Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Απρίλιος 2008                              

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


Βραβεία Best Workplaces: Οι 20 πιο περιζήτητοι εργοδότες


Βραβεύτηκαν στις 7 Απριλίου οι 20 εταιρίες με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον σύμφωνα με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού «Best Workplaces Hellas 2008», σε επίσημο δείπνο που διοργανώθηκε από το Great Place to Work® Institute Hellas και πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Τα βραβεία παρέδωσαν μεταξύ άλλων ο κ. Χρήστος Φώλιας, Υπουργός Ανάπτυξης, η κα Φάνη Πάλλη Πετραλιά, Υπουργός Απασχόλησης και ο κ. Δημήτρης Κοντός, Γενικός Γραμματέας Απασχόλησης. 
O κ. Χρήστος Φώλιας στην ομιλία του τόνισε «…αυτές οι εταιρίες που βραβεύονται σήμερα αποτελούν παράδειγμα για όλους τους άλλους. Είναι σημαντικό πράγμα να υπάρχουν εταιρίες, όπου οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι είναι δική τους. Η σημερινή εκδήλωση αποπνέει δροσιά, φρεσκάδα, αισιοδοξία, δημιουργία, προοπτική, αγάπη γι’ αυτό που γίνεται, είτε στο επίπεδο των εργαζομένων, είτε στο επίπεδο του εργοδότη.
Και αυτό που αποκαλούμε Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν είναι τίποτα παραπάνω από αυτό που επιτυγχάνουν οι επιχειρηματίες σε εταιρίες σαν αυτές που βραβεύουμε, ότι κάνουν τους εργαζόμενους να νιώθουν ότι είναι κομμάτι της δημιουργίας».
Η κα Φάνη Πάλλη Πετραλιά μεταξύ άλλων ανέφερε:
«Σήμερα βραβεύουμε τη συλλογικότητα, τη συντροφικότητα, τη δημιουργία περιβάλλοντος ασφάλειας, το κλίμα εμπιστοσύνης, αλλά όμως αποδεικνύεται και κάτι περισσότερο: Όλες αυτές οι αξίες όταν αποκτούν μετρήσιμα στοιχεία, όπως σήμερα εδώ, τότε λοιπόν μπορούμε να μιλάμε για στόχους. Έτσι πρέπει να είναι η Ελλάδα του 21ου αιώνα. Στοχεύουμε στη δημιουργία  μιας νέας εργασιακής συνείδησης. Ο στόχος ο μεγάλος αυτής της χώρας είναι η ανάπτυξη, αλλά η ανάπτυξη με κοινωνική ευαισθησία, μετρώντας τις αντοχές και της οικονομίας και της κοινωνίας».
Οι 20 εταιρίες που βραβεύθηκαν φέτος ήταν 10 Ελληνικές και 10 πολυεθνικές  και ξεχώρισαν από ένα σύνολο 44 εταιριών.
Στην εκδήλωση εκτός από τους υπεύθυνους των εταιριών παρευρέθησαν και απλοί εργαζόμενοι οι οποίοι σε αρκετές περιπτώσεις παρέλαβαν  το βραβείο για λογαριασμό της εταιρίας τους.
Από τις συγκινητικές στιγμές ήταν όταν κάποιοι εργαζόμενοι περιέγραψαν με δικά τους λόγια τις εντυπώσεις τους από τον εργασιακό τους χώρο.
Το διαγωνισμό διοργάνωσε για έκτη συνεχή χρονιά το Great Place to Work® Institute Hellas, με την ακαδημαϊκή συνεργασία του ALBA Graduate Business School.
«Δεν υπάρχει εταιρία, η οποία να μην έχει περιθώρια βελτίωσης. Ακόμα και στις εταιρίες με εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον διακρίνουμε περιοχές στις οποίες οι εργαζόμενοι εντοπίζουν τα κακώς κείμενα και προτείνουν βελτιώσεις. Σημασία όμως έχει ότι οι εταιρίες που διακρίνονται και βραβεύονται είναι εταιρίες, οι οποίες προσπαθούν να κατανοήσουν τις ανάγκες  των εργαζομένων τους, δεν κλείνουν τα αυτιά και τα μάτια και απαντούν με ειλικρίνεια και συνέπεια στο τι μπορούν να κάνουν», δήλωσε ο Δημήτρης Γκανούδης από το Great Place to Work® Institute Hellas. 
Οι 20 εταιρίες που βραβεύθηκαν στον Ελληνικό διαγωνισμό θέτουν αυτόματα υποψηφιότητα για τη λίστα των 100 καλύτερων εταιριών στην Ευρώπη, οι οποίες θα ανακοινωθούν από τους Financial Times την 28η Μαΐου και θα βραβευθούν στο Λονδίνο.
Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Steelcase/Varangis, Υποστηρικτές ήταν η Intralot και το Centre for Sustainability and Excellence, Χορηγός Επικοινωνίας: ΤΟ ΒΗΜΑ, Χορηγοί Κλαδικών Μέσων: τα περιοδικά Marketing Week και HR Professional, ενώ Υποστηρικτής Διοργάνωσης & Δημοσιότητας: η εταιρία Advocate / Burson - Marsteller.
Οι 20 εταιρίες που βραβεύτηκαν φέτος για το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον είναι οι εξής:
 1 PISCINES IDEALES 11 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ (ΕΑΒ)
 2 MICROSOFT ΕΛΛΑΣ 12 ΜΕΛΛΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
 3 PROCTER & GAMBLE HELLAS 13 UCB
 4 GENESIS PHARMA  14 TASTY FOODS
 5 CADBURY HELLAS 15 AIG GREECE
 6 ΑΙΩΝ (ΙΣΘΜΟΣ) 16 ALDEMAR HOTELS & SPA
 7 KRAFT FOODS HELLAS  17 HEWLETT-PACKARD HELLAS
 8 EXODUS 18 ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
 9 BRISTOL-MYERS SQUIBB 19 EAGLES PALACE HOTEL & SPA
 10 PRAKTIKER HELLAS 20 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ


 



Meda Communication - Ύλη: 
Eνίσχυση της «πράσινης»
επιχειρηματικής δράσης



Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες τάσεις στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και την αναγκαιότητα δημιουργίας περισσότερο συστηματικών και αποτελεσματικών  πρωτοβουλιών για την προστασία του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος τόσο από τις Δημόσιες, όσο και από τις Ιδιωτικές επιχειρήσεις, η MEDA Communication και η ΥΛΗ, εξειδικευμένες εταιρίες στην παροχή λύσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Περιβαλλοντικής διαχείρισης αντίστοιχα, προχώρησαν σε κοινή συνεργασία για την ανάπτυξη μιας νέας καινοτόμου υπηρεσίας που αφορά στην ανάπτυξη της πράσινης επιχειρηματικής δράσης. H συγκεκριμένη υπηρεσία αφορά στη δημιουργία μιας Πλατφόρμας Περιβαλλοντικών Εταιρικών Πρωτοβουλιών, με κύριο άξονα την ευαισθητοποίηση και συμμετοχή μιας από τις κύριες ομάδες εταιρικών Stakeholders, αυτής των εργαζομένων.
«Αφιερώθηκε αρκετός χρόνος από τη MEDA και την ΥΛΗ για να διερευνηθούν συστηματικά όλες οι απαιτούμενες συνιστώσες, προκειμένου να απαντήσουμε στις ανάγκες των επιχειρήσεων για τους τρόπους συμβολής τους στην προστασία του περιβάλλοντος», υπογραμμίζει η κυρία Γαλάνη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της MEDA, «Βασικός στόχος της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι η ανάδειξη κοινών σημείων μεταξύ εταιρίας-εργαζομένων-κοινωνίας, ώστε η κάθε εταιρική περιβαλλοντική πρωτοβουλία να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των αποδεκτών της. Επιδιώκουμε να αναληφθούν σημαντικές εταιρικές εθελοντικές πρωτοβουλίες, με ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητά τους» τονίζει ο κύριος Ηλίας Αποστολίδης, Διευθυντής της Ύλης.


ΙΚΕΑ: 
Κορυφαία μάρκα
στα είδη σπιτιού - γραφείου


Κορυφαία μάρκα στην κατηγορία «Εξοπλισμός σπιτιού – γραφείου» ανακηρύχθηκε η ΙΚΕΑ στο πλαίσιο του θεσμού Superbrands 2008.     Η βράβευση, η πρώτη για το 2008, αποτελεί τη συνέχεια μιας χρονιάς  πολλών βραβεύσεων. Τρία βραβεία που αφορούν τόσο στο επιχειρηματικό, όσο και στο κοινωνικό προφίλ της ΙΚΕΑ, απονεμήθηκαν στην εταιρία κατά τη διάρκεια του 2007, επιβεβαιώνοντας τη θετική πορεία και την αποτελεσματικότητα της εταιρίας σε διάφορους τομείς.
Η πρώτη βράβευση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Αριστείων Κοινωνικής Προσφοράς, με την ΙΚΕΑ να αποσπά το βραβείο για την «Πολιτική Ίσων Ευκαιριών», διάκριση που αποτελεί ιδιαίτερη τιμή, καθώς οι άνθρωποι της ΙΚΕΑ αποτελούν το σημαντικότερο κεφάλαιο για την εταιρία.
Στη συνέχεια, η ΙΚΕΑ βραβεύθηκε με το βραβείο Retail Store - Οικιακός Εξοπλισμός για το 2007 κατά την απονομή των Βραβείων Emporiki Bank Retail Business Awards 2007.
Τέλος η ΙΚΕΑ απέσπασε και το βραβείο Famous Brands 2007, ενός ακόμα θεσμού που βραβεύει τις πιο αναγνωρίσιμες στο κοινό μάρκες.


 


Amita:
Ξανά πρώτη στα Famous Brands!


H Amita, αποτελεί τον αγαπημένο χυμό των Ελλήνων και το αποδεικνύει για ακόμη μια φορά κατακτώντας  για δεύτερη συνεχή χρονιά την 1η θέση στην κατηγορία «Χυμός» της έρευνας Famous Brands 2007, με σημαντική απόσταση από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες.
Φέτος συμπληρώνει τα 25 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά και συνεχίζει τη δυναμική της πορεία. Μέσα από συνεχή καινοτομία και πρωτοπορία εξακολουθεί να ικανοποιεί με ποιοτικά άριστα προϊόντα, τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.
Τα Famous Brands, που διεξάγονται στην Ελλάδα από την εταιρία Tradelink, ξεχωρίζουν ανάμεσα στις διακρίσεις που έχει συγκεντρώσει η Amita όλα αυτά τα χρόνια, καθώς είναι ο μοναδικός θεσμός όπου οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα τις μάρκες με την καλύτερη φήμη ανά κατηγορία προϊόντος. Η Amita για άλλη μία φορά  αποδεικνύει ότι όχι μόνο είναι η πρώτη επιλογή του κοινού αλλά και ότι η επικοινωνία και η ποιότητά της την έχουν καθιερώσει ως ιδανικό brand.


Eurosport:
Χορηγός σε αθλητικό
Συνέδριο


Στο 2ο Συνέδριο για την Ανάπτυξη Δράσεων των Αθλητικών Οργανισμών Δήμων και Κοινοτήτων βρέθηκε η Eurosport - Athletic & Playground Εquipment για 2η συνεχή χρονιά, συμμετέχοντας ταυτόχρονα ως μέλος αλλά και ως Χορηγός της εν λόγω αθλητικής συγκέντρωσης.
Το Συνέδριο διοργανώθηκε στο τέλος Μαρτίου, στην Αθήνα, από το Ινστιτούτο Αθλητικής Επιχειρηματικότητας.
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, του Υφυπουργείου Αθλητισμού, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, της Νομαρχίας Αθηνών και του Δήμου Αθηναίων, σκοπός του Συνεδρίου ήταν η ανάπτυξη δράσεων και προγραμμάτων  των Αθλητικών Οργανισμών των Δήμων, η βελτίωση της λειτουργίας των Αθλητικών Προγραμμάτων και κατ’ επέκταση, η ανάπτυξη του Ελληνικού Αθλητισμού.



ΕΛΤΑ:
3rd Mail Marketing Forum


Tην Παρασκευή 4 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών το 3rd Mail Marketing Forum των ΕΛΤΑ, με θέμα «Η επικοινωνία σε νέα τροχιά», παρουσία του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Κωστή Χατζηδάκη.
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Richard G. Rosen, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Rosen marketing/advertising/consulting, ο οποίος παρουσίασε την καινοτομική και διαδραστική μέθοδο επικοινωνίας Convergence Marketing & Advertising, βασίζοντας την εισήγησή του σε βραβευμένα case studies, που για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν στη χώρα μας. Ο Richard G. Rosen είναι ο θεμελιωτής της μεθόδου Brand-Interaction Marketing & Advertising κι έχει «χαρίσει» στην εταιρία του 28 International Echo Awards.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου παρουσιάστηκε και η νέα υπηρεσία Υβριδικού Ταχυδρομείου των ΕΛΤΑ, που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στην επικοινωνία των επιχειρήσεων.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, απονεμήθηκαν και οι διακρίσεις για τις καλύτερες ενέργειες direct mail που καθιερώνουν τα ΕΛΤΑ. Το πρώτο βραβείο απέσπασε η Care Direct για το έργο με τίτλο "OnDSL Live Camera" που πραγματοποίησε για λογαριασμό της Otenet. Το δεύτερο βραβείο απέσπασε η Wunderman, για την ενέργεια Citibank Lifestyle Management της Citibank και το τρίτο η Proximity zz.dot για την ενέργεια «Επιθυμίες» για την Procter & Gable.



Top Travel - go: Ταξίδια με... -10%
 
Ως τις 15 Ιουνίου 2008, οι κάτοχοι των πιστωτικών καρτών go της Εθνικής Τράπεζας μπορούν να ταξιδέψουν σε Ελλάδα & εξωτερικό με επιστροφή μετρητών 10%. Με κάθε αγορά οργανωμένου ταξιδιωτικού πακέτου των Top Travel μέσω των πιστωτικών καρτών go της Εθνικής Τράπεζας, επιστρέφεται το 10% των μετρητών στην ίδια συναλλαγή. Πρόκειται για μία αποκλειστική συνεργασία των Top Travel με τις πιστωτικές κάρτες της Εθνικής Τράπεζας.
Τα Top Travel αποτελούν το μεγαλύτερο οργανωμένο δίκτυο παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών στην Ελλάδα του οποίου τα παραρτήματά βρίσκονται εντός των υπερμάρκετ Carrefour στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.


Σαράντης: Επαναλανσάρισμα του STR8
 
Ο Ομιλος Σαράντη επαναλανσάρει το ιδιοπαραγόμενο ανδρικό άρωμα STR8. Το καινούργιο άρωμα κυκλοφορεί από τον Απρίλιο του 2008 και διανέμεται, πέρα από την Ελλάδα, σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος μέσω θυγατρικών και μέσω εξαγωγών.
Το STR8 είναι το πρώτο σε πωλήσεις ιδιοπαραγόμενο προϊόν του Ομίλου με πωλήσεις το 2007 στα επίπεδα των 33 εκατ. ευρώ, ενώ σημειώνει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως, κατέχοντας ηγετικά μερίδια στις αγορές.
Η εν λόγω κίνηση είναι ιδιαίτερης στρατηγικής σημασίας για τον Όμιλο, καθώς ισχυροποιεί την ηγετική θέση του κλάδου των καλλυντικών ευρείας διανομής του και ενισχύει τη δυναμική των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων του.


iteam: Χορηγία παρουσίασης της Microsoft
 
Η iteam s.a ως επίσημος αντιπρόσωπος της Quest Software στην Ελλάδα και την Κύπρο, συμμετείχε ως Χρυσός Χορηγός στο Launch2008 - HEROES happen {here} της Microsoft, που διεξήχθη την 31η Μαρτίου 2008, στο ξενοδοχείο Intercontinental.
H Quest Software επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της απόφαση για παροχή προστιθέμενης αξίας στα προϊόντα και τις τεχνολογίες της Microsoft, ανακοίνωσε την επέκταση των λύσεών της στους τομείς Migration, Availability, Reporting & Auditing, Security, Performance & Change Management για τον Windows Server 2008 και τον SQL Server 2008 που παρουσιάσθηκαν για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό στις 31 Μαρτίου.


 


Kellogg’s: Εκπτωτικό κουπόνι Special K


Προωθητική ενέργεια με εκπτωτικό κουπόνι 1 ευρώ διενήργησε η Kellogg’s, για όλες τις συσκευασίες των Special K.
Το εκπτωτικό κουπόνι εξαργυρωνόταν στα super market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, CHAMPION, ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, CARREFOUR, ΜΑΣΟΥΤΗΣ και ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ μέχρι τις 31/3, με την αγορά οποιασδήποτε συσκευασίας Kellogg’s Special K 375gr, Special K 500gr, Special K 750gr,  Special K Red Fruits, Special K bliss και Special K Dark Chocolate.
Τα προϊόντα της Kellogg’s, έχουν βάση τα δημητριακά, είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και ακολουθούν το μοντέλο της μεσογειακής διατροφής. Η Kellogg’s υπενθυμίζει, ότι ισορροπημένη διατροφή μαζί με φυσική άσκηση αποτελεί τον καλύτερο συνδυασμό για σωματική και ψυχική ισορροπία.



PricewaterhouseCoopers:
Συνέδριο ανθρώπινου δυναμικού


Πραγματοποιήθηκε στις αρχές Απριλίου το ετήσιο συνέδριο ηγεσίας και ανθρώπινου δυναμικού της  PricewaterhouseCoopers στην Ελλάδα (PwC). Το συνέδριο παρακολούθησαν πάνω από 1.200 άτομα, στελέχη επιχειρήσεων και αριστούχοι τελειόφοιτοι και μεταπτυχιακοί φοιτητές.
Το συνέδριο εντάσσεται στο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρίας, ένας από τους στρατηγικούς στόχους του οποίου είναι να παρέχει ευκαιρίες, καθώς και εκπαιδευτική και επαγγελματική καθοδήγηση στους νέους επαγγελματίες και φοιτητές για να συμβάλλει στον περιορισμό του χάσματος μεταξύ προσφοράς και ζήτησης που υπάρχει στην αγορά εργασίας.
Στη διάρκεια του συνεδρίου βραβεύθηκαν από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρίας, κ. Χρίστο Σιάτη, οι 17 υπότροφοι της PwC για το 2008. Οι υποτροφίες αφορούν σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών για φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων.
Ο Partner της PwC κ. Αντώνης Χατζηαντωνάς παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας “Όνειρα και Πραγματικότητα” η οποία διεξήχθη από την PwC ειδικά για την Ελλάδα. Στόχος της έρευνας ήταν να διαπιστωθεί αν οι  εργαζόμενοι, 18-45 ετών, σπούδασαν αυτό που επιθυμούσαν και εργάζονται στον τομέα που ονειρεύονταν. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν διαχρονικά αναποτελεσματικό επαγγελματικό προσανατολισμό, υψηλό βαθμό ετεροαπασχόλησης, καθώς και περιορισμένη επαγγελματική και εργασιακή ικανοποίηση.
Στο τέλος του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε το «Career Event» της PwC, όπου αριστούχοι φοιτητές είχαν συναντήσεις με 37 κορυφαίες επιχειρήσεις.


Πλυντήρια ατμού LG:
Στα καταστήματα
Lakis Gavalas


Τον υπέροχο συνδυασμό τεχνολογίας και design παρουσιάζει η LG, μέσα από τη νέα σειρά πλυντηρίων ατμού, Steam Direct Drive, με στόχο να προσελκύσει κοινό που ενδιαφέρεται για την καλύτερη πλύση ενώ παράλληλα είναι ευαίσθητο απέναντι στο περιβάλλον.
Η νέα σειρά πλυντηρίων ατμού (Steam Direct Drive) της LG, αναδεικνύεται μοναδικά μέσω ενός πρωτοφανούς για τα ελληνικά δεδομένα εικαστικού installation, με τίτλο «Λίμνη», όπου 10 πλυντήρια ατμού της LG και σχεδόν 2.000 ρούχα διακόσμησαν το χώρο, προσφέροντας ένα καταπληκτικό αισθητικό αποτέλεσμα σε όσους επισκέπτονται τον πολυχώρο της γνωστής εισαγωγικής εταιρίας ρούχων κι αξεσουάρ Lakis Gavalas S.A., στις κεντρικές τους εγκαταστάσεις στη Κάντζα, Αττικής.


 


Re:public: Με Epson και LG Electronics


H Χορηγίες εκθέσεων έργων που δημιούργησε η μοναδική ματιά του Francesco Scavullo ή μια γεύση από Belle Epoque όπως την αποτύπωσε ο Toulouse Lautrec.
Ενέργειες με αντικείμενο την φωτογραφία, την εκτύπωση και την εικόνα. Ανάδειξη των προϊόντων Epson σε κάθε κατηγορία κοινού και σύνδεση της εταιρείας με την ποιότητα. Αποτύπωση - μέσω έρευνας - της εικόνας του brand EPSON στην Ελλάδα και δημιουργία νέας στρατηγικής για το 2008.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της συνεργασίας των EPSON - Re:public Communications μόλις σε έξι μήνες.
Η Epson, παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά προϊόντων ψηφιακής εικόνας, συνεργάζεται με τη Re:public για το σχεδιασμό και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας και marketing.
Νέα συνεργασία
Εξ άλλου, με απ' ευθείας ανάθεση ξεκίνησε η συνεργασία της εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών  Re:public με την LG Electronics, κορυφαία διεθνή δύναμη στην Ηλεκτρονική, την Πληροφορική και τις Τηλεπικοινωνίες για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Το πλαίσιο συνεργασίας περιλαμβάνει την επικοινωνία των νέων προϊόντων της εταιρείας στην ελληνική αγορά, τη διαχείριση της εταιρικής της φήμης, την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ανάπτυξης σχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης (media relations) και ο σχεδιασμός ειδικών προωθητικών ενεργειών, ενεργειών B2B και εκδηλώσεων.


Κρις Κρις: Νέα σειρά «ψωμιά του κόσμου»


HΗ οικογένεια Κρις Κρις, μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της σειράς Κρις Κρις «Φέτες Ζωής», λανσάρει τη νέα σειρά Κρις Κρις «Ψωμιά του Κόσμου».
Η σειρά προσφέρει τα χαρακτηριστικότερα ψωμιά από κάθε γωνιά του πλανήτη και ξεκινά το γευστικό ταξίδι με πρώτη στάση, την Αγγλία. Το νέο Κρις Κρις «Ψωμιά του Κόσμου», αγγλικού τύπου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία σε όλους όσοι αναζητούν την γευστική ποικιλία στο τραπέζι. Με υπέροχη γεύση και χωρίς καθόλου συντηρητικά, το Κρις Κρις «Ψωμιά του Κόσμου» αγγλικού τύπου ξεχωρίζει για την μεγάλη τετράγωνη φέτα του, την πυκνή δομή και την μαλακή βελούδινη υφή του.


 

  Περιεχόμενα
Editorial: Διώχνοντας επενδύσεις και υπονομεύοντας το μέλλον μας!
Επενδύσεις - Προτάσεις αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα - Δανειακά προϊόντα
Αφιέρωμα - Συνεδριακός Τουρισμός
¶ρθρο - Συνέδριο CEO & CSR 2008:
¶ρθρο - Προσοχή στις "παγίδες" των δεικτών
Φάκελοι
Euromoney: Δομημένα Προϊόντα
Euromoney: Το πρώτο equity fund της Τουρκίας
Επενδυτικά θέματα
Παρουσίαση: Τα Α/Κ της Pictet στην Ελλάδα μέσω της Alpha Private Bank
Έρευνα - Νοτιοανατολική Ευρώπη: Ευνοϊκή οικονομική συγκυρία,θετικές επενδυτικές προοπτικές
Επενδύσεις - Διεθνείς αγορές εμπορευμάτων
¶ρθρο: Η αγορά του φυσικού αερίου
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Marketing & Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site