Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2005                               Τεύχος 310

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ


Σταθερή τηλεφωνία: Διαλέξτε το πακέτο που σας συμφέρει
Τα βασικά προγράμματα που προσφέρουν οι εταιρίες του κλάδου και οι σχετικές τους επιβαρύνσεις
Ο ΟΤΕ  είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα είναι μία από τις πέντε μεγαλύτερες εταιρίες στο Χρηματιστήριο Αθηνών σύμφωνα με την κεφαλαιοποίηση, ενώ οι μετοχές του διαπραγματεύονται στα διεθνή χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου. Επίσης, περιλαμβάνεται σε πολλούς χρηματιστηριακούς δείκτες, μεταξύ των οποίων είναι οι: FTASE/ASE 20 και FTSE Eurotop 300.  Ο κύκλος εργασιών του ΟΤΕ το 2004 ανήλθε στα 2.835,8 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας μείωση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης κατά 9,1% λόγω της συνεχιζόμενης έντασης του ανταγωνισμού από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τους εναλλακτικούς παρόχους σταθερής τηλεφωνίας, αλλά και των αποφάσεων της ΕΕΤΤ για εφαρμογή των νέων μειωμένων τελών διασύνδεσης και μισθωμένων γραμμών. Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) της Μητρικής εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 771,2 εκατ. ευρώ ενώ το αντίστοιχο περιθώριο διαμορφώθηκε στο 27,2%. Τα έσοδα της Τηλεφωνίας Εσωτερικού ανήλθαν στα 1.642 εκατ. ευρώ, υποχωρώντας κατά 10,3% σε σχέση με την χρήση 2003 και αντιπροσωπεύουν το 57,9% του κύκλου εργασιών. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κυρίως στη μείωση των τιμολογίων και της κίνησης. Τα έσοδα των υπηρεσιών Διεθνούς Τηλεφωνίας, ανήλθαν στα 228,3 εκατ. ευρώ και εμφανίζουν μείωση στη χρήση 2004 κατά 11,4% σε σχέση με το 2003, που οφείλεται κυρίως στη μείωση της κίνησης και στη μεταβολή των μεριδίων των διεθνών τηλεπικοινωνιακών οργανισμών. Με σύγχρονο αστικό και υπεραστικό δίκτυο, ψηφιακό σχεδόν στο 100%, περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα οπτικές ίνες, πολυάριθμες δορυφορικές, υποβρύχιες και επίγειες διεθνείς ζεύξεις με όλα τα σημεία της υδρογείου και προϊόντα βάσει διεθνών προτύπων, εξασφαλίζεται η δυνατότητα σύγχρονης και ποιοτικής επικοινωνίας για όλους τους Έλληνες, ακόμα και στα πιο μακρινά και δυσπρόσιτα σημεία της ελληνικής υπαίθρου. Ταυτόχρονα, υιοθετώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις και με στόχο την παροχή προηγμένων υπηρεσιών, ο ΟΤΕ προσφέρει ADSL πρόσβαση σε 210 κέντρα πανελλαδικά, που βρίσκονται κυρίως σε μητροπολιτικές περιοχές, καλύπτοντας το 65% του πληθυσμού της Ελλάδας. Στηριζόμενος στους 16.300 εργαζόμενους και με όπλα την πολύχρονη παρουσία και αξιοπιστία του, ο ΟΤΕ διαθέτει στην ελληνική αγορά πάνω από 65 προϊόντα και υπηρεσίες τόσο για εταιρικούς όσο και για οικιακούς χρήστες. Παράλληλα, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σταθερής τηλεφωνίας, με εξειδικευμένες υπηρεσίες π.χ. επιχειρησιακά δίκτυα επικοινωνίας (HellasPac, HellasStream, HellasCom, Frame Relay). Ο ΟΤΕ είναι ο μόνος εγχώριος πάροχος που διαθέτει σε όλους τους πελάτες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (π.χ. αφύπνιση, αναμονή, προσωπικό τηλεφωνητή κλπ.) και μάλιστα τις περισσότερες από αυτές δωρεάν, ενώ αναπτύσσει και διαθέτει δημοφιλή προϊόντα (ΟΤΕΚΑΡΤΑ, ΧΡΟΝΟΚΑΡΤΑ, ΤΗΛΕΚΑΡΤΑ) με μεγάλη διείσδυση στην ελληνική αγορά. Από το τέλος του 2003 εφαρμόζονται νέα τιμολόγια με βασικά χαρακτηριστικά τη χρέωση ανά δευτερόλεπτο και την καθιέρωση 4 ζωνών χρέωσης (ημέρα, βράδυ, Σάββατο, Κυριακή). Επιπλέον ο ΟΤΕ προσφέρει σε ιδιώτες και επιχειρηματίες μειωμένες τιμές σε αστικές, υπεραστικές, διεθνείς και κλήσεις προς κινητά μέσω των διευρυμένων οικονομικών προγραμμάτων (ΟΤΕπιλογές – OTEπιχειρώ – ΟΤΕΠΙΧΕΙΡΩ Plus) που μέχρι σήμερα έχουν προσελκύσει πάνω από 2.500.000 πελάτες. Συμβάλλοντας στη διάδοση της ευρυζωνικότητας, ο ΟΤΕ παρουσίασε το Conn-X, την πρώτη ADSL σύνδεση που εγκαθιστά ο πελάτης μόνος του (self installed) τόσο σε PSTN όσο και ISDN γραμμές. Τέλος, τόσο για τους οικιακούς όσο και για τους εταιρικούς πελάτες, παρουσίασε νέες λύσεις-προϊόντα όπως: το multiISDN, το Student Pack, την Allo-card Βαλκανίων και Αν. Ευρώπης και τα πακέτα Professional Tool Σύγχρονος Εξοπλισμός και Ασύρματο Γραφείο.


ΟΤΕΠΙΧΕΙΡΩ και ΟΤΕΠΙΧΕΙΡΩ Plus
(οικονομικά προγράμματα για επιχειρήσεις)
Κύριο χαρακτηριστικό των προγραμμάτων είναι η προσφορά σημαντικών μειώσεων, ανάλογα με το ύψος του λογαριασμού ανά κατηγορία κλήσεων. Για τους επιχειρησιακούς πελάτες, το πρόγραμμα ΟΤΕΠΙΧΕΙΡΩ προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες μειώσεις έως 10% στις αστικές και  έως 25% υπεραστικές κλήσεις και σημαντική μείωση στο εφάπαξ τέλος εγγραφής από 10 Μ σε 3 Μ, ενώ συνεχίζουν να υφίστανται οι υπάρχουσες μειώσεις έως 35% στις διεθνείς κλήσεις (για 1 έως 3 χώρες). Για τους μεγάλους εταιρικούς πελάτες, είτε είναι ήδη εγγεγραμμένοι είτε θα εγγράφονται στο ΟΤΕΠΙΧΕΙΡΩ Plus και επιθυμούν να λαμβάνουν ένα ενιαίο λογαριασμό ανά ΑΦΜ, καθιερώνονται χρέωση ανά δευτερόλεπτο από το πρώτο δευτερόλεπτο στις αστικές και υπεραστικές κλήσεις, μεγαλύτερες μειώσεις έως 10% στις αστικές και έως 25% στις υπεραστικές κλήσεις, ενώ παραμένουν οι υφιστάμενες μειώσεις έως 18% σε όλες τις διεθνείς κλήσεις.


Για οικιακούς πελάτες
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΙΛΙΑΣ
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
Δωρεάν χρόνο ομιλίας μέχρι 3 ώρες για αστικές κλήσεις
Δωρεάν χρόνο ομιλίας μέχρι 1 ώρα για υπεραστικές κλήσεις
Για τις ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ με δωρεάν χρόνο ομιλίας ισχύει ένα εφάπαξ τέλος εγγραφής 1m ανά τηλεφωνική σύνδεση. Το πρόγραμμα ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ σας προσφέρει μειώσεις έως και
7% για αστικές κλήσεις
13% για υπεραστικές κλήσεις
12%, στο μερίδιο του ΟΤΕ, για κλήσεις προς κινητά
35% για διεθνείς προς σταθερό κλήσεις.


Προσφορά ΟΤΕ (15/4 – 31/5/2005)
Από 15 Απριλίου 2005 μέχρι 31 Μαΐου 2005, το Δίκτυο Καταστημάτων ΟΤΕ- OTESHOP μοιράζει δώρα σε όλους:
4 μήνες δωρεάν αναγνώριση κλήσης με την εγγραφή στο οικονομικό πρόγραμμα «ΟΤΕΠΙΛΟΓΕΣ με Δωρεάν Χρόνος Ομιλίας» (με το οποίο κερδίζετε έως 4 ώρες δωρεάν χρόνου ομιλίας ανάλογα με το ύψος του λογαριασμού σας και μείωση έως 35%).
Ένα mp3 player με κάθε νέα αγορά conn-X, του πλήρους πακέτου μόνιμης πρόσβασης ADSL στο Internet, που ο πελάτης εγκαθιστά μόνος του.
50% έκπτωση στο τέλος σύνδεσης με κάθε νέα απλή τηλεφωνική σύνδεση (PSTN) στο εξοχικό σας και εγγραφή στο οικονομικό πρόγραμμα «Κατεξοχήν». Με το πρόγραμμα «Κατεξοχήν» μπορείτε να διατηρείτε τον τηλεφωνικό σας αριθμό όλο το χρόνο πληρώνοντας πάγια μόνο 6 μηνών. Με αυτόν τον τρόπο η σύνδεσή σας λειτουργεί μόνο όταν τη χρειάζεστε, 4 μήνες το καλοκαίρι, 1 μήνα τα Χριστούγεννα και 1 μήνα το Πάσχα.
4 μήνες δωρεάν το μηνιαίο τέλος και ένα ασύρματο τηλέφωνο με έγχρωμη οθόνη σε προνομιακή τιμή, με εγγραφή στην υπηρεσία multiISDN. Με την υπηρεσία multiISDN μπορείτε να έχετε έως και 4 προσωπικούς τηλεφωνικούς αριθμούς σε μία σύνδεση και ένα λογαριασμό.
Σε 12 άτοκες δόσεις ο εξοπλισμός του Ασύρματου Γραφείου. To Ασύρματο Γραφείο σας επιτρέπει να «μεταφέρετε» το γραφείο σας στο χώρο που επιθυμείτε. Συνδυάστε λοιπόν όλα τα οφέλη της σταθερής τηλεφωνίας και του Internet με χαμηλές χρεώσεις και χωρίς κόστη καλωδίωσης. Το πακέτο Ασύρματο Γραφείο περιλαμβάνει γραμμή ISDN και εξοπλισμό Bluetooth, ο οποίος σας δίνει τη δυνατότητα ασύρματης πρόσβασης στη γραμμή ISDN για τον Η/Υ ή οποιαδήποτε άλλη Bluetooth τερματική συσκευή.
Άλλα προγράμματα ΟΤΕ για οικιακούς πελάτες: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ 65+, ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΟΤΕ, Student Pack, MultiISDN, Allo-card Βαλκανίων και Αν. Ευρώπης


Tellas
Η Tellas, η κοινοπραξία της ΔΕΗ και της ιταλικής Wind Spa, ξεκίνησε την εμπορική της δραστηριότητα τον Φεβρουάριο του 2003 και έκτοτε ηγείται των εξελίξεων της αγοράς, καθώς συνδυάζει το κύρος και την υποδομή της ΔΕΗ με την πολύτιμη εμπειρία και τεχνογνωσία της WIND, της κορυφαίας εταιρείας παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας καθώς και Internet στην Ευρώπη.
Η εταιρεία διασφάλισε πρώτη για το ελληνικό κοινό, πρωτοποριακές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας καθώς και ένα πλήρες portfolio συνδυασμένων υπηρεσιών φωνής και Internet σε ανταγωνιστικές τιμές για όλα τα τμήματα της αγοράς, οικιακούς χρήστες, επαγγελματίες, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Ειδικότερα, το 2004, παρουσίασε αρκετές νέες υπηρεσίες, που έχουν ήδη καταστεί ιδιαίτερα δημοφιλείς: «Tellas 1738 50%», η πρωτοποριακή υπηρεσία που προσφέρει 50% χαμηλότερες χρεώσεις για όλες τις αστικές και υπεραστικές κλήσεις μετά το τρίτο λεπτό χρέωσης, «Bravo» το πρόγραμμα επιβράβευσης όλων των συνδρομητών της Tellas που κάνουν χρήση των υπηρεσιών Free Internet και Free Internet Premium και το «izi by Tellas» μια διαφορετική και ιδιαίτερα φιλική προς το χρήστη προσέγγιση της Ευρυζωνικότητας (Fast Internet) με πρωταρχικό στόχο να καταστήσει τις ευρυζωνικές υπηρεσίες εύκολες και προσιτές για όλους. Πρόσφατα, η εταιρεία παρουσίασε το «Tellas Polis 300» που εισήγαγε ένα νέο τρόπο χρέωσης και αποτελεί το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα.


Η πορεία της εταιρείας
Η ανάπτυξη της Tellas συνεχίστηκε δυναμικά και το 2004, εξασφαλίζοντας περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρίας και ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών. Με περισσότερες από 700.000 συνδέσεις και κύκλο εργασιών που ανήλθε σε περίπου 110 εκ. ευρώ, η Tellas αποτελεί το μεγαλύτερο εναλλακτικό τηλεπικοινωνιακό φορέα στην Ελλάδα, μέσα σε λιγότερο από 2 χρόνια από την έναρξη της εμπορικής της  δραστηριότητας. 
Με την υποστήριξη των δύο μετόχων της, η Tellas έχει διαθέσει μέρος του επενδυτικού της πλάνου στην ανάπτυξη της δικτυακής υποδομής της και την εφαρμογή πρωτοποριακών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Με εθνικό δίκτυο κορμού οπτικών ινών χωρητικότητας 2,5 Gbps και με δυνατότητα πολλαπλάσιας αύξησης χωρητικότητας, όπως επίσης και Μητροπολιτικά Δίκτυα οπτικών ινών, που αναπτύσσονται σε μερικές από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, η Tellas είναι σε θέση να παρέχει στους πελάτες της υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Σήμερα, περισσότερα από 1.800 χλμ έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία για τη σύνδεση των μεγάλων πόλεων της Ελλάδας και των αστικών περιοχών της Αττικής. Η δικτυακή υποδομή συμπληρώνεται με το διεθνές δίκτυο κορμού μέσω υποθαλάσσιου καλωδίου οπτικών ινών σύνδεσης με το δίκτυο της ιταλικής Wind.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας για το 2005 είναι να συμβάλει αποφασιστικά ώστε οι ευρυζωνικές υπηρεσίες να καταστούν εύκολες και προσιτές για όλους. Η Tellas εισάγει μία καινούρια, διαφορετική και πραγματικά φιλική προς το χρήστη προσέγγιση της Ευρυζωνικότητας, και στοχεύει στην ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς ώστε να προσεγγίσει τα ευρωπαϊκά δεδομένα.


Tellas Polis 300
Με την υπηρεσία «Tellas Polis 300», οι καταναλωτές μπορούν πληρώνοντας μόνο 6 ευρώ κάθε μήνα να πραγματοποιούν 300 ολόκληρα λεπτά  αστικών κλήσεων το μήνα (10 ώρες σε κάθε λογαριασμό) ανεξάρτητα από την ώρα ή τη μέρα κατά την οποία γίνεται η κλήση. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αυτού του πρωτοποριακού τιμολογιακού πακέτου είναι ότι δίνει στον καταναλωτή τη δυνατότητα να υπολογίζει πάντα ακριβώς πόσο θα ξοδεύει στις αστικές κλήσεις. Οι καταναλωτές, που συνδυάζουν την υπηρεσία «Tellas Polis 300» με τη δωρεάν Υπηρεσία Προεπιλογής φορέα, επωφελούνται επιπλέον με 60 λεπτά δωρεάν αστικών κλήσεων σε κάθε λογαριασμό.


Μείωση τιμολογίων Tellas για κλήσεις προς κινητά
Από 1η Μαΐου 2005, η Tellas μείωσε τις τιμές για κλήσεις προς κινητά τηλέφωνα, παρέχοντας έως και 24,5% χαμηλότερες χρεώσεις σε σχέση με τον ΟΤΕ. Υπενθυμίζουμε ότι για τα πακέτα της Tellas «Polis 300», «Tellas 1738 My Greece» καθώς και το «Tellas 1738 50%», οι χρεώσεις του Σαββατοκύριακου  ισχύουν για όλη την εβδομάδα.


“ADSL izi by Tellas”
Η υπηρεσία «ADSL izi by tellas» παρέχει στον πελάτη ολοκληρωμένη πρόσβαση στο Internet με υψηλή ταχύτητα καθώς και πλήθος επιπλέον παροχών. Πρόσφατα η Tellas παρουσίασε το νέο video-τηλέφωνο «izi by Tellas Εικόνες από το Μέλλον» το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους Έλληνες όχι μόνο να μιλούν αλλά και να βλέπουν το συνομιλητή τους. Tο νέο video-τηλέφωνο της Tellas δίνει νέα διάσταση στις μέχρι σήμερα περιορισμένες δυνατότητες της σταθερής τηλεφωνίας, αφού πλέον, μπορεί κανείς μέσω της απλής σταθερής τηλεφωνικής γραμμής να πραγματοποιεί κλήσεις video βλέποντας τον συνομιλητή του. Η υπηρεσία Video Τηλέφωνο «izi by Tellas Εικόνες από το Μέλλον» απαντά στην ανάγκη των κατοίκων των αστικών κέντρων της Ελλάδας για οπτική επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, που βρίσκονται στην περιφέρεια.


Tellas Free 800 – Tellas One 801
Οι εταιρικοί χρήστες με αριθμούς χρέωσης 800 και 801, μπορούν να μεταφέρουν στην Tellas τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ήδη διαθέτουν, για τη διεκπεραίωση όλων τους των κλήσεων μέσα από το δίκτυο της εταιρίας.
Χάρη στη φορητότητα, οι εταιρικοί πελάτες μπορούν πλέον να διατηρήσουν τον εταιρικό αριθμό τους τον οποίο ήδη οι πελάτες τους γνωρίζουν και αποτελεί  αναπόσπαστο στοιχείο της εταιρικής τους ταυτότητας, ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνουν μείωση του τηλεπικοινωνιακού  τους κόστους με τη μεταφορά τους στο δίκτυο της Tellas.
Ειδικότερα, η υπηρεσία ατελούς χρέωσης Tellas Free 800 επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να προσφέρει στον πελάτη της τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της χωρίς χρέωση, μέσω ενός μοναδικού αριθμού της μορφής 800 500 ΧΧΧΧ, προσβάσιμου από όλη την Ελλάδα. Αντίστοιχα, η υπηρεσία μεριζόμενης χρέωσης Tellas One 801  επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση να προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της, μέσω ενός μοναδικού αριθμού της μορφής 801 500 ΧΧΧΧ, με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα.


FORTHnet
H FORTHnet είναι μία από τις δυναμικότερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρίες στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και πιο συγκεκριμένα στο πεδίο του Internet και της Σταθερής Τηλεφωνίας.
Επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και υποδομές αναπτύσσει ολοκληρωμένες προτάσεις και λύσεις τηλεπικοινωνιών, που απευθύνονται τόσο σε οικιακούς καταναλωτές όσο και σε επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό, η FORTHnet έχει αναπτύξει ιδιόκτητο Δίκτυο Ασύρματης Τοπικής Πρόσβασης για την παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών βασισμένων στην τεχνολογία LMDS το οποίο επεκτείνει συνεχώς. Επιπλέον, προχώρησε πρόσφατα σε μία σημαντική επένδυση για το Internet δίκτυό της και δημιούργησε νέα δεδομένα για την ελληνική αγορά, ανεβάζοντας τη χωρητικότητα της διασύνδεσής της με το εξωτερικό στα 1395 Mbps.
Τα αποτελέσματα του 2004, επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις και τους στόχους της εταιρείας για το έτος. Πιο συγκεκριμένα, το 2004, σε σχέση με το 2003, παρουσίασε αύξηση 20,5 % στον κύκλο εργασιών της και 61,7 % στα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων (EBITDA). Αντίστοιχα, το Μικτό Κέρδος αυξήθηκε κατά 36,8 %, ενώ τα Κέρδη προ Φόρων αυξήθηκαν κατά 627,2 %. Τα έσοδα από τη Σταθερή Τηλεφωνία αυξήθηκαν κατά 15,1 % σε σχέση με το 2003, ενώ τα έσοδα από λοιπές υπηρεσίες κατά 31,8 %.
 
FORTHnet Telephony Προεπιλογή
Η FORTHnet στην προσπάθεια της για την πληρέστερη κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών αναγκών των καταναλωτών δημιούργησε το πρόγραμμα FORTHnet Telephony Προεπιλογή. Με το πρόγραμμα αυτό παρέχεται η δυνατότητα της προεπιλογής φορέα για όσες τηλεφωνικές γραμμές (αριθμούς)  επιθυμούν οι χρήστες, δρομολογώντας έτσι αυτόματα τις εξερχόμενες κλήσεις στο δίκτυο της FORTHnet. Με αίτηση που υποβάλλει ο κάτοχος της γραμμής (αριθμού) στη FORTHnet, έχει τη δυνατότητα να ζητήσει την αυτόματη δρομολόγηση των κλήσεών του μέσω του δικτύου της FORTHnet επιλέγοντας να δρομολογούνται αυτόματα όποιες κλήσεις εκείνος επιθυμεί.


FORTHnet Telephony Αγαπημένοι Προορισμοί
Ένα πρόγραμμα χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς μηνιαίο πάγιο και με την Προεπιλογή Φορέα δωρεάν, σχεδιασμένο κυρίως για  οικιακούς πελάτες.
Με το ανανεωμένο πρόγραμμα FORTHnet Telephony Αγαπημένοι Προορισμοί, ο συνδρομητής μπορεί να επιλέξει έως 3 αστικούς, έως 3 υπεραστικούς, έως 3 εθνικούς κινητούς προορισμούς και έως 3 διεθνείς κωδικούς και να πραγματοποιεί κλήσεις με πολύ χαμηλές τιμές, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος της μηνιαίας τηλεφωνικής του δαπάνης. Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο των κλήσεων προς τους προορισμούς της επιλογής του συνδρομητή χρεώνεται με μειωμένο τιμολόγιο, ανεξάρτητα από το ύψος του μηνιαίου τηλεφωνικού του λογαριασμού και ανεξάρτητα από το πλήθος των τηλεφωνημάτων που πραγματοποιεί σε κάθε κατηγορία κλήσεων.


FORTHnet Telephony Business
Ένα ευέλικτο και οικονομικό πρόγραμμα, σχεδιασμένο κυρίως για επιχειρησιακούς πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες σε συγκεκριμένες κατηγορίες κλήσεων (αστικές, υπεραστικές, διεθνείς ή προς κινητά).
Το πρόγραμμα αυτό δίνει στις επιχειρήσεις την επιπλέον δυνατότητα να επιλέξουν ως «Αγαπημένο Προορισμό» ολόκληρη κατηγορία ή κατηγορίες κλήσεων που επιθυμούν, συνδυάζοντας τα είδη που τις εξυπηρετούν καλύτερα, με την καταβολή μηνιαίου παγίου. Επιπλέον και σε αυτό το πρόγραμμα υπάρχει σημαντική μείωση τιμών σε όλα τα είδη κλήσεων, με τη μεγαλύτερη μείωση να σημειώνεται στα εθνικά κινητά και στις διεθνείς κλήσεις. Και στο πρόγραμμα αυτό, η Προεπιλογή Φορέα παρέχεται δωρεάν.
Άλλα προγράμματα: Direct Link, IN Services, LMDS, Frame Relay, Data VPN, 1Link, Managed Services, Υπηρεσίες Διεθνούς Διασύνδεσης


Αltec Telecoms
Η ΑLTEC TELECOMS, εταιρία του Ομίλου Altec, καλύπτει πλήρως τις  τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των χρηστών στο περιβάλλον που ζουν και εργάζονται, μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών στους τομείς Σταθερής Τηλεφωνίας, Διασύνδεσης Internet & VPN και Eυρυζωνικές υπηρεσίες.
Στα έξι χρόνια δραστηριοποίησής της, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις σε εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να διαθέτει σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα και πιο εξελιγμένα δίκτυα μεταγωγής δεδομένων και φωνής στη χώρα μας.
Το δίκτυο έχει πανελλαδική κάλυψη με τουλάχιστον ένα σημείο παρουσίας σε κάθε Νομό της χώρας, διαθέτοντας συνολικά 57 ιδιόκτητα σημεία παρουσίας. Παράλληλα έχει εγκαταστήσει 11 λειτουργικά σημεία διασύνδεσης με το Εθνικό Δίκτυο Τηλεφωνίας, καθώς και διασυνδέσεις με όλα τα μεγάλα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.


Altec Σταθερή Τηλεφωνία.
Για την επιχείρηση
Η υπηρεσία απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν ποιοτικές τηλεφωνικές υπηρεσίες σε συνδυασμό με μειωμένες τιμές. Περιλαμβάνει απευθείας σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου της επιχείρησης ή του οργανισμού με το δίκτυο της ALTEC TELECOMS. Η ALTEC TELECOMS προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να μειώσει τον τηλεφωνικό της λογαριασμό και παράλληλα, με την ένταξή της στην On Net κοινότητα της ALTEC TELECOMS, να έχει πάνω από την ίδια γραμμή εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις.
Η υπηρεσία Altec Σταθερή Τηλεφωνία για επιχειρήσεις προσφέρεται σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μελέτη εγκατάστασης γραμμής σύνδεσης με το τηλεφωνικό κέντρο, μειωμένο τιμοκατάλογο, παραμετροποίηση του τηλεφωνικού κέντρου, δυνατότητα επιπλέον υπηρεσιών όπως αριθμούς 800, 801, 901 με τους καλύτερους οικονομικούς όρους της αγοράς, δωρεάν μηνιαίο αναλυτικό λογαριασμό, εφόσον ζητηθεί, κ.α.


Altec Σταθερή Τηλεφωνία.
Για το σπίτι
Με την εγγραφή στην υπηρεσία αυτή και χωρίς καμία αλλαγή στην τηλεφωνική του σύνδεση, ο χρήστης μπορεί να κάνει κλήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, επωφελούμενος αυτόματα από τις μειωμένες χρεώσεις.
Η υπηρεσία Altec Σταθερή Τηλεφωνία προσφέρεται σε όλη την Ελλάδα και περιλαμβάνει αστική χρέωση στις υπεραστικές κλήσεις καθημερινά 20:00-08:00 και το Σαββατοκύριακο, χαμηλότερες χρεώσεις, χρέωση ανά δευτερόλεπτο για κλήσεις προς κινητά, υπεραστικά και διεθνείς προορισμούς κ.α.


Altec Free Minutes
To νέο προϊόν Altec Free Minutes παρέχει δωρεάν 1 λεπτό αστικών κλήσεων στους συνδρομητές της Altec Σταθερής Τηλεφωνίας με Προεπιλογή Φορέα για κάθε 6 λεπτά χρήσης της Ελεύθερης Πρόσβασης στο Internet μέσω 1733 801.800.8000. Το κόστος της σύνδεσης περιλαμβάνεται στο μηνιαίο λογαριασμό Σταθερής Τηλεφωνίας της ALTEC TELECOMS. Στον ίδιο λογαριασμό εμφανίζεται με τη μορφή έκπτωσης η αξία των αστικών κλήσεων που σας προσφέρεται δωρεάν μέσω του Altec Free Minutes. Η έκπτωση που προσφέρεται από το Altec Free Minutes δεν μπορεί να ξεπεράσει την αξία των αστικών κλήσεων του λογαριασμού Σταθερής Τηλεφωνίας.


Teledome
H Teledome δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1996 και αποτελεί σήμερα το 5ο αυτόνομο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της χώρας μας από πλευράς υποδομής. Είναι αμιγώς ελληνικών συμφερόντων και διαγράφει ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσιάζοντας διαρκή κερδοφορία.
Με κύρια οχήματα το ιδιόκτητο, υψηλής τεχνολογίας τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο, και το κοστολογικό, τεχνολογικό προβάδισμα αλλά και την ευελιξία που αυτό προσδίδει, την εμπειρία και την εξειδίκευση των στελεχών της, η Teledome είναι σε θέση να προσφέρει ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές λύσεις, αυτόνομα χωρίς τη μεσολάβηση άλλου τηλεπικοινωνιακού παρόχου.
Πρωταγωνιστής στα σύγχρονα τηλεπικοινωνιακά δρώμενα της Ελλάδος, η Teledome διαθέτει μια διαρκώς εξελισσόμενη γκάμα προϊόντων Τηλεφωνίας, Internet, Μεταφοράς Δεδομένων και Ευρυζωνικών Υπηρεσιών.


TELEDOME 4YOU – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1
ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΗΣ ΦΟΡΕΑ
Πρόκειται για το μόνο πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας που απαλλάσσει τον συνδρομητή από την πολυπλοκότητα της χρονοχρέωσης,  προσφέροντας χρέωση ανά κλήση και χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Δημιουργήθηκε για να προσφέρει την οικονομικότερη λύση σε όσους πραγματοποιούν αστικές και υπεραστικές κλήσεις μεγάλης διάρκειας, με χρέωση μόλις 0.099 ευρώ το τηλεφώνημα, ανεξάρτητα από τη χρονική του διάρκεια. Έτσι, οι συνδρομητές της Teledome μπορούν να μιλούν σε σταθερά τηλέφωνα σε όλη την Ελλάδα, κάθε μέρα, όλη μέρα χωρίς να μετρούν τα δευτερόλεπτα και γνωρίζουν ότι θα πληρώνουν μόνο την κάθε κλήση που πραγματοποιούν, ανεξάρτητα από τη διάρκεια που θα μιλήσουν.  Χωρίς επιπλέον πάγια, χωρίς χρονικούς περιορισμούς και επιπλέον προνομιακές χρεώσεις στους υπόλοιπους προορισμούς (διεθνείς, δίκτυα κινητής) και Εκπτωτικό πρόγραμμα Member get Member.


TELEDOME 4YOU – ΣΤΑΘΕΡΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΑΔΕΣΜΟΠΟΙΗΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΒΡΟΧΟΥ
Η Teledome παρέχει στους πελάτες της απευθείας τηλεφωνικές PSTN γραμμές με το πρόγραμμα Teledome 4YOU, απαλλάσσοντας τον συνδρομητή από τη χρήση δύο παρόχων.
Οι συνδρομητές της Teledome, είτε αποκτώντας νέο αριθμό (αριθμοδότηση) είτε διατηρώντας τον υπάρχοντα αριθμό τους (φορητότητα), τιμολογούνται απευθείας από την Teledome, έχοντας ένα μόνο πάγιο, ένα μόνο τιμολόγιο και πολλά πλεονεκτήματα:
Μηνιαίο πάγιο μόλις 9,50 ευρώ
Δυνατότητα φορητότητας ή αριθμοδότησης
Κλήσεις προς όλους τους προορισμούς με οικονομικότερες χρεώσεις έως και 78%
Ψηφιακές υπηρεσίες
Ακόμη χαμηλότερες χρεώσεις σε 4 επιλεγμένους αριθμούς, με την υπηρεσία Teledome 4
Σε κάθε συνδρομητή, προσφέρεται Δωρεάν το πάγιο του πρώτου μήνα, και 4 ώρες Δωρεάν αστικής ομιλίας κάθε μήνα, για το πρώτο 6μηνο.


Ευρυζωνικές Υπηρεσίες
TELEDOME COMBO Σταθερή Τηλεφωνία + DSL Internet
Προσφέρει σε όλα τα μέλη της οικογένειας, αδιάλειπτη επικοινωνία χωρίς περιορισμούς. Είναι η μόνη προϊοντική λύση, η οποία προσφέρει ADSL Internet με επιλογή ταχύτητας (384/128, 512/128, 1024/256), προσφέρει προαιρετικά: ADSL Σύνδεση ή ADSL Modem ή Router, επιλογή προγράμματος σταθερής τηλεφωνίας TELEDOME 4YOU Βασικό πρόγραμμα, ή TELEDOME 4YOU Πρόγραμμα 1  και λειτουργεί σε οποιαδήποτε τηλεφωνική γραμμή (PSTN ή ISDN).


Προϊόντα για επιχειρήσεις
TELEDOME BUSINESS PRI και TELEDOME BUSINESS PSTN  είναι τα νέα εταιρικά προϊόντα του αυτόνομου δικτύου της TELEDOME. Με παροχή απευθείας τηλεφωνικών PRI & PSTN γραμμών παρέχεται μεταξύ άλλων μεγαλύτερη οικονομία τόσο στις χρεώσεις των κλήσεων, όσο και στα πάγια, ενιαίος μηνιαίος λογαριασμός, φορητότητα ή νέα αριθμοδότηση κ.α.
TELEDOME BUSINESS. Σταθερή τηλεφωνία μέσω Προεπιλογής Φορέα,  Προγραμματισμό Κέντρου και Μισθωμένα Κυκλώματα.


Υπηρεσίες Μεταφοράς Δεδομένων / Ευρυζωνικές Υπηρεσίες
TELEDOME COMBO
TELEDOME CONNECT (Ιδιωτικά Δίκτυα Frame Relay)
TELEDOME ON LINE (Μόνιμη Σύνδεση στο Internet μέσω μισθωμένων γραμμών)
ADDED VALUE SERVICES.


Q-Telecom
Η Q-TELECOM, επιχειρησιακή μονάδα της INFO-QUEST, αποτελεί τον πρώτο Ελληνικό ιδιωτικό ολοκληρωμένο τηλεπικοινωνιακό οργανισμό, που στόχο έχει την παροχή συνδυασμένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, σταθερής τηλεφωνίας και Internet.
Εστιάζοντας την εμπορική της δράση στα μεγάλα αστικά κέντρα, η Q-TELECOM αναπτύσσει ευρυζωνικό δίκτυο Σταθερής Ασύρματης Πρόσβασης, point-to-multipoint, στα 3,5GHz. Ταυτόχρονα αναπτύσσει εθνικό δίκτυο κορμού με χρήση μισθωμένων γραμμών και ιδίων συστημάτων μετάδοσης. Παρέχει από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της, υψηλή ποιότητα μετάδοσης φωνής, ταχύτητα αποκατάστασης κλήσεων και πανελλαδική κάλυψη.
Προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων και υπηρεσιών για τις επιχειρήσεις, καθώς και για τους οικιακούς συνδρομητές. Η Q-TELECOM είχε ενεργοπoιήσει περισσότερα από 1.500 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, αξιοποιώντας εναλλακτικά κανάλια διανομής, όπως την ACS για παράδοση των προϊόντων στο χώρο του καταναλωτή. Όλες οι υπηρεσίες υποστηρίζονται καθημερινά (24x365) από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.
Η INFO-QUEST απευθύνεται στις επιχειρηματικές τηλεπικοινωνιακές ανάγκες 4 περιοχών/ πόλεων της Ελλάδας και έχει υλοποιήσει ένα πλήρες δίκτυο κορμού ΑΤΜ ανάμεσα στις περιοχές αυτές.


Q 1765
Η Q-TELECOM δίνει την ευκαιρία σε κάθε χρήστη, πληκτρολογώντας το πρόθεμα 1765 πριν από κάθε κλήση, να πραγματοποιεί φθηνότερες αστικές, υπεραστικές, διεθνείς και κλήσεις προς κινητά από το σταθερό του τηλέφωνο. Επίσης, προσφέρεται η δυνατότητα προ-επιλογής φορέα, δωρεάν, ώστε να μη χρειάζεται η πληκτρολόγηση του προθέματος 1765 πριν από κάθε κλήση.
Η Q-TELECOM προσφέρει:
Μοναδική αξιοπιστία και ποιότητα στις κλήσεις της σταθερής τηλεφωνίας με τεχνολογία μεταγωγής κλήσης (circuit-switched).
Χαμηλές χρεώσεις από το πρώτο λεπτό για αστικές και υπεραστικές κλήσεις, κλήσεις προς κινητά, και προς διεθνείς προορισμούς.
Ειδική ζώνη «Ώρες Μειωμένης Χρέωσης» με έκπτωση από το πρώτο λεπτό κάθε βράδυ (8 μ.μ.- 8 π.μ.) και Σαββατοκύριακο για Υπεραστικές, προς Κινητά και Διεθνείς κλήσεις.
Αστική χρέωση κάθε Κυριακή για τις Υπεραστικές κλήσεις.
Τις myQ Υπηρεσίες Ηχογραφημένης ενημέρωσης, αλλά και πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου και άμεσης σύνδεσης.
Μηνιαίο αναλυτικό λογαριασμό χωρίς χρέωση.


Q 1765+ Business 5
Η Q-TELECOM, θέλοντας να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των επιχειρήσεων προσφέρει το εκπτωτικό πακέτο με την επωνυμία “Q 1765+ Business 5” ειδικά για τους εταιρικούς πελάτες της στη σταθερή τηλεφωνία μέσω του κωδικού επιλογής φορέα 1765. Το “Q 1765+ Business 5” ισχύει για όλους, υφιστάμενους και νέους εταιρικούς πελάτες και αφορά σε επιπλέον εκπτώσεις στο σύνολο του μηνιαίου λογαριασμού τους για όλες τις κλήσεις - αστικές, υπεραστικές, προς κινητά και διεθνείς κλήσεις - που έχουν γίνει μέσω του κωδικού επιλογής φορέα 1765.
Οι εκπτώσεις αυτές, δίνουν τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες όπως ιδιωτικές εταιρείες, πρεσβείες, δημόσιους οργανισμούς κ.α. να μειώνουν σημαντικά τα μηνιαία λειτουργικά τους έξοδα που αφορούν στις τηλεπικοινωνίες, απολαμβάνοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση και ποιοτικές υπηρεσίες.
Υα! - Κάρτα Σταθερής Τηλεφωνίας
Η Q-TELECOM διαθέτει στην αγορά των καρτών προπληρωμένου χρόνου ομιλίας σταθερής τηλεφωνίας, την κάρτα σταθερής τηλεφωνίας με την εμπορική ονομασία «Ya!». Mε την κάρτα «Ya!» οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν από οποιοδήποτε σταθερό, τονικό τηλέφωνο εντός Ελλάδας αστικές και υπεραστικές κλήσεις, καθώς επίσης και κλήσεις προς κινητά Ελλάδας και προς όλους τους διεθνείς προορισμούς, με εξαιρετικά ανταγωνιστικές χρεώσεις. Οι χρήστες της «Ya!», εκτός από οικονομικές χρεώσεις, απολαμβάνουν άμεση εξυπηρέτηση καλώντας 1222, χρησιμοποιώντας την κάρτα τους, ή 211 555 1222 από οποιοδήποτε τηλέφωνο. Ειδικότερα, η Q-TELECOM επεκτείνει την προσφορά της χαμηλής χρέωσης 0,05 ευρώ/ λεπτό, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%, για διεθνείς κλήσεις που πραγματοποιούνται με την κάρτα σταθερής τηλεφωνίας προπληρωμένου χρόνου «Yα!» και σε 6 νέους προορισμούς. Η νέα προσφορά ισχύει έως την 1η Ιουνίου 2005 για όλες τις διεθνείς κλήσεις προς 14 προορισμούς. Με την προσφορά αυτή, όσοι επιλέξουν να μιλήσουν στους παραπάνω προορισμούς με την κάρτα «Yα!» των 3 ευρώ θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν κλήσεις διάρκειας έως 60 λεπτά και αντίστοιχα με την κάρτα «Yα!» των 10 ευρώ έως 200 λεπτά. Εκτός από τις χαμηλές διεθνείς χρεώσεις, η «Yα!» συνεχίζει να προσφέρει σε όλα τα σταθερά Ελλάδας έως 60’ ομιλίας μόνο με 3 ευρώ και έως 200’ ομιλίας μόνο με 10 ευρώ, με τελική χρέωση 0,05 ευρώ/ λεπτό, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%. Ισχύει η ίδια χαμηλή χρέωση όλες τις ώρες και ημέρες της εβδομάδας, με χρέωση κλήσης ανά λεπτό. Επίσης, μπορούν να ενημερώνονται χάρη στις φωνητικές υπηρεσίες της Q-TELECOM καλώντας 1400 χρησιμοποιώντας την κάρτα τους. Η εταιρεία παρέχει τέλος Υπηρεσίες Σταθερής Ασύρματης Τηλεφωνίας (Q Broadband Business Wireless).


Lannet Communications
Η Lannet Communications, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1999. Αποτέλεσε την πρώτη ελληνική εταιρία, η οποία υλοποίησε τη διασύνδεσή της με το δίκτυο του ΟΤΕ και παραμένει μέχρι σήμερα κορυφαία στον κλάδο της, εξυπηρετώντας τους πελάτες της - ιδιώτες και εταιρείες - μέσω του ιδιόκτητου Πανελλαδικού Τηλεπικοινωνιακού Δικτύου της. Αποστολή της εταιρίας είναι ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η υποστήριξη Ολοκληρωμένων Λύσεων Επικοινωνίας με σκοπό την πλήρη κάλυψη μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως και οικιακών πελατών μέσω Εξαιρετικής Ποιότητας Υπηρεσιών, Αξιοποίησης Υψηλής Τεχνολογίας, Εφαρμογής Άριστων Εργασιακών Πρακτικών, Πελατοκεντρικής Αντίληψης και Δημιουργίας Μακροχρόνιων Σχέσεων Συνεργασίας με τους Πελάτες της.


Υπηρεσίες για ιδιώτες
Lannet Easy με Προεπιλογή Φορέα
Με την υπηρεσία αυτή όλες οι κλήσεις (αστικές, υπεραστικές, διεθνείς, προς κινητά) δρομολογούνται αυτόματα στο δίκτυο της Lannet χωρίς καμία αλλαγή στον τρόπο κλήσης και χωρίς την πληκτρολόγηση του προθέματος 1780! Η υπηρεσία διατίθεται δωρεάν σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και εταιρίες, και παράλληλα, για τους νέους συνδρομητές που θα εγγραφούν στην υπηρεσία έως και τις 31/08/2005, η Lannet προσφέρει επιπλέον 30 λεπτά δωρεάν αστικά τηλεφωνήματα το μήνα για ένα χρόνο!


Weekend Paradise
Με το πρόγραμμα “Weekend Paradise” όλες οι εθνικές υπεραστικές κλήσεις έχουν αστική χρέωση, ενώ οι κλήσεις προς κινητά έχουν ακόμη χαμηλότερες χρεώσεις! Το νέο πρόγραμμα ισχύει άμεσα και αυτόματα για όλους τους συνδρομητές της Lannet χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση!


Lannet EGO
Είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών της Lannet (ιδιώτες, ατομικές επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες), μέσω του οποίου κάθε λεπτό ομιλίας ανταμείβεται καθώς για κάθε κλήση που πραγματοποιούν συγκεντρώνουν πόντους, κι ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνονται ανά κατηγορία κλήσης, κερδίζουν δωρεάν χρόνο ομιλίας στην αντίστοιχη κατηγορία κλήσης. Η ένταξη στο πρόγραμμα γίνεται αυτόματα, χωρίς την καταβολή πρόσθετων τελών και αφορά όλους τους οικιακούς πελάτες ανεξαρτήτως της υπηρεσίας που έχουν επιλέξει.


Νέος τιμοκατάλογος
Από τις 25/2/2005, ισχύουν οι νέες, ακόμα χαμηλότερες χρεώσεις της Lannet για τις κλήσεις προς διεθνείς προορισμούς, καθώς και για τις κλήσεις προς κινητά τηλέφωνα. Πιο συγκεκριμένα, με βάση τον νέο τιμοκατάλογο της εταιρίας, οι χρεώσεις των διεθνών κλήσεων προς σταθερά τηλέφωνα της 1ης ζώνης (ΕΕ, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία κλπ) μειώνονται κατά 9,4% σε σχέση με τις τιμές του τελευταίου τιμοκαταλόγου της και παράλληλα, οι χρεώσεις της εταιρείας προς κινητά τηλέφωνα μειώνονται κατά 3%.
Έτσι, με τις νέες χρεώσεις της Lannet, οι πελάτες της εξοικονομούν ακόμη περισσότερα:
Για τις διεθνείς κλήσεις προς σταθερά της 1ης ζώνης η εξοικονόμηση φθάνει το 34% σε σχέση με το δημόσιο δίκτυο, ενώ για τις χώρες της ΕΕ το 22% και για τα διεθνή κινητά το 19%.
Για τις κλήσεις προς κινητά η εξοικονόμηση φθάνει το 4% σε σχέση με τον ΟΤΕ, ενώ το Σαββατοκύριακο, για κλήσεις ενός λεπτού, η εξοικονόμηση φθάνει το 8%.


Υπηρεσίες για εταιρείες
Business to Business Services (B2B)
Μεταξύ άλλων παρέχονται υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας, & Fax & Inmarsat και Πρόσβασης στο Internet, Συνδρομητικοί Αριθμοί, Αριθμοί Ειδικών Υπηρεσιών, η υπηρεσία  Lannet Zero-800 & Lannet One-801, Μισθωμένες Γραμμές & Δημιουργία Ενδοεταιρικών Ιδεατών Ιδιωτικών Δικτύων (V.P.N.), Διεθνή Μισθωμένα Κυκλώματα κ.α.


Vivodi Telecom
Η Vivodi Telecom ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2001 και είναι ένας από τoυς πρώτoυς ιδιωτικούς τηλεπικοινωνιακούς φορείς που δραστηριοποιήθηκαν στην Ελληνική αγορά παρέχοντας σε εταιρικούς και οικιακούς χρήστες ένα ευρύ φάσμα πρωτοποριακών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Η Vivodi διαθέτοντας τεχνογνωσία στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα νέας γενιάς, έχει αναπτύξει και παρέχει στην Ελληνική αγορά υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet, καθώς και μία σειρά από άλλες υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας. Η Vivodi είναι η πρώτη εταιρία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που από πολύ νωρίς έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη ευρυζωνικών υπηρεσιών έχοντας επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στον τομέα αυτόν. Για τον σκοπό αυτό έχει αναπτύξει ένα μεγάλο δίκτυο κόμβων DSL στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας εισάγοντας στην Ελληνική αγορά πρωτοποριακές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και γρήγορου Internet σε ασυναγώνιστες τιμές. Η Vivodi έχοντας αναπτύξει υπηρεσίες όπως την υπηρεσία DSLphone που δίνει τη δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων με χαμηλό κόστος μέσω των DSL κόμβων της εταιρίας, παρέχοντας 2 τηλεφωνικές γραμμές με την ταυτόχρονη παροχή γρήγορου internet με ταχύτητες έως και 2 Mbs, έχει σηματοδοτήσει την έναρξη μίας νέας εποχής για τις τηλεπικοινωνίες και την ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα.


Vivodi City400
To πρόγραμμα Vivodi City400 προσφέρει μέχρι και 400 λεπτά αστικών κλήσεων κάθε μήνα, δηλαδή έως και 6 ώρες και 40 λεπτά χρόνο ομιλίας, με κόστος μόλις 6 ευρώ το μήνα. Μετά τα 400 λεπτά, η χρέωση στις αστικές κλήσεις είναι 0,023 Ευρώ ανά λεπτό. Η ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις προς Εθνικά κινητά και στις Αστικές κλήσεις είναι 60" ενώ προς όλους τους υπόλοιπους προορισμούς είναι 1". Η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο με εξαίρεση τις αστικές κλήσεις οι οποίες χρεώνονται ανά λεπτό.


Vivodi Cosmos120
Το πρόγραμμα Vivodi Cosmos120 προσφέρει μέχρι και 120 λεπτά διεθνών κλήσεων προς σταθερά τηλέφωνα στις Η.Π.Α., την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Αυστραλία, δηλαδή έως και δύο ώρες χρόνο ομιλίας, με κόστος μόλις  6 ευρώ το μήνα. Μετά τα 120 λεπτά, η χρέωση σε διεθνείς κλήσεις είναι μόλις 0,10 ευρώ ανά λεπτό. Η ελάχιστη χρέωση στις κλήσεις προς Εθνικά κινητά και στις Αστικές κλήσεις είναι 60", στις διεθνείς κλήσεις προς σταθερά Ε.Ε./ΗΠΑ/Αυστραλίας είναι 30", ενώ προς όλους τους υπόλοιπους προορισμούς είναι 1". Η χρέωση γίνεται ανά δευτερόλεπτο με εξαίρεση τις αστικές κλήσεις οι οποίες χρεώνονται ανά λεπτό για τα δύο πρώτα λεπτά και μετά ανά δευτερόλεπτο.
Και τα δύο προγράμματα παρέχονται και με δυνατότητα δωρεάν Προεπιλογής Φορέα.


Vivodi Classic
Η υπηρεσία Vivodi Home μετονομάζεται σε πρόγραμμα Vivodi Classic και εξακολουθεί να προσφέρεται χωρίς μηνιαίο πάγιο. Οι συνδρομητές Vivodi Home μεταφέρονται αυτόματα στο πρόγραμμα Vivodi Classic, απολαμβάνοντας επιπλέον 60 λεπτά δωρεάν αστικών κλήσεων κάθε μήνα εφόσον έχουν επιλέξει την Προεπιλογή Φορέα (χωρίς κόστος).


Hellas On Line
Τα κόστη της επικοινωνίας αποτελούν σημαντική επιβάρυνση για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις και μέχρι πρόσφατα οι επιλογές για την μείωσή του ήταν ελάχιστες. Η Hellas On Line διαθέτει μια ευρεία γκάμα από υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας που στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τις ανάγκες για υψηλή ποιότητα και χαμηλό κόστος στην επικοινωνία του ιδιώτη καταναλωτή, της μικρής και μεσαίας επιχείρησης αλλά και των μεγαλύτερων εταιρειών και οργανισμών. Η Hellas Οn Line έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην τηλεφωνία μέσω Internet (VoIP). Το 2004 η HOL έγινε ο πρώτος ελληνικός ISP που παρουσίασε υπηρεσία τηλεφωνίας μέσω Internet στην ελληνική αγορά, αλλάζοντας έτσι τα δεδομένα στην επικοινωνία.


ΗΟL eVoice: Όλος ο κόσμος με ένα αστικό τηλεφώνημα!
Η υπηρεσία τηλεφωνίας μέσω Internet «ΗΟL eVoice» αλλάζει τα δεδομένα στην επικοινωνία: ο συνδρομητής της υπηρεσίας μπορεί να καλέσει το παγκόσμιο δίκτυο τηλεφωνίας με κόστος μέχρι και 10% χαμηλότερο της ελληνικής αστικής μονάδας, για τα σταθερά τηλέφωνα προορισμών όπως ευρωζώνη, Βρετανία και ΗΠΑ. Επίσης μπορεί να συνομιλήσει με χρήστες παρόμοιων υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο, εντελώς δωρεάν.
Πως λειτουργεί
Το «HOL eVoice» τηλέφωνο λειτουργεί όπως ένα κανονικό τηλέφωνο. Πέρα από λογαριασμό στην HOL και σύνδεση στο internet ο χρήστης πρέπει να έχει, για να καλέσει:
Τηλεφωνική συσκευή IP που θα συνδεθεί στο τοπικό δίκτυο ή Υπολογιστή με μικρόφωνο και ηχεία και κατάλληλο λογισμικό (διατίθεται δωρεάν) που τον μετατρέπει σε τηλεφωνική συσκευή, ή VoIP gateway (ATA) για σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο των γραφείων της επιχείρησης ή τη σύνδεση κοινών αναλογικών τηλεφώνων.
Υπηρεσία τηλεφωνητή: Ούτε μια κλήση χαμένη
Επιπλέον, με το CallAlert ο χρήστης δεν χάνει κλήσεις. Προωθώντας το σταθερό του τηλέφωνο στο IP τηλέφωνό (eVoice) του μπορεί να απαντήσει εισερχόμενες κλήσεις αν είναι online καθώς και προσωπικό τηλεφωνητή!
Όταν καλούν τον χρήστη στο σταθερό τηλέφωνο που έχει δηλώσει με την εγγραφή του στην υπηρεσία και δεν απαντήσει, οι κλήσεις προωθούνται αυτόματα στο eVoice τηλέφωνό του. Έτσι, ο χρήστης που είναι συνδεδεμένος στην υπηρεσία είτε απαντά είτε, αν δεν είναι συνδεδεμένος, λαμβάνει με e-mail, το ηχητικό μήνυμα που έχουν αφήσει στον τηλεφωνητή του. 


ΗΟL easyVoice
Για ιδιώτες ή επαγγελματίες, που η υψηλή ποιότητα και το χαμηλό κόστος παίζουν σημαντικό ρόλο, η υπηρεσία «HOL easyVOICE» προσφέρει τη δυνατότητα για κέρδος τόσο σε τιμές όσο και σε ποιότητα. Πραγματοποιώντας από το σταθερό σας τηλέφωνο κλήσεις αστικές, υπεραστικές, διεθνείς καθώς και προς κινητά τηλέφωνα, από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας, τα τηλεπικοινωνιακά κόστη μειώνονται σημαντικά.
Με την «HOL easyVOICE», δεν χρειάζεται να αλλαχθεί  ο τηλεφωνικό εξοπλισμός ενώ διατηρείται ο αριθμός κλήσης που ήδη υπάρχει. Τα οφέλη είναι σημαντικά, καθώς χωρίς να αλλαχθεί η υπάρχουσα υποδομή, ο χρήστης πραγματοποιεί κλήσεις με πολύ χαμηλότερο κόστος, χωρίς πάγιο, με χρέωση ανά δευτερόλεπτο, ενώ υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης του λογαριασμού μέσω Internet, 24ωρη εξυπηρέτηση και δυνατότητα εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας.


TelePassport
H TelePassport Hellas ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, προσφέροντας προηγμένες υπηρεσίες τηλεφωνίας και Internet σε περισσότερους από 540.000 συνδρομητές.


ΤΡ Voice & Web Basic
Οι υπηρεσίες «ΤΡ Voice & Web Basic» (πρώην ΤΡ Online Surf) απευθύνονται σε οικιακούς χρήστες και περιλαμβάνουν δύο κανάλια φωνής, μόνιμη πρόσβαση στο Internet σε ταχύτητες 128, 256, 384 ή 512 Kbps και λογαριασμό e-mail δωρεάν.
Οι υπηρεσίες ΤΡ Voice & Web Static (πρώην ΤΡ-OnLine Home) είναι ιδανικές, τόσο για οικιακούς χρήστες όσο και για μικρές επιχειρήσεις με μεγαλύτερες απαιτήσεις ταχύτητας. Σημειώνεται ότι οι πελάτες που επιλέγουν ένα από τα «πακέτα» υπηρεσιών ΤΡ Voice & Web Static, επωφελούνται από δύο κανάλια φωνής, μόνιμη πρόσβαση στο Internet σε ταχύτητα 128, 256, 384 ή 512 Kbps, μία στατική διεύθυνση IP και τρεις λογαριασμούς e-mail δωρεάν.
ΤΡ Voice & Web Office
Το πρόγραμμα υπηρεσιών «ΤΡ Voice & Web Office» (πρώην ΤΡ Online Office) αποτελεί την ιδανική λύση για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις και μεταξύ των άλλων προσφέρει τέσσερα κανάλια φωνής, ταχύτητες σύνδεσης στο Internet που κυμαίνονται από 128 έως 2.048 Kbps, μία στατική διεύθυνση IP, Web hosting και πέντε λογαριασμούς e-mail δωρεάν. Η TelePassport προσφέρει σε όλους τους πελάτες της που θα ενεργοποιήσουν μέχρι τις 30 Ιουνίου την Προεπιλογή Φορέα -Δυνατότητα 3, δωρεάν χρόνο ομιλίας σε Αστικές κλήσεις και στις κλήσεις προς κινητά. Η προεπιλογή φορέα παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ από την TelePassport.  Πιο συγκεκριμένα προσφέρει 1 ώρα δωρεάν αστικές Κλήσεις για 1 μήνα, 1 ώρα/ μήνα δωρεάν αστικές Κλήσεις για 3 μήνες, δηλώνοντας εξόφληση των λογαριασμών σας μέσω πιστωτικής κάρτας και 1 ώρα/ μήνα δωρεάν αστικές Κλήσεις και 30 λεπτά/ μήνα για κλήσεις προς κινητά για 3 μήνες, δηλώνοντας εξόφληση των λογαριασμών σας μέσω της πιστωτικής κάρτας ABG TelePassport VISA.


Σταθερή τηλεφωνία για ιδιώτες
Οι τιμοκατάλογοι υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας για ιδιώτες είναι ιδιαίτερα περίπλοκοι και ο εντοπισμός του οικονομικότερου παρόχου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η δυσκολία αυξάνεται στα εταιρικά προγράμματα, λόγω του γεγονότος ότι οι τιμοκατάλογοι προσαρμόζονται ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε πελάτη. Τα περιθώρια εξοικονόμησης στις επιχειρήσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικά και εκτός από τις χρεώσεις έχουν να κάνουν με τη βελτιστοποίηση της υποδομής, την επεξεργασία και διαχείριση των λογαριασμών και την πολιτική χρήσης των τηλεπικοινωνιακών πόρων.
Oι περισσότεροι εναλλακτικοί πάροχοι είναι οικονομικότεροι από τον ΟΤΕ. Ωστόσο τα ελκυστικά ποσοστά έκπτωσης που διαφημίζονται, ισχύουν μόνο για συγκεκριμένους προορισμούς και μάλλον «θολώνουν τα νερά» παρά διευκολύνουν την επιλογή. Το γεγονός ότι μια δεκάλεπτη κλήση στην Αργεντινή κοστίζει με τον ακριβότερο πάροχο 8,8 Ευρώ, ενώ με το φθηνότερο μόλις 1 Ευρώ, δηλαδή 89% φτηνότερα δεν σημαίνει ότι μπορείτε να αναμένετε αντίστοιχη μείωση στις συνολικές σας δαπάνες.
Η πραγματική εξοικονόμηση που μπορεί να επιτευχθεί σε σχέση με τον ΟΤΕ εξαρτάται από το τηλεπικοινωνιακό προφίλ κάθε χρήστη και μπορεί να κυμαίνονται από 5-25%. Πρέπει ωστόσο να σημειωθεί ότι εσφαλμένη επιλογή προγράμματος μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά υψηλότερες δαπάνες απ’ ότι θα κόστιζε ο ΟΤΕ.
Εκτός από τις χρεώσεις θα πρέπει να λάβετε υπόψη και τις «λεπτομέρειες» των τιμοκαταλόγων, όπως την αρχική χρέωση και το βήμα χρέωσης, καθώς και τη μέση διάρκεια των κλήσεων σας. Επειδή μια τέτοια ανάλυση απαιτεί αρκετή δουλειά, ετοιμάσθηκαν κάποια αντιπροσωπευτικά «προφίλ χρήσης» με διαφορετικά χαρακτηριστικά το καθένα που παρουσιάζονται στη συνέχεια.
Σημαντική παράμετρος που πρέπει να συνεκτιμηθεί είναι η ποιότητα των παρερχομένων υπηρεσιών. Κάθε πάροχος θέτει διαφορετικές προδιαγραφές για τη λειτουργία του, οπότε είναι αναμενόμενο να υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην αξιοπιστία του δικτύου.
Έτσι είναι πιθανό να δυσκολεύεστε να «βγάλετε» κλήσεις προς κινητό, ή να υπάρχει καθυστέρηση μέχρι να «βγει» μια κλήση εξωτερικού. Επειδή όμως η ποιότητα μεταβάλλεται από περιοχή σε περιοχή, από μέρα σε μέρα και κατά τη διάρκεια του έτους δεν υπάρχει ένας ενιαία αποδεκτός «βαθμός ποιότητας», καθιστώντας το ζήτημα αυτό δύσκολα επαληθεύσιμο εκ των προτέρων. Ο μοναδικός τρόπος για να βεβαιωθείτε για την ποιότητα, είναι η πιλοτική χρησιμοποίηση κάποιου εναλλακτικού παρόχου και η αξιολόγηση της υπηρεσίας που λαμβάνετε.


Ποια εταιρεία είναι η φθηνότερη;
Δεν υπάρχει μονοσήμαντη απάντηση! Ανάλογα με το προφίλ κάθε χρήστη η απάντηση διαφέρει. Στα παραδείγματα που ακολουθούν φαίνεται η εξοικονόμηση που μπορεί να επιτευχθεί σε σχέση με το βασικό πρόγραμμα του ΟΤΕ για διάφορα προφίλ χρήσης. Σημειώστε ότι οι δαπάνες που αναφέρονται είναι μηνιαίες (ενώ ο λογαριασμός του ΟΤΕ είναι διμηνιαίος) και αφορούν στις χρεώσεις μόνο για το χρόνο ομιλίας (εκτός δηλαδή των παγίων).
Στο πάνω μέρος κάθε πίνακα αναφέρονται τα χαρακτηριστικά για κάθε προφίλ και στο κάτω μέρος αναφέρονται τα τρία οικονομικότερα προγράμματα της αγοράς και το οικονομικότερο πρόγραμμα του ΟΤΕ για το συγκεκριμένο προφίλ χρήσης, με το αντίστοιχο ποσοστό εξοικονόμησης σε σχέση με το βασικό πρόγραμμα του ΟΤΕ. Σημειώστε ότι υπάρχουν προγράμματα από εναλλακτικούς παρόχους που είναι σημαντικά ακριβότερα από τον ΟΤΕ, και για το λόγο αυτό σε κάθε πίνακα αναφέρεται και το ακριβότερο πρόγραμμα για το συγκεκριμένο προφίλ.


Στις παραπάνω αναλύσεις έχει θεωρηθεί ότι οι κλήσεις προς εξωτερικό είναι κατά κύριο λόγο προς χώρες της Δυτικής Ευρώπης και ότι οι κλήσεις προς κινητά κατανέμονται με βάση το μερίδιο αγοράς των παρόχων κινητής τηλεφωνίας. Επίσης έχουν ληφθεί υπόψη τα πάγια που τυχόν υπάρχουν σε ορισμένα προγράμματα της αγοράς, καθώς και η αρχική χρέωση και το βήμα χρέωσης κάθε προγράμματος σε σχέση με τη μέση διάρκεια των κλήσεων.
Έχουν επίσης ληφθεί υπόψη οι χρεώσεις σε ώρες μη αιχμής που δίνουν οι πάροχοι (π.χ. υπεραστικές που χρεώνονται ως αστικές τα Σαββατοκύριακα). Για τα προγράμματα που περιλαμβάνουν ειδικούς όρους (π.χ. έκπτωση σε επιλεγμένους αριθμούς έχει ληφθεί υπόψη η έκπτωση μόνο για συγκεκριμένο ποσοστό κλήσεων που αντιστοιχεί στους επιλεγμένους προορισμούς. Δεν έχουν ωστόσο ληφθεί υπόψη προσφορές περιορισμένου χρόνου που συνήθως δίνονται όταν εγγραφεί κάποιος συνδρομητής (πχ. 100 δωρεάν λεπτά αστικών κλήσεων για τρεις μήνες.

  Περιεχόμενα
¶ρθρο: Οικονομική πολιτική δια... χειρός Χριστοδούλου
¶ρθρο: Ξένες ¶μεσες Επενδύσεις στην NΑ Ευρώπη
¶ρθρο: Συνταγματική διάταξη... αντί συνταγματική
¶ρθρο: Πώς μπορούμε εύκολα να μετράμε τον κίνδυνο χρηματιστηριακών δεικτών και μετοχών;
Αφιέρωμα: Ακτοπλοΐα Τα δυσκολότερα ανήκουν στο παρελθόν
Αφιέρωμα: Βαριά βιομηχανία «Κρατάει» γερά
Αφιέρωμα: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Αφιέρωμα: ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Αφιέρωμα: ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ: ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ!
Editorial: Στενεύουν τα περιθώρια για την κυβέρνηση
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Επενδύσεις: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣ
Επενδύσεις: Σοφοκλέους: Ώρα για άμυνα και επαγρύπνηση
¶ρθρο: Απόσπασμα από την Έκθεση του Διοικητή της ΤτΕ κ. Νικόλαου Γκαργκάνα για την ελληνική οικονομία

 Όροι και προϋποθέσεις του site