα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Από την άλλη πλευρά, πολλά πράγματα μπορούν να γίνουν ακόμη. Υπάρχουν αρκετές μεγάλες (για τα ελληνικά έστω δεδομένα) που θα μπορούσαν να προσφέρουν περισσότερα. Θα πρέπει επίσης να γίνεται δουλειά με στρατηγική, προγραμματισμό και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό έτσι η συμβολή κάθε εταιρίας να μεγιστοποιείται. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρξει και στον τομέα αυτό μια όσο το δυνατόν καλύτερη σχέση (εταιρικού) κόστους-(κοινωνικού) οφέλους, προς όφελος φυσικά του κοινωνικού συνόλου.
Τέλος, θα πρέπει να υπάρξει και συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων στον τομέα αυτό, προκειμένου μέσω συντονισμένων δράσεων και κινήσεων να επιτευχθούν πολύ σημαντικότερα πράγματα.


Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη του Συγκροτήματος Τράπεζας Κύπρου
Της Νατάσσας Κιουρκατιώτη*
HΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής φιλοσοφίας που διαπνέει όλο το Συγκρότημα της Τράπεζας Κύπρου. Ο σεβασμός στον πελάτη και η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, ο σεβασμός στο προσωπικό και η ανάπτυξή του, η πίστη και το όφελος προς τους μετόχους και η ωφέλεια στην κοινωνία εκφράζονται στο όραμα του Συγκροτήματος Τράπεζας Κύπρου και υλοποιούνται μέσα από την επιχειρηματική δραστηριότητα και την κοινωνική προσφορά του.
Η Τράπεζα Κύπρου είναι από τις πρώτες εταιρείες - μέλη του μη κερδοσκοπικού σωματείου «Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», το οποίο είναι μέλος του ευρωπαϊκού δικτύου CSR Europe και έχει στόχο την διάδοση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Η προσφορά στην κοινωνία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική δραστηριότητα του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου, ως ανταπόδοση στην εμπιστοσύνη του κοινού. Πεποίθηση του Συγκροτήματος είναι ότι κάθε εταιρεία, ως ενεργό μέλος του κοινωνικού συνόλου, οφείλει να αφουγκράζεται τις ανάγκες της κοινωνίας και να συμβάλει στην αντιμετώπισή τους, στο μέτρο που της αναλογεί. Η κοινωνική προσφορά του Συγκροτήματος είναι πολυδιάστατη και περιλαμβάνει μία σειρά από πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται σε βάθος χρόνου και επικεντρώνονται σε καίριους τομείς: εκπαίδευση, υγεία, πολιτισμό.
Μια από τις σημαντικότερες δράσεις κοινωνικής προσφοράς είναι το “Οίκαδε”, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εκπονεί η Τράπεζα Κύπρου από το 1999.  Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση της πολιτισμικής και γλωσσικής ταυτότητας των Ελλήνων όπου γης και η καλλιέργεια δεξιοτήτων στους μαθητές, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας διατηρώντας ταυτόχρονα της εθνική τους συνείδηση.
Μέσω της ιστοσελίδας www.oikade.gr, 100 δημοτικά σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο και ελληνόφωνα σχολεία από το εξωτερικό επικοινωνούν ζωντανά μεταξύ τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Οι τοπικές συνήθειες, τα ήθη και τα έθιμα, τα γλωσσικά ιδιώματα κάθε ελληνικής περιοχής αλλά και το πώς αυτά διαφυλάσσονται από τους Έλληνες του εξωτερικού, ζωντανεύουν όλη τη χρονιά μέσα από τις παρουσιάσεις των ίδιων των μαθητών. Παράλληλα, η ίδια ιστοσελίδα είναι ανοιχτή στο ευρύ κοινό και προσφέρει γνώσεις για τον ελληνικό πολιτισμό μέσα από εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά παιχνίδια.
Στον τομέα της εκπαίδευσης η Τράπεζα Κύπρου διαθέτει επίσης πρόγραμμα υποτροφιών για τα μεταπτυχιακά προγράμματα του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στόχος του προγράμματος είναι να υποστηρίξει τους αποφοίτους ανωτάτων σχολών στις μεταπτυχιακές τους σπουδές επιβραβεύοντας την προσπάθεια των αριστούχων.
Στον τομέα της υγείας, το Ογκολογικό Κέντρο της Τράπεζας Κύπρου στη Λευκωσία ιδρύθηκε με εξ' ολοκλήρου δωρεά της Τράπεζας το 1998. Με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, παρέχει στους πάσχοντες θεραπευτικές και διαγνωστικές υπηρεσίες διεθνών προδιαγραφών  και είναι πρότυπη ιατρική μονάδα για την ευρύτερη περιφέρεια της Ανατολικής Μεσογείου.
Μία ιδιαίτερα σημαντική ενέργεια κοινωνικής προσφοράς, στην οποία συμμετέχουν κάθε χρόνο με μεγάλο ενθουσιασμό όλοι οι εργαζόμενοι του Συγκροτήματος, είναι η «Αλυσίδα Ζωής». Πρόκειται για έναν ετήσιο θεσμό που πραγματοποιείται στην Κύπρο κάθε χρόνο από το 1999 και περιλαμβάνει σειρά εκδηλώσεων, όπου πρωτοστατεί το προσωπικό της Τράπεζας Κύπρου, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού και τη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση των σκοπών του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου. Μέσα από εκδηλώσεις, εράνους, πορείες, παζάρια και πολλές άλλες δραστηριότητες, η Τράπεζα Κύπρου κινητοποιεί πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές και το ευρύ κοινό, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο ένα σημαντικό ποσό που προσφέρεται στον Αντικαρκινικό Σύνδεσμο Κύπρου.
Στον τομέα του πολιτισμού, το Συγκρότημα συνεισφέρει με το Πολιτιστικό Ίδρυμα της Tράπεζας Κύπρου που ιδρύθηκε το 1984, παράρτημα του οποίου δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα. Στόχος του Ιδρύματος είναι η διαφύλαξη και προβολή της ελληνικής και κυπριακής πολιτιστικής κληρονομιάς, αναπτύσσοντας πλούσιο εκδοτικό έργο και διοργανώνοντας εκθέσεις και διαλέξεις που ευαισθητοποιούν το ευρύτερο κοινό. Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το Συγκρότημα Τράπεζας Κύπρου έχει διακριθεί στο πανευρωπαϊκό συνέδριο «European Marketplace on CSR» που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες το 2005 με το πρόγραμμα Οίκαδε, το οποίο προκρίθηκε ως μία από τις 100 καλύτερες ευρωπαϊκές πρακτικές. Επίσης, έχει βραβευθεί στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη» στα «Επιχειρηματικά Βραβεία - Γ. Ουζούνης 2004». Για τη συνεχή κοινωνική προσφορά του, το Συγκρότημα Τράπεζας Κύπρου έχει τιμηθεί με δύο Αριστεία, «Συνεχής Προσφορά» και «Άνθρωπος», στη διοργάνωση «Αριστεία Κοινωνικής Προσφοράς 2003». Οι διακρίσεις αυτές επιβεβαιώνουν και ενισχύουν την υψηλή δέσμευση του Συγκροτήματος στην πολυδιάστατη και ουσιαστική κοινωνική προσφορά. 
 
* Η κα Κιουρκατιώτη είναι Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων
της Τράπεζας Κύπρου


Λαϊκή Τράπεζα:
Ραδιομαραθώνιος αγάπης
Στόχος της πρωτοβουλίας – που τόσο πολύ έχει αγκαλιαστεί από το ευρύ κοινό - είναι η ηθική και υλική συμπαράσταση προς παιδιά με ειδικές ανάγκες, η συγκέντρωση χρημάτων καθώς και η ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου. Τα χρήματα που συγκεντρώνονται (πέρυσι ξεπέρασαν τις 400.000 ευρώ) διατίθενται σε ιδρύματα παιδιών με ειδικές ανάγκες, σωματεία και μεμονωμένες περιπτώσεις παιδιών, για την αγορά ειδικών εξοπλιστικών οργάνων, ή την παροχή κατάλληλης θεραπευτικής αγωγής. Σύνθημα της πρωτοβουλίας είναι ότι οι άνθρωποι με αναπηρίες μπορούν να ζήσουν μια ευτυχισμένη ζωή, να σπουδάσουν, να εργαστούν, να δημιουργήσουν οικογένεια.


Coca-Cola Τρία Έψιλον:
Πρωτοστατεί σε θέματα κοινωνικής ευθύνης
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται στη λίστα εταιριών FTSE4GOOD από τη σύστασή της και έχει υιοθετήσει μια κοινή δήλωση δέσμευσης και μια σειρά από λειτουργικές αρχές που αναπτύχθηκαν από κοινού με την The Coca-Cola Company και τις σημαντικότερες εταιρίες εμφιαλώσεως προϊόντων της ανά τον κόσμο. Η δήλωση αυτή παρατίθεται αυτούσια κατωτέρω:


Δήλωση Δέσμευσης
Η The Coca-Cola Company και οι ανεξάρτητες Εταιρίες Εμφιαλώσεως που παρασκευάζουν, διανέμουν και πωλούν προϊόντα Coca-Cola διατηρούν μία δέσμευση που υπερβαίνει τα κοινά εμπορικά σήματα. Μοιραζόμαστε την ίδια άποψη για τον κόσμο. Αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους όχι ως δημογραφικά στοιχεία, αλλά ως ξεχωριστά άτομα με φιλοδοξίες για τους ίδιους, τις οικογένειές τους και τις κοινωνίες όπου ζουν. Αντιμετωπίζουμε τις αγορές ως κοινωνίες που αναζητούν σταθερές βιώσιμες οικονομίες. Αντιμετωπίζουμε τις διαφορές όχι ως εμπόδια, αλλά ως ευκαιρίες ανάπτυξης, αντιμετωπίζουμε και αποδεχόμαστε την ευθύνη να χρησιμοποιούμε τις γνώσεις και τους πόρους μας ως μέσα βελτίωσης και επίτευξης θετικών αποτελεσμάτων.
Παράλληλα με αυτή μας την άποψη για τον κόσμο, μοιραζόμαστε επίσης μια σειρά αξιών που ενισχύουν τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και τον τρόπο της αλληλεπίδρασής μας με τους πελάτες, τους καταναλωτές, τους υπαλλήλους μας, αλλά και με τις κοινωνίες και το περιβάλλον όπου όλοι μας ζούμε. Οι αξίες αυτές συμπεριλαμβάνουν την εντιμότητα, την ακεραιότητα, την ποιότητα, το σεβασμό προς τους ανθρώπους και προς το περιβάλλον, καθώς και μια ουσιαστική αίσθηση ευθύνης για τις πράξεις μας.
Μαζί προσπαθούμε να αναπτύσσουμε και να διατηρούμε τη φήμη της υπεροχής σε περισσότερες από 200 χώρες. Η φήμη αυτή, την οποία αναπτύσσουμε εδώ και πολλά χρόνια, είναι η δύναμή μας. Καθημερινά καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, στοχεύοντας στην υπεροχή όχι μόνο για τα προϊόντα που παράγουμε, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε. Αυτός είναι κατά βάση ο λόγος για τον οποίο άνθρωποι παντού στον κόσμο αγοράζουν καθημερινά περισσότερο από ένα εκατομμύριο προϊόντα Coca-Cola, και γιατί οι επενδυτές μας προσφέρουν την εμπιστοσύνη τους. Η φήμη αυτή διατηρείται χάρη σε αυτές τις κοινές αξίες μας και ιδιαίτερα στη δέσμευσή μας για εργασία με το σωστό τρόπο.
Και εργασία με το σωστό τρόπο, σημαίνει επίσης εργασία με επιτυχία. Η σημαντικότερη συνεισφορά μας είναι να εργαζόμαστε με μακροπρόθεσμους στόχους, αποδοτικά, υπεύθυνα και πάντα με τρόπο που βασίζεται σε αρχές. Αυτή είναι η δουλειά μας τελικά και κάνοντας τη δουλειά μας καλά, συνεχίζουμε να συνεισφέρουμε στην κοινωνία μέσω της δημιουργίας ευημερίας και θέσεων εργασίας, μέσω της συμμετοχής στα κοινά και της ανάπτυξης των ανθρώπων, και μέσω της φιλανθρωπίας.
Έχουμε δεσμευθεί να ενεργούμε με εντιμότητα και ακεραιότητα κάθε στιγμή, κατά την εργασία μας και όταν επικοινωνούμε με τους εκάστοτε επενδυτές μας και τις ρυθμιστικές αρχές. Οι βασικές μας αξίες αντανακλώνται τώρα και πάντα σε κάθε σχέση και δραστηριότητά μας – στην αγορά, στο χώρο εργασίας, στο περιβάλλον και στην κοινωνία. Θα εργασθούμε με στόχο την αποφυγή τυχόν παραβιάσεων των αρχών μας, και θα ενεργήσουμε άμεσα σε περίπτωση που προκύψει τέτοια παραβίαση.
Στο παρόν κείμενο διατυπώνονται οι αρχές που περικλείουν τις αξίες που μοιραζόμαστε ως Όμιλος. Αν και η εφαρμογή των αρχών αυτών είναι ευθύνη που κάθε μία από τις εταιρίες μας φέρει και εφαρμόζει ξεχωριστά, βάσει των κατάλληλων διαδικασιών και πρακτικών διαχείρισης, με το παρόν δηλώνουμε από κοινού τη δέσμευσή μας για την τήρηση χρηστής, κοινωνικής και επιχειρηματικής, συμπεριφοράς.

  Περιεχόμενα
Αφιέρωμα: ΕΝΕΡΓΕΙΑ: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΩΠΑ
¶ρθρο: Bαθμολογώντας τα αμοιβαία κεφάλαια
¶ρθρο: Επενδύσεις σε Έργα Τέχνης
¶ρθρο: Κύπρος: Εθνικός στόχος η οικονομική επιτυχία
¶ρθρο: Μέθοδοι Ενοποίησης Λογιστικών Καταστάσεων & Εταιριών
Αφιέρωμα: ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ:ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ: ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ
ΤΡΑΠΕΖΕΣ: ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
Editorial: Επιτέλους, κάτι κινείται!
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Επενδύσεις: Αγορές: Βλέπουν οικονομία δύο ταχυτήτων
Επενδύσεις: Διαχρονική μετατόπιση της καμπύλης επιτοκίων

 Όροι και προϋποθέσεις του site