Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Οκτώβριος 2007                               Τεύχος 336

Plant for the planet -
The Billion Tree Campaign


Τι είναι η καμπάνια για το Βillion tree;
Πως συνδέεται η καμπάνια με το πρόγραμμα ανασυγκρότησης καμένων περιοχών;
Τι ενέργειες θα κάνετε στη συνέχεια;


1. Η εκστρατεία της Επιτροπής Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Εθνών PLANT FOR THE PLANET: THE BILLION TREE CAMPAIGN, προτρέπει πολίτες, κοινότητες, οργανισμούς, επιχειρήσεις και βιομηχανίες, αλλά και κυβερνήσεις να φυτέψουν δέντρα σε όλο τον πλανήτη. Ο στόχος είναι να φυτευτούν τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο δέντρα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του 2007.
Η ιδέα για την εκστρατεία ανήκει στην καθηγήτρια Wangari Maathai, (βραβείο ειρήνης Νόμπελ για το 2004) την ιδρύτρια του Κινήματος Green Belt Movement της Κένυας, που έχει φυτέψει περισσότερα από 30 εκατομμύριο δέντρα σε 12 χώρες της Αφρικής.
Γνωρίζοντας ότι υπάρχουν πολλά προγράμματα φύτευσης δέντρων σε όλο τον κόσμο, το UNEP προτείνει να συνενώσει σε ομοσπονδία αυτές τις προσπάθειες τόσο σε δασικές όσο και αστικές περιοχές. Η εταιρία μας όταν έμαθε για την προσπάθεια αυτή, αμέσως την υιοθέτησε και προσπάθησε να την εντάξει στο πρόγραμμα δράσης της.
Η ενίσχυση αυτής της εκστρατείας είναι ένας από τους τομείς άσκησης εταιρικής περιβαλλοντικής πολιτικής για την ίδια την εταιρία. Ταυτόχρονα, με την ένταξή των στόχων της εκστρατείας, στα προγράμματα που προτείνει η εταιρία σε άλλες εταιρίες πελάτες της, προσπαθεί να κάνει και άλλους συμμέτοχους στον ίδιο σκοπό. Αυτό γίνεται με το πρόγραμμα ανασυγκρότησης καμένων περιοχών του καλοκαιριού 2007 που έχει διαμορφώσει η εταιρία με την συμβολή και της EuroCharity, εταιρία λειτουργίας και διαχείρισης του Ελληνικού Οδηγού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.


2. Η πρόταση αφορά σε ένα πρόγραμμα «υιοθέτησης» μιας περιοχής που επλήγη από τις πυρκαγιές του φετινού καλοκαιριού. Στόχος του προγράμματος είναι η σύνδεση της προσπάθειας ανασυγκρότησης των πυρόπληκτων περιοχών με την παγκόσμια προσπάθεια του περιβαλλοντικού προγράμματος του ΟΗΕ. Η ιδιαιτερότητα και η σημασία της πρότασης σχετίζεται με την ελαχιστοποίηση του διαχειριστικού κόστους και τη μετατροπή σε «έργα» του ποσού που θα διαθέσει κάθε εταιρία σε αυτή την προσπάθεια.  Με τα έργα,  πέρα από την ανακούφιση των αποδεκτών (φυσικό περιβάλλον, κάτοικοι) θα συνδεθεί η εταιρία και οι εργαζόμενοί της με την φύση και τη συγκεκριμένη περιοχή. Ακόμη το πρόγραμμα αυτό θα προστεθεί στα θετικά τα δράσης της εταιρίας στον περιβαλλοντικό τομέα, ενώ συμμετέχοντας στο πρόγραμμα της UNEP, βοηθά την προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής και την καταπολέμηση της ερημοποίησης της χώρας και του πλανήτη.


3. Στόχος της εταιρίας μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε ενεργοί σε θέματα περιβάλλοντος, να ενημερώνουμε τις εταιρίες και την κοινωνία σε θέματα προστασίας και διαχείρισης της φύσης, να προσπαθούμε να προτείνουμε και να υλοποιούμε προγράμματα που θα προάγουν την ευαισθησία των πολιτών, αλλά και των εταιριών.
Η ενημέρωση σήμερα γίνεται μέσω του site της εταιρίας, που ενημερώνεται καθημερινά με ειδήσεις για το περιβάλλον, την Βιοποικιλότητα και την Κλιματική αλλαγή και με άρθρα ειδικών επιστημόνων που αφορούν σχετικά θέματα.
Ακόμη, η εταιρία μας, στα πλαίσια της προώθησης στην Ελλάδα της καμπάνιας της UNEP, ήδη έχει συντάξει ένα απλό ενημερωτικό φυλλάδιο, συνέταξε έναν απλό Οδηγό φυτεύσεων για τους εθελοντές, που είναι διαθέσιμος στο site της εταιρίας, αλλά και σε άλλα site, ενώ πολύ γρήγορα θα εκδώσει οδηγούς φύτευσης για το σπίτι, την γειτονιά, την πόλη αλλά και για ολόκληρη την χώρα.
Σαν εταιρία, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια της αναδάσωσης της χώρας και μετά το τέλος του 2007, με νέες ιδέες και με προσαρμοσμένους στόχους, διευρύνοντας τον κύκλο των μετεχόντων, με ενεργούς πολίτες, με ενδιαφερόμενες ΜΚΟ, με νέες εταιρίες.

  Περιεχόμενα
Editorial
Επενδύσεις - Προτάσεις Αγοράς: Σοφοκλέους - Άνοδος που ξαφνιάζει!
Αφιέρωμα: Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ-Γεώργιος Ουζούνης
CEO&CSR2007: Coca-Cola Τρία Έψιλον
CEO&CSR2007: Xρηματιστήριο περιβάλλοντος & Eταιρική Kοινωνική Eυθύνη
CEO&CSR2007: Ο δρόμος προς τις κοινωνικά υπεύθυνες επενδύσεις
CEO&CSR2007: Η σημασία της αλλαγής του κλίματος και η συμβολή των επιχειρήσεων στo πλαίσιo της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης
CEO&CSR2007: Η αγορά των δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα
CEO&CSR2007: Plant for the planet - The Billion Tree Campaign
CEO&CSR2007: ΒΙΒΕΧΡΩΜ - Mια κοινωνικά υπεύθυνη εταιρία
CSO&CSR2007: Η αναγκαιότητα της έρευνας και των εξειδικευμένων εργαλείων στην ανάπτυξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
CEO&CSR2007: EUROCHARITY - Aποστολή & όραμα
Άρθρο: Έκθεση Marfin Analysis - Γιατί "ψηφίζουν" θετικά οι αναλυτές
Αφιέρωμα: Tράπεζες
Αφιέρωμα: Γαλακτοβιομηχανία
Άρθρο: ΚΡΙ-ΚΡΙ, Ανοδική πορεία σε δύσκολο κλάδο
Άρθρο: ΠΛΑΙΣΙΟ - Η "επιστροφή" ενός ισχυρού growth story
Άρθρο: Η αγορά της πλατίνας
Επενδύσεις - Διεθνείς αγορές εμπορευμάτων: Ανασκόπηση για το Μήνα Σεπτέμβριο του 2007
Άρθρο: Συμπεράσματα και διδάγματα από την πρόσφατη διεθνή χρηματοοικονομική αναταραχή
Φάκελοι
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site