Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Δείτε τον απολογισμό της εκδήλωσης

Older Conferences

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

Δείτε τον απολογισμό του Συνεδρίου

More ...

 


Ιούνιος 2008                              

AΦIEPΩMA ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ


Αγορά Τηλεπικοινωνιών:
Στα "πακέτα" ποντάρουν οι εταιρίες


Με την κινητή τηλεφωνία να «κατεβάζει ταχύτητες» μετά από μία δεκαετία ραγδαίας ανάπτυξης και τη σταθερή τηλεφωνία να έχει επιτύχει διείσδυση 100%, ο εγχώριος κλάδος των Τηλεπικοινωνιών εμφανίζει σημάδια κορεσμού και πλέον το «παιχνίδι» στην αγορά εστιάζεται στην παροχή ευρυζωνικών υπηρεσιών.


Του Μάκη Αποστόλου



Oι εταιρίες του κλάδου, οι οποίες έχουν επιδοθεί σε έναν έντονο ανταγωνισμό με στόχο να αυξήσουν το μερίδιο στην αγορά και να θέσουν εκτός «μάχης» τους ανταγωνιστές τους, επικεντρώνονται κυρίως στην παροχή «πακέτου» υπηρεσιών που αφορά σε συνδυασμό τηλεφωνίας και γρήγορου Ίντερνετ (double play) ή ακόμη και ψηφιακής τηλεόρασης (triple play). Μάλιστα στο άμεσο μέλλον, ο ανταγωνισμός θα περάσει στο Quad play, το οποίο θα παρέχει σταθερή και κινητή επικοινωνία μέσω μίας μόνο συσκευής κινητής τηλεφωνίας dual-mode σε συνδυασμό βέβαια με την παροχή Ίντερνετ.
Παράλληλα, οι «ισχυροί» προωθούν, μέσω εξαγορών, την περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο, καθώς εκτιμούν ότι ο αριθμός των εταιριών που δραστηριοποιούνται σήμερα στην ελληνική αγορά είναι μεγάλος για το μέγεθός της, το οποίο εκτιμάται ότι αγγίζει σήμερα τα 8 δισ. ευρώ.
Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι, το 2007 πραγματοποιήθηκαν τρεις ιδιαίτερα σημαντικές συμφωνίες συνολικού ύψους 6,4 δισ. ευρώ (εξαγορά Cosmote από ΟΤΕ, εξαγορά Tellas και TIM Hellas από Wind) που άλλαξαν δραστικά το ανταγωνιστικό πεδίο. Όπως επισημαίνει σε πρόσφατη έρευνά της η Kantor, η τάση για εξαγορές και συγχωνεύσεις αναμένεται να συνεχιστεί στην Ελλάδα, καθώς το μικρό μέγεθος της αγοράς και ο σημαντικός αριθμός παρόχων σε συνδυασμό με το αυξημένο κόστος του κεφαλαίου, θα δημιουργήσουν περαιτέρω οικονομική πίεση στις μικρότερες εταιρίες.
Ανατροπή στο σκηνικό αναμένεται, όπως είναι φυσικό, να φέρει η ανάληψη του management του ΟΤΕ από την Deutsche Telekom, καθώς οι Γερμανοί θα ρίξουν ιδιαίτερη έμφαση σε κινήσεις που θα αυξήσουν την κερδοφορία του ομίλου και θα τους βοηθήσουν να καλύψουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το κόστος που απαιτήθηκε να καταβάλλουν για την απόκτηση των μετοχικών ποσοστών από MIG και ελληνικό Δημόσιο.
Δεν πρέπει ακόμη να ξεχνάμε ότι στις αρχές του χρόνου μπήκε δυναμικά στο μετοχικό κεφάλαιο της Forthnet, η εταιρία Forgento (αγοράζοντας το 21% από τους μετόχους Novator, Cycladic και ΙΤΕ), ενώ την άνοιξη ο όμιλος διεκδίκησε και τελικά επικράτησε του διαγωνισμού για την εξαγορά της NOVA καταβάλλοντας τίμημα ύψους 430 εκατ. ευρώ.
Για την ώρα πάντως, ο αδυσώπητος «πόλεμος» τιμών μεταξύ των εταιριών, δεν έχει επιτρέψει σε καμία σχεδόν να αποσβέσει τις μεγάλες επενδύσεις τους.
Σύμφωνα με την Kantor, παρά τη σταδιακή απελευθέρωση και τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, που συνετέλεσαν στην ανάπτυξη της αγοράς, η υπερπροσφορά που παρατηρείται είχε ως αποτέλεσμα τη συμπίεση της κερδοφορίας ή ακόμα και ζημιογόνες χρήσεις για τις επιχειρήσεις του κλάδου κατά το 2007.
Ειδικότερα, τα τελευταία χρόνια (2003-2006) ο τζίρος της αγοράς Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα αυξήθηκε με ρυθμό 4%, με κινητήριο μοχλό τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, όπου ο ρυθμός ανάπτυξης άγγιξε το 9%, σε αντίθεση με τη σταθερή τηλεφωνία που παρουσίασε οριακή μείωση 2%.
Κάμψη της τάξεως του 1% παρουσίασαν και τα μικτά κέρδη του κλάδου, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αδυναμίας των εναλλακτικών παρόχων να επιτύχουν κερδοφορία, αλλά και της ζημιογόνου απόδοσης του ΟΤΕ κατά το 2005. Ενδεικτικό της περιορισμένης ανάπτυξης της κερδοφορίας αποτελεί και το γεγονός ότι το μέσο έσοδο ανά πελάτη (ARPU) παρέμεινε σχεδόν σταθερό.
Σημαντικά δείγματα κορεσμού παρατηρούνται στη σταθερή και την κινητή τηλεφωνία, όπου τα επίπεδα διείσδυσης αγγίζουν ή και ξεπερνούν το 100%.
Στον αντίποδα, οι ευρυζωνικές συνδέσεις (ADSL), οι οποίες το 2007 ξεπέρασαν τις 1.000.000, εξακολουθούν να παρουσιάζουν σημαντική ζήτηση και αναμένεται να φθάσουν το 2009, τις 1.700.000, ενώ και η παροχή ευρυζωνικών υπηρεσιών μέσω των κινητών τηλεφώνων εκτιμάται πως θα αυξηθεί σε μικρό βαθμό, υπό την προϋπόθεση πως θα μειωθούν οι τιμές.
Η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης αν σκεφτούμε ότι τον Ιανουάριο το ποσοστό διείσδυσης μόλις άγγιξε  το 9,1% ενώ το αντίστοιχο νούμερο στην Ευρώπη των 27 είναι 20%. Η υστέρηση αυτή δεν οφείλεται σε αδιαφορία των καταναλωτών προς τις νέες ευρυζωνικές υπηρεσίες, αλλά στην αδυναμία των εταιρειών να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Όπως επισήμανε πρόσφατα ο πρόεδρος της Tellas κ. Σωκράτης Κομινάκης, «λίγες εταιρίες έχουν τα εχέγγυα για να προσφέρουν στους καταναλωτές ανταγωνιστικά, αξιόπιστα προϊόντα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Και καθώς περνάμε σε μία φάση συγκέντρωσης μέσω εξαγορών, εκτιμώ ότι ελάχιστες εταιρίες θα κατορθώσουν να κατακτήσουν αξιόλογο μερίδιο της νέας αγοράς. Απαιτούνται σημαντικές κεφαλαιακές δαπάνες που μόνο οι εδραιωμένοι και χρηματοοικονομικά ισχυροί παίκτες θα μπορέσουν να καλύψουν. Απαιτείται οργάνωση και τεχνογνωσία που μόνο μεγάλοι τηλεπικοινωνιακοί όμιλοι διαθέτουν».
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της μελέτης της KANTOR, o κλάδος της σταθερής τηλεφωνίας χαρακτηρίζεται από έντονη παρουσία εναλλακτικών παρόχων που πραγματοποιούν επενδύσεις, προκειμένου να μειώσουν την εξάρτησή τους από τον ΟΤΕ, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια μεριδίου για τον ΟΤΕ, ο οποίος το 2006 κατείχε το 82% της αγοράς σταθερής τηλεφωνίας, από 97% το 2002.  Οι γραμμές αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο (LLU) αυξάνονται συνεχώς αν και η συνολική επένδυση βρίσκεται ακόμη σε χαμηλά επίπεδα.
Με στόχο την ενίσχυση του ανταγωνισμού σε επίπεδο υπηρεσιών προς όφελος των καταναλωτών, το 2007 ο ρυθμιστικός φορέας της αγοράς, η ΕΕΤΤ, επέλεξε να επαναπροσδιορίσει το μοντέλο της αγοράς, οδηγώντας τις εταιρίες από την μεταπώληση υπηρεσιών στον ανταγωνισμό μέσω επενδύσεων σε υποδομές.


Ο ανταγωνισμός στην αγορά - προοπτικές


Η διαρκώς αυξανόμενη τάση για αντικατάσταση της σταθερής από την κινητή τηλεφωνία αποτυπώθηκε έντονα το 2007, καθώς ο ανταγωνισμός μεταξύ των τριών μεγάλων εταιριών παρέμεινε ισχυρός, με την Cosmote να ηγείται της αγοράς και τις Vodafone και Wind να ακολουθούν χωρίς να απέχουν σημαντικά μεταξύ τους. Τα υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού σε συνδυασμό με το φαινόμενο κορεσμού του κλάδου προκαλούν έντονες πιέσεις και δυσκολίες βελτίωσης του μέσου εσόδου ανά πελάτη (ARPU) και διατήρησης της πελατειακής βάσης.
Κύριοι φορείς ανάπτυξης παραμένουν οι υπηρεσίες φωνής και τα γραπτά μηνύματα, ενώ οι υπηρεσίες δεδομένων και 3G εμφανίζουν μικρή διείσδυση, αποτελώντας μόνο το 18% του ARPU.
Σε ό,τι αφορά στις προοπτικές του κλάδου, οι υπηρεσίες φωνής θα συνεχίσουν να αποτελούν τον κύριο φορέα εσόδων για τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών, ενώ σημαντικές επενδύσεις σε Τεχνολογίες και Δίκτυα Νέας Γενιάς θα επιτρέψουν την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών. Ωστόσο, θα απαιτηθούν σημαντικές κεφαλαιακές δαπάνες που μόνο οι εδραιωμένοι και χρηματοοικονομικά ισχυροί παίκτες θα μπορέσουν να καλύψουν.
Επίσης, το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς και η παρουσία σημαντικού αριθμού μικρής κλίμακας παρόχων σε συνδυασμό με αυξημένο κόστος του κεφαλαίου, θα οδηγήσουν σε έντονη δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών δημιουργώντας περαιτέρω οικονομική πίεση στις μικρότερες εταιρίες.
Η σύγκλιση υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με broadband θα αποτελέσει τη βασική τάση των επόμενων χρόνων. θα συνεχιστεί σε όλα τα επίπεδα (όχι μόνο σε επίπεδο υπηρεσιών αλλά και δικτύων και συσκευών) και θα καταστεί δυνατή μέσω των  συμμαχιών και εξαγορών και συγχωνεύσεων που έλαβαν χώρα και αναμένεται να συνεχιστούν με στόχο:
- Τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας εξαιτίας μειωμένων λειτουργικών εξόδων
- Την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων
- Την αύξηση ή διατήρηση της υφιστάμενης πελατειακής βάσης
- Την αύξηση ARPU
- Τη δημιουργία και προσφορά νέων, καινοτόμων υπηρεσιών
Τέλος, ο σημαντικός κορεσμός της ελληνικής αγοράς θα απαιτήσει την επέκταση σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές του εξωτερικού.



Ο πόλεμος των τιμών


Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) από το 2002, το κόστος των αστικών κλήσεων σε ώρες αιχμής παραμένει σταθερό, ενώ το κόστος των υπεραστικών κλήσεων σε ώρες αιχμής παρουσιάζει πτώση μέχρι το 2003 και στη συνέχεια, παραμένει σταθερό. Το κόστος κλήσεων προς κινητά εξαρτάται κυρίως από τα τέλη τερματισμού στα δίκτυα των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.
Από τις αρχές του 2001 μέχρι σήμερα, τα τέλη αυτά παρουσιάζουν συνεχή πτώση συμπαρασύροντας το κόστος κλήσεων από σταθερά προς κινητά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το μέσο κόστος κλήσης από συνδρομητή του ΟΤΕ προς κινητό ήταν στο τέλος του 2005, 0,22 ευρώ/λεπτό, στο τέλος του 2006, 0,19 ευρώ/λεπτό και στο τέλος του 2007, 0,16 ευρώ/λεπτό.
Το κόστος των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας παρουσιάζει πτωτική τάση, όπως φαίνεται και από την εξέλιξη του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή – Υποδείκτη Κινητής Τηλεφωνίας, ο οποίος κυμαινόταν στις 144 μονάδες το Δεκέμβριο του 2000, στις 133 μονάδες το Δεκέμβριο του 2001, στις 117 μονάδες το Δεκέμβριο του 2002, στις 101 μονάδες το Δεκέμβριο 2003 και έκτοτε, παρουσιάζει σχετική σταθερότητα.
Τέλος, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, μεγάλη μείωση παρουσιάζει από το 2004 μέχρι σήμερα, το μέσο κόστος πακέτων ευρυζωνικών υπηρεσιών. Ενδεικτικά, το μέσο κόστος των πακέτων χαμηλής ταχύτητας ήταν 75 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2004, 43,2 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2006 (μείωση 42% κατά τη διετία) και 19,7 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2008 (μείωση 54% κατά τη διετία).
Το μέσο κόστος των πακέτων μεσαίας ταχύτητας ήταν 118 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2004, 61 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2006 (μείωση 48% κατά τη διετία) και 21,2 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2008 (μείωση 65% κατά τη διετία). Το μέσο κόστος των πακέτων υψηλής ταχύτητας ήταν 217 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2004, 106 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2006 (μείωση 51% κατά τη διετία) και 25,3 ευρώ/ μήνα στις αρχές του 2008 (μείωση 76% κατά τη διετία).


ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ


ΟΤΕ
Εδώ και μερικές εβδομάδες διατίθεται η νέα συνδυασμένη προσφορά σταθερής τηλεφωνίας, κινητής τηλεφωνίας και ευρυζωνικού internet «OTE all in 1». Με το αυτό, για πρώτη φορά, οι πελάτες του ΟΤΕ μπορούν να έχουν όλες τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες τους σε ένα μηνιαίο λογαριασμό:
Σταθερή τηλεφωνία και προαιρετικά απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις εντός δικτύου ΟΤΕ με το πρόγραμμα conn-x talk,
Κινητή τηλεφωνία με επιλεγμένα προγράμματα συμβολαίου από την COSMOTE,
Απεριόριστο ADSL internet έως 24 Mbps με το conn-x, το δημοφιλέστερο ευρυζωνικό πακέτο της αγοράς.
Το «ΟΤΕ all in 1», προσφέρει στους καταναλωτές:


- Ευκολία και ταχύτητα αφού ξεχωριστοί λογαριασμοί γίνονται «ένα», από τον Όμιλο ΟΤΕ
- Ξεκάθαρες χρεώσεις καθώς οι διάφορες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες συγκεντρώνονται  σε έναν μηνιαίο λογαριασμό, παρουσιάζοντας τη συνολική εικόνα
- Μεγαλύτερο όφελος με μηνιαία έκπτωση στα προγράμματα κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE


Όλοι οι πελάτες του «ΟΤΕ all in 1» κερδίζουν, απολαμβάνοντας έκπτωση 15% κάθε μήνα στο πάγιο του συμβολαίου COSMOTE που θα επιλέξουν, η οποία μπορεί να φτάσει έως και 18,75 ευρώ το μήνα. Τα προγράμματα συμβολαίου της COSMOTE, τα οποία συμμετέχουν στο «ΟΤΕ All in 1» είναι τα προγράμματα με δωρεάν χρόνο ομιλίας από 120 έως 1000 λεπτά και τα COSMOTE Απεριόριστα 1, 2, 3.
Στο «ΟΤΕ all in 1» μπορούν να εγγραφούν τόσο νέοι όσο και υφιστάμενοι οικιακοί πελάτες conn-x και COSMOTE. Το «ΟΤΕ all in 1» γίνεται πραγματικότητα, χάρη στις επενδύσεις του ΟΤΕ για την ευρυζωνικότητα σε όλη την Ελλάδα, το εξελιγμένο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE και τη διάθεση να προσφέρουμε συνεχώς νέες υπηρεσίες που διευκολύνουν τους καταναλωτές και προσφέρουν προστιθέμενη αξία στις επιλογές τους.
Ο Όμιλος ΟΤΕ εμπλουτίζει συνεχώς το ευρύ φάσμα υπηρεσιών που προσφέρει, εξασφαλίζοντας προσιτές, ευέλικτες και ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές λύσεις. Το «ΟΤΕ all in 1» σηματοδοτεί την πρώτη κοινή εμπορική προσφορά του ΟΤΕ και της COSMOTE σύμφωνα με την ενιαία στρατηγική του Ομίλου ΟΤΕ που υπαγορεύεται από τις συνεχείς εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και τη σύγκλιση μεταξύ σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν το «ΟΤΕ all in 1» στο εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ΟΤΕ (OTESHOP - COSMOTE - ΓΕΡΜΑΝΟΣ), στα Συνεργαζόμενα Δίκτυα Πωλήσεων (ΠΛΑΙΣΙΟ, INTERTECH, VALUENET, INFOQUEST), με ένα απλό  τηλεφώνημα στο «134» ή στο «1212» (από κινητό τηλέφωνο Cosmote, καθώς και ηλεκτρονικά στο www.oteshop.gr


Cosmote
1.200 λεπτά ομιλίας αλλά και 1.200 SMS με 5 ευρώ (για κατανάλωση εντός 30 ημερών) προσφέρει η COSMOTE σ’ όλη την WHAT’S UP παρέα με την αποκλειστική υπηρεσία CALL THEM ALL 600.
Η προσφορά ισχύει για κάθε νέα ενεργοποίηση του CALL THEM ALL 600 μέχρι τις 30 Ιουνίου 2008. Η ενεργοποίηση της προσφοράς γίνεται δωρεάν με ένα γραπτό μήνυμα SMS στο 1313 με το κείμενο «1200».
Εξάλλου, πρόσφατα η εταιρία ανακοίνωσε ότι το γρήγορο mobile internet έφθασε πλέον σε ταχύτητες 7,2 Mbps, κάλυψη η οποία  παρέχεται σε επιλεγμένες περιοχές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο να ενισχυθεί σταδιακά.
Η εγκατάσταση και η χρήση των συσκευών "COSMOTE Internet On The Go" είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς και οι τρεις νέες συσκευές: USB Stick, USB Modem και ExpressCard, διαθέτουν ενσωματωμένο το εύχρηστο λογισμικό διαχείρισης συνδέσεων "COSMOTE Internet On The Go Connect". Σε επιλεγμένα προγράμματα "COSMOTE Internet On The Go" οι συσκευές προσφέρονται δωρεάν.
Για πέντε ολόκληρους μήνες, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, η COSMOTE προσφέρει απεριόριστη χρήση, με χρέωση μόνο του μηνιαίου παγίου, σε όλους τους συνδρομητές των προγραμμάτων COSMOTE Internet On The Go 5GB και COSMOTE Internet On The Go Student. Για τους πελάτες του προγράμματος COSMOTE Internet On The Go Unlimited, προσφέρεται μειωμένο πάγιο 29,5 ευρώ (από 49), επίσης, μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου.


Wind
Πρόσφατα, η WIND ξεπέρασε τα 400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Επενδύοντας 30 εκατ. ευρώ για το διάστημα 2005-2007, η εταιρία δημιούργησε 200 νέα καταστήματα από τις αρχές του 2005 ως σήμερα, αριθμό που αποτελεί ρεκόρ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και καθιστά τα καταστήματα WIND, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη.
Η ανάπτυξη των καταστημάτων WIND ενίσχυσε σημαντικά την παρουσία της εταιρείας στην περιφέρεια ενώ τόνωσε και την τοπική επιχειρηματικότητα καθώς τα νέα καταστήματα εκτός Αθηνών προσέφεραν τη δυνατότητα του επιχειρείν σε 120 νέους συνεργάτες.
Η εταιρία έχει προγραμματίσει να συνεχίσει τις επενδύσεις της και την επόμενη διετία (2008-2009), δαπανώντας περισσότερα από 13 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων καταστημάτων καθώς και για τον συνεχή εκσυγχρονισμό των υποδομών τους, ώστε να υποστηρίζουν πλήρως τις νέες υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει ο όμιλος της WIND.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Βάιος Καραντίνος, Ανώτερος Διευθυντής Πωλήσεων της WIND Ελλάς, το 2007 επισκέφθηκαν τα καταστήματα WIND 7 εκατ. καταναλωτές, οι οποίοι πραγματοποίησαν σχεδόν 6 εκατ. συναλλαγές, αυξημένες σε ετήσια βάση κατά 39%. Αντίστοιχα, σημαντική αύξηση σημείωσε και ο ετήσιος τζίρος της αλυσίδας κατά το 2007 ξεπερνώντας τα 140 εκατ. ευρώ.


Μέσα στο Μάιο, η WIND παρουσίασε στους εταιρικούς της πελάτες μία νέα λύση για πρόσβαση στα e-mail αλλά και στις πιο δημοφιλείς εταιρικές εφαρμογές μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.
Μέσω του Windows Mobile email, ο χρήστης αποκτά πρόσβαση στις δημοφιλέστερες εφαρμογές του Microsoft Outlook, όπως Calendar, Tasks, Contacts, καθώς και τη δυνατότητα να «κατεβάζει» αλλά και να επεμβαίνει στα διάφορα συνημμένα αρχεία των email (PowerPoint, Excel, Word, κ.τλ.).
Η υπηρεσία υποστηρίζεται ήδη από περισσότερες από 25 συσκευές, σε μία διευρυμένη γκάμα κατασκευαστών όπως, Samsung, Sony Ericsson, HTC, Motorola, κ.ά. και προσφέρεται μέσω δύο Οικονομικών Προγραμμάτων, Mobile e-mail Light & Mobile e-mail Pro.


Vodafone
Η Vodafone ανακοίνωσε στις αρχές Ιουνίου ότι προσφέρει το Καρτοπρόγραμμα Vodafone. Το νέο πρόγραμμα συνδυάζει μοναδικά τα πλεονεκτήματα της καρτοκινητής και των προγραμμάτων συμβολαίου σε ένα προϊόν.
Με το Καρτοπρόγραμμα Vodafone, οι συνδρομητές μπορούν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της καρτοκινητής και των προγραμμάτων συμβολαίου μαζί. Συγκεκριμένα, με το Καρτοπρόγραμμα Vodafone οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μηνιαίο πάγιο, το οποίο καταναλώνουν όπως θέλουν, χωρίς περιορισμούς, σε κλήσεις, μηνύματα και υπηρεσίες και στη συνέχεια, να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας τους με κάρτα, ακριβώς όπως και στην καρτοκινητή. Έτσι εξασφαλίζουν τον απόλυτο έλεγχο του λογαριασμού τους.


Διαθέσιμα προγράμματα
- Καρτοπρόγραμμα 20 με μηνιαίο πάγιο 20 ευρώ και διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση σε κλήσεις, sms και υπηρεσίες, αξίας 20 ευρώ.
- Καρτοπρόγραμμα 25 με μηνιαίο πάγιο 25 ευρώ και διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση σε κλήσεις, sms και υπηρεσίες, αξίας 25 ευρώ.
- Καρτοπρόγραμμα 35 με μηνιαίο πάγιο 35 ευρώ, bonus 5 ευρώ και διαθέσιμο ποσό προς κατανάλωση σε κλήσεις, sms και υπηρεσίες, αξίας 40 ευρώ.
- Ειδικότερα, για κάθε νέα σύνδεση που θα πραγματοποιηθεί μέχρι τις 2 Ιουλίου  σ’ ένα από τα τρία διαθέσιμα Καρτοπρογράμματα (Καρτοπρόγραμμα 20, 25 και 35), η Vodafone προσφέρει στους πελάτες της, τον πρώτο μήνα bonus διπλάσιο χρόνο ομιλίας.


Από τις 3/6 διατίθεται ένα νέο πακέτο μηνυμάτων στους συνδρομητές Vodafone CU. Το νέο πακέτο θα προσφέρει 600 SMS ή MMS προς συνδρομητές Vodafone CU με διάρκεια 30 ημέρες. Το κόστος του νέου πακέτου μηνυμάτων θα είναι 5 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%. Οι συνδρομητές Vodafone CU θα μπορούν να ενεργοποιήσουν το νέο πακέτο, καλώντας στο 1286 για μέχρι 4 ενεργοποιήσεις ανά μήνα. Το νέο πακέτο μηνυμάτων Vodafone CU δεν περιλαμβάνει αποστολή μηνυμάτων σε περιαγωγή και προς διεθνείς  προορισμούς.


Οι επαγγελματίες μπορούν πλέον να συνδεθούν σε οποιοδήποτε από τα 7 νέα προγράμματα της Vodafone που προσφέρουν χαμηλό πάγιο, με έως 20% φθηνότερες χρώσεις για κλήσεις προς κινητά και χρέωση, αντίστοιχη του σταθερού τηλεφώνου και για κλήσεις προς σταθερά με 0,0309 ευρώ/ λεπτό.
Σε όλα τα προγράμματα ομιλίας δίνεται η δυνατότητα για χρήση των προνομιακών υπηρεσιών των εταιρικών πελατών, όπως: 
- Vodafone Business Club - αποκλειστική επιλογή που δίνει η Vodafone σε όλους τους επαγγελματίες και προσφέρει ακόμα πιο εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση και επιπλέον παροχές προνομίων και εκπτώσεων.
- Εξυπηρέτηση Εταιρικών πελατών όλο το 24ωρο στο 1399 χωρίς χρέωση από κινητό Vodafone
- On line υπηρεσίες μέσα από το www.vodafone.gr και το My Account για τον έλεγχο του λογαριασμού τους.
Τα νέα προγράμματα αφορούν στους Ελεύθερους Επαγγελματίες, Ατομικές Επιχειρήσεις, καθώς επίσης και εταιρίες ΑΕ, ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΔΕΚΟ, Δημόσιους Οργανισμούς ή Ομίλους εταιριών με μία ή περισσότερες συνδέσεις.


Forthnet
Η Forthnet, είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρία παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Σήμερα, εξυπηρετεί περισσότερες από 130 χιλιάδες οικογένειες μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της και διασυνδέει σε αυτό, περίπου 3.000 νέα νοικοκυριά κάθε εβδομάδα.
Το επιχειρηματικό πλάνο της Forthnet για την περίοδο 2006-2009 έχει τρεις βασικές κατευθύνσεις:
α. Την αύξηση της πελατειακής βάσης
β. Την ολοκλήρωση του ιδιόκτητου τηλεπικοινωνιακού δικτύου DSL
γ. Την ανάπτυξη ανεξάρτητου δικτύου οπτικών ινών σημειώθηκε σημαντική πρόοδος.
Σε πρόσφατη παρουσίαση της εταιρίας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Παντελής Τζωρτζάκης επισήμανε ότι τα νέα προϊόντα που δημιουργούνται με όχημα την απελευθέρωση του τοπικού βρόχου, συμβάλλουν τα μέγιστα στη σημαντική αύξηση της πελατειακής βάσης της Forthnet.
Ήδη στους πρώτους 12 μήνες εμπορικής λειτουργίας περισσότεροι από 100.000 συνδρομητές είχαν επιλέξει αυτά τα προϊόντα, ενώ η εταιρία προσδοκά σημαντική ανάπτυξη της πελατειακής της βάσης και μελλοντικά.
Στη συνέχεια, οι ομιλητές αναφέρθηκαν στην εξαγορά της εταιρίας συνδρομητικής τηλεόρασης (NOVA) και στις δυνατότητες ανάπτυξης της σχετικής αγοράς, ενώ ανέλυσαν και τις δυνατότητες ανάπτυξης που παρουσιάζει η προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαδικτύου, τηλεφωνίας και τηλεόρασης στους Έλληνες καταναλωτές.
Σύμφωνα με τη διοίκηση, υπάρχουν σημαντικά οφέλη από την εξαγορά της Nova, μεταξύ των οποίων είναι τα ακόλουθα:
- Μοναδική πηγή παροχής υπηρεσιών που αποτελεί σημαντικό παράγοντα διαφοροποίησης.
- Σημαντικό πλεονέκτημα στην πρωτοπορία παροχής συνδυασμένων υπηρεσιών έναντι των ανταγωνιστών.
- Γρηγορότερη και ευκολότερη παράδοση υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας.
- Συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας (HDTV), καθώς οι δυνατότητες παροχής τηλεόρασης μέσω Ιnternet (IPTV) είναι περιορισμένες λόγω των μειονεκτημάτων της τεχνολογίας.
- Δυνατότητα ταυτόχρονης λήψης πολλαπλών καναλιών έναντι ενός καναλιού που προσφέρεται μέσω της παροχή τηλεόρασης μέσα από το Ιnternet (IPTV).
- Δυνατότητα μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδιασμού για την προσφορά συγκλινουσών υπηρεσιών, συνδυάζοντας Ιnternet και δορυφορική τηλεόραση όπως, π.χ., video κατά παραγγελία (VoD).
- Αντιμετώπιση τεχνικών περιορισμών που απορρέουν από την ελληνική τοπογραφία, η οποία περιορίζει τη δυνατότητα για καθολική παροχή τηλεόρασης μέσω Ιnternet (IPTV).


Η Forthnet, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, προσφέρει ασύρματη πρόσβαση σε ταχύτητα έως 54 Mbps, συνδέοντας στο δίκτυο οπτικών ινών της το Starbucks Αγ.Σώστη (Λεωφ. Συγγρού 13), ενώ ανάλογα έργα σχεδιάζεται να υλοποιηθούν και σε άλλα καταστήματα Starbucks μελλοντικά.
Η Forthnet, επενδύει συστηματικά στον τομέα της παροχής υπηρεσιών ασύρματης broadband πρόσβασης, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και την παροχή broadband πρόσβασης από παντού.
Σήμερα, περισσότερα από 200 Forthnet HotSpot βρίσκονται στη διάθεση των καταναλωτών, κυρίως σε επιχειρήσεις εστίασης, τουρισμού και διασκέδασης.


Tellas
Στα πέντε χρόνια λειτουργίας της έχει εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, με μια ισχυρή πελατειακή βάση που την τοποθετεί σε ηγετική θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών μιας και σήμερα εξυπηρετεί περισσότερους από 110.000 συνδρομητές full LLU. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Tellas, στο τέλος της φετινής χρονιάς, η εταιρία θα έχει περίπου το 11% της εγχώριας αγοράς πλήρως απελευθερωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών και το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 16%, το 2011. Το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρίας για το 2008 προβλέπει ότι οι επενδύσεις για το δίκτυο θα ξεπεράσουν τα 70 εκατ. ευρώ με κύριους άξονες το LLU και τις απαραίτητες υποδομές για επέκταση και επαύξηση της χωρητικότητας του δικτύου κορμού, το έργο της ΚτΠ στην περιφέρεια και τις νέες υπηρεσίες.
Το ιδιόκτητο εθνικό δίκτυο κορμού οπτικών ινών της Tellas, χωρητικότητας σήμερα 2,5 Gbps αναβαθμίζεται ήδη και θα έχει φθάσει στο τέλος του έτους στα 10 Gbps. Σε συνδυασμό με τα Μητροπολιτικά Δίκτυα οπτικών ινών, περισσότερα 1800 χλμ. δικτύου της Tellas έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία καλύπτοντας σήμερα 30 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας και τις αστικές περιοχών της Αττικής, με πλάνα μελλοντικής επέκτασης σε συνολικά 2200 χιλιόμετρα σε εθνικό επίπεδο. Μέσα στο 2008, θα προστεθούν και άλλες 36 πόλεις σε όλη την Ελλάδα με κέντρα LLU καλύπτοντας όλες τις πρωτεύουσες νομών αλλά και άλλα σημαντικά αστικά κέντρα νομών της περιφέρειας. Επιπρόσθετα, το ιδιόκτητο υποθαλάσσιο καλώδιο οπτικών ινών της Tellas συνδέει το δίκτυο κορμού της εταιρίας με την Ιταλία και σύντομα με τη Μέση Ανατολή.
Δώρο ένα laptop αξίας 600 ευρώ δίνει η Τellas, από 10 έως και 25 Ιουνίου, με κάθε νέα σύνδεση Double play.
Η εν λόγω προσφορά (32.90 ευρώ/μήνα) παρέχει στους νέους συνδρομητές: δωρεάν Laptop Fujitsu Siemens Core Duo 2 Ghz /2GB RAM (αξίας 600 ευρώ), απεριόριστη χρήση ΑDSL Internet έως και 24Mbps/1 Mbps, τηλεφωνική γραμμή χωρίς πάγιο ΟΤΕ, δωρεάν ασύρματο εξοπλισμό WiFi ADSL router αποκλειστικά από το ιδιόκτητο δίκτυο της Τellas.
H ειδική προσφορά ισχύει για συμβόλαια 24μηνης διάρκειας και προϋποθέτει τη χρήση πιστωτικής κάρτας.


On Telecoms
Τους 100.000 συνδρομητές
έχει φτάσει η On Telecoms. Σημειώνεται ότι έως τα τέλη Μαρτίου, η On Telecoms είχε προχωρήσει σε δαπάνες 75 εκατ. ευρώ, ενώ θα επενδύσει ακόμη 50 εκατ. ευρώ περίπου έως το τέλος του έτους. Τα έσοδά της είναι 3 εκατ. ευρώ τον μήνα, ενώ ο ρυθμός αιτήσεων για σύνδεση είναι 10.000 τον μήνα. Παράλληλα, η διοίκηση της On Telecoms τόνισε ότι η εταιρία σκοπεύει να στραφεί στην επαρχία, με δικό της δίκτυο, εντός του 2008.
Στο business plan της On Telecoms παραμένει ο στόχος για είσοδο στο χρηματιστήριο, είτε του Λονδίνου, είτε της Αθήνας, ενώ η εταιρία προγραμματίζει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 40 εκατ. ευρώ εντός του 2008.
Στο πλαίσιο των αναπτυξιακών της σχεδίων, η εταιρία παρουσίασε τις νέες της υπηρεσίες.
Με την υπηρεσία «On Mobile» παρέχεται η δυνατότητα στους συνδρομητές να εκμεταλλεύονται τις δωρεάν διεθνείς κλήσεις, καλώντας από το κινητό τους, ενώ με την υπηρεσία «On Διεθνείς Κλήσεις» επιτρέπεται στον καθένα να χρησιμοποιεί έναν ή περισσότερους αριθμούς ξένων χωρών, που θα χτυπάνε στο σπίτι τους, στη σύνδεση της On, όταν κάποιος τους καλεί.
Επιπλέον, με στόχο την ανάδειξή της σε ψυχαγωγικό πόλο για τα νοικοκυριά πλασάρει και το λεγόμενο τηλε-εισιτήριο, στο πλαίσιο της αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών τηλεόρασης, τηλεφωνίας και internet.
Σε συνεργασία με μεγάλο πάροχο του εξωτερικού, αλλά και με ελληνικούς οργανισμούς θα ενισχύσει το περιεχόμενο με ταινίες της ξένης και ελληνικής αγοράς και παράλληλα, θα παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης on line θεατρικών παραστάσεων, εκδηλώσεων, συναυλιών με την καταβολή ενός αντιτίμου.


Στις αρχές Ιουνίου η On Telecoms ανακοίνωσε το νέο πακέτο ψηφιακών υπηρεσιών τηλεόρασης On TV. Οι 100.000, πλέον, συνδρομητές της εταιρίας, αλλά και όσοι θα συνδέονται στο εξής, με πάγιο 15 ευρώ το μήνα, έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν όχι μόνο τα ελεύθερα κανάλια και την υπηρεσία Video on Demand με περισσότερες από 1.200 ταινίες και 20 πρεμιέρες κάθε μήνα, αλλά και νέες παροχές με περισσότερο περιεχόμενο, όπως:
Τη μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου το καλοκαίρι, από όλα τα στάδια της Κίνας, με πλήρη ζωντανή κάλυψη από 12 κανάλια. Η μετάδοση θα γίνεται στα πλαίσια της υπηρεσία OnLive Events, που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της Οn να απολαμβάνουν ζωντανά από το σαλόνι του σπιτιού τους, αθλητικά και ψυχαγωγικά γεγονότα.
Το κινηματογραφικό κανάλι On Multiplex, αποκλειστικά για τους συνδρομητές της On, που δίνει τη δυνατότητα στο θεατή να βλέπει κάθε μέρα την ταινία πρώτης προβολής που τον ενδιαφέρει, όποτε το επιθυμεί, από μια επιλογή 6 ταινιών.
Τα συνδρομητικά θεματικά μπουκέτα δημοφιλών καναλιών όπως, Discovery (Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel and Living), National Geographic (NatGeo Wild, NatGeo Music), On Sports (ESPN CLASSIC, NASN, EXTREME Sports, Sailing Channel) καθώς και επιπλέον κατ\'επιλογή κανάλια όπως το Baby TV και το αισθησιακό DORCEL TV. Προσφέρονται επίσης 8 δημοφιλή παιχνίδια κατευθείαν στην τηλεόραση, χρησιμοποιώντας μόνο το τηλεκοντρόλ. Η υπηρεσία On TV Games θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο περιεχόμενο και εφαρμογές.
Την υπηρεσία Οn Rec που αποθηκεύει όλο το πρόγραμμα των τελευταίων τριών ημερών για να μην χάνετε τις αγαπημένες σας εκπομπές.
Τα νέα μπουκέτα προσφέρονται και μεμονωμένα με μικρότερη συνδρομή για το καθένα (από 2 ευρώ μέχρι 8 ευρώ) ή όλα μαζί στην τιμή των 15 ευρώ/μήνα. Η On Telecoms συνεχίζει να προσφέρει και όλα τα κανάλια της NOVA, χωρίς επιπλέον εξοπλισμό, με ξεχωριστή συνδρομή, όπως και τα επίγεια ψηφιακά, καθώς το On Video Box λειτουργεί και σαν αποκωδικοποιητής ψηφιακών καναλιών.


Vivodi
Cable TV
Η πιο ολοκληρωμένη και ανταγωνιστική triple play πρόταση της αγοράς, η υπηρεσία cableTV της Vivodi, με σταθερή τηλεφωνία, ADSL Internet έως 20Mbps και ψηφιακή τηλεόραση, εμπλουτίστηκε πρόσφατα με νέα τηλεοπτικά κανάλια τα οποία και μεταδίδονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα με προβολή κινηματογραφικών ταινιών σε συνεργασία με τα μεγαλύτερα studio του Hollywood.
Το ανανεωμένο μενού υπηρεσιών του cableTV περιλαμβάνει συνολικά 17 τηλεοπτικά κανάλια, με την προσθήκη των 7 νέων εικοσιτετράωρων τηλεοπτικών κανάλιών, 5 από τα οποία παρέχονται εντελώς δωρεάν και 2 συνδρομητικά:
Οικονομικά και ειδησεογραφικά κανάλια: CNBC Europe, Bloomberg (όλα δωρεάν)
Αθλητικά κανάλια: ESPN Classic, NASN, Extreme Sports Channel (όλα δωρεάν)
Εικοσιτετράωρα αισθησιακά κανάλια: Hustler TV, XXX TV (μέσω μηνιαίας ή ημερήσιας συνδρομής)
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της Vivodi, μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλέφωνο 13880, στα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ, Μediamarkt, Fnac, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ, στο e-shop.gr, στο δίκτυο εμπορικών συνεργατών της Vivodi ή να επισκεφθείτε το www.vivodi.gr και το www.cableTV.gr.


Telefonet+
Το Telefonet+ παρέχει γρήγορο ADSL Internet σε υψηλές ταχύτητες που φτάνουν τα 10Mbps, και απεριόριστο χρόνο ομιλίας για να καλείτε σε όλη την Ελλάδα χωρίς να χρειάζεται να πληρώνετε πάγιο ΟΤΕ. Επιπλέον, τα Telefonet & Telefonet+ σας παρέχουν εντελώς δωρεάν 2 τηλεφωνικούς αριθμούς, δυνατότητα φορητότητας τηλεφωνικού αριθμού στο δίκτυο της Vivodi, ψηφιακές τηλεφωνικές ευκολίες (αναγνώριση & αναμονή κλήσεων, απόκρυψη αριθμού, κ.ά.), προσωπικό τηλεφωνητή και ασύρματο Wi-Fi εξοπλισμό ADSL2+ modem/router.


MaXx
Από 1η Μαΐου το Vivodi MaXx λάνσαρε το MaXx10 με ταχύτητες ADSL Internet έως τα 10Mbps και μηνιαίο πάγιο 19 ευρώ για συνδέσεις εντός δικτύου Vivodi (Shared LLU, μεριζόμενη πρόσβαση) και το MaXx8 με ταχύτητα έως τα 8Mbps και μηνιαίο πάγιο 21 ευρώ ή το MaXx4 με ταχύτητα έως τα 4Mbps και αντίστοιχο πάγιο 19 ευρώ το μήνα για συνδέσεις ADSL Internet εκτός δικτύου Vivodi (μέσω ΑΡΥΣ-ΟΤΕ).
Παράλληλα, με την προσφορά αυτή, όλοι οι συνδρομητές θα απολαμβάνουν:
Δυνατότητα παροχής σύγχρονου broadband εξοπλισμού
Δωρεάν εξελιγμένες υπηρεσίες e-mail, εμπλουτισμένες με Anti-Spam & Anti-Virus
Δυνατότητα επιπρόσθετων χαρακτηριστικών όπως: επιπλέον e-mail accounts, Static IP(s), υπηρεσίες τηλεφωνίας (DSLphone)
Δωρεάν 24ωρη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της Vivodi, μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλέφωνο 13880, στα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ, Mediamarkt, Fnac, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ, στο e-shop.gr, στο δίκτυο εμπορικών συνεργατών της Vivodi ή να επισκεφθείτε το www.vivodi.gr.


Lannet
Η Lannet εμπλουτίζοντας συνεχώς το ευρύ φάσμα των υπηρεσιών της ανακοίνωσε το νέο πρόγραμμα ‘’MILA Παντού & Απεριόριστα‘’. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σταθερής τηλεφωνίας που απευθύνεται αποκλειστικά σε οικιακούς χρήστες και περιλαμβάνει :
απεριόριστες αστικές κλήσεις
απεριόριστες υπεραστικές κλήσεις
απεριόριστες διεθνείς κλήσεις για 44 προορισμούς
δωρεάν 60 λεπτά προς όλα τα κινητά Ελλάδος κάθε μήνα
Το ‘’MILA Παντού & Απεριόριστα‘’ προσφέρεται στη τιμή των 25,15 ευρώ το μήνα (με Φ.Π.Α) με άμεση ενεργοποίηση και χωρίς χρονικές δεσμεύσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όσοι εγγραφούν στο εν λόγω πρόγραμμα μέχρι τις 31/08/08 θα απολαύσουν επιπλέον 30 λεπτά ΔΩΡΕΑΝ κλήσεις το μήνα προς κινητά για τους πρώτους τρεις μήνες.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν χωρίς χρέωση στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Lannet στο 800 111 1780 ή να επισκεφτούν το site της εταιρίας www.lannet.gr


Altec Telecoms
Η ALTEC TELECOMS ανακοίνωσε νέα προσφορά για συνδέσεις ADSL με την χαμηλότερη τιμή της αγοράς στην υψηλότερη ταχύτητα. Όσοι επιλέξουν το ολοκληρωμένο πακέτο σύνδεσης ADSL " JETPACK ", θα έχουν την δυνατότητα να απολαμβάνουν υψηλές ταχύτητες έως και 24Mbps με 9,90 ευρώ τον μήνα για έναν ολόκληρο χρόνο, χωρίς άλλες χρεώσεις και δεσμεύσεις.
Το ADSL πακέτο JETPACK προσφέρει 7 προπληρωμένους μήνες ADSL έως 24Mbps στην τιμή των 69 ευρώ και εν συνεχεία, παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να συνεχίσει την σύνδεσή του για 5 επιπλέον μήνες στην τιμή των 9,90 ευρώ τον μήνα.
Η συγκεκριμένη προσφορά ισχύει για αποστολή αιτήσεων μέχρι και τις 21 Ιουνίου.


Mobile Awards 2008


Βραβεία κοινού στους καλύτερους
του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών
Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στον κλάδο, στις εταιρίες και στα πρόσωπα των τηλεπικοινωνιών, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 5 Ιουνίου στο Ξενοδοχείο Divani Caravel η τελετή απονομής των βραβείων «Mobile Awards 2008».
Τα Mobile Awards αποτελούν τον κορυφαίο και πλέον καταξιωμένο θεσμό του κλάδου των τηλεπικοινωνιών στη χώρα μας, ο οποίος εδώ και οκτώ χρόνια αναδεικνύει τις πρωτοπόρες εταιρίες, υπηρεσίες και συσκευές του χώρου της Κινητής, των Τηλεπικοινωνιών και του Λιανεμπορίου στην Ελλάδα. Σκοπός του θεσμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των πιο δημιουργικών προτάσεων του κλάδου κατά το τρέχον έτος.
Ο θεσμός των βραβείων «Mobile Awards» οργανώνεται από τη Smart Press, το περιοδικό «Κινητή Τηλεφωνία και Τηλεπικοινωνίες» και το δικτυακό τόπο www.myphone.gr. Φέτος ήταν η δεύτερη συνεχής χρονιά που ο θεσμός πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων «Politics».
Σημειώνοντας τη σημασία του θεσμού των βραβείων Mobile Awards, ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών, κ. Κ. Χατζηδάκης, δήλωσε «Ο τομέας των νέων τεχνολογιών και των τηλεπικοινωνιών, μαζί με τη ναυτιλία και τον ποιοτικό τουρισμό θα είναι ένα από τα τρία συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας στο μέλλον. Η Ελλάδα διαθέτει τους επιχειρηματίες και το επιστημονικό δυναμικό που χρειάζεται για να διαπρέψει στους παραπάνω τομείς. Η Πολιτεία, από τη μεριά της, οφείλει να διαμορφώνει το πλαίσιο εκείνο που θα δίνει στους τομείς αυτούς, τη δυνατότητα να αναπτυχθούν. Αυτό είναι το πνεύμα της Κυβέρνησης, ένα πνεύμα Ευρωπαϊκό. Θέλω να σας ενθαρρύνω όλους, ώστε να φέρουμε στη χώρα μας το βραβείο των τηλεπικοινωνιών και των νέων τεχνολογιών» .
Χαιρετίζοντας την προσπάθεια που γίνεται στο πλαίσιο του θεσμού αυτού, ο Γ’ Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Κοινοβουλίου, κ. Α. Νεράντζης, σημείωσε: «Η σημερινή εκδήλωση σέβεται το επιχειρηματικό περιβάλλον. Στην Ελλάδα έχουμε υποκύψει στην κατανάλωση, προσέχοντας μόνο την τελική μορφή του προϊόντος, ενώ ελάχιστοι σκέφτονται τις δημιουργικές πρωτοβουλίες που συντελούν στην παραγωγή ενός έργου, μιας υπηρεσίας, ενός προϊόντος. Η σημερινή εκδήλωση ψάχνει και βρίσκει ακριβώς αυτό, γεγονός με μέγιστη σημασία. Η πρωτοβουλία σας, η συνέχεια και συνέπεια σας, καθώς και το γεγονός ότι έχετε καθιερωθεί πλέον, σημαίνει ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία κατέστη θεσμός και αυτό είναι μια δικαίωση για όλους σας».     
Στο πλαίσιο της φετινής εκδήλωσης απονεμήθηκαν συνολικά 23 βραβεία. Κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος είχε το ίδιο το καταναλωτικό κοινό, το οποίο με την ψήφο του καθόρισε τους τελικούς νικητές ανά κατηγορία. Σημειώνεται ότι κατά το διάστημα της ψηφοφορίας καταγράφηκαν περισσότερες από 5.000 ψήφοι.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ένα ξεχωριστό βραβείο απονεμήθηκε στις εταιρίες ΟΤΕ, Cosmote, Vodafone και Wind. Το βραβείο «Περιβαλλοντικής Δράσης» απονεμήθηκε στο σύνολο του κλάδου ως αναγνώριση, αλλά και ενθάρρυνση, της συνέπειας που διαχρονικά επιδεικνύει ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας στη λήψη μέτρων και στην ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που στόχο έχουν την περιβαλλοντική μέριμνα. 
Παραδίδοντας το βραβείο στους εκπροσώπους των εταιριών, ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, κ. Κώστας Νόστης, δήλωσε «Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για τις τηλεπικοινωνίες, αλλά και για το περιβάλλον, αφού γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Οι εταιρίες του χώρου έχουν αποδείξει ότι δεν θυμούνται το περιβάλλον μόνο μια φορά το χρόνο, αλλά έχουν κάνει πράξη την προστασία του με ποικίλες ενέργειες, καθώς, σύμφωνα με μελέτες, το 50% των εταιριών που έχουν πραγματοποιήσει τέτοιου είδους δράσεις αφορά σε εταιρίες από τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών».
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν o OTE, η COSMOTE, η Vodafone και η Wind, υποστηρικτές, οι εταιρείες Aqua Panna - S. Pellegrino Carrefour, Chivas Family, MediaMarkt και NetOne, ενώ συνεργάτες οι GSP, Innews και MAD TV.


 

  Περιεχόμενα
Editorial: Πώς θα περιοριστούν οι δημόσιες σπατάλες
Επενδύσεις - Προτάσεις αγοράς
Στιγμές από τη Σοφοκλέους
Αφιέρωμα CEO & CSR 2008: Ιδιαίτερα επιτυχής η φετινή, δεύτερη διοργάνωση
Παρουσίαση: South-East Europe Banking Conference 2008
Αφιέρωμα - Ελληνικές τράπεζες: Οι εξωστρεφείς προηγούνται σε επιδόσεις
Συνέντευξη - Γιώργος Μιχελής: Η Ελλάδα θα τρέχει πίσω από τη ΝΑ Ευρώπη
Αφιέρωμα Τηλεπικοινωνίες: Στα "πακέτα" ποντάρουν οι εταιρίες
Αφιέρωμα Αγορά Φαρμάκου: Νέα δεδομένα από τη βιοτεχνολογία
Φάκελοι
Euromoney: Ασφαλιστές σε ρόλο risk managers
Euromoney: Διεθνείς αγορές εμπορευμάτων
¶ρθρο - Ενέργεια: Τρεις λόγοι για την ευφορία στην αγορά πετρελαίου
¶ρθρο - Αγορά καυσίμων: Κέρδη για τις μετοχές ενέργειας
¶ρθρο - Real Options: Πλοήγηση στην απόκρυψη αξίας
¶ρθρο - Έκθεση της Ernst & Young: Λιγότερες δημόσιες εγγραφές λόγω διεθνούς ύφεσης
Έρευνα: Επιφυλακτικοί οι καταναλωτές έναντι επιχειρήσεων και ΜΜΕ
Έρευνα - Εταιρικά αποτελέσματα 2007: Το ελληνικό επιχειρείν αντιστάθηκε στη διεθνή κρίση
Θέμα - Έργα υποδομής: Απαραίτητες οι ιδιωτικές επενδύσεις
Έρευνα - Ελλάδα: προηγείται σε υποδομή, υστερεί σε προσέλκυση επενδύσεων
Επενδυτικά θέματα
Έρευνα - Αγορά Αυτοκινήτου: Αύξηση 5% στις πωλήσεις Αύξηση 5% στις πωλήσεις
Θέμα - 7ο Συνέδριο Οικονομικών Διευθυντών KPMG:Σύγχρονες λύσεις σε σύγχρονα ζητήματα
Στα ενδότερα της οδού Σοφοκλέους
Επικοινωνία
Νέα της αγοράς
Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου...

 Όροι και προϋποθέσεις του site