Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2008                              


ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.
Μέσα στην κοινωνία, από την κοινωνία,
για την κοινωνία


Συνέντευξη με τον Γιάννη Φρέρη,
Υπεύθυνο Επικοινωνίας της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου
«Χαρίλαος Τρικούπης»


Τί είναι αυτό που το λένε (εταιρική κοινωνική) ευθύνη;
Η ευθύνη είναι ανθρώπινο συναίσθημα, που αισθάνονται αυτοί που στελεχώνουν τις εταιρίες. Αν δεν το συναισθάνονται είναι μόνο ένα εφεύρημα του marketing. 


Τι είναι αυτό που το λένε ΓΕΦΥΡΑ;
Είναι μία επιχείρηση, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., η οποία διαχειρίζεται τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης». Εκτός όμως από επιχείρηση που λέγεται «ΓΕΦΥΡΑ», είναι και μία πραγματική Γέφυρα, που χτίστηκε και λειτουργεί για να ενώνει ανθρώπους. Το να ανταποκρινόμαστε στη συμβολική χροιά της αποστολής μας είναι ένας ρόλος εξίσου σημαντικός με τα οικονομικά μας αποτελέσματα.    


Το μότο σας;
«Μέσα στην κοινωνία, από την κοινωνία, για την κοινωνία».


Γιατί αυτό;
Γιατί το όραμα της Ζεύξης δεν ανήκε μόνο στο Χαρίλαο Τρικούπη και στους κατασκευαστές της. Ανήκε εξίσου στην τοπική κοινωνία που το πόθησε, το αγκάλιασε ενεργά και το έχτισε μαζί μας. Χτίσαμε αλλά και λειτουργούμε μέσα στην κοινωνία, από αυτή και γι' αυτή.


Ποιο είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της ΕΚΕ της Γέφυρας;
Ο συνεχής κοινωνικός έλεγχος για το εάν οι επαγγελίες μας μετουσιώνονται σε πράξεις. Δρούμε σε ένα τοπικό περιβάλλον κοινωνικής αμεσότητας, όπου όλοι είμαστε γνωστοί μεταξύ μας, άρα οι υπεκφυγές και τα «αμπαλαρισμένα» λόγια, όχι μόνο δεν πείθουν, αλλά και καταδικάζουν ηθικά αυτόν που τα επιλέγει ως εργαλεία.     


Πώς ανταποκρίνεστε σε αυτό;
Με την «πολιτική της εγγύτητας», πράγμα που σημαίνει πως δεν κάνουμε απλή διεκπεραίωση αλληλογραφίας, αξιολογώντας προτάσεις κλεισμένοι σε ένα γραφείο, στέλνοντας επιταγές ή αρνητικές απαντήσεις κατά βούληση. Επειδή είμαστε κομμάτι της τοπικής κοινωνίας, γνωρίζουμε πρόσωπα και πράγματα, ενώ αποκτάμε επί τόπου γνώση εκεί που εγείρεται ένα κοινωνικό ή περιβαλλοντικό ζήτημα. Ο σχεδιασμός αυτός απαιτεί περισσότερη δουλειά πεδίου και λιγότερη γραφείου για να γίνεται ουσιαστική και αντιληπτή. Η κοινωνία απαιτεί παρουσία και ευήκοα ώτα. 


Με ποια κριτήρια επιλέγετε τους αποδέκτες της συνδρομής σας;
Υπάρχουν τα «παραδοσιακά» κριτήρια που έχουν να κάνουν με τα αιτήματα των Δήμων της περιοχής. Επειδή όμως δεν μας ξέρει μόνο η κοινωνία «με το μικρό μας όνομα», αλλά την ξέρουμε κι εμείς με το δικό της, κριτήριο είναι το κατά πόσον οι άνθρωποι – εκπρόσωποι φορέων, οι οποίοι αιτούνται βοήθειας, αποδεικνύουν έμπρακτα τη δική τους συναίσθηση ευθύνης. Με άλλα λόγια, ζητείται να πληρούν μία προϋπόθεση: Να οδηγούν ως άνθρωποι και ως πολίτες την κοινωνία ένα βήμα μπροστά.


Ποιοι είναι οι κύριοι άξονες δράσης σας;
Με κριτήριο τη σταθερή προσπάθεια και το βάθος του χρόνου υλοποίησης, είναι δύο. Ο ένας άξονας είναι άμεσα συνδεδεμένος με την κυριολεκτική φύση της Γέφυρας και αφορά στην Οδική Ασφάλεια. Στον τομέα αυτό δεν αρκούμαστε μόνο στη δική μας τεχνογνωσία, αλλά χρησιμοποιούμε και αυτήν του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» του οποίου η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. είναι μέλος. Επιπλέον επειδή είμαστε εταιρία που αρέσκεται στην αυτοδέσμευση, προκειμένου να ανεβάζει τον πήχη της ποιότητας των υπηρεσιών της, υπογράψαμε πρόσφατα την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας, που μας δεσμεύει όχι μόνο για να πολλαπλασιάσουμε τις δράσεις μας, αλλά και να τις κάνουμε γνωστές μέσω εκθέσεων στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ο άλλος άξονας είναι η διαφύλαξη του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο μέσον του οποίου χτίστηκε η Γέφυρα. Για το λόγο αυτό, έχουμε ιδρύσει την πλατφόρμα «Κυανή Κοινωνία», από κοινού με το Ινστιτούτο Ερευνών «ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ» και τους ναυτικούς ομίλους Πατρών, Ρίου, Ναυπάκτου και Μεσολογγίου, που στοχεύει στην προστασία των 4 ειδών δελφινιών που ζουν ακόμη στον Κορινθιακό και τον Πατραϊκό.


Τι περιλαμβάνουν αυτές οι δράσεις;
Μα... την ίδια την κοινωνία. Η βασική δύναμη της μεν «Κυανής Κοινωνίας» είναι οι οργανωμένοι ιστιοπλόοι της περιοχής, ενώ ψυχή του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας είναι η κυρία Βασιλική Δανέλλη - Μυλωνά, ένα κορυφαίο υπόδειγμα πολίτη, που μετέτρεψε τον πόνο για την απώλεια του παιδιού της από τροχαίο, σε αυτοδέσμευση για ενέργεια αντιστροφής των πραγμάτων, δημιουργώντας τον καλύτερο εξειδικευμένο φορέα οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα.


Η μεγαλύτερη ανταμοιβή;
Η κοινωνική ανταμοιβή είναι συνήθως άδηλο δεδομένο και δεν μετριέται με τιμητικές πλακέτες, των οποίων το κόστος, ο απονέμων πληρώνει από τη χορηγία που λαμβάνει. Ο αγώνας γίνεται για τον αγώνα. Ωστόσο υπάρχουν στιγμές, εντελώς ανθρώπινες, που σου επιτρέπουν να ελέγχεις την αποδοτικότητα της δουλειάς σου. Το να είσαι στο Αντίρριο και να δέχεσαι ένα τηλεφώνημα από το Ρέθυμνο για ένα δελφίνι που εξώκειλε ή το να βλέπεις τη δράση σου να γίνεται ολοσέλιδο θέμα σε μία μεγάλη αθηναϊκή εφημερίδα, χωρίς να έχεις πληρώσει έξοδα διαφημιστικής καταχώρισης. Η πιο μεγάλη ανταμοιβή δεν είναι τα λόγια που ακούς και είναι συχνά ευθέως ανάλογα με το ύψος της χορηγίας. Η ανταμοιβή φαίνεται στα μάτια του κοινωνικού συνομιλητή σου, μα κυρίως στα αειφόρο χαμόγελο των παιδιών.

  Περιεχόμενα
Editorial: Ουδέν κακόν, αμιγές καλού...
Επενδύσεις - Προτάσεις αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Αφιέρωμα Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη - Cradle-to-Cradle: A case study
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η ΕΚΕ ως εργαλείο του Μάρκετινγκ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Γέφυρα Α.Ε.
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - go natural
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - H κοινωνική αξία τρέφει και την εμπορική
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Χάλυψ / Italcementi
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - BNP Paribas
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η συμβολή της έρευνας στην ανάπτυξη της ΕΚΕ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Amita Motion - Ίδρυμα Λεβέντη
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθήνη - ΟΤΕ:«365 ημέρες προσπαθούμε για το καλύτερο»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Wind: Πολιτιστικό πρόγραμμα «¶γονη Γραμμή Γόνιμη»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Aldemar: Το πρόγραμμα «Mare Verde»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Τράπεζα Πειραιώς:Στρατηγική επένδυση η ΕΚΕ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης:Ο Δείκτης CRI στην Ελλάδα
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Cisco: Η ΕΚΕ εφαλτήριο για την προστασία του Πλανήτη
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Coca-Cola:Δράση για Υγεία και Περιβάλλον
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Αύρα: "Ιt’s so easy being green"
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Pfizer Hellas: Για έναν κόσμο χωρίς ναρκωτικά
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - PricewaterhouseCoopers:Βράβευση υποτρόφων
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Elite: «Βήματα αισιοδοξίας»
Αφιέρωμα - Investment Banking
7η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου - Γενεύη 2008
Ξένη Δημοσίευση - Η ελληνική οικονομία
Φάκελοι
¶ρθρο - Τι δείχνει η πρόσφατη κρίση στις χρηματιστηριακές αγορές
Θέμα - Κυπριακές ασφαλιστικές εταιρίες: Καλή χρονιά το 2007, αστάθεια για το 2008
¶ρθρο - Η αύξηση των άμεσων ξένων επενδύσεων στην Κίνα
Έρευνα - Αγορά καυσίμων: Μικρή κάμψη στις πωλήσεις πετρελαιοειδών το 2007
Ανασκόπηση για το Μήνα Απρίλιο του 2008
¶ρθρο - Η αγορά του κακάο
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Μάρκετινγκ & Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site