Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Νοέμβριος 2007                               Τεύχος 337

AΦIEPΩMA ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ


Λιανικό Εμπόριο:
Το μέλλον ανήκει
στις αλυσίδες



Κερδίζουν μερίδια αγοράς και δεν πλήττονται από την παράλληλη ανάπτυξη των Malls  και των πολυκαταστημάτων. Και όλα αυτά σε μια περίοδο που ακόμη και οι παραγωγικές και χονδρεμπορικές επιχειρήσεις έχουν κατανοήσει ότι η «δύναμη πυρός» βρίσκεται στις εταιρίες που προσεγγίζουν τον τελικό καταναλωτή.


Με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς εξελίσσεται η πορεία των λιανικών πωλήσεων κατά την τελευταία διετία.  Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία του παρατιθέμενου πίνακα, στον οποίο παρουσιάζεται η πορεία του όγκου (τεμάχια) των πωλήσεων λιανικής ανά κλάδο, κατά το πρώτο φετινό και κατά το πρώτο περσινό οκτάμηνο. Με βάση λοιπόν τα συγκεκριμένα στοιχεία, φέτος το λιανικός εμπόριο «τρέχει» με 3,1% (πέρα από την άνοδο των τιμών) έναντι ενός περσινού 7,6%.
Ως προς τον κλάδο δραστηριοποίησης, τόσο πέρυσι, όσο και φέτος παρατηρούμε μια έντονη άνοδο στον κλάδο των ηλεκτρικών συσκευών, ενώ μετά την περσινή εκτίναξη των πωλήσεων στα μεγάλα καταστήματα τροφίμων και στα πολυκαταστήματα, φέτος παρατηρείται μια περιορισμένη ανάπτυξη σε «λογικά» ποσοστά.
Η σημαντική άνοδος των λιανικών πωλήσεων οφείλεται σε αρκετούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων η άνοδος του ΑΕΠ με ρυθμό 4% περίπου το έτος, η χαλάρωση της οικονομικής έναντι προεκλογικής περιόδου, η συνεχιζόμενη -και μάλιστα ταχεία-  πιστωτική επέκταση προς τα νοικοκυριά, κ.λπ.
Δεν είναι τυχαίο ότι όλο αυτό το μίγμα έχει τονώσει τις προσδοκίες στο χώρο του λιανικού εμπορίου, με τους σχετικούς δείκτες προσδοκιών του ΙΟΒΕ να βελτιώνονται από μήνα σε μήνα.
Η όλη αυτή κατάσταση δεν σημαίνει βέβαια ότι τα πράγματα είναι ευχάριστα για όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου. Και αυτό γιατί δεν είναι καθόλου λίγες οι περιπτώσεις, όπου μικρός αριθμός εταιριών κερδίζει μερίδια αγοράς σε βάρος των υπόλοιπων «παικτών» που συνήθως είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις.
Το βέβαιο είναι ότι οι αλυσίδες λιανικής -και μάλιστα οι πιο οργανωμένες εξ αυτών- επενδύουν συνεχώς, διευρύνοντας τα δίκτυα των καταστημάτων τους και ενισχύοντας το στίγμα τους στην αγορά.
 Επίσης βέβαιο είναι ότι η δημιουργία των μεγάλων εμπορικών κέντρων (Malls) και των μεγάλων πολυκαταστημάτων αλλάζει σημαντικά το χάρτη του λιανικού εμπορίου, χωρίς όμως αυτό να ενοχλεί τα συμφέροντα των αλυσίδων. Κάθε αλυσίδα δημιουργεί ένα τουλάχιστον νέο σημείο πώλησης σε κάθε ένα από αυτά.
Η τρίτη σημαντική εξέλιξη στον κλάδο είναι ότι τα καταστήματα προορισμού κερδίζουν πόντους σε βάρος των καταστημάτων ευκολίας.
Σε ό,τι αφορά τώρα στις εισηγμένες εταιρίες του χρηματιστηρίου, παρατηρούμε όχι μόνο τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων των αλυσίδων λιανικής, αλλά συχνά επίσης και την προσπάθεια των χονδρεμπόρων και των παραγωγών να «πατήσουν πόδι» στη λιανική, δημιουργώντας τις δικές τους αλυσίδες.
Στο χώρο των επίπλων για παράδειγμα, η Sato εξακολουθεί να παράγει έπιπλα γραφείου σε Ελλάδα και Γερμανία, ωστόσο το κύριο βάρος της έχει πέσει τώρα στα οικιακά έπιπλα μέσω της ανάπτυξης δικτύων λιανικής (Εντός, Divani-Divani, κ.ά.), σε μια αγορά που είναι πολλαπλάσιου μεγέθους και χωρίς πολλές  μεγάλες και οργανωμένες αλυσίδες.
Μια παραδοσιακή χονδρεμπορική εταιρία στο χώρο του οικιακού εξοπλισμού, η Yalco, έχει εντείνει τις προσπάθειές της στη λιανική, δημιουργώντας δύο αλυσίδες καταστημάτων.
Η χονδρεμπορική κυρίως Φουρλής Συμμετοχών, παρά την πώληση της Κωτσόβολος, έχει ρίξει το κύριο βάρος της στη λιανική μέσω των αλυσίδων ΙΚΕΑ και Intesport.



Multirama
Ανάκαμψη με... εφοπλιστική συμμετοχή
Μετά από μια πολυετή περίοδο έντονων δυσκολιών, η Multirama σήμερα περνά στην αντεπίθεση, επιδιώκοντας επιστροφή σε σημαντικού ύψους λειτουργική κερδοφορία, καθώς και σε ανάπτυξη δραστηριοτήτων. Η κεφαλαιακή ενίσχυση της αλυσίδας με κεφάλαια του γνωστού εφοπλιστή κ. Β. Ρέστη, έρχεται να ενισχύσει το management του γνωστού επιχειρηματία κ. Πάνου Γερμανού.
Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις προγραμματίζονται στα 20 εκατ. μέσα στην επόμενη πενταετία, με τη δημιουργία 25 υπερκαταστημάτων, με στόχο το δίκτυο να απαριθμεί εκατό καταστήματα. Νέο όραμα της Multirama είναι η ανάδειξη και εδραίωσή της ως η μεγαλύτερη εταιρία στον χώρο της λιανικής αγοράς προϊόντων υψηλής τεχνολογίας στη χώρα μας.
Μέσα από ένα συγκροτημένο αναπτυξιακό πλάνο η εταιρία στοχεύει στην ανταπόκριση σε κάθε ανάγκη των Ελλήνων καταναλωτών, προσφέροντας τη μεγαλύτερη ποικιλία, αλλά και αξιοποιώντας την εξειδίκευση και τεχνογνωσία των ανθρώπων της.
Ταυτόχρονα, αποσκοπώντας στην ισχυροποίηση της παρουσίας της στην αγορά, η Multirama θέτει σε εφαρμογή πενταετές πλάνο διεύρυνσης του δικτύου της, που προβλέπει τη δημιουργία πέντε νέων καταστημάτων, της τάξεως των 1.000 τ.μ. ετησίως.
Σύμφωνα μάλιστα με εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρίας, η νέα στρατηγική αναμένεται να έχει άμεσα θετικά αποτελέσματα ενισχύοντας σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και αυξάνοντας την πελατειακή της βάση.



Ηλεκτρονική Αθηνών
Οι νέοι φιλοδοξοι στόχοι
Η Διοίκηση της εταιρίας έχει στόχο την καθιέρωση της παρουσίας της Ηλεκτρονικής Αθηνών σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στη διάθεση ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, καθώς και την αύξηση των πωλήσεων με αντίστοιχη αύξηση του μεριδίου αγοράς σε 19% από 15% σήμερα. Βασικοί άξονες για την επίτευξη των στόχων αυτών είναι:
 
(i) Περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, σημαντικό ρόλο έχει η λειτουργία του Superstore της Ηλεκτρονικής Αθηνών στο Χολαργό, που αναμένεται να συνεισφέρει θετικά τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στην κερδοφορία του ομίλου καθώς και το νέο superstore στη Λ.Συγγρού που αναμένεται να ανοίξει πρίν τα Χριστούγεννα. Επίσης, προγραμματίζεται η δημιουργία τριών νέων Μegastores και η δημιουργία ενός μεγαλου καταστήματος της Σαραφίδης εντός του 2008. Στα σχέδια της Ηλεκτρονικής Αθηνών είναι η δημιουργία ενός νέου καταστήματος Σαραφίδη κάθε χρόνο στην περιοχή της Β. Ελλάδος.
(ii) Εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων στις ήδη υπάρχουσες αγορές όπου δραστηριοποιείται. Μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία του πρώτου καταστήματος στη Σερβία, το πλάνο περιλαμβάνει τη λειτουργία ενός δευτέρου καταστήματος εντός του 2008.


(iii) Περαιτέρω ανάπτυξη στα Βαλκάνια. Ειδικότερα, διερευνούνται και διεξάγονται ήδη διαπραγματεύσεις για χώρους στις αγορές της Βουλγαρίας, της Αλβανίας και Fyrom χωρίς να υπάρχει ακόμα κάτι ανακοινώσιμο. Επίσης εξετάζεται η αγορά της Ρουμανίας.


(iv) Αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται από την αυξανόμενη διείσδυση του Broadband και εν γένει των ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα. Από τα παραπάνω, η εταιρία αναμένει τα έσοδα της τάξης των 245 εκατ. ευρώ να είναι αυξημένα κατά 35% στην επόμενη χρήση του 2007-2008, τα κέρδη EBITDA της τάξης των ευρώ 20 εκ. να είναι αυξημένα κατά 19% και τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας της τάξης των ευρώ 8.5 εκατ. ευρώ να είναι αυξημένα κατά 15%.»



Φουρλής Συμμετοχών
Αποδοτικό το μοντέλο ανάπτυξης
Βασισμένος ο Όμιλος στη μεγάλη επιτυχία των καταστημάτων ΙΚΕΑ και Intersport, συνεχίζει να βασίζει το μοντέλο ανάπτυξής του κυρίως στην περαιτέρω ανάπτυξη των συγκεκριμένων αλυσίδων, τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό.
Οι κινήσεις αυτές έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών και αυτό έχει αποτυπωθεί στην πορεία της μετοχής κατά τα τελευταία χρόνια.
Η Φουρλής Συμμετοχών  κατά πάσα πιθανότητα θα ξεπεράσει τις προβλέψεις για τα μεγέθη του συνόλου της χρήσης, καθώς αυξάνονται οι πωλήσεις στον τομέα της επίπλωσης σπιτιών, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της εταιρίας κ. Βασίλη Φουρλή, τις οποίες μετέδωσε το Bloomberg.
Ο κ. Φουρλής, σε συνέντευξή του στο Λονδίνο, δήλωσε επίσης ότι τα επόμενα πέντε χρόνια σχεδιάζεται η λειτουργία περίπου 11 καταστημάτων ΙΚΕΑ στη Βουλγαρία, την Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ τόνισε ότι «θέλουμε να διπλασιάσουμε το δίκτυό μας μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια».
Επίσης, σημείωσε ότι «δεν έχουμε παρατηρήσει μείωση στις πωλήσεις» και ότι «δεν νομίζω πως η κρίση στο subprime θα επηρεάσει τους έλληνες καταναλωτές. Η αγορά στεγαστικών δανείων στην Ελλάδα είναι σχετικά σε καλή κατάσταση».



Sprider
Η θετική Eκπληξη της τελευταίας διετίας
Οι στρατηγικοί στόχοι της εταιρίας αφορούν στον επαναπροσανατολισμό των αγορών από ακριβούς σε φθηνότερους προμηθευτές, στην μείωση του αριθμού των προμηθευτών, καθώς επίσης και στην ενίσχυση των πωλήσεων τόσο από την διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων SPRIDER STORES όσο και της ουσιαστικότερης απήχησης και ανταπόκρισης στον τελικό καταναλωτή, δηλαδή την οικογένεια, βασιζόμενοι πάντα στη διατήρηση του στρατηγικού στόχου, δηλαδή της καλύτερης δυνατής σχέσης τιμής - ποιότητας. Το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου SPRIDER STORES απαριθμεί σήμερα 56 καταστήματα, εκ των οποίων 51 είναι στην Ελλάδα ενώ 5 λειτουργούν σε χώρες των Βαλκανίων (Ρουμανία, Βουλγαρία, FYROM και Κύπρο).
Μέχρι το τέλος του 2007 αναμένεται η λειτουργία και 7 νέων καταστημάτων SPRIDER STORES, εκ των οποίων 5 στο εξωτερικό ενώ στους στρατηγικούς στόχους του Ομίλου εντάσσεται η μακροπρόθεσμη επέκταση του δικτύου καταστημάτων σε 100 SPRIDER STORES στην Ελλάδα και πάνω από 50 SPRIDER STORES στο εξωτερικό μέχρι το 2011.
Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αναμένεται να διαμορφωθεί σε 124,0 εκατ. ευρώ έναντι προηγούμενης πρόβλεψης 112,0 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 31,3% έναντι του 2006. Η ενίσχυση αυτή του κύκλου εργασιών οφείλεται τόσο στην οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων καταστημάτων, όσο και στην ταχύτερη επέκταση του δικτύου καταστημάτων.
Τα μικτά κέρδη του Ομίλου εκτιμάται ότι θα ανέλθουν το 2007 σε Euro 69,9 εκατ. ευρώ έναντι προηγούμενης πρόβλεψης Euro 59,2 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 40,1% έναντι του 2006. Η αύξηση αυτή της μικτής κερδοφορίας οφείλεται αφενός στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών και αφετέρου στη μείωση των τιμών αγοράς των προϊόντων. Επιπλέον, τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), αναμένεται να αυξηθούν κατά 34,7% έναντι του 2006 και να διαμορφωθούν σε 26,8 εκατ. ευρώ από 23,5 εκατ. ευρώ που εκτιμούσαν οι αρχικές προβλέψεις. Τέλος, τα λειτουργικά κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας αναμένεται να διαμορφωθούν το 2007 σε 13,0 εκατ. ευρώ αντί 11,0 εκατ. ευρώ της προηγούμενης πρόβλεψης, αυξημένα κατά 55,6% έναντι του 2006.
Η Διοίκηση της SPRIDER STORES αναμένει συνέχιση της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας και ενίσχυση όλων των οικονομικών μεγεθών σε επίπεδο λειτουργικών αποτελεσμάτων. Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών εκτιμάται να διαμορφωθεί σε 165 εκατ. ευρώ και αναμένεται να προέλθει τόσο από την αποδοτικότερη λειτουργία των υφιστάμενων καταστημάτων όσο και από τη λειτουργία 20 νέων καταστημάτων μέσα στο 2008, εκ των οποίων τα 8 εκτός Ελλάδος. Τα μικτά κέρδη αναμένεται να ανέλθουν σε 93,1 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε 35,6 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων σε 25,5 εκατ. ευρώ, ενώ τέλος τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν σε 18,6 εκατ. ευρώ.

Βασιλόπουλος
"Overweight" από την HSBC


ΑΒ Βασιλόπουλος:
Οι προοπτικές για το 2007


Με αναβαθμισμένο ρόλο στην δική της αγορά (αύξηση επιδόσεων, άνοδος μεριδίων αγοράς, επιτυχής αντιμετώπιση του ανταγωνισμού από τους hard discounters, κ.λπ.), αλλά και στη χρηματιστηριακή αγορά, λόγω της μεγάλης ανόδου που σημειώθηκε στην τιμή της μετοχής της, βρίσκεται φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Οι στόχοι άλλωστε για το 2007 ήταν πραγματικά φιλόδοξοι:


- Βελτίωση της αποδοτικότητας και ανακαίνιση σε 7 υπάρχοντα καταστήματα
- Ανάπτυξη και επέκταση του δικτύου διακαιόχρησης & Οργανική και γεωγραφική επέκταση με την προσθήκη 19 νέων καταστημάτων το 2006


Πολιτική τιμών
- Εμπορική πολιτική για «Ανταγωνιστικές τιμές κάθε μέρα». Έμφαση στα σημεία που διαφοροποιούν την Εταιρία
- Μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των λειτουργιών και των παρεχομένων υπηρεσιών με τη συνέχιση του προγράμματος «Έξυπνο Λιανεμπόριο» (Smart Retailing).
- Επέκταση της μεθοδολογίας του Smart Retailing στη διοίκηση, στις υποστηρικτικές υπηρεσίες και στις κεντρικές αποθήκες.
- Εμπλουτισμός της ποικιλίας με την αύξηση των αποκλειστικών προϊόντων και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τη διεύρυνση των βιολογικών και την ανάπτυξη νέων κατηγοριών προϊόντων.
- Περαιτέρω ανάπτυξη των τμημάτων οπωροπωλείου, κρέατος και τυριών.
-  Έμφαση στην υγιεινή και ασφάλεια των τροφίμων.


Αποδοτικότητα
- Μείωση των γενικών εξόδων μέσα από οικονομίες κλίμακας και αύξηση της παραγωγικότητας με αποδοτική διαχείριση των αποθεμάτων.
- Περαιτέρω βελτίωση του Κεφαλαίου Κίνησης με την αύξηση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των αποθεμάτων και τον αποδοτικότερο πιστωτικό έλεγχο πελατών και πιστωτών (μεγιστοποίηση της απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας).


Βάρδας:
Εκτίναξη κερδών,
υψηλή μερισματική απόδοση

Ιδιαίτερη ικανοποίηση προκάλεσαν στο ευρύ επενδυτικό κοινό, οι εξαμηνιαίες οικονομικές επιδόσεις της εισηγμένης εταιρίας, καθώς είχαμε:


1. Πωλήσεις. Οι πωλήσεις της Εταιρίας ανήλθαν το α' εξάμηνο του 2007 σε 27,67 εκατ. ευρώ έναντι 22,52 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου του 2006 σημειώνοντας αύξηση 5,15 εκατ. ευρώ ή 22,87%. Η συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων εντός του 2007 οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των πωλήσεων των υπαρχόντων καταστημάτων και μερικώς στην ωρίμανση εντός του 2007 των νέων καταστημάτων με έναρξη λειτουργίας μετά το β' εξάμηνο του 2006.


2. Λειτουργικά Κέρδη. Τα λειτουργικά κέρδη της Εταιρείας (EBITDA) διαμορφώθηκαν το α' εξάμηνο του 2007 σ 5,1 εκατ. ευρώ έναντι λειτουργικών κερδών του αντίστοιχου εξαμήνου του 2006 ύψους 3,7 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 37 ,8%. Η αύξηση των λειτουργικών κερδών κάλυψε τις αυξημένες αποσβέσεις οι οποίες ανήλθαν το α' εξάμηνο του 2007 σε 1,16 εκατ. ευρώ έναντι 1,07 εκατ. ευρώ του α' εξαμήνου 2006, σημειώνοντας αύξηση ευρώ 0,09 εκατ. ευρώ ήτοι 8,4%.


3. Κέρδη μετά από φόρους. Τα καθαρά κέρδη μετά από την αφαίρεση των φόρων ανήλθαν το α' εξάμηνο του 2007 σε 1,890 εκατ. ευρώ έναντι 1,233 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2006, σημειώνοντας αύξηση 53,28%.


Στα σημαντικά πλεονεκτήματα της εταιρίας που σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή της μέσω νέων καταστημάτων και ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των σημάτων της, είναι η απλόχερη μερισματική πολιτική που έχει υιοθετήσει, με αποτέλεσμα η σχετική απόδοση να αποτελεί πόλο έλξης για την μετοχή.



Fashion Box
Διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης
Με διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης κινήθηκαν στο α' εξάμηνο της χρήσης του 2007 και οι πωλήσεις της Fashion Box Hellas, η διοίκηση της οποίας για το σύνολο χρήσης 2007 εκτιμά ότι οι ενοποιημένες πωλήσεις θα ανέλθουν στα 28,5 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16,2% σε σχέση με τη χρήση 2006.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) αναμένεται να ανέλθουν στα 2,94 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 15,7%, ενώ τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στο 1,03 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 22,3% σε σχέση με τη χρήση 2006.
Σε ό,τι αφορά τώρα στα αποτελέσματα του α' φετινού εξαμήνου, είχαμε αύξηση 46,9% στα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, στα 543 χιλ. ευρώ με αύξηση 20,5% στον κύκλο εργασιών εμφάνισε κατά το α' εξάμηνο του έτους, η Fashion Box.
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου συνέχισε τη σταθερά ανοδική πορεία σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 20,5% και διαμορφώθηκε στα 13,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2007 έναντι 11,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2006. Η σημαντική αύξηση κυρίως των πωλήσεων χονδρικής αλλά και των πωλήσεων λιανικής οδήγησαν στην αύξηση αυτή της δραστηριότητας του ομίλου.
Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις χονδρικής αυξήθηκαν σημαντικά κατά 22,7% και ανήλθαν σε 9,4 εκατ. ευρώ έναντι 7,6 εκατ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2006. Αντίστοιχα ηπιότερη ήταν η αύξηση των πωλήσεων λιανικής οι οποίες ανήλθαν σε 4,1 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 16,0%.
Και στο α' εξάμηνο του 2007 επιβεβαιώνεται η αναπτυξιακή πορεία του ομίλου με έμπρακτη απόδειξη της διείσδυσης των προϊόντων REPLAY στην αγορά ένδυσης - υπόδησης, με την επέκταση και δημιουργία νέων καταστημάτων με πιο πρόσφατη την υπογραφή συμφωνίας για τη δημιουργία του πρώτου REPLAY καταστήματος στη Ρουμανία, το ποιο αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του στο τέλος του 2007.
Μετά την ένταξη του ανωτέρω καταστήματος, το δίκτυο πωλήσεων της FASHION BΟX ΕΛΛΑΣ ΑΕ θα αριθμεί 50 σημεία πώλησης στα οποία περιλαμβάνονται 25 Replay Stores, 16 Shop-in-Shop και 9 Replay Corners, εκ των οποίων τα 35 στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα 15 στο εξωτερικό.



Atlantic
Με συγκριτικά πλεονεκτήματα
Η στροφή δραστηριοτήτων και επέκταση σε νέες αγορές, παρέχοντας προϊόντα υψηλότερης κερδοφορίας, η αναμόρφωση δικτύου υφιστάμενων καταστημάτων και ανάπτυξη νέων, το outsourcing για τη διακίνηση και διανομή προϊόντων και η ενίσχυση του τομέα χονδρικής είναι οι στόχοι της εισηγμένης.
Η  ΑΤΛΑΝΤΙΚ αποτελεί το 2ο μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα, το οποίο περιλαμβάνει 160 εταιρικά καταστήματα, 21 σημεία χονδρικής πώλησης "Cash & Carry", 560 σημεία ειδικών συνεργασιών /franchising ΑΡΙΣΤΑ, ενώ απασχολεί 4.250 εργαζόμενους. Το δίκτυο καταστημάτων καλύπτει σχεδόν ολόκληρη την Ελληνική Επικράτεια με έμφαση στην κάλυψη περιοχών της περιφέρειας.
Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ομίλου συγκαταλέγονται η πελατειακή βάση της ΑΤΛΑΝΤΙΚ,η ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ο όμιλος, η φιλικότερη σχέση με τον πελάτη, η οποία εδραιώνεται μέσω προσφορών και στην έμφαση σε τρόφιμα και είδη ευρείας κατανάλωσης.

  Περιεχόμενα
Editorial: Μια Σοφοκλεους ωριμότερη, όσο ποτέ...
Επενδύσεις - Προτάσεις Αγοράς: Σοφοκλέους:Αναζητούνται τονωτικές ενέσεις
Αφιέρωμα: Επιχειρηματικά Βραβεία
Αφιέρωμα: ΣΥΝΕΔΡΙΟ CEO & CSR 2007
Αφιέρωμα: Αλυσίδες Λιανικής
Μελέτη: KANTOR
Αφιέρωμα: Τηλεπικοινωνίες
Αφιέρωμα: Αυτοκίνητο - Η οικολογία αποκτά τη σημασία της
Άρθρο: Τα επόμενα «στοιχήματα» του κ. Ανδρέα Βγενόπουλου
Άρθρο: Η λήψη χρηματοοικονομικών αποφάσεων μέσω της ανάλυσης του ισολογισμού
Άρθρο: ALUMIL - Εμπειρίες από τη Βαλκανική με ηγέτιδα τη Ρουμανία
Ανάλυση: Το μετοχικό «στοίχημα» της Jumbo
Επενδύσεις - Διεθνείς Αγορές Εμπορευμάτων: Ανασκόπηση για το μήνα Οκτώβριο 2007
Άρθρο: Η αγορά του ψευδάργυρου
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site