Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2008                              

go natural
Το... αντιρυπαντικό περιοδικό


Συνέντευξη με τον Ανδρέα Λουκάκη
Εκδότη του περιοδικού go natural


«Εξουδετέρωση ρύπων»,  ένας νέος  τρόπος προστασίας του περιβάλλοντος
O κ. Ανδρέας Λουκάκης, εκδότης του περιοδικού go natural, μας εξηγεί πώς ένα περιοδικό μπορεί να αναλάβει την εταιρική του ευθύνη απέναντι στα μεγάλα περιβαλλοντικά προβλήματα και να βάλει το δικό του λιθαράκι στον σημαντικό αυτό σκοπό, με βασικά εργαλεία την πρακτική εφαρμογή της εξουδετέρωσης ρύπων και την ευρεία ενημέρωση του κοινού για απλές λύσεις και ιδέες που αποτελούν στοιχεία της καθημερινότητάς μας.


Πώς μπορεί ένα περιοδικό να εφαρμόσει την εξουδετέρωση ρύπων στο πλαίσιο της λειτουργίας του;
Η διαδικασία παραγωγής ενός περιοδικού επιβαρύνει το περιβάλλον. Το go natural είναι το πρώτο περιοδικό στην Ελλάδα που προσχώρησε στο πρόγραμμα εξουδετέρωσης των ρύπων.
Πρακτικά, οι εκλυόμενοι ρύποι από οποιαδήποτε δραστηριότητα στο γεωγραφικό σημείο Α μπορούν να αντισταθμιστούν στο σημείο Β μέσω πιστοποιημένων συμπληρωματικών περιβαλλοντικών δράσεων ή έργων προστασίας του κλίματος, γεγονός που είναι συμβατό με τις πρόνοιες του Πρωτοκόλλου του Κυότo.
Η αντιστάθμιση ρύπων μιας έκδοσης, προαπαιτεί την  εκτίμηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της. Προσμετρώνται το είδος και η ποσότητα του χαρτιού, η διαδικασία εκτύπωσης, η διαχείριση των αποβλήτων, η επιβάρυνση από τη διανομή, κ.λπ. κι έτσι υπολογίζονται με τη χρήση μοντέλων, σε τόνους ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα, οι παραγόμενοι ρύποι.
Στη συνέχεια, προσδιορίζεται το έργο το οποίο θα υποστηριχθεί μεταξύ προγραμμάτων που έχουν πιστοποιηθεί από τους επίσημους οργανισμούς που πλαισιώνουν το Πρωτόκολλο του Κιότο κι αποκτώνται τα σχετικά δικαιώματα ρύπων τα οποία είναι μοναδικά. 
Πιο συγκεκριμένα, από τη δική μας πρωτοβουλία, θα υποστηριχθούν έργα σε αναπτυσσόμενες χώρες, τα οποία χειρίζεται ο διεθνής  οργανισμός Gold Standard, ο οποίος έχει συσταθεί από μεγάλες διεθνείς οργανώσεις, όπως η WWF, προκειμένου να υπάρχει αξιόπιστος έλεγχος των διαδικασιών σχεδιασμού και υλοποίησης των έργων που δύνανται να παρέχουν τις «άδειες ρύπανσης».


Ποιος είναι ο στόχος της καμπάνιας «Πρεσβευτές Καλού Κλίματος»; 
To go natural σε συνεργασία με το WWF Ελλάς έχουν ξεκινήσει την καμπάνια «Πρεσβευτές Καλού Κλίματος». Πρόκειται για μία καμπάνια, που απευθύνεται σε όλους μας, διότι η αλλαγή του κλίματος είναι υπόθεση που αφορά, σε όσους ζουν σε τούτο τον πλανήτη. Η υπερθέρμανση του, έχει επιπτώσεις στην καθημερινή μας ζωή και με το πέρασμα του χρόνου, γίνονται ολοένα πιο έντονες και αισθητές. Μαζί με τις αλλαγές αυτές, αυξάνονται και τα παράπονα των πολιτών για τις αλλαγές των καιρικών συνθηκών, αλλά αυτά δεν βοηθούν στην μετατροπή της ήδη υπάρχουσας και επικίνδυνης κατάστασης. Μόνο αν αλλάξουμε τις καθημερινές μας συνήθειες, θα συμβάλλουμε στην απάλυνση του προβλήματος και παράλληλα στην καλύτερη ποιότητα της ζωής μας.


Τι σημαίνει, πρακτικά, η έννοια του «Πρεσβευτή Καλού Κλίματος» και πώς μπορεί το κοινό να εφαρμόσει αυτές τις αρχές;
Ίσως, το ευρύ κοινό να υποψιάζεται ότι μπορεί να βοηθήσει, στο γνωστό μας πια πρόβλημα, αλλά να μην γνωρίζει τι είναι αυτό που μπορεί να κάνει και που ακριβώς μπορεί να απευθυνθεί. Με την αφίσα, λοιπόν, στους πίνακες ανακοινώσεων του Αττικό Μετρό, για τους Πρεσβευτές Καλού Κλίματος, ενημερώνεται και αποκτά άμεση δίοδο για την δραστηριοποίηση του. Ενώ, παράλληλα συνειδητοποιεί ότι ήδη βοηθά στη μείωση των ρύπων, αφού προτιμά να μετακινείται με ένα μέσο που μοναχά με την ύπαρξη του έχει διευκολύνει τη δραστηριοποίηση του πολίτη ενάντια στην υπερθέρμανση του πλανήτη.
Μία από τις βασικές ενέργειες ενός πρεσβευτή, λοιπόν, είναι ο περιορισμός χρήσης του αυτοκινήτου, αφού μόνο οι μεταφορές συμβάλλουν στο 21% του συνόλου εκπεμπόμενων αερίων του θερμοκηπίου.
Η εξοικονόμηση ενέργειας, επίσης, είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για τη βελτίωση του κλίματος. Η μείωση της ηλεκτρικής ενέργειας είναι επιτακτική ανάγκη και είναι εφικτή με πρακτικές και εύκολες κινήσεις.
Μία τρίτη δραστηριότητα που βοηθά στην αντιμετώπιση του προβλήματος είναι η δημιουργία χώρων πρασίνου, ειδικά μες στην πόλη, ενώ η προστασία των δασών, γενικότερα, αποτελεί απαραίτητη δραστηριότητα, αφού απορροφούν σημαντική ποσότητα CO2 από την ατμόσφαιρα.
Η τελευταία, μα εξίσου σημαντική δραστηριότητα ενός Πρεσβευτή είναι η εξάπλωση της ιδέας της καμπάνιας και η ενημέρωση φίλων και συγγενών για την ενεργό δράση ενάντια στην κλιματική αλλαγή.
Επιθυμούμε, λοιπόν, ως Πρεσβευτές Καλού Κλίματος και εμείς, να γνωστοποιήσουμε πως όλοι μπορούμε να αντιπαλέψουμε την αλλαγή του κλίματος με απλές καθημερινές κινήσεις.

  Περιεχόμενα
Editorial: Ουδέν κακόν, αμιγές καλού...
Επενδύσεις - Προτάσεις αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Αφιέρωμα Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη - Cradle-to-Cradle: A case study
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η ΕΚΕ ως εργαλείο του Μάρκετινγκ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Γέφυρα Α.Ε.
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - go natural
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - H κοινωνική αξία τρέφει και την εμπορική
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Χάλυψ / Italcementi
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - BNP Paribas
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η συμβολή της έρευνας στην ανάπτυξη της ΕΚΕ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Amita Motion - Ίδρυμα Λεβέντη
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθήνη - ΟΤΕ:«365 ημέρες προσπαθούμε για το καλύτερο»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Wind: Πολιτιστικό πρόγραμμα «¶γονη Γραμμή Γόνιμη»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Aldemar: Το πρόγραμμα «Mare Verde»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Τράπεζα Πειραιώς:Στρατηγική επένδυση η ΕΚΕ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης:Ο Δείκτης CRI στην Ελλάδα
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Cisco: Η ΕΚΕ εφαλτήριο για την προστασία του Πλανήτη
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Coca-Cola:Δράση για Υγεία και Περιβάλλον
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Αύρα: "Ιt’s so easy being green"
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Pfizer Hellas: Για έναν κόσμο χωρίς ναρκωτικά
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - PricewaterhouseCoopers:Βράβευση υποτρόφων
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Elite: «Βήματα αισιοδοξίας»
Αφιέρωμα - Investment Banking
7η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου - Γενεύη 2008
Ξένη Δημοσίευση - Η ελληνική οικονομία
Φάκελοι
¶ρθρο - Τι δείχνει η πρόσφατη κρίση στις χρηματιστηριακές αγορές
Θέμα - Κυπριακές ασφαλιστικές εταιρίες: Καλή χρονιά το 2007, αστάθεια για το 2008
¶ρθρο - Η αύξηση των άμεσων ξένων επενδύσεων στην Κίνα
Έρευνα - Αγορά καυσίμων: Μικρή κάμψη στις πωλήσεις πετρελαιοειδών το 2007
Ανασκόπηση για το Μήνα Απρίλιο του 2008
¶ρθρο - Η αγορά του κακάο
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Μάρκετινγκ & Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site