Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάρτιος 2008                              

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


Ελληνική Τράπεζα:  
Νέο κατάστημα
 στην Πάτρα


Tην έναρξη λειτουργίας νέου καταστήματος της στην Πάτρα, επί της οδού Κολοκοτρώνη 3 και Αγίου Ανδρέου 45, ανακοίνωσε η Ελληνική Τράπεζα στις αρχές του Μαρτίου.


Το νέο αυτό κατάστημα, όπως και τα υπόλοιπα της Ελληνικής Τράπεζας, στελεχώνεται από έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό και προσφέρει μεγάλη σειρά σύγχρονων τραπεζικών, επενδυτικών, συμβουλευτικών και ασφαλιστικών προϊόντων, εξυπηρετώντας όλο το φάσμα των πελατών. Ξεχωρίζει δε για το υψηλό επίπεδο αισθητικής, άνεσης και λειτουργικότητάς τους.


Σημειώνεται ότι -σύμφωνα με τη Διοίκηση της Τράπεζας- «η επέκταση του δικτύου καταστημάτων εντάσσεται στα πλαίσια της αναπτυξιακής στρατηγικής της Ελληνικής Τράπεζας και στοχεύει αφενός στην καλύτερη εξυπηρέτηση των υφιστάμενων πελατών, μέσω ευρύτερης γεωγραφικής κάλυψης, και αφετέρου στην δημιουργία παρουσίας σε νέες τοπικές αγορές».


Σήμερα η Ελληνική Τράπεζα στην Ελλάδα διαθέτει δίκτυο 28 καταστημάτων, τα οποία βρίσκονται στη Αττική, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, τη Λάρισα και την Πάτρα.


 


Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο:
«Απλά και ειλικρινά»
με νέα εταιρική ταυτότητα



Tο νέο λογότυπο και τη νέα εταιρική ταυτότητα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου παρουσίασε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, κ. Άγγελος Φιλιππίδης, σε συνέντευξη Τύπου που οργανώθηκε στην αίθουσα του Παλαιού Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών.
Η νέα εταιρική ταυτότητα οριοθετεί έμπρακτα μια νέα στρατηγική ανανέωσης και εξέλιξης σε όλους τους τομείς, υιοθετώντας το μήνυμα «απλά και ειλικρινά». Το μήνυμα αυτό αποδίδει το πλαίσιο αξιών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, όπως αυτό διαμορφώνεται από την πολυετή, ειλικρινή και ανθρωποκεντρική σχέση του με το κοινό του.
Το σύμβολο των δύο αντικριστών αλληλοσυμπληρωματικών «Τ», το οποίο λειτουργεί ως επικοινωνιακή γέφυρα μεταξύ της προηγούμενης και τωρινής εταιρικής ταυτότητας του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, χρησιμοποιεί μονοσήμαντο ελληνικό χαρακτήρα και αντανακλά την ευθύτητα και την ειλικρινή σχέση της Τράπεζας με τους πελάτες της. Ο νέος χαρακτήρας του τραπεζικού Οργανισμού εκφράζεται με απλότητα και αμεσότητα μέσα από τη δωρική γραμμή του συμβόλου.
Ο προσδιορισμός «T T Hellenic Postbank» συμπυκνώνει τόσο τη νέα εποχή όσο και το μέγεθος και το εύρος των προϊόντων και υπηρεσιών ενός σύγχρονου και δυναμικού Τραπεζικού Οργανισμού.
Στη χρωματική παλέτα κυριαρχούν το λευκό και το γαλάζιο αποδίδοντας την ελληνικότητα, την παράδοση, τη μακρόχρονη ιστορία και τους ισχυρούς δεσμούς του Έλληνα με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, αλλά και το κίτρινο που συμβολίζει το φως του ήλιου, τη ζεστασιά την οικειότητα και τη φιλική εξυπηρέτηση.
Παρουσιάζοντας τη νέα εταιρική ταυτότητα και το νέο λογότυπου του Οργανισμού, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, κ. Άγγελος Φιλιππίδης, δήλωσε:
«Η ανανέωση αυτή έρχεται στο πλαίσιο της διαδικασίας εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης στην οποία έχουμε περιέλθει. Είμαστε το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο που για περισσότερο από έναν αιώνα υπηρετεί το κοινωνικό σύνολο. Παράλληλα εξελισσόμαστε, με την τραπεζική αγορά, έτοιμοι να προσφέρουμε τις καλύτερες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες με τον μοναδικό τρόπο που ξέρουμε, κοιτώντας τους καταναλωτές στα μάτια: Απλά και ειλικρινά».
Η χρήση των δύο γαλάζιων «Τ» σε κίτρινο φόντο, επικοινωνεί την ευελιξία των τραπεζικών προϊόντων του Οργανισμού ως προς την κάλυψη κάθε χρηματοπιστωτικής ανάγκης. Τα δύο «Τ» αποτυπώνονται με τρόπο που υπενθυμίζει την τραπεζική και ταχυδρομική υπόσταση του Οργανισμού, κυρίως όμως επικοινωνεί το γεγονός ότι τα στοιχεία αυτά συνθέτουν το προφίλ ενός αξιόπιστου τραπεζικού φορέα ικανού να υποστηρίξει οιανδήποτε τραπεζική ανάγκη. Ο μονοσήμαντος ελληνικός χαρακτήρας του δηλώνουν την ευθύτητα και την ειλικρινή σχέση της τράπεζας με τους πελάτες της. Το σύμβολο μέσα από τη δωρική του γραμμή εκφράζει με σαφήνεια, απλότητα και αμεσότητα το νέο χαρακτήρα του τραπεζικού οργανισμού, υποστηρίζοντας σημειολογικά την δέσμευση της υπογραφής – μηνύματος του λογοτύπου «απλά και ειλικρινά».



Lenovo: 
Παρουσίαση ολυμπιακής δάδας «Πεκίνο 2008»


OΠρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Μίνως Κυριακού, παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Lenovo Hellas κ. Απόστολου Λαδά, παρουσίασε την Ολυμπιακή Δάδα που σχεδίασε η Lenovo για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008.


Η παρουσίαση της Δάδας πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 14 Μαρτίου στα εγκαίνια της έκθεσης με τίτλο «Δάδες Ολυμπιακών Αγώνων 1936-2004» που φιλοξενείται στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων έως και τις 19 Μαρτίου 2008 (Αίθουσα «Κωστής Παλαμάς», Πειραιώς 100, Γκάζι). Τα εγκαίνια τέλεσαν ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Ν. Κακλαμάνης και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Φιλαθλητικής Εταιρίας, κ. Κ. Ουίλς.


Το σχέδιο της Lenovo, με την ονομασία «Σύννεφο της Υπόσχεσης», επελέγη μεταξύ 300 διαγωνιζόμενων θεμάτων και συμβολίζει τη φιλοσοφία, την κουλτούρα και τον πολιτισμό της φιλοξενούσας χώρας και πόλης. Η προσέγγιση της Lenovo για την Ολυμπιακή Δάδα του «Πεκίνο 2008» συνταιριάζει ένα κομψό και σύγχρονο μοτίβο με ιστορικά κινεζικό συμβολισμό. Το βασικό θέμα του μοτίβου της δάδας είναι τα σύννεφα, που συνδέονται στενά με τον κινεζικό πολιτισμό και παρουσιάζονται συχνά στην αρχιτεκτονική, στο σχέδιο, στη ζωγραφική, στα έπιπλα και τις ιστορίες των Κινέζων.


«Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς η επιλογή του δικού μας σχεδίου για τη δάδα της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας. Ως Κορυφαίος Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων και Παγκόσμιος Συνεργάτης της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας, η Lenovo κατανοεί σε βάθος τη σημασία της δάδας για το Ολυμπιακό κίνημα. Η ομάδα της Lenovo που σχεδίασε τη δάδα διέθετε μεγάλο πάθος, υψηλή επαγγελματική ικανότητα και πείρα για να καταφέρει να δημιουργήσει το «Σύννεφο της Υπόσχεσης», το οποίο παντρεύει τη σύγχρονη τεχνολογία και το Ολυμπιακό πνεύμα με τον παραδοσιακό πολιτισμό της Κίνας. Είμαστε περήφανοι που όλοι αυτοί οι άνθρωποι θα μεταφέρουν τη δάδα σε ολόκληρη την υφήλιο», δήλωσε ο Απόστολος Λαδάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo Hellas.


Η Lenovo ως Παγκόσμιος Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου θα παρέχει όλη την απαραίτητη Τεχνολογική Υποδομή Πληροφορικής, η οποία περιλαμβάνει περίπου 20.000 τεμάχια εξοπλισμού πληροφορικής (Servers, Storage devices, Desktops, Laptops, Printers κ.ά.), καθώς επίσης και 500 τεχνικούς. Να σημειωθεί πως από πλευράς μεγέθους και αριθμό συστημάτων, η υποδομή αυτή ξεπερνά κάθε άλλη υποδομή προηγούμενων Ολυμπιακών Αγώνων.



LG Electronics:
"Δες την ψηφιακά"


HLG Electronics αποδεικνύοντας την πίστη της στην αξία της κοινωνικής συνεισφοράς συμμετέχει στο «Δες την Ψηφιακά». Πρόκειται για ένα κρατικό πρόγραμμα επιχορήγησης στο πλαίσιο της Ψηφιακής Στρατηγικής 2006-2013, που χρηματοδοτεί την απόκτηση προσωπικών φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών στους πρωτεύσαντες πρωτοετείς φοιτητές και σπουδαστές που εισήχθησαν με τις Γενικές Εισαγωγικές Πανελλήνιες Εξετάσεις του έτους 2007.
Η LG Electronics Ελλάς Α.Ε, με όραμα πάντα τη δημιουργία καινοτομικών προϊόντων που ικανοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των πελατών της, τηρεί τη δέσμευσή της για  προσφορά προϊόντων υψηλής ποιότητας προς τους Έλληνες. Για το λόγο αυτό δημιούργησε ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης για όλα τα μοντέλα φορητών υπολογιστών που περιλαμβάνει - εκτός από τις προαπαιτούμενες από το πρόγραμμα «Δες την Ψηφιακά» προδιαγραφές - και τις ακόλουθες υπηρεσίες:
• Εγγύηση 2 ετών με παραλαβή και παράδοση στον χώρο σας (2 ways on site collection)
• Εγγύηση "0" pixel
• Τεχνική υποστήριξη μέσω διαδικτύου για την αποκατάσταση προβλημάτων λογισμικού
• Διεθνή Εγγύηση 1 έτους
Οι πρόσθετες αυτές υπηρεσίες συμπληρώνουν τις ακόλουθες αρχικές προδιαγραφές που προβλέπει η συγκεκριμένη δράση για τους προσφερόμενους υπολογιστές:
• Νοtebook με δυνατότητα ασύρματης δικτύωσης WiFi
- πιστοποίηση CE
• εξελληνισμένο λογισμικό αυτοματισμού γραφείου με γραφικό περιβάλλον, περιλαμβανομένης εφαρμογής επεξεργασίας κειμένου, με κείμενα βοήθειας χρήσης στα Ελληνικά, ορθογραφικό έλεγχο και έλεγχο συλλαβισμού για την ελληνική γλώσσα
• 12μηνη τηλεφωνική υποστήριξη
• υποχρεωτική αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης κατά τον πρώτο μήνα κτήσης
Η LG προσφέρει, επίσης, ως δώρο με όλα τα Notebook το πρόγραμμα «ΜΑΤΖΕΝΤΑ OfficeSuite Professional for Windows», αξίας _99.
Η υλοποίηση της δράσης «Δες την Ψηφιακά» ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου και ολοκληρώνεται στις 17 Μαΐου 2008.


 


Starbucks:
Good Coffee Day


Tα Starbucks γιόρτασαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα την Good Coffee Day. Την Τρίτη 18 Μαρτίου, από τις 2μ.μ έως τις 5μ.μ., σε όλα τα καταστήματα Starbucks στην Ελλάδα, το κοινό ήταν καλεσμένο των ανθρώπων της Starbucks, για να μοιρασθεί μαζί τους τόσο το πάθος τους για εξαιρετικό καφέ, όσο και το πάθoς τους για την αγορά καφέ μέσα από πρότυπες διαδικασίες που σέβονται τους καλλιεργητές καφέ σε όλο τον κόσμο.


Για το λόγο αυτό, αλλά θέλοντας παράλληλα και να ευχαριστήσουν τους λάτρεις του καφέ για την εμπιστοσύνη τους, τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρες, τα Starbucks προσέφεραν σε όλους όσοι επισκέφθηκαν κάποιο από τα καταστήματα τους, δωρεάν απολαυστικό καφέ φίλτρου!


Tην ίδια ημέρα, οι ειδικοί σε θέματα καφέ συνεργάτες των Starbucks, ήταν στη διάθεση όλων για να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τον καφέ, να μιλήσουν για τα γευστικά του χαρακτηριστικά και να μοιραστούν μικρά μυστικά για το πώς θα παρασκευάσουμε τον τέλειο καφέ στο σπίτι!


Εκτός από τις ειδικές γνώσεις σε θέματα καφέ, αλλά και για να αισθανόμαστε ωραιότερα όταν απολαμβάνουμε κάποιον από τους εξαιρετικούς τους καφέδες, οι συνεργάτες των Starbucks μίλησαν ακόμα και για τους τρόπους με τους οποίους παράγονται και συλλέγονται σε όλο τον κόσμο οι μοναδικές ποικιλίες καφέ Starbucks, μέσα από διαδικασίες που σέβονται τους καλλιεργητές.



Tsakiris Chips:
Δύο νέες γεύσεις


Tα Tsakiris Chips για μια ακόμα φορά εκπλήσσουν ευχάριστα τον καταναλωτή  που αναζητά καινούργιες προτάσεις απόλαυσης. Δημιουργούν δύο ξεχωριστές γεύσεις που συνδυάζονται απόλυτα με την πατάτα και έχουν σκοπό να ικανοποιήσουν τις προτιμήσεις ακόμα και των πιο απαιτητικών καταναλωτών. Τα Tsakiris Chips Μανιτάρια αλά κρεμ και τα Tsakiris Chips μουστάρδα Dijon!


Τα Tsakiris Chips μουστάρδα Dijon συνδυάζουν την πατάτα με μία γεύση που έχει αποδειχθεί από έρευνες ότι είναι αγαπημένη για το ελληνικό κοινό ενώ τα Tsakiris Chips Μανιτάρια αλά κρεμ με τη λαχταριστή γεύση Μανιταριών με κρέμα φέρνουν για πρώτη φορά ο,τι πιο gourmet κυκλοφορεί στην αγορά των Chips.


Τα Tsakiris Chips Μανιτάρια αλά κρέμ και τα Tsakiris Chips μουστάρδα Dijon έχουν μια σημαντική καινοτομία. Δεν περιέχουν πρόσθετο αλάτι, γεγονός που τα καθιστά πιο υγιεινά για τον καταναλωτή, χωρίς όμως να επηρεάζει τη γεύση τους.


Τα δύο νέα προϊόντα εμφανίσθηκαν στην αγορά με τα ανανεωμένα γραφικά των συσκευασιών των Tsakiris Chips καθώς και με τη διαθρεπτική ανάλυση των GDAs (Guideline Daily Amounts – Ενδεικτική Ημερήσια Πρόσληψη). Τα GDAs παρέχουν επιπλέον διατροφικές πληροφορίες με εμφανή τρόπο, βοηθώντας τον καταναλωτή να κατανοήσει πόσες θερμίδες, λιπαρά, κορεσμένα λιπαρά, νάτριο και σάκχαρα μπορεί να προσλαμβάνει με την κατανάλωση του συγκεκριμένου προϊόντος.


 


Pizza Fan - Δωδώνη:
Συμφωνία συνεργασίας


Aπό το Μάρτιο, οι γευστικές προτάσεις της Pizza Fan αποκτούν ένα μοναδικό τόνο δροσιάς. Τα παγωτά Δωδώνη προστίθενται στη γκάμα των προϊόντων που οι καταναλωτές της Pizza Fan θα μπορούν να απολαμβάνουν με κάθε τους παραγγελία και το καλοκαίρι προβλέπεται απολαυστικό. 
Συνδυάστε την αγαπημένη σας πίτσα με Παρφέ Κρέμα και Σοκολάτα πλούσιο παγωτό κρέμα ή σοκολάτα με καραμελωμένο αμύγδαλο και γλυκό κυδώνι, Κρέμα Βανίλια, Σοκολάτα Γάλακτος, Yoghurt Nuts ‘n’ berries παγωτό γιαούρτι με αμύγδαλα, φουντούκια, φιστίκι Aιγίνης, ολόκληρες φράουλες και σιρόπι. Δροσιστείτε με Mango Sorbet βελούδινο παγωτό με γεύση εξωτικού φρούτου Mango σε συνέχεια μιας καυτερής Λαχματζούν, παραγγείλετε στο γραφείο για όλους τους συνεργάτες σας τα κλασικά Ice Sticks απολαυστικά ξυλάκια κρέμας με επικάλυψη σοκολάτας και Ice Cones απολαυστικά πυραυλάκια κρέμας με επικάλυψη σοκολάτας και αμύγδαλου για να κλείσετε ένα μεσημεριανό γευστικό διάλειμμα με τις λαχταριστές πίτσες Πατάτα-Μπεϊκον, Του Μερακλή και Superstar Veggie. Τα παγωτά θα μεταφέρονται σε ειδικούς θερμόσακους ώστε να αποτρέπεται κάθε πιθανότητα αλλοίωσής τους.


Emirates Airline:  Έξυπνο shopping


HEmirates συνεχίζει την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών για τους πελάτες της, με τη πρόσφατη παρουσίαση του καταλόγου "The Emirates High Street", μια εξαιρετική εμπειρία αγορών.
Το Skywards, το πρόγραμμα μιλίων της Emirates Airline, τονίζει τη δέσμευσή του τόσο στα μέλη του, όσο και στην αυξανόμενη οικογένεια των πελατών της εταιρείας διεθνώς, με έναν εμπνευσμένο, μοναδικό στο είδος του πολυτελή κατάλογο, ο οποίος φέρνει στους πελάτες μια σειρά παγκοσμίου φήμης προϊόντων άμεσα στο σπίτι τους. Ο κατάλογος πλέον διατίθεται σε όλες τις πτήσεις της Emirates.
Με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε περισσότερα από 200 προϊόντα, ο κατάλογος "The Emirates High Street", προσφέρει μια εξαίσια συλλογή επώνυμων προϊόντων και εμπειριών, που τον καθιστά μια μοναδική πρόταση στον χώρο των αερομεταφορών. Σε αυτό τον κατάλογο υπάρχει κάτι για όλους, από αγορά Ipods έως και διοργάνωση προσωπικής συναυλίας από τον αγαπημένο σας καλλιτέχνη της δισκογραφικής εταιρείας Sony BMG.
Τα προϊόντα του καταλόγου μπορούν να παραδοθούν σε περισσότερες από 60 χώρες, προσφέροντας ακόμα μία εναλλακτική, για τα μέλη του προγράμματος Skywards, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν μετρητά, μίλια ή έναν συνδυασμό των δύο, για τις αγορές τους.
Ο κατάλογος "The Emirates High Street", διατίθεται και σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή, στη διεύθυνση:
www.theemirateshighstreet.com



Q-card:
Καμπάνια... «στα ξένα»


Mε το τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Δασκάλα» και το ραδιοφωνικό «Ροχαλητό», συνεχίσθηκε η προβολή της προσφοράς της Q card, σύμφωνα με την οποία οι χρήστες της κάρτας μπορούσαν, το Μάρτιο, να στέλνουν γραπτά μηνύματα προς άλλους χρήστες της Q, αλλά και προς δίκτυα κινητής τηλεφωνίας του εξωτερικού, μόνο με 2 λεπτά ανά μήνυμα. Η ίδια προσφορά είχε αρχικά προβληθεί με την ταινία «Πτηνό». Τα νέα διαφημιστικά μηνύματα έδωσαν μεγαλύτερη έμφαση στο γεγονός ότι η προσφορά περιλαμβάνει ως προορισμό, τηλεφωνικά δίκτυα του εξωτερικού.


 

  Περιεχόμενα
Editorial - ΧΑ: Ήρθε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων
Επενδύσεις - Προτάσεις Αγοράς
Επενδύσεις - Προτάσεις Αγοράς : Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα - Private Banking: Σχέσεις κατανόησης και εμπιστοσύνης
Αφιέρωμα - Ταχυμεταφορές: Προοπτικές ανάπτυξης για... λίγους
Αφιέρωμα - Tηλεπικοινωνίες
Αφιέρωμα - Ταχυεστίαση
Συνέντευξη - Eurobank Κύπρου: Επιχειρηματικά κέντρα σε όλες τις πόλεις
¶ρθρο - Real Estate:Μέθοδοι Αποτίμησης Ακινήτων από Ορκωτούς Εκτιμητές - Πραγματογνώμονες
¶ρθρο - Επιστροφή κεφαλαίου ή buy back μετοχών?
Φάκελοι
Έρευνα - Αναδυόμενες αγορές:Σε ποιές χώρες οι επενδύσεις έχουν περισσότερο...μέλλον
Επενδύσεις - Διεθνείς αγορές εμπορευμάτων
¶ρθρο - Η αγορά της ξυλείας κατασκευών
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site