Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2005                               Τεύχος 308

Customer Care 2005 Conference + Expo


Tο μοναδικό συνέδριο που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα και εστιάζει σε θέματα που έχουν σχέση αποκλειστικά με την εξυπηρέτηση του πελάτη, διοργανώνει φέτος για 3η χρονιά το περιοδικό «Customer Care Magazine» στις 13 – 14 Απριλίου στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Εθνικής Τράπεζας στη Γλυφάδα.
Το συνέδριο Customer Care οργανώθηκε για πρώτη φορά το 2003, σχεδόν ένα χρόνο μετά την έκδοση του περιοδικού «Customer Care Magazine» (πρώην Call Centre Magazine) και από την πρώτη στιγμή δύο ήταν οι βασικοί στόχοι του:
α) Η ενημέρωση όσων εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με την εξυπηρέτηση του πελάτη.
β) Η δυνατότητα να βρεθούν άνθρωποι με κοινά ενδιαφέροντα στον ίδιο χώρο και να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες.
Φέτος οι στόχοι αυτοί υποστηρίζονται από ένα εξαιρετικά λειτουργικό χώρο, όπως είναι το Μορφωτικό Ίδρυμα της Εθνικής Τράπεζας, αλλά και από ένα διήμερο με 6 θεματικές ενότητες και περισσότερους από 20 ομιλητές, διακεκριμένους για τη δράση τους στον επιχειρηματικό ή τον ακαδημαϊκό χώρο. Το πλήρες πρόγραμμα των ομιλιών θα είναι διαθέσιμο από τις 2 Μαρτίου στη διεύθυνση www.customercare.gr/conference και θα ενημερώνεται διαρκώς.


 Όπως φαίνεται από τη θεματολογία του, το συνέδριο δεν απευθύνεται μόνο στα στελέχη εκείνα που φέρουν τον τίτλο του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών. Πώς σκέφτεστε, λοιπόν να ενημερώσετε το ευρύτερο κοινό στο οποίο απευθύνεστε;
Η εξυπηρέτηση του πελάτη ή καλύτερα η φροντίδα του πελάτη μιας εταιρίας δεν μπορεί να είναι ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου. Φανταστείτε, για παράδειγμα, μια εταιρία, της οποίας η τεχνολογική υποδομή λειτουργεί άψογα, αλλά το ανθρώπινο δυναμικό δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο να τη χρησιμοποιεί. Ή φανταστείτε μια εταιρία που έχει τα βέλτιστα κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη, αλλά ποτέ η πληροφορία που συλλέγει δε φτάνει στους κατάλληλους αποδέκτες για να την αξιοποιήσουν. Σε κάθε μία από τις περιπτώσεις αυτές, η εικόνα της εταιρίας προς τον πελάτη δεν θα είναι τελικά καλή. Επομένως, το συνέδριο απευθύνεται σε μια ευρύτερη ομάδα στελεχών που βρίσκονται σε θέσεις λήψης αποφάσεων, αλλά και σε θέσεις εκτέλεσης των αποφάσεων που αφορούν στρατηγική, διαδικασίες, ανθρώπινο δυναμικό και τεχνολογία. Η επικοινωνία μας θα βασιστεί κυρίως σε direct mail και email ενέργειες με στοχευόμενους παραλήπτες. Στο direct mail θα συνεργαστούμε με την εταιρία Inform Lykos, η οποία είναι χορηγός του συνεδρίου και θα μας παρέχει την InfoKarta. Η InfoKarta είναι μια προσωποποιημένη και μοναδική κάρτα για κάθε σύνεδρο στον οποίο αποστέλλεται ταχυδρομικά επισυναπτόμενη σε μια επίσης προσωποποιημένη επιστολή. Φυσικά και οι δύο ενέργειες θα συνοδευτούν από τηλεφωνικό follow up.
Επιπρόσθετα, θα προβάλουμε το συνέδριο σε επιλεγμένα έντυπα, αλλά και μέσω του Internet.


Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου με τίτλο «Τα δικαιώματα των Ελλήνων καταναλωτών» δείχνει λίγο αταίριαστη με τις υπόλοιπες ενότητες. Γιατί τη συμπεριλάβατε στο συνέδριο;
Η προσπάθεια για τη φροντίδα του πελάτη δεν μπορεί να ξεκινά μόνο από αυτόν που θέλει να τον φροντίσει, δηλαδή την εταιρία, αλλά πρέπει να θέλει και ο ίδιος να γίνει αποδέκτης αυτής της φροντίδας ή ακόμα και να τη διεκδικεί, όταν δεν του προσφέρεται. Καταναλωτές και επιχειρήσεις δεν είναι αντίπαλοι. Αντίθετα, οι πρώτοι είναι μια πολύτιμη και τις περισσότερες φορές ανέξοδη πηγή πληροφοριών για τις δεύτερες. Επομένως, η κάθε εταιρία πρέπει να θέλει να ακούει τους πελάτες της, αλλά και οι πελάτες πρέπει να έχουν την εκπαίδευση και τη διάθεση για να κάνουν διάλογο με την εταιρία. Άλλωστε, ο καθένας από εμάς, πριν από καταναλωτής, πρέπει να θυμάται ότι είναι και πολίτης και μάλιστα σε μια χώρα που γέννησε τον όρο αυτό.

  Περιεχόμενα
¶ρθρο: Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα
¶ρθρο: Η παντοδυναμία των χορηγών
Αφιέρωμα: Αμοιβαία Κεφάλαια
Αφιέρωμα: Ασφαλιστικός κλάδος: Τα δυσκολότερα ανήκουν στο παρελθόν
Αφιέρωμα: Φαρμακοβιομηχανίες: Θετική πορεία σε μια δύσκολη αγορά
Editorial: Να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος
Επενδύσεις: Η αγορά της ζάχαρης
Επενδύσεις: Σοφοκλέους:΄Oλοι οι «Μεγάλοι» θέλουν την άνοδο. Θα την έχουν όμως;
Επενδύσεις: Αγοραστικό κύμα υπεράνω... υποψίας!
Επενδύσεις: H τεχνική εικόνα των αγορών
Επενδύσεις: Ποιoς φοβάται τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα;
Επενδύσεις: Πώς «διαλέγουμε» και διαχειριζόμαστε Ομόλογα
Συνέντευξη: Αναστάσιος Λάππας
Παρουσιάσεις: Customer Care 2005 Conference + Expo

 Όροι και προϋποθέσεις του site