Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Μάιος 2008                              

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ



LawNet.gr:
Αναβάθμιση υπηρεσιών
και περιεχομένου
 Σε νέα αναβάθμιση του LawNet.gr προχώρησε η "ΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΕ" από τις αρχές Απριλίου. Συγκεκριμένα, στη "νομική Πύλη" προστέθηκαν νέες υπηρεσίες και περιεχόμενο, ενώ σχεδιάσθηκαν εκ νέου σημαντικά τμήματα της κεντρικής σελίδας του, με στόχο την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση, αλλά και την ταχύτερη πλοήγηση των χρηστών - συνδρομητών του.


Ειδικότερα στα περιεχόμενα και στις υπηρεσίες του LawNet.gr προστέθηκαν:
1. Διεθνή νομικά νέα: Οι τίτλοι των σημαντικότερων διεθνών νομικών ειδήσεων, όπως τις παρουσιάζουν τα μεγαλύτερα νομικά δίκτυα των ΗΠΑ στην πρωτότυπη γλώσσα τους (αγγλική).
2. Δικονομικές προθεσμίες: Ένας πλήρης και αναλυτικός οδηγός προθεσμιών για όλες τις προβλεπόμενες πράξεις στην πολιτική, ποινική και διοικητική δίκη.
3. Νομική βιβλιογραφία: Χιλιάδες τίτλοι νομικών βιβλίων και συγγραμμάτων, σύγχρονων και παλαιότερων, είναι στη διάθεση του νομικού και μη ερευνητή.
4. Δελτία Τύπου-Ανακοινώσεις: Στις υπάρχουσες ενότητες του ειδησεογραφικού τομέα προστέθηκε ακόμη ένας. Σε αυτόν δημοσιεύονται αυτούσια τα κείμενα των θεσμικών και των επιστημονικών φορέων του χώρου της Δικαιοσύνης.
5. Fast call service: Υπηρεσία δωρεάν επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο της LawNet, καθημερινά και για όλους τους χρήστες - συνδρομητές του.


Παράλληλα και στα πλαίσια της συστηματικής αξιοποίησης των σχολίων των χρηστών - συνδρομητών του, η "Νομικό Δίκτυο" προχώρησε στον επανασχεδιασμό της κεντρικής σελίδας του LawNet.gr με μοναδικά κριτήρια την ευκολότερη πλοήγηση και την ανάδειξη του πλούσιου περιεχομένου του.


Bacardi: Καμπάνια ευθύνης
Η Bacardi Limited, η μεγαλύτερη ιδιωτική επιχείρηση οινοπνευματωδών ποτών στον κόσμο, παρουσίασε εταιρική εκστρατεία κοινωνικής ευθύνης με το μήνυμα "Champions Drink Responsibly" - "Οι Πρωταθλητές Καταναλώνουν Υπεύθυνα" και πρωταγωνιστή τον Michael Schumacher, επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 και Πρεσβευτή Κοινωνικής Ευθύνης της Bacardi Limited για όλο τον κόσμο.
Στόχος της Bacardi Limited είναι να προωθήσει και να αναπτύξει μια νοοτροπία υπεύθυνης κατανάλωσης δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία του διεθνούς μηνύματος ότι "οδήγηση και κατανάλωση αλκοόλ δεν συμβαδίζουν". Το πολύπτυχο και υψηλής ποιότητας πρόγραμμα περιλαμβάνει διαφήμιση σε τηλεόραση, έντυπα και νέα μέσα, προγράμματα με άμεση συμμετοχή των καταναλωτών και ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
Η καμπάνια "Οι Πρωταθλητές Καταναλώνουν Υπεύθυνα" θα παρουσιαστεί αρχικά σε 40 χώρες. Το μήνυμα που προωθεί σε αυτές τις μεταδόσεις ο Michael Schumacher είναι το ακόλουθο: "Όταν βγαίνω έξω για ποτό, το αυτοκίνητο μου μένει σπίτι". Επιπλέον, θα υπάρξει έντυπο υλικό με διάφορα μηνύματα από τον διακεκριμένο πρωταθλητή.


Mobile Awards 2008:
Οι καλύτεροι της κινητής
Τηλεφωνίας
Ξεκίνησε η διαδικασία ψηφοφορίας των φετινών Mobile Awards που για όγδοη συνεχή χρονιά οργανώνονται από τη Smart Press, το περιοδικό «Κινητή Τηλεφωνία και Τηλεπικοινωνίες», το δικτυακό τόπο
www.myphone.gr και την εταιρία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Politics.


Τα Mobile Awards αποτελούν τον κορυφαίο και πλέον καταξιωμένο θεσμό του κλάδου των τηλεπικοινωνιών στη χώρα μας, ο οποίος εδώ και οκτώ ολόκληρα χρόνια αναδεικνύει τις πρωτοπόρες εταιρίες, υπηρεσίες και συσκευές του χώρου της Κινητής, των Τηλεπικοινωνιών και του Λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Σκοπός του θεσμού είναι η αξιολόγηση και επιβράβευση των πιο δημιουργικών προτάσεων του κλάδου κατά το τρέχον έτος.
Κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος έχει το ίδιο το καταναλωτικό κοινό, το οποίο με τη ψήφο του θα αναδείξει τους μεγάλους νικητές σε 19 συνολικά κατηγορίες, μεταξύ των οποίων «Δίκτυο Κινητής Τηλεφωνίας», «Δίκτυο με το καλύτερο τμήμα Customer Care», «Δίκτυο με τις καλύτερες υπηρεσίες», «Καλύτερο Τιμολογιακό Πακέτο Κινητής», «Καλύτερη Διαφήμιση Κινητής Τηλεφωνίας», «Καλύτερο Κινητό», κ.ά.


Η ψηφοφορία μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το ειδικό ένθετο του περιοδικού «Κινητή Τηλεφωνία και Τηλεπικοινωνίες», αλλά και διαδικτυακά, από την ιστοσελίδα www.myphone.gr, ενώ οι συμμετέχοντες σε αυτή, λαμβάνουν αυτομάτως μέρος σε κλήρωση με πλούσια δώρα.
Σημειώνεται ότι οι υποψηφιότητες αφορούν σε προϊόντα και υπηρεσίες που παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά από την 1η Ιανουαρίου 2007 μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου 2008.


Tsakiris:
Λανσάρισμα premium chips
Tα «Tsakiris Δημιουργίες», με γεύση φυσικής πατάτας προσφέρονται σε τρεις gourmet παραλλαγές: κλασική, pesto και λιαστή τομάτα.


Vodafone Group Foundation:
«Η γη είναι το σπίτι μας»
Mια νέα παραγωγή με θέμα το περιβάλλον και τίτλο "Η γη είναι το σπίτι μας" προστίθεται στις προβολές της "Θόλου", του θεάτρου Εικονικής Πραγματικότητας του "Ελληνικού Κόσμου". To νέο πρόγραμμα είναι παραγωγή του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη του Vodafone Group Foundation.
Η παραγωγή "Η γη είναι το σπίτι μας" διαρκεί περίπου 40 λεπτά και απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Περιλαμβάνει μία ταινία, η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε τρισδιάστατα γραφικά και απαντά σε όλα τα ερωτήματα που αφορούν στο περιβάλλον και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί καθένας να συμβάλει στην προστασία του μέσα από καθημερινές απλές πρακτικές. Mετά την προβολή της ταινίας ακολουθεί διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων, όπου το κοινό καλείται να συμμετάσχει ενεργά, δοκιμάζοντας τις γνώσεις του πάνω σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον.


To πρόγραμμα "Η γη είναι το σπίτι μας" θα ενταχθεί στο καθημερινό πρόγραμμα προβολών της "Θόλου" από Δευτέρα έως Κυριακή.


Συντελεστές της παραγωγής:
Σενάριο:
Άγγελος Κοβότσος
Ιδέα παιχνιδιού:
Δημήτρης Εφραίμογλου,
Διευθύνων Σύμβουλος ΙΜΕ
Διεύθυνση παραγωγής & σκηνοθεσία τρισδιάστατων γραφικών:
Βαγγέλης Χριστοδούλου
Παιχνίδι ερωτήσεων:
Τμήμα Πολυμέσων ΙΜΕ
Εισαγωγικό βίντεο:
Σπύρος Τσιφτσής
Eκτέλεση παιχνιδιού:
Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγών ΙΜΕ


Amita:
Συνεργασία με Υπ. Ανάπτυξης
και νέα σειρά Frooties
Η Amita, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, κηρύσσει την έναρξη της καμπάνιας "Ζήσε Αρμονικά με 5 την ημέρα", στοχεύοντας στην εκπαίδευση του κόσμου για την κατανάλωση 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Η "Ζωή", ηρωίδα του προγράμματος "Ζήσε Αρμονικά με 5 την ημέρα", θα γίνει η καλύτερη σύμμαχος της καλής διατροφής και θα αναλάβει να μας δώσει χρήσιμες  συμβουλές. Θα είναι συνεχώς κοντά μας και θα μας μεταφέρει έξυπνους τρόπους για να καταναλώνουμε τις συνιστώμενες 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών, εύκολα και απλά.
Frooties, Smoothies, e- Frooties
Η Amita φέρνει φρέσκα νέα στην αγορά!  Υποδέχεται την Άνοιξη με την πρώτη σειρά fruit smoothies, τα μοναδικά και λαχταριστά Amita Frooties.
Τα Amita Frooties είναι η νέα σειρά χυμών ψυγείου που μας χαρίζουν απλόχερα την γεμάτη γεύση και τα θρεπτικά συστατικά ολόκληρου του φρούτου, με σεβασμό στις ανάγκες του καταναλωτή για ποιοτικά προϊόντα με πλούσια θρεπτική αξία, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και συντηρητικών, σε πρωτότυπους και απολαυστικούς συνδυασμούς! Το πορτοκάλι συναντά τη φράουλα, το μήλο ενώνει τη δύναμη του με το αχλάδι και το ροδάκινο έγινε πια αχώριστο με το passion fruit για να μας προσφέρουν την πιο πλούσια και βελούδινη γευστική εμπειρία!
Ο πρώτος παιδικός χυμός ψυγείου Amita e-frooties, smoothies με γεύση μήλο και μπανάνα ήρθε για να προσφέρει στα παιδιά μία φρέσκια μοναδική γεύση. Ειδικά σχεδιασμένος για τις ανάγκες τους και τις γευστικές τους προτιμήσεις, ο νέος χυμός Amita e-frooties "μιλάει" στην γλώσσα των παιδιών, γίνεται μέρος του δικού τους κόσμου και βρίσκεται πλάι τους σε κάθε αγαπημένη τους ενασχόληση, ακολουθώντας τα ακόμα και στα "σερφαρίσματα" τους στον χώρο του internet!


AvantBrand: 
Νέα εταιρία ψηφιακής επικοινωνίας
H συνεχής αύξηση της ζήτησης για υπηρεσίες digital επικοινωνίας, αλλά και το έλλειμμα σε θέματα ψηφιακής στρατηγικής, αποτελούν τις προκλήσεις που οδήγησαν στην δημιουργία της AvantBrand ΑΕ. Η νέα εταιρία διαθέτει καινοτομικά εργαλεία και ισχυρή τεχνογνωσία, χάρη στα οποία έχει αναλάβει, από τις πρώτες μέρες της λειτουργίας της - τον Ιανουάριο του 2008- σημαντικά έργα, που αφορούν σε επιχειρήσεις, φορείς του Δημοσίου Τομέα, καθώς και προσωπικά Brands.
Η AvantBrand παρέχει ολοκληρωμένες και καινοτομικές  υπηρεσίες, τόσο στο σχεδιασμό, όσο και στην υλοποίηση Στρατηγικής Ψηφιακής  Επικοινωνίας. Επίσης συμβάλλει στο brand building και brand awareness των πελατών της, χρησιμοποιώντας εργαλεία υψηλής τεχνολογίας, σε συνδυασμό πάντοτε με τις κλασικές τακτικές της Επικοινωνίας, των Δημοσίων Σχέσεων και του Word of Mouth.
Τα στελέχη της AvantBrand με πολυετή πείρα στο χώρο της Επικοινωνίας και του PR, αποτελούν το ισχυρότερο όπλο της και την εγγύηση για αποτελεσματικότητα στο χώρο της Ψηφιακής Επικοινωνίας. Ταυτόχρονα, η πολυετής εμπειρία και ισχυρή παρουσία της "αδελφής" εταιρίας Communication EFFECT (affiliate της Edelman στη ΝΑ Ευρώπη) στον κλάδο των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας και τα επιτυχημένα project της για πολυεθνικούς και μη πελάτες, αποτελεί μια ακόμα διασφάλιση της δυναμικής και επιτυχημένης παρουσίας της AvantBrand σε έναν διαρκώς αναπτυσσόμενο και ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό "στίβο".


Fanta Verdia: 
«Πράσινο» αναψυκτικό
Όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές ιδιότητες του πράσινου μήλου και του πράσινου τσαγιού. Τι συνέβη όμως όταν αυτά τα δύο "αθώα", "πράσινα" συστατικά συναντήθηκαν για πρώτη φορά; Η χημεία ήταν άμεση και το αποτέλεσμα της μείξης τους συναρπαστικό!
Στο ρόλο του "αλχημιστή"; Φυσικά η Fanta που δημιούργησε μια ξεχωριστή γεύση για όλους εμάς που αγαπάμε την ισορροπημένη διατροφή, αλλά δεν κάνουμε συμβιβασμούς στις γευστικές μας απολαύσεις! Το νέο πρωτοποριακό της προϊόν η Fanta Verdia, ήρθε... για να μας βάλει καλά στο παιχνίδι!
Και αν αναρωτιέστε ποια είναι τα συστατικά της Fanta Verdia που θα σας οδηγήσουν προς μία δροσιστική και αναζωογονητική απόλαυση άνευ προηγουμένου, ετοιμαστείτε για την πιο cool συνταγή:  χυμός πράσινου μήλου και εκχυλίσματα πράσινου τσαγιού, με ελαφρά ανθράκωση! Τα συστατικά αναμειγνύονται με παιχνιδιάρικη διάθεση στο blender, δίνοντας την τέλεια γεύση! Tip: δε βάζουμε καθόλου πρόσθετη ζάχαρη ... αρκεί η ζάχαρη του φρούτου!
Όσοι λοιπόν από εσάς αναζητάτε τη δροσιά ενός αναψυκτικού, με χαμηλές θερμίδες και τη γαργαλιστική ανάμνηση που θα σας αφήσει στον ουρανίσκο, αναζητήστε τη Fanta Verdia. Θα τη βρείτε σε ολοκαίνουργια πράσινη συσκευασία με απίθανα γραφικά των 330ml και 4x330 ml!


Migazino:
Το περιοδικό της MIG
Migazino τιτλοφορείται η νέα περιοδική έκδοση της Marfin Investment Group (MIG), το πρώτο τεύχος της οποίας ήδη κυκλοφορεί.
Πρόκειται για ένα περιοδικό "ποικίλης ύλης", που διανέμεται στους 52.000 εργαζομένους του ομίλου, αλλά και στο ευρύτερο κοινό, με σημεία δωρεάν διανομής τα Flocafe, τα πλοία των SuperFast και Blue Star Ferries, τα καταστήματα της Marfin Egnatia Bank και τις αίθουσες αναμονής των μαιευτηρίων Μητέρα και Λητώ.


IKON Porter Novelli:
Εγκαίνια του νέου ΙΚΕΑ
Η ΙKON PORTER NOVELLI σχεδίασε και υλοποίησε το πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων για τα εγκαίνια του νέου καταστήματος ΙΚΕΑ στον Κηφισό, το οποίο περιελάμβανε μια σειρά  εκδηλώσεων και προωθητικών ενεργειών για διαφορετικά κοινά. H ΙΚΟΝ Porter Novelli χειρίζεται το λογαριασμό της ΙΚΕΑ από το 2001. Το διαφημιστικό λογαριασμό χειρίζεται η Arrow Διαφημίσεις.


Αύρα ActiveCap:
Κλείνει τους δρόμους,
στήνει μπασκέτες!
Στο πλαίσιο της Κοινωνικής της Υπευθυνότητας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ ActiveCap, χορήγησε το Τουρνουά Μπάσκετ 3x3 που διοργάνωσε ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης (ΟΝΑ) του Δήμου Αθηναίων, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, την Κυριακή, 13 Απριλίου, στο Παγκράτι.
Με κεντρικό σύνθημα της διοργάνωσης: "Κλείνουμε το δρόμο... στήνουμε μπασκέτες!", περίπου 1.500 νέοι από την περιοχή της Αθήνας έλαβαν μέρος στους αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στη συμβολή των οδών Σπύρου Μερκούρη & Ευτυχίδου.


Ελληνική Τράπεζα:
«Κραυγή αγωνίας
για το περιβάλλον»
Η Ελληνική Τράπεζα αγκάλιασε τις παιδικές ευαισθησίες με μια πρωτότυπη εκδήλωση για τα παιδιά του ΚΒ' Δημοτικού Σχολείου Αγίου Ανδρέα της Λευκωσίας, που πραγματοποίηθηκε την Παρασκευή 18 Απριλίου 2008 στις 11:00 π.μ. στο αμφιθέατρο "Αντώνης Τρίτσης"  του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας 50).
Στην εκδήλωση με τίτλο "Κραυγή αγωνίας για το περιβάλλον" επέλεξαν το αγρινό, το ενδημικό ζώο της Κύπρου, για να αποδείξουν έμπρακτα την αγάπη τους για το περιβάλλον. Μέσα από μια ομαδική εργασία, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής αγωγής, φιλοτέχνησαν 22 ομοιώματα αγρινών, στέλνοντας με αυτό τον τρόπο, ένα διαφορετικό οικολογικό μήνυμα.


 

  Περιεχόμενα
Editorial: Ουδέν κακόν, αμιγές καλού...
Επενδύσεις - Προτάσεις αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Αφιέρωμα Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη - Cradle-to-Cradle: A case study
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η ΕΚΕ ως εργαλείο του Μάρκετινγκ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Γέφυρα Α.Ε.
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - go natural
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - H κοινωνική αξία τρέφει και την εμπορική
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Χάλυψ / Italcementi
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - BNP Paribas
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η συμβολή της έρευνας στην ανάπτυξη της ΕΚΕ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Amita Motion - Ίδρυμα Λεβέντη
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθήνη - ΟΤΕ:«365 ημέρες προσπαθούμε για το καλύτερο»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Wind: Πολιτιστικό πρόγραμμα «¶γονη Γραμμή Γόνιμη»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Aldemar: Το πρόγραμμα «Mare Verde»
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Τράπεζα Πειραιώς:Στρατηγική επένδυση η ΕΚΕ
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης:Ο Δείκτης CRI στην Ελλάδα
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Cisco: Η ΕΚΕ εφαλτήριο για την προστασία του Πλανήτη
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Coca-Cola:Δράση για Υγεία και Περιβάλλον
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Αύρα: "Ιt’s so easy being green"
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Pfizer Hellas: Για έναν κόσμο χωρίς ναρκωτικά
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - PricewaterhouseCoopers:Βράβευση υποτρόφων
Αφιέρωμα εταιρική κοινωνική ευθύνη - Elite: «Βήματα αισιοδοξίας»
Αφιέρωμα - Investment Banking
7η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου - Γενεύη 2008
Ξένη Δημοσίευση - Η ελληνική οικονομία
Φάκελοι
¶ρθρο - Τι δείχνει η πρόσφατη κρίση στις χρηματιστηριακές αγορές
Θέμα - Κυπριακές ασφαλιστικές εταιρίες: Καλή χρονιά το 2007, αστάθεια για το 2008
¶ρθρο - Η αύξηση των άμεσων ξένων επενδύσεων στην Κίνα
Έρευνα - Αγορά καυσίμων: Μικρή κάμψη στις πωλήσεις πετρελαιοειδών το 2007
Ανασκόπηση για το Μήνα Απρίλιο του 2008
¶ρθρο - Η αγορά του κακάο
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Μάρκετινγκ & Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site